Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: na zapchany nos

Strona 1 z 53

  • ciagle zapchany nos (i to nie katar)

    siemka. od kilku lat mam wiecznie zapchany nos gile mi nie lecą ale czuje że coś tam tkwi, to w jednej dziurce, to w drugiej. jakies 3 lata temu byłem u

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 55023 | Data: 2004-09-12 22:25:16 | Liczba SOGów: 3
  • Zapchany nos. KATASTROFA!

    wielokrotnie ale chciałem żebyście odnieśli się idealnie do mojego przypadku. mam jak już napisałem w temacie zapchany nos mam to od kiedy pamiętam. nie mam kataru po prostu jest zapchany oddycham tylko i wyłącznie z otwartymi ustami. ulgę

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 5765 | Data: 2010-01-31 22:44:24 | Liczba SOGów: 0
  • Zapchany nos po basenie

    witam chciałem się zapytać czy też po basenie jakieś 4 5h zdarza się wam zapchany nos niezależnie od pory roku takie zapchanie nosa mam przez 2 dni. lekarz nic nie potrafi powiedzieć czego to jest przyczyna.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 865 | Data: 2011-08-27 10:33:51 | Liczba SOGów: 0
  • katar zapchany nos

    od dłuższego czasu mam zapchany nos jeden kanał nosowy całkowicie, zaczyna przechodzić na drugi muszę oddychać ustami co jest bardzo kłopotliwe szczególnie w czasie snu, moje gardło jest stale suche pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 607 | Data: 2010-12-21 07:55:28 | Liczba SOGów: 0
  • katar i zapchany nos

    moje dziecko ma pięć lat od jakiegoś czasu ma zapchany nos i bardzo ciężko oddycha. antybiotyki prawie wcale nie pomagają.............. ............. ...................

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 299 | Data: 2011-02-20 21:04:03 | Liczba SOGów: 0
  • wciaz zapchany nos od 2 lat!!

    o co chodzi mecze si ez zapchanym noesem ju z2 lata, chodze od lekazea do lekarze , zapisuja jakie sbezwartocviow masci tabletki, nic ni edajace,aj

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 5641 | Data: 2007-03-13 22:34:49 | Liczba SOGów: 0
  • zapchany nos

    jak pomóc przy zapchanym nosie domowym sposobem czy mozna zrobić inhalacje.lub jakim innym sposobem pomóc.nos jest zawsze zapchany i w nocy szczególnie utrudnia oddychanie,wywołuje ciezkie chrapanie.chory śpi w masce tlenowej i też nie pomaga.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 774 | Data: 2011-01-22 18:47:57 | Liczba SOGów: 0
  • wieczny katar i zapchany nos ...

    jak w temacie znacie cos zeby zlikwidowac ten cholerny katar i żebym mogł sobie poodychac nosem bo cały czas jest zapchany 2 moze jakies kropeli ale cos innego tylko zeby bbyło skuteczne !!!!

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3286 | Data: 2004-02-02 19:32:29 | Liczba SOGów: 1
  • Przewlekły katar?

    to tak: ciągle mam zapchany nos a po chrząknięciu w buzi wydzieline którą muszę wypluwać. podczas snu jak leże na jednym boku to jedną dziurę

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 22959 | Data: 2005-01-31 21:28:35 | Liczba SOGów: 0
  • [PL] Ekstremalne Zmeczenie? Czujesz sie zmeczony?

    cierpisz tylko na 1 jeden z nich moze byc pewny, ze po podjeciu leczenia problem zniknie moze miec tylko zapchany nos albo czuc ekstremalne zmeczenie . problem zniknie takze, przez zabicie wszystkich pasozytow w calym twoim ciele oraz

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 6663 | Data: 2010-05-26 22:31:22 | Liczba SOGów: 0
  • ciągły katar:-(

    szybko wylazłem z łóżka bo jeszcze z katarem chodziłem do budy, noi ciągnie sie to tak już z 3 miechy, codziennie zapchany nos w nocy oddycham przez buzie i wógóle, jeżeli chodzi o zatoki to wydaje mi sie ze nie mam bo zatoki objawiają sie bólem

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 7800 | Data: 2004-05-08 13:27:28 | Liczba SOGów: 1
  • Czerwony nos - porady?

    swoją skrórą, oprócz miejscowych krostek na policzkach, mam jeszcze problemy z zabarwieniem skróry, mianowicie okolice nosa i sam nos są czerwone, nie ważne czy to zima, czy lato, kiedyś tego nie miałem, a teraz mi to zaczęło przeszkadzać. byłem

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 15835 | Data: 2006-02-28 19:05:17 | Liczba SOGów: 0
  • zatkany nos

    piszę w imieniu kumpla. już od ponad roku ma zatkany nos i przyzwyczaił się do zażywania kropli acatar, dwa razy dziennie inaczej ma problemy z oddychaniem. był z tym u

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 18686 | Data: 2005-02-19 21:43:09 | Liczba SOGów: 1
  • Złe suche gardło i szatan tam !

    ej ostatni mnie dopjerdala ostro alergia, znaczy az tak ostro to nie, ale prawie caly czas mniej lub bardziej zapchany nos mimo cirrusa i wapnia. rano jak sie bduze, caly ans zayebany, i do tego lekki ból gardła, wydaje mi sie ze

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 617 | Data: 2010-04-19 14:35:30 | Liczba SOGów: 0
  • Zatoki

    dostalem antybiotyki a potem buderhin pomoglo na chwile bo teraz znowu czuje scisk cos mi spływa w gardle zapchany nos a nie moge go wysmarkac czuje sie oslabiony macie jakis sposob na to lub mozecie mi poradzic od czego bym mial zaczac bo juz mnie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 868 | Data: 2009-04-02 07:27:42 | Liczba SOGów: 0
  • Nietypowy katar

    witam! od dłuższego czasu mam ciągle zapchany nos nie jest to jednak typowy katar. odczuwam częste zasychanie w nosie, najgorzej jest w nocy kilkakrotnie budzę

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 5216 | Data: 2005-02-03 15:01:43 | Liczba SOGów: 0
  • Zatoki szczękowe?

    im szybciej tym lepiej... i jeszcze te powikłania... nie czuję jakiegoś strasznego bólu głowy czy coś, jedynie zapchany nos czy ktoś miał coś podobnego boję się że będę musiał mieć przeprowadzoną punkcję... dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4883 | Data: 2009-06-22 22:20:30 | Liczba SOGów: 0
  • katar i przegroda nosowa.

    rocznego kataru oprócz skrzywienie przegrody nosowej mam problem ponieważ już od kilku lat mam cały czas katar zapchany nos troche wkurzające... 2 czy po chirurgicznemu wyprostowaniu przegrody nosowej nos który jest troche skrzywiony się

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 453 | Data: 2012-10-14 15:12:14 | Liczba SOGów: 0
  • zlamany nos, a dalsza walka ...???

    siema! jakos 4 miesiace temu mialem zlamany nos ... lekarz mi go nastawil i niby ok ... chce wiedziec co mi sie moze stac gdy bede sie bil i dostane w nos ...czy ten

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 10130 | Data: 2005-11-30 10:06:22 | Liczba SOGów: 1
  • Nos :(

    witam moj problem polega na tym ze mam krzywy nos ..: kiedys mialem zlamany jak blem malutki mialem nastawianie i lekarz jednym slowem mi zje*** czego efekt mam

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 11933 | Data: 2005-02-03 22:50:06 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}