Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: naczynka krwionośne w nosie zabiegi

Strona 1 z 26

  • Popękane naczynka krwionosne PROBLEM :/

    witam wszystkich... otóż jak w temacie na rękach w okolicach bicepsa i tricepsa zaczęły mi pękać naczynka krwionośne 10 10 czy macie może jakieś konkretne sposoby na zniwelowanie ich jak można zapobiegać by nie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 32718| Data: 2005-06-18 11:20:55| Liczba SOGów: 1
  • Trądzik różowaty!zabiegi Laserem pomogą?

    mam na twarzy popękane naczynka krwionośne na nosie i trądzik różowaty na policzkach. zamierzam to usunąć laserami. czy ktoś juz może próbował

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 12494| Data: 2003-06-25 11:25:35| Liczba SOGów: 1
  • Rozszerzone naczynka, purpurowa twarz po wysiłku

    witam mam pewien problem. otóż na moim nosie widać dosyć wyraźnie rozszerzone naczynka przez co staje się on czerwony i wyglądam jak pan spod całodobowego 7 może macie na to coś jakieś kremy itd najpierw zdrowie potem wykształcenie :

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 23032| Data: 2003-01-20 16:16:24| Liczba SOGów: 5
  • Koagulacja naczynek w nosie.

    witam. ostatnio czesto leciała mi krew z nosa i laryngolog wykonał koagulacje przypalanie naczynek krwionosnych w nosie dał wapno, jakis wyciag z płetwy rekina i masc do smarowania w nosie zabieg był wykonany tydzien temu i było

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 22290| Data: 2006-07-02 18:10:02| Liczba SOGów: 1
  • pękanie naczynek krwionosnych :(

    moja dziewczyna narzeka na pekajace naczynka krwionosne,nie wiem jak mam jej pomodz wiec zwracam sie z prosba do was.mozecie cos polecic jakies masci,pigulki etc zmieniony przez qrczak84 w dniu 2006 05 21 16:44:54

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 11866| Data: 2006-05-21 16:40:58| Liczba SOGów: 2
  • rozszerzone naczynka krwionośne

    ogólnie jest śliczna i jej to trochę przeszkadza. ktoś coś wie jak na to zaradzić miała jakieś zabiegi na te naczynka ale raczej nie pomogło. jakieś maści może

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3075| Data: 2005-09-07 19:52:12| Liczba SOGów: 0
  • Burak... czyli cos czerwonego na twarzy..

    witam, mam problem : otoz odkad pamietam bylem czerwony na twarzy, glownie na polkiach. to nie sa popekane naczynka krwionosne z tego co widze, po prostu ot tak przebarwienie. sa jakies sposoby na usuniecie czegos takiego dodam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6393| Data: 2006-09-05 20:15:11| Liczba SOGów: 0
  • Zabiegi laserowe itp a piegi i ich trwałe znikniecie?

    likwiduje te które mam obecnie i po ilu zabiegach można się spodziewać efektów mam malo piegów, wyszły mi tylko na nosie ale mimo wszystki bardzo mi się to nie podoba . wole wybrać taki sposób leczenia ponieważ napewno jest dużo krótszy niż

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6120| Data: 2008-08-03 20:32:24| Liczba SOGów: 1
  • pekanie naczyn krwionosnych

    witam. wlasnie pekly mi naczynka krwionosne w lewym oku 2 wieczorem ide na imprezke jest jakis sposob zeby to usunac a tak wogole to od czego bierze sie to pekanie pzdr

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6549| Data: 2005-05-05 12:30:55| Liczba SOGów: 2
  • Prosze pomóżcie :(

    niewielka ilosc w brwiach i na czole . smaruje locoidem ale nic nie daje, juz sam nie wiem co mam robic. moze to sa naczynka krwionosne, ale nie sadze. prosze pomozcie mi jakos : wrecz blagam ;

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1776| Data: 2009-02-09 15:53:45| Liczba SOGów: 0
  • co robic gdy pekaja naczynka krwionosne na nogach

    pomocy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7029| Data: 2002-05-22 22:57:58| Liczba SOGów: 1
  • kolczyk w nosie

    czy ktos z was orientuje sie w temacie piercingu, a konkretnie jesli chodzi o kolczyk w nosie jak wyglada ten zabieg gdzie go najlepiej zrobic jak z gojeniem po jakim czasie mozna wymiennie wkladac i wyjmowac kolczyk treningi...

    Odpowiedzi: 687| Ilość wyświetleń: 161564| Data: 2004-04-29 10:20:38| Liczba SOGów: 5
  • Opalanie ,problem wielki problem!! :((

    mam wielki klopot... mam rozszerzone naczynka krwionosne na twarzy tkz.rumien czy jest mozliwe opalanie jak opalic twarz na brazowo,sa jakies kosmetyki specjalnie do tego przeznaczone ,pomocy :

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2590| Data: 2004-03-11 02:39:56| Liczba SOGów: 2
  • Zapalenie naczyniowo - ruchowe

    mowil ze jest to zadka choroba i do konca nie wiadomo co ja wywoluje. objawialo sie to tym ze naczynia krwionosne w nosie rozszerzaly sie szczegolnie w cieplym pomieszczeniu i to zatykalo mi nos. zapisal mi tabletki ktore pomogly jednak po okolo 2

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 5528| Data: 2009-01-31 13:11:23| Liczba SOGów: 0
  • Pekniete naczynia krwionosne

    elo pytanko jak w temacie popekalo mi troche naczyn na rekach na nosie i kolo oczu i robia sie niestety nowe :/ macie moze jakis sposob na ich usuniecie kremy albo cus pozdro

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6677| Data: 2006-01-17 22:19:13| Liczba SOGów: 0
  • Popekane naczynka

    co mam zrobic aby nie byly one tak widoczne. prosze o rade. slyszalam ze mozna u kosmetyczki zamknac popekane naczynka ale niewiem ile to kosztuje. doradzcie mi cos.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 26110| Data: 2004-06-11 21:32:06| Liczba SOGów: 1
  • Popekane naczynka

    witam mam jeden problem od paru dobrych lat zawsze mam widoczne naczynka na plecach i barkach nic to nie boli nie pamiętam czy naczynka postawy mi wraz z zaczęciem przygody z siłownią czy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1352| Data: 2010-01-22 22:16:14| Liczba SOGów: 0
  • zatkana dziurka w nosie...

    witam, troche nie na temat ale... ; od kilku lat mam zawsze zatkana jedna dziurke w nosie raz prawa, raz lewa, nie wiem od czego to zalezy... jezeli przyjmiemy, ze 100% to dziurka zatkana na fulla tak, ze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 15203| Data: 2006-08-25 11:45:29| Liczba SOGów: 0
  • Włosy na nosie :/

    parę lat temu zauważyłem, że na nosie rosną mi małe, czarne włoski:/ co prawda ich ilość jest niewielka i nie widać ich wyraźnie, jednak jeżeli ktoś bardzo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 14089| Data: 2006-10-16 17:28:39| Liczba SOGów: 0
  • Włosy w nosie co poradzić ??

    mianowicie mam taki problem włosy w nosie jak se z nimi poradzić keidyś widziałem takie specjalne maszynki ale już tego tam nie ma gdzie to widziałem 2 i nie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 43793| Data: 2004-10-29 13:55:16| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}