Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: naciągnięcie mięśni szyi

Strona 1 z 184

  • Pogrubienie miesni szyi

    witam! chciałbym się dowiedzieć jakie znacie praktyczne porady aby wzmocnić ale i pogrubić mięśnie szyi wykonywałem pewne ćwiczenia na szyje w czasie wakacji ale nie dało to rezultatów i sie nie dziwie bo za mało

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2447| Data: 2009-08-29 11:10:16| Liczba SOGów: 1
  • KINEZJOLOGIA POROWNAWCZA : DRAZEK I WYCIAG GORNY; RODZAJE CWICZEN A PRACA MIESNI

    na poczatek wstep wizualny jesli ktos zapomnial o miesniach plecow... [http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.htm] moje plecki bardzo rzadko cwiczone szerokimi chwytami. http://f2.sfd.pl/sb.asp w=650&p=2006/20061215175652

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 49195| Data: 2006-10-22 01:44:44| Liczba SOGów: 73
  • BLOG-PORADY-WSKAZÓWKI... na temat żylaków i sposobu ich leczenia zapobiegania

    chciałbym założyć cos w rodzaju bloga o tematyce żylaków w którym osoby dotkniete ta choroba a jest ich napewno nie malo czesto sa osamotnione w walce z nimi czyt. leczeniu a wiec może zacznijmy ode mnie.... cwicze znaczy cwiczyłem ok 10

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4065| Data: 2009-04-03 23:46:25| Liczba SOGów: 1
  • Bol szyi !! POMOCY!!

    witam, a wiec wczoraj po okolo 2 godzinnym treningu w domciu, czulem cos w okolicach szyji jakies naciagniecie, ale nie bolalo ono mocno. dzis rano sie budze i nie moge szyji zgiac w prawa strone lub w dol bo *****sko boli 7 , tak jakby

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 13875| Data: 2006-11-29 11:05:35| Liczba SOGów: 1
  • naciagniecie/naderwanie

    witam. 12grudnia robiac tricki na rowerze dokladniej manual, tj. jazda na tylnym kole bez pedalowania nagle poczulem bol w miesniu w okolicy ledzwiowej. bylem kolo domu wiec przestalem jezdzic. przez caly tydzien odpoczywalem, teraz sa swieta

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5882| Data: 2008-12-25 20:48:40| Liczba SOGów: 0
  • Ból szyi przy 6 Weidera

    no wlasnie, wczoraj zaczalem 6w i dzisiaj przy drugiej serii zaczely mnie bolec miesnie wokol szyi bardziej po bokach niz z tylu , zwlaszcza przy cwiczeniach gdzie mam zgiete rece w lokciach. nie wiem czego to wina,

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 9706| Data: 2006-11-02 15:26:32| Liczba SOGów: 0
  • KONTUZJA PRZEDRAMIENIA

    witam mam taki problem... od jakiegoś czasu robiąc biceps pobolewało mnie lewe przedramie w trakcie cwiczen ale ostanio to sie nasililo i przenioslo rowniez na przzedramie prawe. bol jest od strony wewnetrznej i prawde mowiac nie wiem czym jest

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1090| Data: 2007-05-08 12:44:26| Liczba SOGów: 0
  • Straszneeeeee podrażnienia po goleniu na szyi .....

    hej moze mi tutaj ktos doradzi..,po goleniu mam całą czerwoną skóre na szyi ,po godzince wyskakuje mi czerwone krostki,wyprobowałem juz rózne maszynki zwykłe /quatro 4,mach 3,exel/ a niedawno

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 65196| Data: 2006-03-03 01:12:05| Liczba SOGów: 0
  • CZTARY SZYBKIE I LATWE SPOSOBY NA PRZYROST MIESNI

    zamieszczam tu artykul z flexa nr.07 49 z lipca 2001 cztery szybkie i latwe sposoby na przyrost miesni wg. chrisa aceto #1 lacz weglowodany i bialko z kreatyna producenci kreatyny czesto lacza z tym suplementem 90 g cukrow prostych, gdyz

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 22342| Data: 2003-03-01 11:47:00| Liczba SOGów: 4
  • Miesnie szyi - Miesnie najczesciej zapominane

    guziki z koszuli klacie, rozrywających rękawki bicepsach albo szerokich na metr barkach. niestety są również takie mięśnie o których często zapominamy, a wcale nie są o tyle mniej ważnie. jednymi z tych mięśni są mięśnie które reagują na naszą

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 12685| Data: 2008-08-21 15:18:05| Liczba SOGów: 2
  • Tylne aktony miesni naramiennych

    jest to mala czesc miesnia naramiennego i chyba dlatego ze cwiczenia na ta czesc barkow nie sa zbyt efektowne to czesto tylne aktony naramiennych prawie nie istnieja u wielu piwniczanych kulturystow 3 oczywiscie przy wizualnej ocenie sylwetki,

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 33486| Data: 2002-11-08 15:25:01| Liczba SOGów: 13
  • Opuchnięcie szyi

    witam mój problem polega nad tym że mam uczucie opuchnięcia prawej części szyi mówię uczucie bo wizualnie nie jest opuchnięta, parę dni temu lekarz badał mi węzły profilaktyka z mojej strony i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 7572| Data: 2009-06-15 18:15:35| Liczba SOGów: 1
  • Punkty witalne szyi

    /20030602004840 zgodnie z życzeniem balroga zapodam teraz punkty witalne szyi 14 a więc na szyi znajdują się 4 punkty witalne, a o to one podstawowe punkty witalne przedniej części szyi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7067| Data: 2003-06-02 00:48:40| Liczba SOGów: 6
  • ćwiczenia na brzuch BEZ obciążania szyi i pleców

    wkładanego wysiłku jestem skłonny wylać dużo potu ćwiczenia dla takich osób jak ja, przy któtych nie obciąża się szyi i pleców kręgosłupa czy jakiś znawca mógłby mi coś konkretnego polecić aha i proszę nie mówić o a6w, gdyż to wyjątkowo

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9929| Data: 2010-06-18 16:33:04| Liczba SOGów: 1
  • Uciążliwy ból szyi

    mięsień, który ciągnie się od prawego ucha w okolice prawego obojczyka ból ten przypomina bół przy nadciągnięciu mięśnia np po ciężkich ćwiczeniach bez rozgrzewki . co ciekawe na początku odczuwałem go non stop, a teraz nasila się w ciągu

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 57546| Data: 2003-09-23 20:53:04| Liczba SOGów: 0
  • rodzaje pompek na jakie partie miesni

    witam wiem ze rozne rodzaje pompek powiekszaja rozne partie miesni a wiec jakie partie miesni powiekszaja pompki : z szerokim rozstawem ramion na otwartych dloniach, z szerokim rozstawem ramion na kosciach, z malym rozstawem ramion na

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 41224| Data: 2008-07-17 14:40:43| Liczba SOGów: 1
  • jaka poduszka - na uczucie zmęczenia szyi

    to nie mam problemów ze spaniem ale zawsze musze spać na boku bo jak śpie na plecach to i tak zawsze głowe mam powyżej szyi i strasznie sie wtedy mecze w każdym razie ze spaniem jakos problemów nie mam ale tylko spanie na boku gorzej jak leże w

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1945| Data: 2013-10-09 17:15:21| Liczba SOGów: 0
  • Guzek na szyi

    witam. potrzebuję porady. moj ojciec od około roku ma na szyi dziwny guzek. nie ma siły, żebym go namówił na pojście do lekarza. dlatego chciałbym zapytać tutaj,co to może być. otóż

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4029| Data: 2010-08-19 17:46:26| Liczba SOGów: 0
  • redukcja przy zachowaniu i rozbudowie miesni

    witam wszystkich..pomozcie mi przy ulozeniu diety..przy redukcji..aby nie stracic tego co mam a jeszcze powiekszac miesnie..cwicze ok 3 lat..mam 178 cm wzrostu, waze 90 kg. do tej pory nabudowalem calkiem sporo miesni..odzywek prawie wogole nie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6513| Data: 2006-11-12 12:13:37| Liczba SOGów: 0
  • Pieczenie miesni po HIIT

    witam, od ok 6 ciu tygodni cwicze hiit 1x w tygodniu, dotychczas na basenie. poniewaz wprowadzam pewne osczednosci zamienilem basen 2x w miesiacu na hiit 2x miesiecznie w studiu fitness na orbitreku. i tu pojawil sie problem po zakonczeniu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2749| Data: 2009-08-06 23:12:23| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}