SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Dziennik MARIAN 17

    Post
    Usuniete tematy

    Marian zawsze mozesz sobie kupic melatonine na lepszy sen :)

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 12162 Data: 2012-10-09 16:50:52 Liczba szacunów: 0
  • prosilbym o propozycje rozpisania supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    u mnie na E/C/A sen to bylo coś wzglednego. Max 3 h dziennie, ale i to wystarczalo, jak załadowałem E rano to jak nowo narodzony bylem, takze kompletnie zmeczenia nie bylo. Jakies tanie olimpy czy cos taniego kupie na wstep... chociaz teraz mnie nawet kawa 3w1 kopie . lol ;d

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2008-10-08 18:43:31 Liczba szacunów: 0
  • GLUTAMINA - ciekawe Polaków rozmowy.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    nie no ale jestesm zdrowy poki co wiec chce wytrwac w moim postanowieniu mobilizacji :) w poniedzialek bylem na silowni , we wtorek na basenie , wczoraj zmienilem olej w porsche na castrol 15w40 a dzis znowu na jakas silke uderze ale trening mam bardzo lajtowy po therm lineach choc niby slaby popsul mi sie sen a przed chwila 10 minut na solarce sp

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 9107 Data: 2009-11-05 17:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Dopasowanie odżywek do planu dnia i potrzeb

    Post
    Odżywki i suplementy

    przy sporym otłuszczeniu spalacz ni bedzie potrzebny bo jak zadbasz o diete i trening to fat ładnie bedzie leciał, jezeli i tak bys cos chciał to cos lzejszego typu Scorch powinien wystarczyc, na lepszy sen mozesz np. sprobowac melatonine i magnez , wielu osobom pomaga

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2013-04-02 18:57:29 Liczba szacunów: 0
  • Regenaracja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Regeneracja - artykól z mojej strony autorskiej :) Większość kulturystów zapomina o tym,że regeneracja jest równie ważnym elementem przy robieniu wyników na siłowni,jak trening i dieta,a kto wie czy nie najważniejszym.Chodzi o to,że niezregenerowany mięsień nie jest w stanie podjąć na nowo wysiłku,prowadzi to do szybkiego przetrenowania.Najważnie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 2004-02-22 13:51:57 Liczba szacunów: 0
  • Co mogę zrobić w tej sytuacji?

    Post
    Odżywki i suplementy

    gu siłowego. Trzeba mieć co rzeźbić, a skoro nie ćwiczysz na siłowni, to zapomnij o rzeźbie. Najpierw dołóż odpowiednią ilość mięsa, a dopiero potem redukcja. Dieta, trening, sen i będzie szło. Zamiast marnować ten czas na zabawy z workiem zapisz się na siłownie i tyraj. Drążek jest dobry, ale przy treningu najszerszych grzbietu. Nie pora na odżywk

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 2011-01-16 21:17:20 Liczba szacunów: 0
  • bieg po sukces.. czyli pół maraton !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    uszcz będzie się ładnie ulatniał. Zainwestowałem też w witaminy (Omega 3, Vitamin Plus i Chelo MZB wszystko Olimpa), te Chelo MZB jest zayebiste na szybką regenerację i dobry sen Trochę też sobie posłodzę na koniec ale wiele osób jest pod wrażeniem/nie dowierza że osoba o mojej posturze (waga i wzrost) jest w stanie tyle biegać, już wiele osób przy

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-02-22 19:38:04 Liczba szacunów: 0
  • Witam co do EQUI-BOL i STANOX?

    Post
    Doping

    a z orzechami, slonecznikiem i miodem ( mleko w proszku odtluszczone) -"przed obiad - ryz z tunczykiem 1 torebka + 1 puszka -obiad warzywa na patelnie+ wołowina + szpinak + caly pomidor -banan, jogurt kolacja serek wiejski- tunczyk lub łosos norweski zimnowedzony -sen białko to przykladowo Zmieniony przez - KaziroKaro w dniu 2012-07-01 19:04:30

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2197 Data: 2012-07-01 19:00:53 Liczba szacunów: 0
  • fat fighters : )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a, razowy chleb, schabowy, soki, pomidory 10 - schabowy, soki, pieczywo 13 - ryba, pieczywo, maslo, sok wieczorem - schabowy, ryba wedzona, ser zolty, pieczywo, soki, czasem wino wydaje sie, ze powinienem poprawic sen, przynajmniej tych dziewiec godzin, laczyc tluszcze z zielenina i poustawiac posilki w ciagu dnia tak bym mial wiecej energii

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4077 Data: 2007-09-09 10:14:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    ngi . Plan jaki ci proponuje na ten moment http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html dla ciebie ważne są 4 czynniki warunkujące twój postęp . 1. systematyka treningu 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie 4. sen tyle . co do planu swojego przeczytaj MIT 4 i wyciągaj wnioski http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 460 Data: 2012-04-10 11:57:59 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrze dobieram odżywki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    więc może jakiś aminokwas. No i co przed snem. Dodam, że przez pół roku testowałem na sobie dietę węglowodanową przed snem zamiast odżywki białkowej i jestem zadowolony. Spokojny sen, nie musiałem tyle wody pić, ogólnie polecam. Wyczytałem żeby wrzucać jeszcze jakieś aminokwasy no i postawiłem na glutarol, po części że tani. Ale jak nie to co? :)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2010-06-20 16:40:32 Liczba szacunów: 0
  • Za Dużo Tłuszczu Dobry Spalacz - ćwiczenia - Dieta ? i co dalej ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Redukcja do 2100 1 godzina Treningu 5x w Tyg po 40 min Posiłek 1 - 7.00 Posiłek 2 - 11.30 Posiłek 3 - 15.30 Przed Treningowy Posiłek 4 - 19.30 Po Treningowy Posiłek 5 - 21.30 Sen - 23.00 I 7:00 - Płatki Bogate w Błonnik 100g (W: 62g ; B:13,3g ; T: 2,9g) - 371 kcal - mleko 300ml (W: 15,3g ; B: 10,5g ; T: 1,5g) - 117 kcal Razem: ok.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2014-02-02 12:13:49 Liczba szacunów: 0
  • sen a wzrost

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ien tkanka czy cos ;P podwplywem nacisku kregu sie kurczy i twoj wzrost jest nieco mniejszy w snie powineo to sie zregenrowac dlatego po ciezkim treningu jest potrzebny dlugi sen.Zmierz sie kiedys w nocy przed spaniem i rano po przebudzeniu czy nie bedzie roznicy?? Co do kosci najlepiej wypic wapn przed snem ,mozn kupic tabletki tzw.plusz calcium

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 15916 Data: 2003-02-05 13:52:27 Liczba szacunów: 0
  • "dieta" redukcyjna do konsultacji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kromki chleba W sumie: 25g Wegle 20g Tłuszcz 25g Białko Posiłek 5 (g.20) Twaróg (4%tł) 100g Jogurt (2%tł) 100 ml Platki kukurydziane 25 gr Odzywka białkowa 25 g. W sumie: 30g węgli 7 g tł 40g białko Psiłek 6 (g. 23:30) Twaróg 100gr (4%tł) W sumie: 4g. wegli 4 g. tł. 20 g. białka g.00:00 - 08:00 - sen b]SUMA: WĘGLE: 235 TŁUSZCZE: 82 BIAŁKO: 180

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 636 Data: 2011-06-18 11:45:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia 72kg, 20lat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WERSJA POPRAWIONA 5:30 DOM POBUDKA 6:00 DOM Omlet: -100g płatków owsianych 11B/22T/63WW -3 średnie jajka 20B/15T/1WW 9:30 PRACA -142g(2 kromki) chleba żytniego pełnoziarnistego 10B/3T/68WW -2 plasterki szynki -2 średnie jajka 13B/10T/1WW -jogurt naturalny 1.5% - 500ml 25B/5T/30WW -zestaw witamin od A-Z (1 tabs) 12:30 PRACA -100g makaronu 10B

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2013-03-23 14:55:07 Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra probuje jeszcze raz . Wpierw wez/cie gleboki oddech ;) Śniadanie 7:15 2 Kawałek chleba razowego , twarożek (100g) , plasterek szynki z indyka ( 15g ) , liść sałaty , oliwa z oliwek (5g) , zielona herbata Śniadanie II 10:20 2 Kawałek chleba razowego , plasterek szynki z indyka ( 15g ) plasterek sera żółtego ( 10g ) pomidor i szczypiorek , Ob

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 3758 Data: 2009-03-25 11:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący - jaka zestaw odzywek i ćwiczeń będzie najlepszy w moim przypadku...

    Post
    Odżywki i suplementy

    mozna rano albo wieczorem, traktowane jako relaks przy kuchni:) papieros nie jest tragedią, nie zachęcam do palenia ale szanuje Twoj wybor takze nie wyklucza to efektow. aby sen był głębszy i regeneracja przebiegała w lepszy sposób polecam aeroby(rowerek, pływanie) 1-2razy w tygodniu(poprawa pracy układu krązenia, bo dotlenienie organow i miesni j

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3280 Data: 2008-01-24 10:45:19 Liczba szacunów: 0
  • Przeglad wszystkich sklepow internetowych na wyspach.

    Post
    Polacy za granicą

    To dawaj! staram sie byc na lini 24h na dobe ;) sen mi z powiek to sciaga tak dobrze sie bawie!!!

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 8678 Data: 2009-08-13 23:23:41 Liczba szacunów: 0
  • Nietolerancja glukozy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    "Nie przejadaj się ani nie jedz dużo węglowodanów(dlaczego napisane na górze) " Ja właściwie przestałem liczyć, ale węgli dużo pochłaniam. Można dostać świra licząc kalorie, tak jak to kiedyś robiłem, pilnować dokładnych pór posiłków itp. Także nie wierzę, że trzeba się "wstrzelić" w odpowiednią kaloryczność dla siebie. Próbowałem ograniczyc węglow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 2015-03-18 20:56:58 Liczba szacunów: 0
  • Czy na tym planie będę progresować??

    Post
    Trening dla początkujących

    , że progres nie zależy tylko i wyłącznie od samego treningu ale też od sposobu odżywiania i ogólnie pojętej regeneracji. To elementy ściśle połączone. Rozumiem, staram się dbać o regeneracje (sen) oraz o dietę, nie mam jej rozpisanej aczkolwiek staram się jeść nadwyżkę, czasem coś wpadnie typu fast-food, ale na masie to raczej nic się nie dzieje.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1381 Data: 2018-05-18 16:39:08 Liczba szacunów: 0