Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: na wzmocnienie kolan

Strona 4 z 7

  • Efektywny trening brzucha

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak wykonano

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 5220| Data: 2006-05-24 22:25:24| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch - niech zacznie się ból =) =)

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak wykonano

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2794| Data: 2006-10-28 09:51:09| Liczba SOGów: 0
  • Smaug - redukcja początkującej gruszki.

    przede wszystkim redukcja %bf, zmniejszenie obwodów, zwalczenie telepiącej się galaretki, ujędrnienie ciała, wzmocnienie górnych partii, by podwozie nie dominowało nad całością. cel dalszy: mieć stosunkowo niski %bf sugerując się zdjęciami z

    Odpowiedzi: 84| Ilość wyświetleń: 4355| Data: 2014-07-29 09:43:20| Liczba SOGów: 2
  • „BUDOWANIE MASY MIĘŚNIOWEJ W MIKROCYKLU SIEDMIODNIOWYM"

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. *przerwy odpoczynkowe między seriami poszczególnego ćwiczenia wynoszą: na duże partie

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1286| Data: 2005-12-20 10:07:49| Liczba SOGów: 0
  • Dlaczego nalezy cwiczyc plecy! [art]

    pomaga rozbudowywać miesnie przy jednoczesnym spalaniu naszego fatu tluszczu . to pojedyncze ćwiczenie powoduje wzmocnienie dolu pleców i rozbudowę miesnia czworobocznego. to teraz przejdźmy do wspominanego wczesniej podciagania. tak jest,tutaj

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 4653| Data: 2007-12-17 20:40:35| Liczba SOGów: 6
  • 12 tygodniowy tr.brzucha -->zajrzyjcie!!

    o mięśniach brzucha. poniżej przedstawiam 12 tygodniowy trening brzucha, który pozwoli wam na rozbudowę oraz wzmocnienie mięśni brzucha. przez 3 miesiące, trenując tym programem możecie osiągnąc doskonałe efekty. piszę możecie ponieważ wiadomo,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2793| Data: 2004-02-18 00:16:50| Liczba SOGów: 0
  • PLAN TRENINGOWY, ŚREDNIO ZAWANSOWANI (w systemie trzydniowym).

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. *zasada treningu piramidalnego polegająca natym, że zaczynamy ćwiczenie z obciążeniem

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1607| Data: 2005-12-20 10:55:22| Liczba SOGów: 1
  • Brzuch doskonały

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak wykonano

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 485| Data: 2011-01-06 14:39:51| Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy dla początkujących etap trzeci.

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. * przerwy odpoczynkowe między seriami poszczególnego ćwiczenia wynoszą: na duże partie

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 9901| Data: 2007-04-17 09:45:33| Liczba SOGów: 1
  • „Poprawa seperacji mięśniowej"

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. poprawa seperacji mięśni w tym okresie treningi charakteryzują się: § zwiększona

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1200| Data: 2005-12-20 11:19:58| Liczba SOGów: 2
  • Trening Mięsni Brzucha

    nóg poniżej zgiętych kolan była prostopadła do ziemi i ściągnij mocno mięśnie brzucha. ćwiczenie pozwala na wzmocnienie i wyrzeźbienie dolnej i górnej części brzucha! ćwiczenie nr3. połóż się na podłodze ze zgiętymi nogami. tak jak wykonano to

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 751| Data: 2010-10-17 15:59:58| Liczba SOGów: 0
  • FBW po 40-stce. Do oceny...

    182, waga 82 kg. przeciwwskazań i kontuzji brak. początkowo zajęcia na siłowni miały służyć jedynie jako wzmocnienie zaniedbanych bieganiem partii mięśni i przygotowaniem ciała do maratonu, ale... zaczęło mnie to wciągać! widzę korzystne zmiany!

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 1109| Data: 2011-07-19 09:47:13| Liczba SOGów: 1
  • Rallygunia/Akcja 2012 ;-) str.27

    z akcją nogi 2012 3 w skrócie o mnie forumowo: jestem tu od listopada 2010, planem pierwotnym było wzmocnienie pleców, bo mam dyskopatię, powoli powoli czytając dziewczyny skusiłam się na dietę, udało mi się stracić w obwodach troszkę, ale

    Odpowiedzi: 318| Ilość wyświetleń: 14186| Data: 2011-08-23 06:55:09| Liczba SOGów: 8
  • Redukcja tłuszczu rzeźbienie mięśni,dieta.

    aby ktoś pomógł mi ułożyć tygodniowy plan ćwiczeń mających na celu redukcje tluszczu,uwidocznienie wzmocnienie i jeżeli się da to ewentualne powiększenie mięśni.chciałbym popracować także nad motylami,żeby wyglądało to jakoś po redukcji

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1989| Data: 2012-05-25 14:54:32| Liczba SOGów: 1
  • Trening spalająco-wzmacniający dla bardzo początkującego.

    : mężczyzna wiek : 22 waga : 93.6kg wzrost : 186cm cel treningowy : redukcja tkanki tłuszczowej. wzmocnienie organizmu. staż treningowy na siłowni : 1.5 tygodnia uprawiane inne sporty : brak dawno, dawno temu tenis dostęp do

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 300| Data: 2016-03-11 00:30:30| Liczba SOGów: 0
  • „PLAN TRENINGOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH ETAP DRUGI"

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. * przerwy odpoczynkowe między seriami poszczególnego ćwiczenia wynoszą: na duże partie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14609| Data: 2007-03-03 22:21:53| Liczba SOGów: 1
  • poczatki w silowni - moze jakas rada?

    : 26 waga : 78 wzrost : 161 cel treningowy : redukcja tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie figury, wzmocnienie mięśni staż treningowy na słowni : 0 uprawiane inne sporty : dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 857| Data: 2011-08-09 00:57:50| Liczba SOGów: 0
  • BUDOWANIE MASY MIĘŚNIOWEJ W MIKROCYKLU PIĘCIODNIOWYM

    treningu. część trzecia to rozciąganie mięśni. jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości stawów, wzmocnienie ścięgien, lepsze ukrwienie mięsni. *przerwy odpoczynkowe między seriami poszczególnego ćwiczenia wynoszą: na duże partie

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1874| Data: 2005-12-21 10:38:34| Liczba SOGów: 0
  • Plan

    którą sobie przygotowałem. cele : ogólne zwiększenie siły dynamicznej, rzeźba brzucha i klatki piersiowej, wzmocnienie całej obręczy barkowej. czas trwania : 6 8 tygodni, tydzień przerwy, 2 tygodnie lekkiej ogólnorozwojówki potem kolejny 6 8

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 314| Data: 2010-12-11 18:39:39| Liczba SOGów: 0
  • Pracujmy nad brzuchem

    2007/20070503213134 zadaniem ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni skośnych brzucha zewnętrznych. bardzo dobrze sie sprawdza na tak zwane boczki najlepiej wykonywać 2

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3620| Data: 2007-05-03 21:31:34| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}