Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: na zapchany nos

Strona 1 z 5000

  • Zapchany nos. KATASTROFA!

    wielokrotnie ale chciałem żebyście odnieśli się idealnie do mojego przypadku. mam jak już napisałem w temacie zapchany nos mam to od kiedy pamiętam. nie mam kataru po prostu jest zapchany oddycham tylko i wyłącznie z otwartymi ustami. ulgę

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7298| Data: 2010-01-31 22:44:24| Liczba SOGów: 0
  • ciagle zapchany nos (i to nie katar)

    siemka. od kilku lat mam wiecznie zapchany nos gile mi nie lecą ale czuje że coś tam tkwi, to w jednej dziurce, to w drugiej. jakies 3 lata temu byłem u

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 78024| Data: 2004-09-12 22:25:16| Liczba SOGów: 3
  • dieta na wycinke

    witam, od jakiegos czasu kombinuje z redukcja...metoda prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z kurczaka bez skory, sporo swiezych warzyw,

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 8476| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • wciaz zapchany nos od 2 lat!!

    o co chodzi mecze si ez zapchanym noesem ju z2 lata, chodze od lekazea do lekarze , zapisuja jakie sbezwartocviow masci tabletki, nic ni edajace,aj

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 6139| Data: 2007-03-13 22:34:49| Liczba SOGów: 0
  • wieczny katar i zapchany nos ...

    jak w temacie znacie cos zeby zlikwidowac ten cholerny katar i żebym mogł sobie poodychac nosem bo cały czas jest zapchany 2 moze jakies kropeli ale cos innego tylko zeby bbyło skuteczne !!!!

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3499| Data: 2004-02-02 19:32:29| Liczba SOGów: 1
  • Czerwony nos - porady?

    swoją skrórą, oprócz miejscowych krostek na policzkach, mam jeszcze problemy z zabarwieniem skróry, mianowicie okolice nosa i sam nos są czerwone, nie ważne czy to zima, czy lato, kiedyś tego nie miałem, a teraz mi to zaczęło przeszkadzać. byłem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 17518| Data: 2006-02-28 19:05:17| Liczba SOGów: 0
  • czerwony nos + krostki...:(

    wciąż mam czerwony nos : czy to latem czy zimą : czym może to być spowodowane wydaje mi się że może tymi krostkami... nie mam pojęcia co

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4411| Data: 2008-10-02 12:05:02| Liczba SOGów: 1
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 3675| Ilość wyświetleń: 86505| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 40
  • [BLOG]solaros/Beast Mode ON - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    [img]http://www.sfd.pl/sfd/images/2015/12/1/98feff91bb7f46528ec5c0d1984eccaf.png[/img] cześć 1 wsza bloga: http://www.sfd.pl/t968849.html

    Odpowiedzi: 9699| Ilość wyświetleń: 762940| Data: 2014-07-17 02:18:38| Liczba SOGów: 134
  • AllNutrition - Dymitr Zasada - DEBIUTY 2016

    siema, jestem dymek, a na forum cienkigosciu : w grudniu będę miał 24lata % a w przyszłym roku minie mi dziesięć lat treningowych więc fajnie było zweryfikować ilość zbudowanych mięśni na scenie % nie myślałem nigdy o startach w zawodach

    Odpowiedzi: 2143| Ilość wyświetleń: 281727| Data: 2015-07-31 21:40:50| Liczba SOGów: 92
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    naszego ektomorfika będzie to 20% z 3029 kcal. czyli 606 kcal. tym razem już naprawdę całkowita energetyczność diety wynosi 3635 kcal. zaokrąglamy ten wynik i mamy 3650 3700 kcal. dla osoby ważącej 60 kg 3650 3700 kcal to bardzo duża ilość, ale z

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 725463| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • [BLOG] by Banan - robimy formę na wrzesień ;)

    podstawowe info: tak jak w tytule bloga najwyższy czas aby w końcu postarać się o życiową formę. w czerwcu 2016 r. skończę 30 lat i to jest właśnie ten moment, w którym chcę wyglądać jak na wysportowanego 30 latka przystało : d i być z

    Odpowiedzi: 1566| Ilość wyświetleń: 116827| Data: 2015-10-08 14:42:04| Liczba SOGów: 46
  • Pierwsza Wizyta Jasia na FORUM

    witajcie! męczą mnie już te ciągłe pytania odnoście co jeść, jak trenować, oczywiście wszystko jest na forum ale taki mały głupiutki jasio nie ma ochoty by trochę poszperać ochoty albo jest po prostu debilem . nie zwracając na to uwagi

    Odpowiedzi: 214| Ilość wyświetleń: 247732| Data: 2007-10-03 22:21:21| Liczba SOGów: 415
  • CZAPKOWANIE NA ŚWIĘTA

    zmiencie avatarki na swieta, kto cce czapeczke niech sie wpisze 7

    Odpowiedzi: 2644| Ilość wyświetleń: 135321| Data: 2004-12-05 12:52:43| Liczba SOGów: 378
  • [BLOG] Kendi na Bombie,w Kuchni :-)

    [color=purple][/color] witam , postanowiłam wkoncu zalozyc swojego bloga i podzielić sie z wami moimi pomysłami na pyszne jedzonko.gotowanie sprawia mi ogromna przyjemność a jedzenie jeszcze większą.na chwile obecna jestem na masie,a wiec mozna

    Odpowiedzi: 592| Ilość wyświetleń: 28832| Data: 2015-11-23 23:03:25| Liczba SOGów: 31
  • Dieta na każdą kieszeń by k3ho

    postanowiłem napisać ten artykuł ponieważ dużo osób rezygnuje ze stosowania diety biorąc pod pretekst jej wysoką cenę. dlatego teraz obalę ten mit i pokaże, że dobra dieta wcale nie musi być droga. jest to przykładowa dieta dla jasia, który

    Odpowiedzi: 459| Ilość wyświetleń: 222991| Data: 2005-01-31 20:42:44| Liczba SOGów: 297
  • Optymalni na bombie

    witam, dawno tu nie pisałem ale na bieżąco zaglądam. jestem na diecie optymalnej tłuszczowej, myślę, że plagiat tej diety wykonany przez r. piotrkowicza dotarł już do wszystkich wiec nie będę opisywał diety. na diecie jestem dłużej niż sam

    Odpowiedzi: 1563| Ilość wyświetleń: 100253| Data: 2016-01-31 21:56:43| Liczba SOGów: 38
  • [PL] Ekstremalne Zmeczenie? Czujesz sie zmeczony?

    cierpisz tylko na 1 jeden z nich moze byc pewny, ze po podjeciu leczenia problem zniknie moze miec tylko zapchany nos albo czuc ekstremalne zmeczenie . problem zniknie takze, przez zabicie wszystkich pasozytow w calym twoim ciele oraz

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 8680| Data: 2010-05-26 22:31:22| Liczba SOGów: 0
  • ciągły katar:-(

    szybko wylazłem z łóżka bo jeszcze z katarem chodziłem do budy, noi ciągnie sie to tak już z 3 miechy, codziennie zapchany nos w nocy oddycham przez buzie i wógóle, jeżeli chodzi o zatoki to wydaje mi sie ze nie mam bo zatoki objawiają sie bólem

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 8583| Data: 2004-05-08 13:27:28| Liczba SOGów: 1
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    człowiek jest w stanie spalić tylko określona ilość własnego tłuszczu jako źródła energii i ta ilość średnio wynosi 1kg na tydzień dla osób grubszych więcej dla chudszych mniej. dlatego statystycznie rzecz biorąc trzeba się przygotować na cyk 12

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 334629| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 245

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}