SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na mase

  • Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

    Artykuł
    Lifestyle

    Wplatanie krótkiego okresu deficytu kalorycznego podczas budowania masy mięśniowej jest pomysłem, który dość rzadko jest wykorzystywany w cyklach masowych. Zazwyczaj osoby trenujące nie korzystają z rozwiązania tego typu, gdyż nie wiedzą o jego potencjalnych skutkach pozytywnych czy też nie wiedzą jak skutecznie przeprowadzić tego typ

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6131 Data: 2017-08-30 09:28:04 Ocena: 5
  • 4 sprawdzone plany treningowe na masę i siłę

    Artykuł
    Trening

    Wybór odpowiedniego planu treningowego gwarantuje nam osiągnięcie celów, jakie założymy sobie na dany mezocykl treningowy. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki obierzemy kierunek, czy to budowanie siły, masy mięśniowej, czy też wytrzymałości, odpowiedni schemat wysiłku powinien być ukierunkowany tak, aby nie kłócił się z na

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6777 Data: 2018-03-25 19:00:36 Ocena: 4,67
  • Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer

    Artykuł
    Rankingi

    Produkty wspomagające wzrost masy mięśniowej, bazują zazwyczaj na mieszance takich komponentów jak białka i węglowodany. Wcześniej, osoby stosujące gainery, skarżyły się, że jakość tych produktów, jest nieco słaba, a wykorzystywane składowe nie spełniały ich wymagań. Obecnie producenci skupili swoja uwagę na tym, aby suplement wspomag

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 23915 Data: 2017-11-23 08:39:56 Ocena: 5
  • Trening na masę dla kobiet - „uwarunkowania hormonalne”

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    Czy po programie „na masę” nie zamienię się w Arnolda Schwarzeneggera lub Evana Centopani? Jeśli jako kobieta boisz się „nadmiernego wzrostu masy”, to w kontekście treningu używaj sformułowania: „ujędrnianie, tonizowanie, rzeźbienie mięśni”. Podobnie możesz nazywać trening z ciężarami „body pump, sztangami,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 2017-03-28 12:00:12 Ocena: 5
  • Dieta i suplementacja na masę mięśniową dla początkujących

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Budowanie masy mięśniowej to naprawdę ciężki i złożony proces. Sporo amatorów sportów siłowych uważa, że masę mięśniową buduje się w mgnieniu oka i wystarczy do tego tylko nadwyżka kaloryczna. Co oczywiście nie jest prawdą. Podczas procesu budowania masy mięśniowej wplata się wiele innych aspektów ściśle powiązanych ze sobą. Ch

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3951 Data: 2018-03-02 11:01:03 Ocena: 5
  • Trening na masę dla kobiet - „najczęstsze błędy”

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    W związku z licznymi pytaniami jakie często dostaję, kilka odpowiedzi dotyczących najczęściej spotykanych kwestii.  „Ale ja dostałam inny trening od trenera XYZ, trenerki, koleżanki...” W 90% przypadków dostaniesz gotowca, opartego o linki, maszyny, przekładnie i ćwiczenia powszechnie uznawane za „kobiece” (np. o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2017-03-28 12:03:04 Ocena: 5
  • 9 wskazówek na masę dla ektomorfika

    Artykuł
    Trening

    Osoby reprezentujące sylwetkę skrajnego ektomorfika, czasem poddają się z marzeniami o wielkiej masie mięśniowej, porzucając jednocześnie ciężary. Każda osoba, która ma problemy ze zdobyciem choćby jednego kilograma, dość często popada we frustrację i łapie się różnych metod, aby nieco zwiększyć swoje szanse na wzrost wagi. Jednak nie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7008 Data: 2017-12-31 09:47:31 Ocena: 5
  • Dieta i suplementacja na masę - podstawy

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Każdy z nas zapewne zastanawiał się, jaki jest klucz do zbudowania masy. Wiele osób sądzi, że istnieje jakiś tajny sposób - plan dietetyczny lub treningowy, którym profesjonaliści dzielą się tylko między sobą. Niestety, prawda jest taka, że nie jest to żaden sekret - kluczem jest ciężka praca. Wszystko o czym należy pamiętać to

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9199 Data: 2017-12-22 14:39:13 Ocena: 5
  • Suplementy na masę - beta-alanina

    Artykuł
    Suplementy

    Beta-alanina jest organicznym związkiem chemicznym z grupy aminokwasów, jest pochodną alfa-alaniny, podstawowego aminokwasu tkanki mięśniowej. Beta-alanina należy do β-aminokwasów, czyli takich, których grupa aminowa znajduje się przy węglu beta w stosunku do grupy karboksylowej. Beta-alanina jest silnym prekursorem karnoz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3431 Data: 2017-09-20 08:11:45 Ocena: 5
  • Co zamiast ryżu na masę?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Okres budowania masy mięśniowej wbrew pozorom nie jest prosty. Jest to bardzo złożony i trudny okres, który powinien zostać dobrze przemyślany. Niestety, zarówno redukcja, jak i masa nie przychodzi szybko. Budując masę mięśniową, po pierwsze powinniśmy zadbać o odpowiedni bodziec dla wzrostu mięśni w postaci treningu. Kolejną kwestią

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2017-11-19 10:47:41 Ocena: 5
  • Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Jednym z częściej pojawiających się problemów, szczególnie u osób szczupłych, z szybkim metabolizmem jest zjedzenie określonej ilości kalorii wyliczonych w diecie. Problem pojawia się najczęściej, gdy jesteśmy w okresie budowania masy mięśniowej. Ilość energii, jaką musimy dostarczyć z pożywienia jest wysoka, często sięgająca o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2670 Data: 2017-08-07 10:05:36 Ocena: 4,33
  • Tran właściwości i dawkowanie. Suplementacja na masę

    Artykuł
    Suplementy

    Tran jest wspaniałym, jednakże bardzo niedocenianym suplementem diety w gronie sportowców. Nie tylko wzmacnia organizm i wspomaga procesy myślowe, ale ma również szereg innych bardzo pozytywnych właściwości.. Korzyści płynących ze stosowania kwasów omega 3 w naszej diecie są niezliczone. Jedną z ogromnych zalet, w szczegó

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 2017-12-04 10:23:27 Ocena: 5
  • Dieta na masę tanim kosztem - 9 tanich i dobrych produktów

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Coraz częściej chcemy raczej schudnąć niż przytyć. Prawda jest taka, że problem otyłości czy tylko kilku dodatkowych kilogramów nie dotyczy wszystkich.. Są osoby, które oddałyby naprawdę wiele by zyskać na wadze. Mało kto oczywiście chciałby przybierać na masie tłuszczowej. Chodzi raczej o masę mięśniową, która nie tylko sprawi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 16452 Data: 2017-12-24 10:24:05 Ocena: 4,33
  • Split czterodniowy na masę

    Artykuł
    Trening

    Trening siłowy jest nieodzownym elementem budowania sportowej formy, nie tylko tej ukierunkowanej na wygląd, ale i funkcje poszczególnych mięśni, czy możliwość wykonywania skomplikowanych ruchów, które wykorzystywane są w uprawianej dyscyplinie sportowej. Mając na celu budowanie sylwetki i rozwój muskulatury, doskonale w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6801 Data: 2017-05-11 08:21:35 Ocena: 4
  • Plan treningowy na masę dla ektomorfika

    Artykuł
    Trening

    Nie raz spotykamy się z prośbami o rozpisanie planu treningowego, który pozwoli na zbudowanie masy mięśniowej ektomorfikowi. Zazwyczaj wraz z prośbą widzimy, że osobnik jest zdesperowany, a przybranie każdego kilograma na masie ciała zajmuje wieki. Trening osoby, która charakteryzuje się szybkim tempem metabolicznym, powinien uwzględn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8688 Data: 2017-11-24 23:53:46 Ocena: 5
  • Trening 3 dniowy na masę

    Artykuł
    Trening

    Spore grono osób mając do dyspozycji 3 dni treningowe w skali tygodnia zastanawia się, w jakiej formie rozmieścić ćwiczenia, aby skutecznie aktywować mięśnie do wzrostu. Czasem zaobserwować możemy rozbudowane trzydniowe plany typu split, które niekoniecznie pasują do osób średniozaawansowanych, nie wspominając już o osobnikach

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1873 Data: 2017-03-28 10:58:31 Ocena: 5
  • Trening na masę - 5 złotych zasad

    Artykuł
    Trening

    Odpowiedni dobór metody treningowej w okresie budowy masy stanowi kluczowe zagadnienie, które będzie warunkowało przyrost muskulatury. Są jednak pewne zasady, które są niezmienne i pozwalają na to, aby zmaksymalizować efekty hipertrofii mięśniowej. Pamiętać jednak należy, aby przestrzegać 5 ważnych zasad, które przyczyni

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7235 Data: 2017-10-05 09:58:17 Ocena: 4,86
  • Gainer najlepszą odżywką na masę?

    Artykuł
    Suplementy

    Odżywka węglowodanowo-białkowa zazwyczaj stanowi pierwszy kontakt osoby trenującej ze suplementacją. Wybór często jest podyktowany po prostu namową kolegów, reklamą czy też chęcią brania “czegoś”, aby wspomóc przyrosty. Rzadko kiedy stanowi uzupełnienie diety, a postrzegana jest jako magiczny proszek na przyrost mus

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2017-05-19 22:51:35 Ocena: 5
  • Dieta na masę - 80kg

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Rozpoczęcie treningów siłowych jest zazwyczaj pierwszym krokiem jaki podejmujemy, aby zmienić swoją sylwetkę. Zbierając doświadczenie poprzez zasięgnięcie informacji np. z Internetu czy u starszych stażem kolegów, szybko dowiadujemy się, że bez odpowiednio zbilansowanej diety pod nasze cele trudno jest osiągnąć wymierne rezultaty. Cza

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 10005 Data: 2017-06-07 09:26:33 Ocena: 5
  • Jaka jest najlepsza odżywka na masę?

    Artykuł
    Suplementy

    Budowanie masy mięśniowej nie jest możliwe, gdy nasze dobowe zapotrzebowanie kaloryczne nie jest pokrywane z diety. Oznacza to, że aby mięsień mógł rosnąć potrzebuje dostatecznie dużo energii do “załatania dziur energetycznych”, powstałych w wyniku treningu siłowego, jak i aktywności dobowych. Nadwyżka musi spełniać dodatkowo pew

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4811 Data: 2017-12-14 10:31:24 Ocena: 5