Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: na podniesienie cisnienia

Strona 29 z 5000

  • Giszman na Mistrzostwach Irlandii w kulturystyce-LIMERICK 2008

    witam wszystkich forumowiczów, mam przyjemność poinformować was, że w dniu 04.10.08 w limerick irlandia odbyły się mistrzostwa kraju w kulturystyce ,w których i ja brałem udział. do zawodów zgłosiło się 40 zawodników, w tym 3 polaków, a gościem

    Odpowiedzi: 130| Ilość wyświetleń: 23651| Data: 2008-10-10 14:43:27| Liczba SOGów: 45
  • opadnięte ramiona

    witam, zauważyłem że mam opadnięte, ciężkie ramiona, czy są jakieś ćwiczenia na podniesienie nieco ramion gdy ,,napnę sie,,i ręce wezme do tyłu jest ok, a gdy chce pochodzić ,, na luzie,, bez napinania to ramiona są jakby obniżone : : pomocy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2812| Data: 2009-02-11 17:22:13| Liczba SOGów: 0
  • Propionat - ciśnienie

    robię pierwszy cykl na saa. wcześniej tylko ph. wziąłem 2 pierwsze strzały propa 75mg e2d. chciałbym zwiększyć dawkę na 100mg e2d ale mam problem z ciśnieniem. często mam napady gorąca, szczególnie jak się denerwuję. w nocy się pocę i dodatkowo

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2521| Data: 2011-09-28 19:43:25| Liczba SOGów: 1
  • WODYNowy DISS na oderwane od rzeczywistości obalanie MITÓW bedacych prawdą

    wodynowy diss na oderwane od rzeczywistości obalanie mitów bedacych prawdą na poczatek mysle ze warto zapoznac co tu będe krytykował uzbroić się w kalkulator, kartkę papieru i długopis zapodac kawe,alc i tauryne zeby trzeźwo myśleć

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 3637| Data: 2011-01-15 15:01:55| Liczba SOGów: 6
  • mr-s/Redukcja z Koniu151 na J/NJ (dziennik) - podsumowanie 52dni str35

    http://img708.imageshack.us/img708/2123/textpasek.png siemka! nazywam sie marek i mam troche tluszczyku w nadmiarze ; przez najblizsze tygodnie pod nadzorem konia bede staral sie o poprawe mojej sylwetki. jezeli sie uda, bede dziekowal

    Odpowiedzi: 490| Ilość wyświetleń: 69627| Data: 2011-05-07 11:11:14| Liczba SOGów: 24
  • Zma i twaróg

    wchłanianie cynku. i jeszcze jedno jaki jest sens łaczenia w jednym suplemencie wapnia i cynku jako formuły na podniesienie testosterony np. universal calcium zinc magnesium bo w opisie jest zeby stosowac przed snem w celu podniesienia hormonów

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1370| Data: 2007-06-24 20:23:08| Liczba SOGów: 0
  • Dokąd zmierza kulturystyka ? Spojrzenie na przestrzeni lat.

    dokąd zmierza kulturystyka spojrzenie na przestrzeni lat. wstęp trudno przepowiadać przyszłość, wielu z nas, większość jest słowem które jeszcze bardziej tu pasuje, nie posiadła takiej umiejętności. o to, co wydarzy się w

    Odpowiedzi: 194| Ilość wyświetleń: 62296| Data: 2007-10-07 13:17:39| Liczba SOGów: 46
  • IV RUNDA-KONKURS-BITWA NA ĆWICZENIA-rutkow-wielokrotność w wiciskaniu

    ławce płaskiej swojej wagi ciala sztanga musi dotykac klatki dupa nie moze byc podnoszona z ławki , kazde podniesienie oznacza nie zaliczenie powtórzenia u góry rece wyprostowane u mnie na sztandze dokladny ciezar 82,5kg x20razy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1286| Data: 2012-07-23 09:00:52| Liczba SOGów: 0
  • WZROST

    cze chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś alternatywny sposób na podniesienie swojego wzrostu... wykluczam odrazu jakieś wiszenie na dażku nie mam zamiaru mieć rąk jak goryl... prosze o jakieś odpowiedzi siara 14

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2493| Data: 2002-09-04 21:33:07| Liczba SOGów: 0
  • odblok

    pregnyl 5000 3 amp jeszcze jedno pytanie czy juz po doblokowaniu moge wziasc proviron na podniesienie libido czy bedzie to nie wskazane

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1496| Data: 2004-06-30 21:26:26| Liczba SOGów: 0
  • sezon na wiosne wycinka masteron. tren

    koniec z oralami na do końca roku potem sam testosteron i trochę regeneracji z treningami i regeneracja organizmu cisnienia układu nerwowego prostaty pójdzie proscar wątroby heparegen essensiale nerki fitolizyna i urinal itd białko zostanie na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1044| Data: 2011-03-03 10:46:44| Liczba SOGów: 0
  • Ziewanie na treningu. POMOCY !

    do suplementow to jem bialko aminki i gainera. na silowni o tym juz rozmawialem i typowalismy ze to wina wysokiego cisnienia jakie moge posiadac nie wiem nie sprawdzalem , a podczas treningu cisnienie jeszcze bardziej wzrasta. goscie mowili ze

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1458| Data: 2008-01-26 19:25:33| Liczba SOGów: 0
  • Schorzenia neurologiczne?

    zależy mi na informacji bo chodzi o ojego ojca. lekarz pogotowia stwierdził problem neurologiczny objawy nagły, tępy, b.silny ból głowy różna wielkość źrenic lewa 2xwiększa podwójne widzenie ciśnienie 180/105 przed

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3174| Data: 2005-07-10 01:38:47| Liczba SOGów: 0
  • "Najzdrowsze pożywienie na świecie" - Jonny Bowden

    przetłumaczony artykul autorstwa johny ego bowdena eksperta ds. odżywania i zdrowia, autor wielu książek o odżywianiu treść artykułu może nie jest jakaś wybitnie odkrywcza, nie jest też ściśle ukierunkowana pod robienie masy, czy redukcji,

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6814| Data: 2009-08-01 16:17:42| Liczba SOGów: 7
  • bisocard

    hej niedlugo zaczynam cykl z deki i propa no i sie zastanawiam cvo myslicie o bisocard na obnizenie cisnienia i cholesteroru mmm z tego co pamietam to chyba artitle stosowal ten staff wiec chcial bym sie dowiedziec czegos

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4970| Data: 2004-12-14 12:04:35| Liczba SOGów: 0
  • Podniesienie libido w trakcie cyklu

    czy zdrowotnie moge w trakcie cyklu na enanie dołożyć zma w celu podniesienia libido i poprawienia samopoczucia a dodatkowo powinna się poprawić efektywność snu.

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1882| Data: 2011-01-29 08:50:51| Liczba SOGów: 1
  • Sposob na rzezbe - artykul dla wytrwalych :)

    pisze prace licencjacka na temat wplywu trenigu silowego na budowe ciala ,a ze temat robienia rzezby jest teraz na tapecie pomyslalem ze podziel sie ze wszystkimi moja wiedza w tym zakresie. ok wiec dluugie slowo wprowadzenia, zeby mozna sie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6715| Data: 2002-05-16 03:04:45| Liczba SOGów: 3
  • Testosteron od 515 do 877

    na teścia. 515,00 ng/dl min 166,00 max 877,00 zastanawiam się czy jakbym zapodał jakiś preparacik na podniesienie testosteronu to czy go podniesie powinno zdaje się czy to będzie wogóle odczuwalne jest sens jak tak to jakie preparaty są

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1155| Data: 2010-02-09 13:03:44| Liczba SOGów: 0
  • Lager90/BLOG/W Drodze Na Plaze fotki s.33, filmik str.36

    witam wszytkich 1 w koncu zakładam własnego bloga 7 o mnie: urodzony 15.11.1990. wiek: 18 7 staż: nie pamietam dokładnie ale niecałe 2 lata wymiary: waga:70 biceps: 36 przedramię:30 brzuch:75 udo:54,5 łydka:39 maksy przestałem

    Odpowiedzi: 416| Ilość wyświetleń: 22378| Data: 2008-12-25 18:30:11| Liczba SOGów: 24
  • ECA - ciśnienie - serce

    wziołem dzisiaj 25mg efki i 200mg coffeiny i czułem czasami lekki ból serducha, takie lekutkie kłucie, czasami ból był tępy. czy odstawić efke czy może zakupić asparagin chyba tak to sie pisze :d na obnizenie cisnienia

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2055| Data: 2005-08-10 18:42:57| Liczba SOGów: 6

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}