SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Maly stres

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ama jestem na to przykładem Jem 2 posiłki dziennie: sniadanie około 10 rano i obiado-kolacje około 18:00,a pozniej ewentulanie juz tylko lampka ulubionego alkoholu na dobry sen ;) czy jakieś warzywko dla smaku i chodze i zyje i mam sie dobrze, a co najwazniejsze- zdążam do celu, czyli odtłuszczam się i spokojnie sobie ćwiczę przy takim rozkładzie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1419 Data: 2005-08-10 20:03:22 Liczba szacunów: 0
  • jak dawkować T4 i gdzie wkleić do cyklu?

    Post
    Doping

    sezon szlifuje forme na tej primce...zaj.e.bista jest prima w oryginale!!! polece t4 mniej więcej tak 14-21 taperem i zejsciem z dawki zrobie sobie pauze z 4-6tyg i polece znowu.... dawkować rano w jednej porcji czy dzielić dawke?? sa jakies duze sajdy na t4??...potliwosc,sen,cisnienie itd??? Zmieniony przez - slaws1170 w dniu 2012-01-22 09:06:30

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2582 Data: 2012-01-22 09:04:00 Liczba szacunów: 0
  • Olimp ZMA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    l0.10 do dzisiaj włącznie: 2 kaps ŻEŃ-SZEŃ do obiadu 2 kaps MZB -30-60 minut przed snem. reszta tak jak powyżej. Zmiany?Brak skurczów.Jeżeli występują to sporadycznie.Lepszy sen ,ale dalej nie jest to jakość pozwalająca na lepszą regeneracje i ogólne samopoczucie związane z odpoczynkiem.Żadnego z cudownych efektów wynikajacych ze spozycia ŻEŃ-SZEN

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 4740 Data: 2010-11-11 21:04:03 Liczba szacunów: 0
  • Ostatni miesiąc redukcji - spalacz?

    Post
    Odżywki i suplementy

    na łóżku. Co mam z tym zrobić żeby przynajmniej móc spać normalnie? Dzisiaj wziąłem 1 kaps tylko rano i zobaczymy. Mam niesamowitą wrażliwość na kofeinę - kawa po południu = sen w nocy mogę sobie wybić z głowy. Jest to spowodowane tym że nigdy kawy nie piłem i mój organizm tak naprawdę nie posmakował nigdy kofeiny. A 1 kaps to równowartość 2 filiż

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 2009-09-22 14:54:09 Liczba szacunów: 0
  • trening 3 dni pod rzad , czy jest to mozliwe?

    Post
    Trening dla początkujących

    sen te minimum 8h powinno wystarczyć na przyzwoitą regenerację, problem tylko w tym żebyś tak odseparował od siebie trening klatki-barków i tricepsów, ale tak czy inaczej dzień po dniu będziesz to robił. Ja ze względu na małą ilość czasu i kartę multi activ (10 wejść), tricepsy robię w dzień po barkach - plecach -brzuchu. U mnie nie ma z tym większ

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 2016-03-30 09:39:49 Liczba szacunów: 0
  • Suple po SAA

    Post
    Odżywki i suplementy

    trudno .zdaza sie.(chyba ze Koledzy spodziewali sie rewelacji w rodzaju mega sila mega masa, a raczej odnotowane powinno byc : spadek wody podskórnej, któtszy sen, zwiekszona witalnośc og - co u mnie miało miejsce) bedzie mozliwość zrobienia testu to go zrobimy na wiekszej ilości osób. W opiniach jest sporo osób zadowolonych (raczej nie ma suplelen

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2773 Data: 2011-08-12 22:29:33 Liczba szacunów: 0
  • MOCNY ZESTAW NA SUCHĄ MASĘ

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do DAA to ja bym wzioł chodzby to: http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_DAA_1000-opis2101.html majatek to niejest a moze na Ciebie podziałac pare lat temu brałem DAA dokąldnie to samo i byłem zadowolony z samego samopoczucia,libido itd i sen był lepszy wiec osobiscie polecam niezrujnujesz swojego majatku a moze zyskasz ;)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2015-04-25 13:01:56 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - FIT DRINK NAPÓJ FUNKCJONALNY!

    Post
    ActivLab

    nia i dojrzewania czerwonych krwinek. Kwas foliowy jest niezbędnym czynnikiem wzrostu i rozwoju. Z jego udziałem powstaje serotonina, działająca kojąco i uspokajająco (zdrowy sen!) oraz noradrenalina, która jest odpowiedzialna za naszą aktywność i energię. Kwas foliowy uczestniczy więc w syntezie „hormonu szczęścia” (wspomniana serotonina). Choćby

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 4500 Data: 2012-02-10 13:23:34 Liczba szacunów: 0
  • Dla świerzaka pomoc w planie, ćwiczeniach.

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2012-09-17 18:57:57 Liczba szacunów: 0
  • rano czy wieczorem

    Post
    Odżywki i suplementy

    i wchłaniania pomiędzy serwatką a innymi białkami to może jedna godzina... Moment niedoboru i tak się musi pojawić! Biorąc natomiast przed snem serwatkę mamy pewność ,że nasz sen (bardzo ważny składnik regeneracji) nie będzie zakłócony...zwykłe proteiny nie serwatkowe tej gwarancji nie dają! (oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłoby stosowanie sp

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2703 Data: 2003-10-17 10:45:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW / SW / aeroby - ile regeneracja ?

    Post
    Trening dla początkujących

    starczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych ( białko , węglowodany , tłuszcze - w szczególności w sportach wytrzymałościowych ) 2. Odpowiedni czas wypoczynku , sen , relax , sauny , masaże , groty lodowe , kąpiele ) Więc nie wiedząc podstawowych informacji jak mam ci odpowiedzieć na twoje pytanie . Tak jak mówię na pewno ktoś się zna

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 819 Data: 2012-05-29 18:13:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MarzeniaDoZrobienia. KALORYFER

    Post
    Trening dla początkujących

    y 5X 600m w żwawym tempie + 5X300m truchtem + ogólnorozwojówka na koniec. Dieta poniżej. Muszę coś zmienić ze spaniem, bo wstaje 5:50 a idę spać około północy i w środku dnia zwłaszcza po obiedzie jak nie utnę sobie drzemki to masakra jest. Polecacie ZMA czy może coś innego na lepszy sen? /SFD/Images/2016/7/11/082e2c515cc046ab9d0d610e488b5e1d.jpg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 2016-07-11 23:21:11 Liczba szacunów: 0
  • jak to jest z thermą?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć razy słabiej podnosi ciśnienie skurczowe krwi (wyższa wartość), 10 ;razy słabiej podnosi rozkurczowe ciśnienie krwi (niższa wartość) i 10 razy słabiej od amfetaminy zaburza sen. Kofeina, z którą często łączy się efedrynę, również częściowo odpowiada za odczuwane pobudzenie ośrodkowe. Efedryna działa na mózg i cały ośrodkowy układ nerwowy. Pobudza

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 2003-07-19 16:14:32 Liczba szacunów: 0
  • Glutamina jak działa?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja glutaminę polecam w okresie jesień-zima ma znaczny wplyw na odporność organizmu stosowana przed snem także powoduje lepszy, glebszy sen,co wg mnie i nie tylko przeklada się na lepszą regeneracje.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 11023 Data: 2008-11-24 10:15:03 Liczba szacunów: 0
  • Dobór odżywek.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok dzięki.Oczywiście jeżeli ktoś ma jakąś alternatywę to chętnie poczytam:). A co z CLA? I byłbym zapomniał.Coś na dobry sen się znajdzie? Mam z tym problemy głónwie z samym zasypianiem i jakością snu.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2312 Data: 2010-09-12 22:54:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy FBW(Masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    systematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2012-10-15 17:16:43 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzać się czy odrazu na siłownie ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    skóry TRENING- skakanka, pompki, brzuszki, przysiady, pajacyki, trening na atlasie, czasem pobiegam 16:00~ : Wołowina 17:00-19:00-owoc,warzywo 19:00: twarog półtłusty 22-23 sen będę pić prawie tylko wodę Dodam że dotychczas jadłem bardzo dużo i głownie śmieci a jedynym napojem była coca-cola. Co zmienić w tej diecie i w treningu ? na razie zale

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2010-11-11 18:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta 93kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sory za to nie porozumienie podaje to co samemu udalo mi sie wymysleć. Proszę uwzględnić że nie moge sobie pozwolić na drogie potrawy i produkty. Dieta ma być redukcyjna. 6:30 3xJajo gotowane na twardo - 150g - 19g białka - 16g tłuszcze - 2g węglowodany Zielona herbata - 250ml MOZESZ TU DORZUCIC ŹRODLO WW- NP. OWSIANKE 10:35 (w szkole) 2xBułka kaj

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 991 Data: 2012-05-16 07:09:16 Liczba szacunów: 0
  • Dodanie WPC do diety how to :)?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie białko + węgle 4. Po treningu Pierś//tuńczyk//ryba//jajecznica//+ ryż/kasza jak ryba to pewnie smażona? jajka całe po treningu odpadają, ze względu na tłuszcz. 5. Wieczór/sen Serek Twarogowy chudy z owocami // tuńczyk z oliwkami pieprzem // jajka na twardo półtłusty jak coś, z warzywami jak zmodyfikować - bez wypiski btw, nie da się tego dobrz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 2009-04-20 14:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na 5 miesięcy dla początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    cwiczenia po 15 powt w takiej kolejnosci jak masz napisane. Drugi obwod znow zaczynasz od 15 przysiadow itd. Nastepny temat to regeneracja. Musisz sie dobrze odzywiac- jest to wazne dla regeneracji. Dodatkowo 8h snu dziennie to obowiazek. Miesnie i centralny uklad nerwowy musza sie regenerowac po wysilku na silowni, co zapewni im wlasnie sen zdr.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2011-02-11 13:23:36 Liczba szacunów: 0