Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: mrowienie pod łopatką

Strona 5 z 2078

  • BÓL KAPTURA I ŁOPATKI

    4 tygodnie bolą mnie mieśnie czworoboczny i dżwigacz łopatki, dodatkowo czasami równoległoboczny. coś jakby mi weszło pod łopatkę i promieniuje do kaptura i karku. smarowałem już dikloziają i zużyłem całą maść ben gay, poszły dwa kapsiplastry i

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3470 | Data: 2009-01-14 12:44:21 | Liczba SOGów: 1
  • paczka styropianu pod posadzki 10 cm ile to metrów kwadratowych i cena

    paczka styropianu pod posadzkę o grubości 10 cm , ile to metrów kwadratowych i jaka jest cena takiej paczki

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 11652 | Data: 2010-05-17 21:48:56 | Liczba SOGów: 0
  • dzazga pod paznokciem

    hej mam drzazgę/wiór głęboko pod paznokciem: co mam robić igła raczej tego nie wyjme..co moze sie dziac z paznokciem itp. prosze o odpowiedzi. dzazga pod paznokciem

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 10981 | Data: 2006-05-23 11:33:36 | Liczba SOGów: 2
  • Ból pleców pod łopatką po lewej stronie..

    siemka wrzystim.. dzisiaj z kumplami chcielismy sprawdzic czy dzwigniemy auto .. no i dzwigalismy do góry i nagle cos mi strzeliło w plecach... odczuwam przy wstawanu czy siadaniu taki ból przewlekły.. co to moze byc i jak wiecie to chciałem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3161 | Data: 2010-06-12 20:13:21 | Liczba SOGów: 0
  • Kłucie "pod kolanem"

    witam. od paru dni 4 mam kucie pod kolanem czasmi lekkie,czasmi ich nie czuje a nie kiedy sa bardzo mocne..nie wim czym to moze byc spowodowae i co to moze

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 11331 | Data: 2006-05-24 17:55:37 | Liczba SOGów: 1
  • Rozstępy na plecach

    witam, ostatnio zobaczyłem u siebie na plecach rany. podłużne przechodzące poziomo z lewej strony jakieś 10cm pod łopatką myślałem że to zwykłe podrapania, nawet myślałem że

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1891 | Data: 2011-03-06 21:06:38 | Liczba SOGów: 1
  • Opuchnięta noga i dziwne mrowienie. Czy to znaczy ze leki działają?

    dzisiaj zauważyłem, iż pomimo iż opuchlizna nie zeszła...pojawiło się dziwne uczucie tzn co jakis czas czuje jakby mrowienie ..czy swędzenie..czy to znaczy ze opuchlizna powoli zanika czy moze to jakis niepokojący objaw help

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4036 | Data: 2006-04-12 17:10:35 | Liczba SOGów: 0
  • co kładziecei pod cięzary ?

    witajcie mam owy problem zrobilem sobie w garazu siłke i podłoga jest z betonu i gdzie niegdzie ... widze juz dziury w podlodze .. przyczyną jest ciezar który kłade. chce się was

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 11231 | Data: 2005-06-17 13:18:21 | Liczba SOGów: 8
  • pływanie pod wodą

    mam takie pytanko odnośnie w zasadzie nurkowania ale takiego na basenie. jakie ruchy najlepiej wykonywać żeby szybko pod wodą płynąć czy takie jak do stylu klasycznego czy może wężykiem albo jeszcze inne. jeśli wężykiem to moze ktoś podpowie

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 11221 | Data: 2005-08-31 21:41:46 | Liczba SOGów: 2
  • Aesh DT - przygotowanie pod Crossfit

    lafay’a tzw proteo system . tym razem ćwiczyłem całe ciało wedle systemu , bóle barków szczególnie poranne – nie mogłem podnieść ręki przestały mi dokuczać po kilku , kilkunastu treningach . ponieważ ćwiczenia nóg wypompowywały mnie do

    Odpowiedzi: 262 | Ilość wyświetleń: 10459 | Data: 2013-02-01 16:52:15 | Liczba SOGów: 3
  • Mrowienie po Horse Power

    horse power i dextrose po okolo 15 min zaczynam czuc mrownienie w rekach, czy to normalne przy tym stacku , mrowienie ustepuje po jakims czasie ok. 30min , co sadzicie o tym przypadku , moze mrowienie ustanie po pewnym czasie az organimz

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2036 | Data: 2007-05-30 16:12:19 | Liczba SOGów: 1
  • Uderzenie w łokieć, mrowienie w palcach

    gdy nimi nie poruszam, to nie czuję różnicy pomiędzy zdrową a uszkodzoną, tylko jak się ją dotyka to czuć mrowienie domyślam się, że trafiłem w jakiś nerw za to odpowiedzialny, ogólnie nic mnie nie boli, chyba, że próbuje przeprostować łokieć

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3797 | Data: 2008-11-17 12:32:37 | Liczba SOGów: 0
  • Pływanie pod wodą a zdrowie

    jak jestem na basenie bardzo lubię przepłynąć sobie kilka razy basen pod wodą na jednym oddechu. tylko mam wątpliwości czy to jest zdrowe, bo tyle czasu na dwutlenku węgla. może ktoś siedzi w

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 10913 | Data: 2002-05-09 13:59:46 | Liczba SOGów: 0
  • Mrowienie (?) w łydce.

    witam, mam problem, który jest w sumie trudny do opisania. mianowicie od jakiegoś miesiąca czuje lekkie mrowienie w prawej łydce, jest to uczucie jakby mnie coś użądliło jednak nic takiego na pewno nie miało miejsca ; . od

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3702 | Data: 2008-08-25 15:49:19 | Liczba SOGów: 1
  • jak wytrzymac dluzej pod woda?

    dzis na basenie w szkole mielismy,prezplynac jak najdalej pod woda,prawie wszyscy przeplyneli caly basen 25m ,ja chyba bylem najgorszy, bo poplynolem troche za polowe basenu.

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9492 | Data: 2007-12-05 16:10:31 | Liczba SOGów: 2
  • Duży kłopot z plecami

    mięśnie nie chcą sie wyluzować i wyglądam jak wyglądam...jak pinokio. dobitny jest też fakt że w lewym odcinku pleców pod łopatką mam przerośnięty mięsień nie wiem czemu przez co już wogle nie umiem sie zginać. jak próbuję do przodu się zgiąć to

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1072 | Data: 2008-04-10 18:54:07 | Liczba SOGów: 1
  • ból pod pachą

    boli mnie pod lewą pachą jak leżę i uciskam, wyczówalne guzki. bolało mnie już od ponad roku takuie mrowienie ale teraz przybrało na sile. co to jest

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1653 | Data: 2010-11-08 09:00:56 | Liczba SOGów: 1
  • Wyjście z balachy przez przewrót

    z bocznej. technika wyglądała tak, że przechodziło się do 69, a następnie wracając do bocznej wkładało się jedną stopę pod łopatkę, drugą na głowę no i standardowo ciągnęło się balachę. teoretycznie z poprawnie założonej techniki nie powinno być

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 972 | Data: 2012-10-09 07:46:24 | Liczba SOGów: 1
  • dziwna narośl pod językiem

    witam! kilka tygodni temu pod językiem zrobiła mi się mała biała krostka wyglądem przypominająca pryszcza. powoli rosła i dziś jest to już ok. 0,5 cm

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 9653 | Data: 2009-11-14 16:40:40 | Liczba SOGów: 1
  • Ból pod lewą łopatką

    witam otóz kiedyś podczas treningu miałem z 4 tyg przerwy wtedy dałem sobie za duże ciężary i intestywność. w dzień treningu nic mnie nie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 751 | Data: 2013-03-02 12:30:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}