SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • POMOCY!!! Dieta na MASE.

    Post
    Dietetyka sportowa

    nie na ekstremalne przyrosty, tylko na rekreację, to nie przeginaj. Chodzi o to, że jeśli nie jesteś głodny i masz się katować taką dietą z przymusu, to to jest trochę bez sensu. Koledzy dali Ci bardzo profesjonalne rady, ale chyba założyli, że za rok masz debiut na scenie :) Jeśli do tej pory jadałeś 3-4 typowe dla polskiego nastolatka posiłk

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1971 Data: 2010-10-12 17:35:01 Liczba szacunów: 0
  • Połaczenie sterydów z Odzywkami

    Post
    Doping

    . Cykl trzeba rozplanować i co ważniejsze odpowiedzieć sobie na pytanie czy stać moją kieszeń i silną wolę żeby zrobić wszystko co żyje wkoło cyklu (żarcie, odżywki, trening, sen, woda itp). Koks to grosze w porównaniu z tym (w moim przypadku) że wydać możesz nawet 25-35 zł dziennie na dodatkowe żarcie (nie licząc śniadania i kolacji i często obiad

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3740 Data: 2007-11-20 22:24:42 Liczba szacunów: 0
  • Propozycje, uwagi i sugestie do programów na żywo

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    ą dość różnie, chciałbym wiedzieć jak taki ktoś dzieli posiłki gdy ma dyzur nocny, jak to wyglada nad ranem, posiłek w pracy przed wyjściem czy już w domu, jak dobrze wcisnąć sen i trening w grafik. kazdy wiadomo radzi sobie z tym po swojemu ale bardzo chętnie posłuchał bym jak to robi ktoś z kulturystycznej czołówki, napewno wiele ciekawych pomysł

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 13748 Data: 2010-06-15 16:51:16 Liczba szacunów: 0
  • Dietka do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oliwek - 20 Warzywa 16:30 - trening 4. Obiad 2 18:00 Tuńczyk w sosie własnym - 100g Ryż - 100g - na drugi obiad musi być koniecznie mięso? Mogę np. zamiast tego zjeść sam ryż tyle że 200g a nie 100g? 5. Kolacja 21:00 Ser twarogowy chudy - 150 Oliwa z oliwek - 20 Warzywa ok 22:30 - sen Zmieniony przez - Banan69 w dniu 2007-10-08 21:40:09

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2007-10-08 21:38:43 Liczba szacunów: 0
  • Dietka do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Warzywa OK 16:30 - trening 4. Obiad 2 18:00 Tuńczyk w sosie własnym - 100g Ryż - 100g OK - na drugi obiad musi być koniecznie mięso? Mogę np. zamiast tego zjeść sam ryż tyle że 200g a nie 100g? Każdy posilek powinien zawierać pelnowartosciowe bialko 5. Kolacja 21:00 Ser twarogowy chudy - 150 Oliwa z oliwek - 20 Warzywa OK ok 22:30 - sen

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2007-10-08 21:44:43 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla dwóch początkujących i ambitnych

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi, póki co czas na zdrowy sen a jutro na dalsze rozmyślania, pozdr!!

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 611 Data: 2013-02-19 22:45:52 Liczba szacunów: 0
  • sen a wzrost

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ien tkanka czy cos ;P podwplywem nacisku kregu sie kurczy i twoj wzrost jest nieco mniejszy w snie powineo to sie zregenrowac dlatego po ciezkim treningu jest potrzebny dlugi sen.Zmierz sie kiedys w nocy przed spaniem i rano po przebudzeniu czy nie bedzie roznicy?? Co do kosci najlepiej wypic wapn przed snem ,mozn kupic tabletki tzw.plusz calcium

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 15807 Data: 2003-02-05 13:52:27 Liczba szacunów: 0
  • Co iest grane?? Ultra retencja

    Post
    Doping

    Sorry,ze tak sie mazalem ale bylem na wyjezdzie na meczu,dzis rano wróciłem,trening,sen no i jestem ;d Wiek;20 Waga;94 Bic;41.5 moze 42 po treningu ;pp Wzrost;175 Klata;117 Lyda;41 Udo;67 Talia;95 Staz;ok 5lat Cykle;1malutki na ph ;P Dieta;ok 70g t,150w,200-200b Cel;celem byla redukcja ;< Plan;2xFBW na superseriach,max obciazenie 6-8powtórzeń,2xspl

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 2017-02-26 21:09:30 Liczba szacunów: 0
  • Wzdety brzuch, czeste gazy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    drzemu jak wejde na diete redukcyjna albo zerowa to wywale albo dam mniejsze ilosci. Nie da sie ukryc ze mam w pracy taki zapyerdol ze musze sie faszerowac zarciem po 1 zeby sen nie meczyl po 2 zeby przetrwac jako tako zmiane. Kazdej nocy w robocie dzwigam grubo ponad tone przeroznych paczek i pudelek, miedzyinnymi paczki SFD sklep wypchane waszym

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2016-02-10 17:06:38 Liczba szacunów: 0
  • Biogene hgh wynik badań

    Post
    Doping

    Sie podniecacie tym gh jak szczerbaty na suchary. Prawda jest taka, że 99,99% osób nie stać na bicie dawek, które cokolwiek zmienią w składzie ciała. 5-10 iu to można bić na lepszy sen i na skórę.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 9052 Data: 2015-03-17 16:58:14 Liczba szacunów: 0
  • Masa po redukcji

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie maja wplyw ani na mase ani wzrost bezposrednio. jedynie lepiej sie po nich spi. wiadomo, ze lepszy sen=lepsza regeneracja=przyrosty ale to nie takie proste.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 3351 Data: 2011-09-07 21:56:40 Liczba szacunów: 0
  • [DT] koniec wymówek ! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    em coś takiego: Pon:Klatka i Triceps Wtorek: Brzuch Środa:Plecy Czwartek: Trening wytrzymałościowy ( tutaj będzie różnie pompki, skoki na skrzynie,jakieś stacje.....) Piątek:Barki i Biceps Sobota:Nogi Niedziela:Wolne(ale napewno nie będę leżał cały dzień na brzuchu ) :P Jak to oceniacie?? Dieta jest, regenaracja myśle że dobra sen ok 8-9 godzin .

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 7251 Data: 2014-12-25 19:16:23 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Diety i Treningu na MASE pod okiem specjalisty . Fotki !

    Post
    Trec

    a, dwutygodniowa) Co do odżywiania to najważniejsze żeby jeść zdrowo, o równych porach i pić dużo wody oraz unikać używek, myślę że ten link wystarczy na początek : http://www.sfd.pl/10_wskaz%F3wek_%BFywieniowych-t315293.html Po "ogarnięciu" 10 wskazówek żywieniowych można przystąpić do układania diety. Ważna jest też regeneracja i odpowiedni sen.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1629 Data: 2012-01-30 02:03:54 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny // 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    00 2 jajka na twardo - 140g - 15/12/1/ser twarogowy chleb razowy - 60g - 3/1/27/zbędny nasiona slonecznika - 20g - 5/9/4/ok +warzywa/ok razem - 415 kcal - 24b/22t/32ww sen 24.00-6.00 dostarczona ilosc b/t/ww na kg ciala b - 2g t - 1,1g ww - 4,8 Mozesz zwiększyć ilośc tluszczy pamiętając o ich odpowiednich proporcjach Słonecznik zamienil

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 2007-10-06 17:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny // 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    K NP. KASZA GRYCZANA nasiona slonecznika - 20g - 5/9/4 DAJ OLIWE +warzywa razem - 415 kcal - 24b/22t/32ww OK. BRAK POISLKU PRZD SNEM. PZRED SNEM NAJLEPIEJ TWAROG POLTLUSTY. sen 24.00-6.00 dostarczona ilosc b/t/ww na kg ciala b - 2g t - 1,1g ww - 4,8 dzienne zapotrzebowanie kcal - 2684 dostarczone kcal - 2580 JAK JEST NA PLUS OK 300-500 TO O

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 2007-10-06 17:44:35 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów, a w zasadzie pogorszenie sylwetki...

    Post
    Trening dla początkujących

    rząc w perspektywie całego okresu jaki ćwiczyłem nie poczyniłem żadnego progresu, progres występował w przeciągu tygodnia lub 2ch i potem po weekendzie jak wracałem na siłkę to jakby mi ktoś to zabrał, tak mam problemy ze snem i nie mam bladego pojęcia co z tym zrobić, strasznie długo zasypiam i budzę się jakbym biegał przez sen długie dystanse :P

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4857 Data: 2012-05-06 15:14:48 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów, a w zasadzie pogorszenie sylwetki...

    Post
    Trening dla początkujących

    ogresu, progres występował w przeciągu tygodnia lub 2ch i potem po weekendzie jak wracałem na siłkę to jakby mi ktoś to zabrał, tak mam problemy ze snem i nie mam bladego pojęcia co z tym zrobić, strasznie długo zasypiam i budzę się jakbym biegał przez sen długie dystanse :PA jakieś warzywa\owoce\jakiekolwiekinneźródłowitamin w swojej diecie masz?

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4857 Data: 2012-05-06 15:17:22 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów, a w zasadzie pogorszenie sylwetki...

    Post
    Trening dla początkujących

    No sen to załamka faktycznie. Głównie na warzywach się powinieneś oprzeć, owoce po treningu jak coś. Jaki tryb życia prowadzisz poza treningiem?

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4857 Data: 2012-05-06 15:27:04 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów, a w zasadzie pogorszenie sylwetki...

    Post
    Trening dla początkujących

    jesli chodzi o budowanie masy miesniowej, tak? Druga sprawa to wszystko ujmujesz tak jakby cale to FBW to byl jeden wielki MIT i w ogle plan do smietnika.. Wiesz.. jezeli kolega ma braki w diecie (w odzywianiu sie) i kiepsko, jesli chodzi o sen to nie ma co sie dziwic, ze tak to teraz jest :-) Zmieniony przez - Samirek w dniu 2012-05-07 12:04:58

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4857 Data: 2012-05-07 12:04:21 Liczba szacunów: 0
  • sesja a głód

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    . W chwili gdy człowiek kontroluje swoje zahamowania psychiczne łatwiejszy jest dostęp do zapisanych informacji co z kolei poprawia współczynnik IQ. Człowiek zapada w głęboki sen przy najniższej częstotliwości 0,4-4 cylki na sekundę (DELTA). Konieczna więc jest do opanowania umiejętność uzyskiwania takiego stanu umysłu bez zasypiania. (od razu mówi

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2896 Data: 2006-06-10 10:41:36 Liczba szacunów: 0