SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

muscle gainer

  • Inkospor Muscle Gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wlasnie zakupilem po 1 smaku i jestem zachwycony. Bialko melczno-jajeczne, super smaki. Calkiem nie drogie proteiny ok 130zl kg ale pierwsza klasa. Nie ma po tym gazow, z woda smakuje ekstra. Probowalem juz chyba wszystkiego i Inkospor to super firma. Dodatkowo codziennie daje 5 ampulek Power Burnera 1200mg l-karnityny. Dodam chyba tez CLA 400mg, a

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1213 Data: 2006-01-24 20:08:20 Liczba szacunów: 0
  • Olimp Knockout + Amerycan Muscle Gainer 2,5 kg

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam , mam takie pytanie czy polaczenie Olimpa Knockouta 500g z gainerem 2.5 kg do tego 3/7 silownia dobry trening oraz zorganizowana dieta jakie moge miec efekty? czy na przyrost masy i tzw " zwiekszenie rąk " może byc widoczne ? czy proponujecie coś innego . Z góry dzieki :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 2007-03-25 19:28:35 Liczba szacunów: 0
  • X-Treme Muscle Gainer. Termin ważności

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, posiadam suplement X-treme muscle gainer 500g. Lecz termin ważności to 01/2013r. Gainer był otwierany, jest zamknięty spinaczem tylko. Czy nadaje się on jeszcze do użytku? czy tylko do kosza? Oraz 2 pytanie. Posiadam również FitMax BCAA +R-ALA i chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej dawkować bcaa? Zmieniony przez - HaX121 w dniu 2013-01-27

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 399 Data: 2013-01-27 01:56:14 Liczba szacunów: 0
  • jak cwiczyc z muscle gainer

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam 24 lata waze 105kg i mierze 191cm mam zamiar brac muscle&weight gainer ale nie wiem jaki mam ulozyc plan cwiczen na rzezbe czy potrzebna jest do tego specjalistyczna dieta z gory dzieki za sensowne odpowiedzi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 619 Data: 2011-08-17 21:50:06 Liczba szacunów: 0
  • MRM Massive Muscle Gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemanko wszystkim chcialbym zapytać czy ktoś z was już jadł tego gainera?? I czy MRM będzie lepszy od Mutanta od PVL'a??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2010-10-10 17:12:14 Liczba szacunów: 0
  • AMERICAN MUSCLE GAINER NA POCZĄTEK???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    jak myslicie czy dobry jest on na początek w cwiczeniu na silowni? mam jako taką diete.....

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 945 Data: 2006-12-15 15:27:44 Liczba szacunów: 0
  • ====>>>>WHEY PRO GAINER 2 CZY AMERICAN MUSCLE MASS GAINER lub coś innego <<<&l

    Temat
    Odżywki i suplementy

    WHEY PRO GAINER 2 CZY AMERICAN MUSCLE MASS GAINER ??? Który gainer byście mi polecili (czy może jakiś inny w podobnej do tych cenie) i co jeszcze mógłbym kupić żeby szybciej nabrać masy (mam diete i staż w ćwiczeniu)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2006-12-13 21:07:40 Liczba szacunów: 0
  • Fajny gainer - UN Muscle Juice

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jako że znam ból zawodu przy kupnie odżywek (białka/gainery)kiedy okazuje się, że produkt smakuje jak gó.wn.o i rozpuszcza się tak jak piasek w wodzie, postanowiłem przypucować się po zakupie Muscle Juice. Mam smak czekoladowy, który jest imho idealny - nie za słodki, z mlekiem smakuje jak pyszne kakao , a wodą też nie jest źle. Składowo też jest s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1424 Data: 2006-01-30 12:07:46 Liczba szacunów: 0
  • [S] Sprzedam Precision Engineered Muscle Size Gainer 1900g

    Temat
    Targowisko

    Witam, do sprzedania mam takie odżywki: Precision Engineered Muscle Size Gainer 1900g /3x smak vanillia link do produktu: http://www.hollandandbarrett.com/pages/product_detail.asp?pid=5390&prodid=6543 Precision Engineered Whey Protein Lean 600g /3x smak vanillia link do produktu: http://www.hollandandbarrett.com/pages/product_detail.asp?pid=5686

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1215 Data: 2014-03-07 22:40:47 Liczba szacunów: 0
  • Mutant MASS "muscle mass gainer" pytanie

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam,chcialbym sie was zapytać co nie co o tym produkcie. Gdy stosuje się ten produkt podobno bardzo szybko rośnie waga"masa", ale masa taka że rosnie "daszek" na brzuchu? itd... czy poprostu masa mieśniowa. Nie umiem tego inaczej ująć. Ponieważ nie chce stracić swojego (wyrzeźbionego brzucha) , ale tez chcialbym przybrać na tej wadze. Ważę 63kg p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2015-02-14 09:57:46 Liczba szacunów: 0
  • Muscle & Weight Gainer, co w tym może mi szkodzić?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jadłem kiedys taki gainer: http://www.hollandandbarrett.com/vf/labels/006880HB.pdf Nie wychodziłem po nim z WC, zatruwałem powietrze... wydawało mi sie, ze to fruktoza jest przyczyną, ale dzisiaj kupiłem fruktoze, jem ją i zadnych problemów nie mam. Co innego moze mi szkodzic? Czy w tym moze byc laktoza? Non-fat milk solids jest na pierwszym miejsc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 935 Data: 2010-08-07 21:30:09 Liczba szacunów: 0
  • American Muscle mass - Gainer?

    Temat
    ATLETA

    Witam ! Chce zamowic sobie tego gainera, ale zaabrdzo nie qmaty jestes w tych przesylkach pisze ze tam 10zl ale dla uzytkownikow sfd czyli mnie mam abona jest 5% czy 10% rabatu juz nie pamietam czyli jak zamowie tego gainera za 116zl to calosc z przesyłka ile mi wyniesie ? Dobra pomagac mi bo ja głabiasty w tych sprawach poleca sogi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2005-02-14 11:30:08 Liczba szacunów: 0
  • AMERICAN MUSCLE Mass Gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, ostatnio zainteresowała mnie pozycja "AMERICAN MUSCLE Mass Gainer". Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego gainera , smak itp. Czy ten gainer będzie dobrym rozwiązaniem dla ektomorfika (którym ja jestem)? z góry dziękuje za każde odpowiedzi , pozdro ...

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2534 Data: 2007-04-22 01:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Genuine Muscle Milk gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemanko mam pytanko trenuje boks i mam odżywki w domu jedna z nich to muscle milk gainer 2268g i teraz pytanie jak to brać i czy wg mogę to brać i co mi to da czy mi jakoś nie przeszkodzi w robieniu kariery a drugie pytanie to mam Creatine micronized 300g ale to jest przeterminowane to nwm czy to brać bo nwm creatine to chyba nie dibra już co ? bo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 256 Data: 2016-10-23 12:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Muscle juice vs gainer 2

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Muscle juice (Ultimate) vs gainer 2 (Vitalmax) Co sądzicie o tym?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2974 Data: 2005-07-26 21:32:48 Liczba szacunów: 0
  • Muscle Clinic Hit up gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Ostatnio kolega mieszkajacy w niemczech wspomnial mi cos o tym produkcie czy ktos cos wie na jego temat ?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2267 Data: 2013-02-08 23:10:32 Liczba szacunów: 0
  • AMERICAN MUSCLE MASS GAINER

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam!! Co sądzicie o tym gainerku??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 2003-07-23 16:17:29 Liczba szacunów: 0
  • NOWY KONKURS - WYMYŚL NAZWĘ PRODUKTU

    Post
    Trec

    - Premix białek serwatkowych+dodatki - extreme muscle up - Mix białek wolno- i szybkowchłanialnych - burning muscle - Gainer 37% zawartość białka - hard ownage - Gainer 25% zawartość białka) - light ownage

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 13605 Data: 2008-12-27 21:14:35 Liczba szacunów: 0
  • Gainery

    Post
    Odżywki i suplementy

    do tego co napisal pawson , dodalbym ultimate massive whey gainer (33.3g B/100g) scitec volumass 35 (35g B/100g) mrm massive muscle gainer (29.8g B/100g) gainer 737 - dajcie spokój , w składzie "30% białka" - sama pszenica i jakaś żelatyna, jak ktoś wyżej napisał syf monster mass - ok, z tym że mi czekolada zupelnie nie smakowała SWG 4000

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2342 Data: 2007-01-02 10:15:24 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Ester Stack + Thermal Blast Xtreme by saib__ - PODSUMOWANIE str. 129

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z gainerow polecam Massive Muscle Gainer z MRM mam aktualnie czekolade i powiem ze miod w gebie

    Odpowiedzi: 2225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-12 15:50:03 Liczba szacunów: 0