Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: moczenie nog na katar

Strona 1 z 605

  • Przewlekły katar?

    podczas snu jak leże na jednym boku to jedną dziurę nosa mam całkowicie zapchaną, a drugą czyściutką. jest to taki katar którego praktycznie nie da się wydmuchać siedzi gdzieś głęboko i uniemożliwia oddychanie. po treningu na basenie zwykle

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 22589 | Data: 2005-01-31 21:28:35 | Liczba SOGów: 0
  • przewlekły katar i kaszel

    odkąd poszedł do przedszkola. od września do czerwca nie było miesiąca żeby nie siedział w domu. objawy to kaszel i katar głównie przed snem, w nocy i po przebudzeniu. potem jest ok. testy na alergię nic nie wykacały lecz p. alergolog zwróćiła

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 26106 | Data: 2007-10-15 11:49:20 | Liczba SOGów: 3
  • Ciągły katar...

    właśnie guru mam do ciebie pytanie co to może być bo mam już od ponad pół roku katar i nie przechodzi.byłem już kilka razy u lekarza i nic.ciągle jakieś krople do nosa i leki przeciwalergiczne które nic

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 20601 | Data: 2002-08-19 19:43:49 | Liczba SOGów: 5
  • Cirrus lek na katar braliście?

    ostatnio ostro dokuczył mi katar na wyjście do lekarza jeszcze nie miałem czasu, a w aptece polecili mi lek o nazwie cirrus. szukałem czegoś na jego

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 45020 | Data: 2007-05-09 13:12:58 | Liczba SOGów: 0
  • Wieczny katar

    problem w tym ze mam katar ..tzn wiecznie zatkany nos suchy i zatkany , bywaja dni ze zatyka sie tylko wieczorem jak sie klade spac a czasami

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 18577 | Data: 2003-09-28 09:18:15 | Liczba SOGów: 1
  • Nie cwiczysz nog? Przeczytaj to zaczniesz

    kilka powodów, dla których powinieneś ćwiczyć nogi warto przeczytac : mocne, umiesnione nogi powinny byc wazne dla wszystkich trenujacych kulturystyke na kazdym

    Odpowiedzi: 196 | Ilość wyświetleń: 58151 | Data: 2005-04-02 14:50:57 | Liczba SOGów: 54
  • Ćwiczenia na szybkosc pracy nog !! pomocy!!!!!

    siemka to tak jakie pytania doradzicie aby zwiększyc szybkosc pracy nog !!! dajmy na to trener mi powiedzial abym pocwiczyl szybkosc pracy nog do dryblingu ale powiedzial ze nie zna zadnych

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 16974 | Data: 2007-12-14 16:35:38 | Liczba SOGów: 1
  • Tabletki na alergie (katar sienny)

    witam ma ktos moze jakies sparwdozne tabletki na objawy alergi katar sienny . obecnie mam cet alergin ale nie bardzo działa.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 12005 | Data: 2007-06-18 14:33:05 | Liczba SOGów: 1
  • Lejący się katar.

    witam. od wczoraj utrzymuje sie u mnie lejacy meczacy katar najsmieszniejsze jest to, ze tylko cierpi prawa dziurka. jest zatkana, a lewa czysciutka i nic jej nie dolega.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 6144 | Data: 2006-09-18 18:23:17 | Liczba SOGów: 0
  • Katar... POMOCY!!

    kurde tylko jak zaczyna się lato to ja mam katar nie jestem na nic uczulony, i nie wiem od czego mam ten katar często kicham... jak z tym walczyc co jest dobre na katar pomóżcie!!!

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 4912 | Data: 2005-07-04 11:27:30 | Liczba SOGów: 0
  • Problem z garłem / katar w gardle

    i przepisal duomox.. biore do dzisiaj, gardlo nie boli tak bardzo.. ale najbardziej co mnie denerwuje to ciągły taki katar w gardle od kilku juz tygodni, codziennie rano musze chrzakąc 7 zeby pozbyc sie tej *****skiej wydzieliny.. w jakis tam

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 5508 | Data: 2009-06-26 11:39:19 | Liczba SOGów: 1
  • Nietypowy katar

    witam! od dłuższego czasu mam ciągle zapchany nos, nie jest to jednak typowy katar odczuwam częste zasychanie w nosie, najgorzej jest w nocy kilkakrotnie budzę się, bo nie mogę normalnie oddychać [w

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 5169 | Data: 2005-02-03 15:01:43 | Liczba SOGów: 0
  • KATAR!

    mam pytanie odnosnie kataru czego trzeba najwiecej dostarczac organizmowi zeby szybko zwalczyl katar i czemu im wiecej wysmarkuje tym wiecej ich sie tworzy

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 5108 | Data: 2005-09-19 15:34:56 | Liczba SOGów: 0
  • bieganie - katar.

    odkad pamietam. bardzo to lubie : . od jakiegos momentu kilka lat temu zwrocilem uwage na wystepujacy katar podczas biegu. katar pojawia sie niezaleznie od warunkow pogodowych wiosna/lato/jesien/zima. zawsze mam przy sobie chusteczki, ale po

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1930 | Data: 2007-04-08 20:17:10 | Liczba SOGów: 0
  • Katar, trening.

    trener kazał każdemu przyjść. natomiast od jakoś tygodnia boli mnie lekko gardło tylko jak się obudzę . wczoraj był katar i lekkie osłabienie. nałykałem się rutinoscorbin, gripexu itp. dziś rano lekki ból gardła no i katar + lekkie osłabienie.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 784 | Data: 2011-01-20 13:19:18 | Liczba SOGów: 0
  • Wyleczyć katar po chorobie do końca. Jak ?

    wiecie może jak wyleczyć katar i lekki kaszel po chorobie nie żeby tam mi leciało jakoś ale jak ćwiczę to muszę z 2/3 razy wydmuchać na treningu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1704 | Data: 2009-02-28 08:46:01 | Liczba SOGów: 0
  • wieczny katar i zapchany nos ...

    jak w temacie znacie cos zeby zlikwidowac ten cholerny katar i żebym mogł sobie poodychac nosem bo cały czas jest zapchany 2 moze jakies kropeli ale cos innego tylko zeby bbyło skuteczne !!!!

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3250 | Data: 2004-02-02 19:32:29 | Liczba SOGów: 1
  • Problem z nogą. Ból mięśni czy kolano?

    witam, mam straszny problem z prawą nogą. wszystko zaczęło się w sierpniu ub. roku, kiedy zmieniłem buty w szosowym rowerze. prawa noga źle pracowała od samego

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7724 | Data: 2009-01-07 17:25:11 | Liczba SOGów: 0
  • przewlekły katar

    mam córeczkę 3 letnią i zaraz będzie rok jak ma katar jestem już zdesperowana i nie wiem co mam robić ! jej pediatra tyko woda morska albo sól do przemywania a ja mam już

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 473 | Data: 2012-05-08 23:19:21 | Liczba SOGów: 0
  • dlugotrwaly katar

    temu mialem zapalenie oskrzeli no i po tygodniu wyleczylem sie i wsyztko bylo ok i jakos tydzien pozniej dostalem katar raz wiekszy raz mniejszy ale mam go do tej pory powiedzcie mi czy to normalne . moze jest to spowodowane tym ze trenuje na

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3040 | Data: 2007-11-25 10:02:42 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}