SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sztangi i srogo sie zawiodłem.Totalnie brak siły. Na hantlach klate robiłem na płaskiej 32kg x15 czyli 64kg ,wydawało mi sie to nieźle i że po powrocie na sztange bedzie jakis progress a tu niestety lipa ciezarem 70kg wczesniej robiłem 14 ruchów teraz ledwo 7 Przy barkach to samo.Mam nadzieje że jak juz miesnie sie przyzwyczaja to bedzie progress

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-05 17:38:55 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bo klata wymaga duzo wiecj subtelnosci , i uczuc , niz inne miesnie ... trzeba ja poprostu zrozumiec ja zrozumieąłem ze moja nie lubi sztangi -pokłucili sie chyba kiedys a bardzo lubi hantle, oraz suplinacje i mieszanie progres regres

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-22 15:21:46 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No, ale po co? Myślisz, że więcej znaczy lepiej? Robiąc 2x serii na klatę? Jak już chcesz tak dużo ćwiczyć to weź sobie FBW/HST tam będziesz 3 razy w tygodniu ćwiczył każdą partie. Poza tym jakieś braki biorą się zazwyczaj z tego, że kładzie się nierówny nacisk na poszczególne mięśnie na dodatek wiele osób swoje "priorytety" przetrenowu

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-04 13:36:36 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka pracuje porządnie dopiero wtedy gdy ramiona są minimalnie szerzej niż barki. Dopiero wtedy ręce odchylają się od tułowia zmuszając mięśnie piersiowe do wysiłku w celu ich ponownego przyciągnięcia, zatem przy wyciskaniu wąsko (czyli dłonie przy sobie) pracuję triceps, później bark, na końcu klatka. Twój problem z klatką występuje u 99% osób.

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-28 17:23:12 Liczba szacunów: 0
  • Godzilla kontra klatka piersiowa :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    JAsiq- JAK WYŻEJ. Pompki na poręczach w wersji na klatkę to zupełnie inna bajka. Wypychasz się klatką i jej mięśniami. Mechanika ruchu opiera się na podobnej jak w płaskiej( podobnej- czyli takiej jaka w płaskiej być powinna) czyli na wypchnięciu ciężaru poprzez spięcie mięśni klatki. Tyle, że na poręczach kąt ataku jest ciekawszy dla mięśnia, a co

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-27 21:19:43 Liczba szacunów: 0
  • Marianna/ dziennik

    Post
    Ladies SFD

    Blendera brak. Migdaly + jablko = lekki bol zoladka. Jutro na pierwszy posilek dorzuce kawalek cieleciny. Warzywa do posilkow dorzuca sie ciezko, za duzo nie wchodzi. Losos wedzony za tlusty zeby zjesc powyzej 60 g (mdlilo mnie), stad bialko dobilam cielecina. Jak to ostatecznie wygladalo, widac na zrzucie. 1700 kcal - 130B/70T/reszta ww Trening z

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3515 Data: 2011-11-21 21:43:41 Liczba szacunów: 0
  • Marianna/ dziennik

    Post
    Ladies SFD

    O widze Twoj dopisek o pumperniklu, masakra. Dzieki niemu moglam zjesc rano maslo (wersja hard Martucci w sensie maslo bez niczego to jeszcze nie moj etap pikusia :-) Dobra bede nim smarowac mieso. Dziekuje za informacje :-) Co do treningu to na razie ci.agne caly czas to samo, tzn.: Trening z pilka: Trening dla początkujących aerobowy w formie obw

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3515 Data: 2011-11-27 19:53:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    Witam, Dzisiejsza i jutrzejsza micha taka sama.Mam nadzieje,ze jest ok. Druga micha na wtorek. Co do cwiczen pierwszy trening z pilka dla poczatkujacych zaliczony.Sprawdzalam dzisiaj cwiczenia i obciazenie nie byly dostosowane odpowiednio do cwiczen.Bardziej zawiesilam sie na ''jakoscia wykonania''. Rozgrzewka 7 minutowa. 1.wyciskanie sztangielek p

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8027 Data: 2014-03-16 21:16:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    Dziendoberek:-) Tak mnie zastanawia czy dobrze robie cwiczac rano bez posilku? Dzisiajesze cwiczenia wykonywalam ok 1 godziny. O 4:30 zaczelam od 7-mio minutowej rozgrzewki,pozniej cwiczonka ,a na koniec 10-sciecio minutowe rozciaganie. 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 3.5kg na reke,3x15 zwiekszylam ciezar i poczulam dzisiaj,ze mam rece:)

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8027 Data: 2014-03-18 09:44:54 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    Witam:-) Dzisiaj dla mnie dzien wolny od pracy,ale cwiczenia obowiazkowo.Ze wzgledu ,ze maz do pracy,a z synciem to nie cwiczenia tylko zabawa,wstalam rano i wykonalam cwiczenia plus bieg. warm up 7 min 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 4kg na reke 3x15 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps)4kg 3x15 3.wyciskanie sztangielek siedząc (

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8027 Data: 2014-03-22 09:55:47 Liczba szacunów: 0
  • DT Kasandra 2014

    Post
    Ladies SFD

    Witam:-) Dzien 12 No to dzisiaj rano byl klops. Zapomnialam przestawic budzik o godzine do tylu i niestety juz rano nie wstalam na czas,aby pocwiczyc. Ale odbilam sobie wieczorkiem.Wlasnie przed chwila skonczylam. Warm up okolo 7 minut 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 4kg na reke 3x15 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps)4kg 3x15

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8027 Data: 2014-03-27 22:52:30 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    127 to ładny wynik. mój to tylko 85 przy 72-73kg wagi i czuję że już więcej nie zrobię. Mięśnie nie rosną bo przy nadwyżce kalorycznej tracę apetyt, a jak mięśnie nie rosną to nie idzie siła, i tak kółko się zamknęło %-). Teraz idzie kalestenka i ketle, plus rower i okazyjne bieganie i basen więc tu jeszcze mam pole do poprawy.

    Odpowiedzi: 3695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-12 12:38:37 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    patrz na foto o co chodzi i nie patrz na skale kolesia bo nie o to chodzi. z rynną chyba jest ok, pod palcem leci niemal do samej dupy %-) kabo9 - najlepiej wyszedłeś na pierwszych zdjęciach - nawet widać , że uda składają się z różnych mięśni. Triceps bokiem też się świetnie prezentuje. Poza mięśnie brzucha i ud niedopracowana - nie napiąłeś an

    Odpowiedzi: 3695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-05 21:25:30 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    e ze sztanga za bary" i zakombinowac z lokciami :) To jak zdejmujesz sztange ze stojaka jest mega wazne. Ustawiasz sie pod nia, ustawiasz kregoslup, dopinasz lopatki, spinasz miesnie brzucha, poslady i dopiero wbijasz nogi w podloge i zdejmujesz. Robisz krok do tylu, nie patrzysz juz w dol, czujesz cialo a nie ogladasz w lustrze, przenosisz lekko c

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-04 10:18:04 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    is DT. Fajnie bylo. Chwile urozmaicane roznymi zjawiskami na sali, ale ogolnie moje rzetelnie zrobione. Przyszlo np dziewcze piekne, zgrabne, swietne proporcje, z miejscem na miesnie, ale w rozpuszczonych wlosach i chyba zapomniala spodni i koszulki |-) Ale zgrabna byla, gorzej z poruszaniem sie na biezni :) Napoje: kawa, woda, sok warzywny Tymbark

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-10 19:27:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    owy 10/10/10 8kg/8kg/8kg 5b. brama, warkocz 12/12/12 26kg/16kg/16kg (masakra, musze sprawdzic technikę; na drążek brałam 26, a tu jakos nie mogłam zjechać z 16 {{:-( ) ale miesnie spuchly, ze ho ho 6. brzuch – 4x – wznosy świeca – 15; skosy – 20; spięcia – 25 – 1 min przerwy 7. interwały – 6/10 km/h (1/2 min) 19 min mialo byc 20 min, ale tak wyc

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-01 16:05:22 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    ita, wiec skorzystalam. Ja rozumiem, ze ona przeklamuje. Ale dlaczego az tak? %-) Otoz mam niby 17% tluszczu :)) /SFD/Images/2016/5/17/3e58088c91204198bf3bf847609715c3.jpg A miesnie to 50 kg :-D /SFD/Images/2016/5/17/ddce7278b18a45edb5b306f6b157cc92.jpg Przy czym z rozkladem sie zgadza - po 16% na gore i 25% na dol :-D Nie dzialala drukarka i zrob

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-17 22:40:00 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    opadzie, prostowanie warkocz badz drazek - wyjdzie w praniu z plusow - po zestawie na klatke (te 9 tyg) jak siedze to robi mi sie taki przedzialek nad mostkiem (w sensie, ze miesnie tam sa pod skora) :-D (a wiecie jak u mnie z miesniami na klatce) }:-( a dzis bylo tak - bez szalenstw: KLATKA, TRICEPS 1. wyciskanie sztanga ławka prosta 9) 10x16kg/

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-03 16:00:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    edzieli, jak da rade. DT 2200 + DNT 2000 (B:140g, T:65g) - oscyluje to +/- kolo mojego 0 w zaleznosci od dorzuconych aerobow - przyznaje sie bez bicia, ze choc zyly wychodza, miesnie puchna, domsy sa prawie zawsze, to nie dokladam na 100% - nie odcina mnie, nie mam mroczkow (mysle, ze cwicze na 80%) - cwicze rano i musze potem funkcjonowac w pracy,

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-08 11:03:35 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    jo kregoslupa i szyi dzis nie ruszala) Dobra wiadomosc dla tych z "masywnymi udami"! Zazartowalam sobie, ze duzo bardziej (wiecej) rozciagam nogi, bo mam nadzieje, ze jak te miesnie bede mocno rozciagac, to mi sie wysmukla i bede "chudsze". A fizjo na to: "ma pani racje"! Lekutko zeszlam tam na chwile, ale teraz bede procz tej samej ilosci cwicze

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-21 21:21:09 Liczba szacunów: 0