SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • TEST SPONSOROWANY: MACHINE MAN COMBO by raszek 33 str. podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    dwicy wiepszowej, 10g oliwy z oliwek **. 3 kaps. ZMA Jutro wkoncu dzien treningowy, robie nogi, troche mnie nie pokoją jeszcze spore zakwasy na plecach, mam nadzieje ze jutro bede w stanie dobrze wykonac trening nog, bo jak wiadomo plecy i nogi troche z soba koliduja jesli chodzi o trening ZMA , Combo i sen czynia cuda wiec mysle ze bedzie dobrze!

    Odpowiedzi: 349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-05 21:24:33 Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

    Post
    Odżywki i suplementy

    rKW - co masz na myśli? Musze zmienić plan Od poniedziałku wchodze na ostrzejsze dni - że tak powiem... Praktyka (w ośrodku rehabilitacji...) od 9-15, a od 16-20 praca na magazynie... Więc mój dzień wygląda tak: 5:30 pobudka 5:45 śniadanie - płatki kukurydziane 100g, mleko 2% - 500g oliwa z oliwek (albo omega3 - olimpa) 6:20 kreatyna ok 5g z carb

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-23 00:03:36 Liczba szacunów: 0
  • kaszmirka/ akcja 40stka str. 71

    Post
    Ladies SFD

    o musialaby chyba gdzies poszukac wirusa jelitowki albo niezle dac alkoholowo czadu dzien wczesniej ;-D Kocia a dziekuje bardzo };-) Fela oj zebys wiedziala, normalnie przez sen chyba czulam ten zapach a jak sie obudzilam to przez chwile nie wiedzialam czy to sen czy jawa ;-D dzis dzien nr.3 Czuje sie ogolnie calkiem niezle, moze dlatego ze moj o

    Odpowiedzi: 1061 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-29 11:17:33 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato - według - RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    y. Tak mocny, że rano ciężko było wstać. Pewnie przyszło też zmęczenie przez tych parę ostatnich tygodni, ale witaminy, black devil, magnez robią swoje. Naprawdę to był dobry sen dzisiaj. Parę filmików do oceny: Przysiad ze sztangą - 88,5x6, seria 4 http://www.youtube.com/watch?v=AOqg2dfceXg Przysiad ze sztangą - 98,5x4, seria 5 http://www.youtube.

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-14 11:36:49 Liczba szacunów: 0
  • agak - dziennik - sztanga, rower i trampki

    Post
    Ladies SFD

    . kasza jeczmienna 100g z resztka sosu curry 3. 3 bulki z maslem i serem, 2 male jogurty owocowe, maly sok - poznym wieczorem, 3h przed startem (patrz nizej) +piwo (na lepszy sen w pociagu ) 17 lipca od godz. 0000 do 1130 rajd rowerowy na orientacje rower 117km, w siodelku 8h45min bardzo duzo piachow, pchania roweru, bardzo wolna jazda. nawigacyjn

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-19 22:57:49 Liczba szacunów: 0
  • T-100 - NAJLEPSZY BOOSTER TESTOSTERONU!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    aczego ) Poza Tymi, jak narazie pozytywnymi efektami zaobserwowalem kilka mniej interesujacych np. trzeba przyznac ze spie teraz jak zabity (od czasu stosowania) bardzo mocny sen ... jednak przez cala noc snia mi sie roznego rodzaju sny (najczesciej o zabarwieniu erotycznym - przypadek) ?? Poza tym czasami odczuwam lekkie pulsowania w glowie wlasni

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-27 08:47:23 Liczba szacunów: 0
  • T-100 - NAJLEPSZY BOOSTER TESTOSTERONU!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    OK, jest i reakcja u mnie. W zasadzie zaczelo sie juz w niedziele. Do tego czasu bralem 4 kapsy dziennie, przez 20 dni, 2 po posilku potreningowym, 2 przed snem i wlasnie w niedziele przerwalem suplementacje. Wroce do niej za 2 tyg. Do niedzieli nie bylo zadnych przyrostow, czy to sily, czy miesni, wrecz maly spadek sily w pierwszym tygodniu przyjm

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-28 22:46:15 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    j), suplementy (z początku odradzam jakich kolwiek!). A teraz czas na refleksje, mało ważysz to fakt, ale stosując dobrą dietę, trening, regeneracje (czyt. wypoczynek - typu: sen, basen itd), będziesz miał większą satysfakcję niźli jadąc na sterydach. Sterydy nie dość, że niszczą zdrowie (to przeważnie po nich człowiek robi się agresywny, trudno mu

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-25 14:47:41 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    ro będzie z treningiem dołu -- "DonGuralEsko - Braga 30" "Licho nie śpi, znowu weszli ludzie leśni, Betonowa rumba, Braga 30 Dobrze jest Ci? Jak śpisz uważnie sen śnij, Betonowa rumba brat, Braga 30" -- Szuetam92 - witam, jasne ze odpowiem Owsiane zalewam ciepłą wodą, nie wrzątkiem - właściwie ja je tylko lekko zalewam, potem

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 21:08:31 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    3 piszę "około" bo wziąłem na oko, zgotowałem 2 torebki po 120g i podzieliłem. * W 3 WPC z konieczności, gdyż nie miałem już kuraka, a że wracam do domu to nie było sensu gotować i to 100-150g, a wiecej to szkoda zeby leżało w lodówce jak mogę jutro zrobić sobie świeżego. No to miałem ryż na słodko --- do śniadania : 2x Gold Omega-3 pr

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-16 14:57:28 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    z MGb6 rano bo kapsy mają w składzie maltodekstrynę i coś tam jeszcze z węgli, dam wieczorem więcej. Track na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=yXUJZ50vve8 "Najgorszy sen się spełnia, wiedziałeś że wrócę? Jadę po tobie na tracku jak po burej suce..." -- Ludi - endo dzięki za sugestie, jeszcze napiszę na PW bo mam pytanko Xardero - n

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-25 22:46:00 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    z ciemnego pieczywa z serem żółtym - 3.00 III - 2 kanapki z opiekacza z ciemnego pieczywa z serem żółtym + jabłko - 7.00 IV - bułka pełnoziarnista + mleko 0,5% - 11.00 (po basenie) V - indyk, ryż biały, kapusta pekińska, ogórek, kukurydza - 16.00 VI - 2 tosty, serek wiejski, banan - 18.20 (zaraz po siłowni) VII - jogurt naturalny ze słonecznikiem

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-11 19:41:26 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ieg dał nieźle popalić:) połowa po asfalcie a połowa polną drogą. Miał być inny trening ale droga zamknięta z powodu spędu owiec. No ale nie ma co narzekać bo było dobrze - basen - 560 metrów w 25 minut:) klasykiem, 56 metrów grzbietem, na początku próba na 100 m (a dokładniej na 98) wyszło ok 3 i pół minuty. Tak może być:) po tej próbie chwila prz

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-29 20:17:38 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis dopiero dziś bo problemy z netem i na wszelki wypadek zrobię już dzisiejszy pitbuyll - ale żeby samą pierś jeść to trzeba się troszkę wykosztować:) ale chyba równie dobry jest indyk Stanisuaf - to ja robię 5 serii po 15 powtórzeń i 30 sekund przerwy i jeszcze mi za lekko:) 20.07.2011 Jadłospis: I - musli (90 % owies) z mlekiem - 9.30 II - mały

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-21 17:38:06 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    8211; 2 bułeczki cebulowe, pasta z łososia i sera białego – 18. 00 VI – 250 g sera białego chudego, 3 łyżeczki dżemu truskawkowego – 21.15 (po basenie) Picie: Woda – ok. 5 l Herbata zielona – 2 l Herbata czerwona – 1 l Kawa z mlekiem – 0,25 l Trening: - bieg interwałowy &#821

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-05 20:29:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    24.08.2011 Jadłospis: I - musli 50g + mleko 250ml - 9.00 II - jabłko, banan, migdały - 11.00 III - wątróbka w warzywach, zupa pomidorowa - 13.30 IV - 2 jajka sadzone, ryż biały 50g, brokuł - 16.00 V - 2 bułeczki, 1 parówka, 50g bryndzy, pomidor - 18.30 (po siłowni) VI - ser biały 125g - 21.30 Trening: - siłownia - II zestaw ćwiczeń, czas trwania ok

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-25 21:01:27 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    26.10.2011 Dieta - było 3300 kcal czy coś koło tego, nie liczę co do 1 kalorii bo to bez sensu. Ostatni posiłek bardzo późno. Trening: - kickboxing - na rozgrzewkę bieg z wymachami następnie 4 x sprint, 3 x wieloskoki, 2 razy żabki, low kicki, roundhouse kicki (na żebra), front kicki w powietrze, bieg bokserki ale nie prosto tylko kręcąc się wokół

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-27 18:58:26 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ing pomógł wyzdrowieć:) teraz już dzięki odrobinie wysiłku fizycznego został już tylko lekko zatkany nos i już prawie nie muszę się siąkać:) cieszy:) Sen: Chojnia była a nie sen. Nie mogłem zasnąć, długo leżałem, ostatni raz patrzyłem na tel to było coś po 1.30, a obudziłem się już po 6 z tym że leżałem jeszcze do 9. Suplementacja: Omega 3 Gold -

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-04 19:19:14 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    dziewałem się zakwasów ale na szczęście ich nie ma:) wszystkie ćwiczenia zrobiłem siedząc Sen: kiepsko było ale raczej przez psychikę, nie mogłem zasnąć bo się bałem że przez sen nogę jakoś źle ustawię i będzie jeszcze gorzej Suplementacja: Propolis Plus - 4 tabletki ( 28. dzień suplementacji z 90. ) Mangez + B6 - 1 tabletka ( 13. dzień suplementa

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-09 12:29:03 Liczba szacunów: 0
  • Rytuał Przejścia by nieraz

    Post
    Po 35 roku życia

    Po wczorajszym treningu samopoczucie niezłe. W niedzielę nie dojadłem i sen miałem mało regenerujący. W poniedziałek sen jeszcze gorszy. Mimo to zebrałem się i pojechałem do klubu. Tam bez niespodzianek: szybka rozgrzewka, dogrzanie i jazda: – double military press 3x (1,2,3,4,5) po jednej serii z 2xKB20, 2xKB24, 2xKB28. – double front squat 3x (

    Odpowiedzi: 2673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-26 08:29:05 Liczba szacunów: 0