SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy!

    Artykuł
    Trening

    W poprzednich opracowaniach przytoczyłem badania i fakty dotyczące treningu ramion oraz nóg. Warto odświeżyć nieco informacje dotyczące treningu grzbietu, tym bardziej, iż w klubach nadal są silnie zakorzenione mity dotyczące wykonywania podciągania, wiosłowania czy martwego ciągu.  Kwestia nr 1: „duży czy mały ciężar?” Nie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 16363 Data: 2017-11-24 11:54:50 Ocena: 5
  • Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie

    Artykuł
    Zdrowie

    Artykuł powstał na zamówienie, ciągle otrzymuję podobne pytania. Nie jest tajemnicą, iż to co zakazane, kusi najmocniej. Pamiętasz jak pierwszy raz sięgałeś po alkohol czy papierosy? No właśnie. Dlatego penalizacja posiadania środków takich jak marihuana w warunkach, gdy istnieje swobodny dostęp do najcięższego kategorii narkotyku (ja

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6027 Data: 2017-09-16 12:46:48 Ocena: 5
  • Mięśnie w wyciskaniu leżąc a wyniki siłowe

    Artykuł
    Trening

    Wbrew obiegowym opiniom wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej nie jest wcale najlepszym, pierwszoplanowym ćwiczeniem dla rozwijania klatki piersiowej. Powiem więcej: większość osób nie skorzysta z wyciskania leżąc tak, jak tego oczekują pod kątem wzrostu mięśni piersiowych. Istnieje na ten temat bardzo wiele badań, w poniższym artykule

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 17902 Data: 2017-06-19 09:40:50 Ocena: 5
  • Stres: mięśnie, tłuszcz, a nowotwory

    Artykuł
    Zdrowie

    Stres jest ogólnym pojęciem oznaczającym zaburzenie homeostazy, czyli jest to zaburzenie środowiska, które jest optymalne dla organizmu. Stres ma obecnie złą reputację, ale jest częścią naturalnych mechanizmów adaptacyjnych i odpowiedzi fizjologicznej typu walka lub ucieczka (ang. fight or flight). Do nagłej odpowiedzi przygoto

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2018-03-25 09:31:39 Ocena: 4,33
  • Zobacz jak Alicia Vikander zbudowała mięśnie do roli Lary Croft

    Artykuł
    Fitplota

    Alicia Vikander to nowa Lara Croft. Siedem miesięcy przed tym, jak ruszyła kamera, aktorka usiadła z reżyserem Roarem Uthaugiem i ustalili, jak powinna wyglądać postać Tomb Raider i co Alicia musi zrobić, aby się nią stać. Vikander wspomina, że zawsze chciała być silną psychicznie dziewczyną i rola Lary Croft dała jej okazję po raz pierwszy do napr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2089 Data: 2018-03-26 20:25:51 Ocena: 5
  • Walka ze stresem! Redukuj stres na 4 sposoby i buduj mięśnie

    Artykuł
    Zdrowie

    Zazwyczaj gdy zgłasza się do mnie osoba, która potrzebuje mojej pomocy dietetycznej lub treningowej, opisując pokrótce swoją historię, mówi, że jest jej ciężko przytyć, a gdy wejdzie na solidną nadwyżkę kaloryczną, okazuje się, że gromadzi tylko tłuszcz. Wtedy do głowy przychodzą dwa rozwiązania: podopieczny ma problem z oszaco

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3361 Data: 2018-01-30 09:12:00 Ocena: 5
  • 15 pokarmów na które czekają Twoje mięśnie

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Zasada jest prosta: chcesz być duży musisz jeść dużo. Nie oznacza to wizyty w najbliższym fast foodzie. Musisz jeść dużo, ale przede wszystkim musisz jeść mądrze. Potrzebujesz białka, zdrowych tłuszczów, właściwych rodzajów węglowodanów, witamin, minerałów, aminokwasów, przeciwutleniaczy i potrzebujesz ich we właś

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 24972 Data: 2018-04-14 11:44:48 Ocena: 4,86
  • Mięśnie pośladkowe mężczyzn - jak trenować?

    Artykuł
    Trening

    Trening mięśni pośladków jest specyficzną formą aktywności, która dąży do poprawy wyglądu, jak i funkcji pośladków. Mało się pisze o treningu tej partii u mężczyzn, gdyż zazwyczaj ciężkie ćwiczenia wielostawowe, jakie wykonują, w zupełności wystarczają do tego, aby skutecznie rozwijać masę mięśniową w ich obrębie. Jednak nie ka

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3983 Data: 2017-04-24 08:46:39 Ocena: 5
  • Co skuteczniej buduje mięśnie, pełne czy częściowe powtórzenia?

    Artykuł
    Trening

    Powyższe zagadnienie należy do jednych z najczęściej poruszanych kwestii dotyczących treningu. Sprawę komplikuje fakt, iż w każdym przypadku odpowiedź o sens stosowania powtórzeń niepełnozakresowych będzie inna. Co innego osoba mająca 2 lata stażu, a co innego zawodnik mający 20-30 letni staż w treningu siłowym. Jeżeli nie chcesz czytać wszy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4423 Data: 2018-07-20 10:34:28 Ocena: 4,43
  • Czy mięśnie mogą przekształcić się w tłuszcz?

    Artykuł
    Odchudzanie

    Często możemy usłyszeć od otyłej osoby, że kiedyś była bardzo aktywna, ale po zaprzestaniu regularnych ćwiczeń, mięśnie przekształciły się w tłuszcz. I choć stwierdzenie to wydaje się absurdalne, to znajduje ono swoje potwierdzenie. Możemy zobaczyć zawodowych sportowców, którzy przechodząc na emeryturę przybierają na wadze. Czasem naw

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 11505 Data: 2018-01-24 11:36:16 Ocena: 5
  • Jak budować mięśnie mając niewielką kasę?

    Artykuł
    Lifestyle

    Budowanie umięśnionej sylwetki nie jest tanim przedsięwzięciem szczególnie jeśli uwzględnisz całkowite koszty nie tylko diety, ale i stosowanej farmakologii, suplementów, odżywek, innych produktów, różnego rodzaju regeneracji, zabiegów, bezpośrednich przygotowań do startu. Niektórzy zawodnicy deklarują astr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9358 Data: 2018-03-20 12:09:15 Ocena: 5
  • Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Istnieje sporo kontrowersji na temat tego ile powinno się jadać posiłków na co dzień, a także w jakich odstępach czasowych. Sporo osób, które zaczynają przygodę z kulturystyką i sportami siłowymi ma błędne przekonanie, że budowanie masy mięśniowej jest silnie powiązane z ilością zjadanych posiłków Jak to wygląda w prakty

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8270 Data: 2018-01-03 11:02:10 Ocena: 5
  • Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle!

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Osoby początkujące wchodzące w okres budowania masy mięśniowej zazwyczaj popełniają szereg błędów, które sprawiają, że zamiast budować mięśnie, szybko obrastają w tłuszcz i dalsza masa nie ma sensu. Postaramy się przedstawić najczęstsze pomyłki tak, abyś miał możliwość ich eliminacji oraz działał z  głową. Błąd 1 Cel każdego posi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 10382 Data: 2018-06-09 11:15:30 Ocena: 5
  • Zmień trening - zaszokuj mięśnie!

    Artykuł
    Trening

    Istnieje niepodważalna zasada: „nie zmieniaj tego, co działa”. Jednakże z czasem każdy, nawet najlepszy schemat treningowy przestaje być efektywny. Może to wynikać z błędów dietetycznych, w planowaniu progresji, w doborze treningu uzupełniającego (np. objętościowe aeroby), z przepracowania, z zaburzeń snu. Nie jestem w stanie odp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4242 Data: 2018-03-26 13:12:36 Ocena: 4,2
  • Dieta wegańska. Czy można budować mięśnie na diecie roślinnej?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Powszechnym błędem jest przekonanie, że nie można uzyskać wystarczającej ilości białka do budowy mięśni, jeśli nie spożywa się mięsa i produktów mlecznych. Sukcesy niektórych wegańskich kulturystów pokazują jednak, że tak nie jest. Rośliny są również źródłem białka, a niektóre, podobnie jak mięso, są komple

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 2018-07-22 08:28:41 Ocena: 4,2
  • Mankamenty sylwetki - mięśnie grzbietu

    Artykuł
    Trening

    Mięśnie grzbietu bez wątpienia stanowią najbardziej złożoną grupę pod kątem ilości samych mięśni, jakie znajdują się w ich obrębie oraz tego, jaki mają wpływ na ruchomość kończyn górnych czy też tułowia. Poszczególne grupy odpowiadają między innymi za elewacje łopatki, jej wysuwanie, cofanie czy depresje. Jednak biorą też udział w ruc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 2017-04-14 08:36:52 Ocena: 5
  • 5 najlepszych ćwiczeń na mięśnie grzbietu

    Artykuł
    Trening

    Każdy z nas marzy o szerokich i grubych plecach, które znakomicie będą prezentowały się w koszulce, a jeszcze lepiej bez. Jednak bez doboru ćwiczeń, które będą wpływały na odpowiednie stymulowanie grzbietu, może być to mocno utrudnione, a nasze marzenia zaczną przeradzać się we frustrację i legną w gruzach. Dlaczego dobór odpow

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 544 Data: 2017-03-28 11:06:29 Ocena: 5
  • 3 najważniejsze ćwiczenia na mięśnie grzbietu

    Artykuł
    Trening

    Mięśnie grzbietu, aby skutecznie mogły rosnąć, potrzebują solidnego wsparcia treningowego w postaci ćwiczeń wielostawowych, dających znacznego bodźca treningowego, dążącego do ich “przeciążenia”, co skutkuje uruchomieniem specyficznych reakcji organizmu w kierunku wzmocnienia włókien mięśni, odbudowy, jak i nadbudowy. Czasem plan

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4017 Data: 2017-04-28 08:26:55 Ocena: 5
  • WPC czy Kazeina, które białko lepiej buduje mięśnie?

    Artykuł
    Suplementy

    Odżywka białkowa stanowi znakomity dodatek dietetyczny osób trenujących. Pozwala ona w sposób szybki i smaczny dostarczyć wysokiej jakości protein, które to można wykorzystać o każdej porze dnia, jak i jego momencie. Jest to doskonałe źródło aminokwasów, których trawienie nie sprawia problemu dla układu pok

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4339 Data: 2017-12-22 11:07:04 Ocena: 5
  • Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni!

    Artykuł
    Trening

    Wiele razy słyszeliście, że mięśnie brzucha robimy w kuchni, a nie na siłowni. Niestety jest to nieprawda, a za chwilę powiem Wam dlaczego. Mięśnie brzucha, jak każda inna partia ciała wymaga treningu, aby mogła rosnąć. To, że mięsień rośnie, gdy jest przeciążony, a regeneracja i odbudowa sprawiają, że ma pogrubiane włókna mięśniowe i przez

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5507 Data: 2018-04-04 11:49:47 Ocena: 5