SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • DT Asiorajda part 2

    Post
    Ladies SFD

    DT 10.10.18 Środa W nocy jak nigdy się budziłam i w ogóle miałam wrażenie, że taki jakiś płytki sen miałam - co się niestety odbiło rano, zombie mode. Po pracy już nie mogłam się doczekać, aż wrócę do domu i przytulę się do podusi :-) Po drzemce też "płytkiej" ogarnęłam się na siłownię Trening 2 15/12/10/10 rozgrzewka rowerek 10 min 1a Wykroki - d

    Odpowiedzi: 215 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-10 23:41:07 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI-TEC - RYWALIZACJA 4 osób! pods.285 str!

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie odczułem, mogę się tylko domyślać, że stoi on za lepszą regeneracją i jakością snu. Mimo deficytu kalorycznego wykonywałem coraz cięższe treningi z większym ciężarem oraz sen był głębszy. Kapsułki o standardowym wymiarze, łatwe do połknięcia. DZIAŁANIE: 3/5 WIELKOŚĆ KAPSUŁEK: 5/5 /SFD/Images/2015/12/31/d3716139d1cc49bd93f4e916afdd2ed9.jpg 7) TH

    Odpowiedzi: 2945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-26 21:31:00 Liczba szacunów: 0
  • Shula/Dziennik-blog.IRONMANIA.sezon 2009/2010r.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w tyg. inne dyscypliny- jak najbardziej!!!narty biegowe,wspinaczka na ściance,piłka wodna,siłownia,gimnastyka...itp. odnowa biologiczna-na tym etapie wystarczy zdrowy 8 godz.sen! styczeń-luty. pływanie- 3 do 4x w tyg. rower- styczeń-sporadycznie!/luty-rolki-trenażer+MTB. 2x w tyg. bieg- 4x w tyg. inne dyscypliny-sporadycznie! odnowa biologiczna-sa

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 16674 Data: 2010-08-22 00:04:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kuba - pierwsze kroki z IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

                  wieczorem tenis, singiel, niecałe 2 godziny miałem przeciwnika który bardzo mocno mnie rozrzuca po korcie, przez co strasznie dużo bieganie było mocno wypompowany i wypruty dorzuciłem przed snem black devila, w zasadzie od razu lekko poprawił się sen no i pojawiły się ciekawe sny śpię krótko i mam nadzieję że poprawi efekt wysypiania

    Odpowiedzi: 463 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-11 08:25:20 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownie - praca w nocy - dieta - kiedy treningi ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e trening w dni pracy ? np. teraz mam miesiąc nocek = już kończe. I zaczynam prace o tej 18.30 - kończe 6.30 -- czy iść na siłownie po pracy 12h - szybko siłownia - posiłek i sen - czy po pracy sen, później siłownia i praca ? ja bym napewno nawet nie brał pod uwagę możliwości treningu zaraz po pracy, bez snu i dobrego jedzenia, kiedyś pracowałem na

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 2014-10-18 21:12:55 Liczba szacunów: 0
  • Iron Horse Series - High Kick - Produkt XXI WIEKU!

    Post
    Iron Horse Series

    jak wracam z treningu ok 22 zjem , ogarnę się dochodzi 24 ide spać na tych obrotach spałem do 10 , w trackie suplementacji H-K , wstaje o godzinie 7-8 z chęcią do działania , sen jest lepszy i szybciej się regeneruję ( "nie jest to napewno efekt psychicznego nastawienia" ) mógłbym dac nawet i (+3) ale zobaczymy dalej . 2) Regeneracja układu nerwowe

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-27 12:28:46 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    dalej wszystko się posypało. Podczas wyprawy do dziadków poszedł: - chleb z masłem i mielonym A u dziadków: - chleb biały, jajka - super gratis: placki po węgiersku na dobry sen Na drugi dzień barszcz, jajka, kiełbasa, biały chleb, jedno surowe jajko i makaron z białkiem po powrocie. Krótko mówiąc, micha nie trzymana . Jak wróciłem to miałem wraż

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-06 11:09:29 Liczba szacunów: 0
  • Test: Nutrabolics - The Hardcore Training Stack (pods.str.32)

    Post
    Odżywki i suplementy

    tez moja - wszystkeigo zaraz po treningu wypic nie moge. Z gainerami nie mn iałem duzej stycznosci wiec nie mam do czego porównywać...... Hemotropin Działanie: Miał polepszac sen,regeneracje i wogóle miał działać - niestety na mnie nie działał - ja jestem taki ze musze zobaczyc albo dobrez poczuc działanie - niestety tutaj zero odczuc jakichkolwie

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-07 16:51:09 Liczba szacunów: 0
  • DT amator_1989 MASA z priorytetem na ramiona.

    Post
    Trening dla początkujących

    tterfly, stąd zmiana w barkach. Jestem po tym treningu mega WY-JE-BA-NY. Dzisiejszej nocy miałem wgl problemy ze snem, nie wiem czy nie wkradło się przetrenowanie czasem :/ zobaczę dzisiaj, bo być może po prostu taka noc (znajomy też miał dzisiaj kiepski sen, a on nie trenuje, więc a nóż-widelec :D) Dieta planowo, suple też. Zmęczenie MEGA. pozdro

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4651 Data: 2014-08-07 17:22:52 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    m, fajne wrażenia po 4 min gorzej zmęczony niż po 40 min biegu :). Mam tu na myśli że 10 min dochodziłem do siebie i miałem mroczki przed oczami. Jak na razie po 1 ZMA lepszy sen, więc nie dorzucam. Suplementacja: Olimp Gold Omega3 x1 ActiveLab Coffeine Power x1 Activlab Vitality Complex x1 Activelab ZMA x1 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/737cde06ac5c457

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 19:29:38 Liczba szacunów: 0
  • light cykl by spiechu ;-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ziompel strasznie krotki masz czas regeneracji (sen) spokojnie, tak jest tylko przez 2 dni, w weekend spie do 12 Nawet nie wiesz jaki jestem zabiegany, praca, szkola, silka, wszedzie w pospiechu. Niestety ale tu sie tak zyje i juz sie do tego przyzwyczailem, jedynie w weekendy moge faktycznie odpoczac. Co do nadgarstkow to juz mnie nie bola jak

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 7966 Data: 2006-03-08 00:29:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik - ruski czołg - Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie...

    Post
    Po 35 roku życia

    wysokim IG, ciasto drozdzowe, po ciezkich zawodach coca cola z cukrem, ta ordynarna wersja, a nieco pozniej dobre bialko z wolnymi ( zlozonymi ) weglowodanami ( niskie IG ) i sen. Ps. W pozostalych posilkach - czytaj tych bez stycznosci z porami treningu, zawodow czy ciezkiej pracy fizycznej - siegamy po wegle zlozone, o niskim indeksie IG. Tak sam

    Odpowiedzi: 825 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-30 17:13:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening 5-3-1

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    hę z tym, o czym pisze Wendler i dążę do tego, aby po prostu był progres, nie musi być szybki ani stały, ważne, żeby był mam czas, zawodowcem nie będę a pokochałem po prostu taki lajfstajl zdrowe żarcie co 3h, warzywka z parowaru do każdego posiłku, mega śniadanie co dnia, odwalanie dobrej roboty na siłce, zdrowy sen, ograniczenie używek itp itd

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-16 11:28:24 Liczba szacunów: 0
  • KoksikzBG/Dziennik treningowy/Per aspera ad astra...

    Post
    Trening dla początkujących

    ejszy trening... No coś wspaniałego wrzuciłem dzisiaj 2 miarki Superpumpa i to robi robotę Pompa i samopoczucie na treningu podobnne jak na teściu. Wyraźne skupienie i rozkojarzenie za razem, do tego agresja na treningu... Dla mnie wypas M-stak chyba też już hula, wyraźnie poprawiona regeneracja, lepszy sen i jakby lepsze "ubicie" mięśni

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 8470 Data: 2009-10-18 14:40:01 Liczba szacunów: 0
  • PK_Kaczor Była redukcja str 102 Teraz jest masa str 107

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pare miechów wczesniej to aby sie nic nim nie zrobiło to zjem bo otwarte BCAA tez otwarte zostało po redu to przed trenem dorzucę cofaa i aakg lubie jakiś umilacz treningu :-D magnez i cynk biore na skurcze i trochę poprawę snu witaminy prozdrowotnie zawsze mam tribulon chce przetestowac czy poprawia faktycznie sen tak jak pisza o bosterach teścia

    Odpowiedzi: 1442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-26 10:26:33 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ze 105kg - podsumowanie str. 170

    Post
    Po 35 roku życia

    ę tak, żeby skończyć godzinę przed imprezą. Prysznic, woda kolońska, gajer i wio na imprezę. A tam sobie pozwolę, ale będę unikał: pieczywa, ciast z kremem. Po powrocie błogi sen i następnego dnia mam wybieganie 16 km (chyba - nie chce mi się sprawdzać). Uważam, że takie wplecenie orgii kulinarnej w kalendarz treningowy to czysta przyjemność. Wigil

    Odpowiedzi: 2527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-14 09:52:17 Liczba szacunów: 0
  • pomozcie dopracowac trening :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uda; zginanie nóg na maszynie 4x15-10, łydki; wspięcia na palce stojąc 4x25-15, kaptury i brzuch i przedramiona zostaw tak jak były. będzie to dość ciężki trening, więc nie zapominaj o odpowiednim odżywianiu, suplementacji i odpoczynku/regeneracji-wystarczająco długi sen/ no i życzę powodzenia, jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś uwagi to napisz!

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2051 Data: 2004-05-14 22:44:08 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    bym polecić jest trochę nie na miejscu, jak powinienes się domyślić. mogę powiedzieć, że żadna mnie nie urzekła. Poproś rodzinę z Polski niech Ci wyśle suple, przynejmniej będziesz wiedział, ze jesz to, co jest napisane na opakowaniu, zmaiast bawić się w "amerykański sen", bo własne na takie miano, w mojej opinii, suple z usa zasługują.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-20 10:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    róg chudy 100g mleko 2% - 150ml (zmiksowane w blenderze) lub jajecznica z 5 jaj + 100g szynki musli z rodzynkami - 200g lub makaron razowy - 200g do tego pomidory 22:30-23:00 sen daje nam to 3400kcal w tym 290g białka(z roślinnym), 92g tłuszczy, 350g wegli produkty wybrałem dostosowane do swojej kieszeni oraz takie które moge szybko i wygodnie przy

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-12 20:50:04 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    osiłek potreningowy i kolacja jednocześnie omlet z 3 jaj + 100g szynki + 150g musli lub 200g ryby/piersi z kurczaka + 150g makaronu/ kaszy/ ryżu do tego pomidor 22:30 - 23:00 sen Trening 4x w tyg. 50minut siłowego treningu + 45 minut aerobów 20 minut przed treningiem siłowym 10g bcaa + 2g hmb oraz to samo po treningu siłowym a przed aero po całym t

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 21:18:50 Liczba szacunów: 0