Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: naciągnięte sciegna w stopie

Strona 1 z 2

  • Naciągnięcie torebki w stopie- jaki stabilizator?

    mam pytanko. który stabilizator będzie lepszy na naciągnięcie torebki w stopie [url=http://www.allegro.pl/item651376119_stabilizator_dla_pilkarzy_nowosc_usa.html]numer 1[/url] czy

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1265 | Data: 2009-06-05 16:37:14 | Liczba SOGów: 0
  • Mam naciągnięte lub naderwane ścięgno??

    mam naciągnięte lub naderwane ścięgno w stopie jak go leczyć

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 9014 | Data: 2008-03-04 13:42:34 | Liczba SOGów: 0
  • naciągnięte ścięgna

    czy mozna rozciagac naciagniete sciegna i co w przypadku naderwanych i jakie cwiczenia/zabiegi stosowac aby naprawic sciegna p

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 5643 | Data: 2009-03-25 20:45:29 | Liczba SOGów: 1
  • naciągnięte ścięgno uda

    witam mam pytanie odnosnie sciegna kilka dni temu chyba naciagnełen sciegna lub cos podobnego bo mam dużego siniaka z tylnej dolnej czesci uda i sine w górnej czesci łydki nie boli mnie noga. co stosowac jakas dobra masc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2011-06-07 20:28:29 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] Najczęstsze urazy sportowe

    złamanie to przerwanie ciągłości tkanki kostnej ich zakres, rozległość i stopień skomplikowania różnią się znacznie od pęknięć i złamań bez przemieszczania odłamów, do złamań wieloodłamowych z przemieszczeniem odłamów. do złamań dochodzi w

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 18618 | Data: 2011-03-15 21:25:24 | Liczba SOGów: 29
  • Przykładowe plany treningowe

    obciążenia. pamiętaj nie używaj obciążników na kostki, bo może to wpłynąć ujemnie na stan twoich kolan. 1 stopień rozgrzewka: pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić jest rozgrzewka. można ją zrobić poprzez ciągły bieg od trzech do pięciu minut.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 14044 | Data: 2009-04-14 09:37:23 | Liczba SOGów: 2
  • KONTUZJE -jak działać jak leczyć

    cena ok 23 zł pomocny na: urazy po uderzeniach obrzeki, siniaki , bole reumatyczne, zapalenia okolostawowe sciegna miesnie, wiezadla, kaletki maziowe , bole kregoslupowe. działanie: przeciwzapalny, przeciwbolowy, zmniejsza obrzeki i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 22471 | Data: 2009-07-25 17:52:01 | Liczba SOGów: 1
  • WYSKOK/SKOK i wszystko z tym związane

    obciążenia. pamiętaj nie używaj obciążników na kostki, bo może to wpłynąć ujemnie na stan twoich kolan. 1 stopień rozgrzewka: pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić jest rozgrzewka. można ją zrobić poprzez ciągły bieg od trzech do pięciu

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9342 | Data: 2002-11-13 22:00:37 | Liczba SOGów: 2
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    ang. resilient jak maty gimnastyczne lub zapaśnicze. najpierw lądujesz na poduszce stopy, dopiero później na całej stopie przy minimalizacji zgięcia kostki, kolana i biodra. kluczem skuteczności jest maksymalnie szybkie przełączanie mięśni z

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 37209 | Data: 2005-06-09 17:03:54 | Liczba SOGów: 25
  • Stretching, ogólne zasady rozciągania. Polecam

    są napięte, lecz nie odczuwamy bólu, taką pozycje należy utrzymać przez około 10 15 sekund, a następnie zmniejszać stopień naciągnięcia mięśni. po kilku sekundach należy to powtórzyć, ale skoncentrować się na większym rozluźnieniu mięśni.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 15202 | Data: 2001-06-22 16:39:41 | Liczba SOGów: 10
  • NOGI TYTANA - cykliczność str. 6

    musimy zaopatrzyć się w przyrząd utrzymujący przy kostce obciażenie lub ewentualnie sami dowiązać talerz przy stopie zainteresowanym pomogę, mam swój sposób . wykonanie ugięcia: po doczepieniu obciążenia do kostki stajemy przy ścianie lub

    Odpowiedzi: 129 | Ilość wyświetleń: 37041 | Data: 2006-06-11 14:57:48 | Liczba SOGów: 70
  • Trening na wyskok koszykarzy, siatkarzy itp.

    uda, ścięgna podkolanowe i dolną część pleców. masuj również boki i przód kolan. aby rozciągnąć łydki unieś śró stopie na betonowym bloku, stopniu schodów lub książce, tak aby pięta zwisała poza krawędź. następnie przechyl się do podłogi tak aby

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 8335 | Data: 2006-07-08 17:38:34 | Liczba SOGów: 0
  • WYCZUCIE : 6-ty zmysł sportowca, czyli jak "wsłuchiwać sie w organizm"

    można wyróżnić dwa najbardziej praktyczne czynniki: wyczucie które mięsnie pracują bardziej a kroje mniej , oraz stopień zaangażowania poszczególnych mięsni. zanim przejdę do wymienionych zagadnień chce jeszcze poprosić czytelników o szybkie

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 5434 | Data: 2008-10-10 17:50:44 | Liczba SOGów: 20
  • Super Dunks II

    skrzynią lub stopniem o jednakowej wysokości. używaj takiego, które posłuży ci przez dwanaście tygodni. 1 stopień rozgrzewka. pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić jest rozgrzewka. można ją zrobić przez ciągły bieg od 3 do 5 minut. 2

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3501 | Data: 2004-12-26 20:36:04 | Liczba SOGów: 0
  • Super Danks 3 -moim zdaniem najlepszy trening wyskoku

    na nogi to doprowadzi tylko do osłabienia twoich kolan i różnego rodzaju kontuzji związanymi ze słabymi kolanami. 1 stopień rozgrzewka: jest to jeden z najważniejszych etapów ćwiczeń. dobrze rozgrzane mięśnie nie zakłócą twoich ćwiczeń. jeżeli

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3877 | Data: 2004-08-25 16:37:22 | Liczba SOGów: 2
  • Konkurs/Test-Poprawa Sylwetki z Hi Tec-Szerokie bary to jest to!!! III etap str 40

    w tym zarysy poszczególnych grup mięśniowych i całej sylwetki, oraz formę startową, czyli jakość umięśnienia: stopień odtłuszczenia ciała, twardość mięśni, separację wcięcia pomiędzy grupami mięśniowymi, definicję szczegóły umięśnienia w obrębie

    Odpowiedzi: 496 | Ilość wyświetleń: 10471 | Data: 2014-01-01 18:58:52 | Liczba SOGów: 4
  • Trening na wyskok

    uda, ścięgna podkolanowe i dolną część pleców. masuj również boki i przód kolan. aby rozciągnąć łydki unieś śró stopie na betonowym bloku, stopniu schodów lub książce, tak aby pięta zwisała poza krawędź. następnie przechyl się do podłogi tak aby

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2279 | Data: 2004-12-24 10:55:49 | Liczba SOGów: 0
  • Potrzebna pomoc dla kumpla

    ogólnej sprawności fizycznej, poprawę siły mięśni, szybkości biegu 0,2 0,4 sek. na 60m i dynamiki odbicia. 1 stopień rozgrzewka. pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić jest rozgrzewka. można ją zrobić przez ciągły bieg od 3 do 5 minut. 2

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 805 | Data: 2004-12-08 15:55:30 | Liczba SOGów: 1
  • Małe pytanie

    czy moge wykonać taki trening i czy mi nic nie grozi chodzi mi o wzrost i miesnie oraz stawy. oto trening 1 stopień rozgrzewka. pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić jest rozgrzewka. można ją zrobić przez ciągły bieg od 3 do 5 minut. 2 stopień

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 618 | Data: 2003-11-07 18:55:37 | Liczba SOGów: 0
  • trening na eksplozywnosc

    ang. resilient jak maty gimnastyczne lub zapaśnicze. najpierw lądujesz na poduszce stopy, dopiero później na całej stopie przy minimalizacji zgięcia kostki, kolana i biodra. kluczem skuteczności jest maksymalnie szybkie przełączanie mięśni z

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 4315 | Data: 2008-06-12 00:07:28 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}