SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Trening masa & rzeźba ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok moge sie pochwalić. Daleko szukać nie trzeba. Mój starszy ma 180 cm 80 kg czystej masy mięśniowej, 39 cm w łapie a jada ostatnio same warzywa. Ale on ma za***istą genetykę i to pewnie dlatego świetnie wygląda. Czyli jednak potwierdzacie, że ten tłuścioch siedzący przed telewizorem zajadający sie czipsami będzie miał większe mięśnie od tego co ćw

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 5964 Data: 2005-09-10 08:58:51 Liczba szacunów: 0
  • Energia-co jej najwięcej pobiera-do D. Szukały

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak nie masz glikogenu to miesnie...a ze glikogen masz ale na bardzo niskim poziomie to jest on spalany, potem podczas ladowan go uzupelniasz i tak w kolko... tluszcz jest raczej splany pozniej po takim treningu w konsekwencji intensywnego treningu z duzymi ciezarami jeszcze warto pamietac ze trening silowy o wysokiej intensywnosci i krotkim czasie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3434 Data: 2006-02-25 18:18:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta a trening (redukcja) dobrze ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ćwiczenia siłowe przy redukcji i przy rzeźbie różnią się od siebie. Nie ma czegoś takiego: im więcej tym lepiej. Mięśnie potrzebują regeneracji. Poza tym zrób miejsce dla 2/3 sesji treningu interwałowego, który musi mieć swój dzień bez siłowni. Jest niezwykle efektywny przy spalaniu tłuszczu Venom gdy organizm się rozwija może narobić zbyt dużych s

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1714 Data: 2009-04-23 00:31:43 Liczba szacunów: 0
  • Kompletnie zielony Pare pytań

    Post
    Trening w domu

    rzeźbić to nie masz w czym, najpierw mięśnie zbuduj. Ogarnij t rening domatora obejmujący całe ciało i 10 wskazówek żywieniowych

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2014-08-12 07:46:13 Liczba szacunów: 0
  • pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie ma sensu- mięsnie rosną nie w trakcie, ale pomiędzy trenignami -kiedy wypoczywają Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 798 Data: 2003-08-10 20:26:12 Liczba szacunów: 0
  • Czy dzielić twarog na pół

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Namęczyłem sie ale przepisałem najciekawsze żeczy z artykułu KiF sami przeczytajcie i wyciągnijcie wnioski Białko jest drugim po wodzie podstawowym składnikiem naszego ciała. Wchodzi w skład każdej komórki, przy czym w komórkach mięśniowych jest aż 20%. Istnieje przekonanie że skoro najważniejszym składnikiem tkanki mięśniowej jest białko, to aby

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4103 Data: 2005-11-29 21:04:16 Liczba szacunów: 0
  • Bielizna termoaktywna

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kup sobie L - to jest rozmiar standardowy i tak idealnie dopasuje ci się do ciała. A po za tym jak będziesz chciał rosnąc w mięśnie - to wtedy koszulka bedzie jak znalazł nie bedziesz musiał kupowac nowej . po za tym mało komfortowe jest kupowanie IDEALNEGO rozmiaru. po czasie moze okazac sie troche za krótkie . mam nike Pro i under armour i te fi

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4558 Data: 2012-12-05 18:47:42 Liczba szacunów: 0
  • 3 Trening na mase do sprawdzenia...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    naprawde dobijajacym treningu ud jaki nieraz robilem - przysiady, wyprosty, przywodziciele (glownie to ostatnie) moze powodowalo nieraz przy podrzucie jakies bole, kontuzje - miesnie sa zmeczone a podrzut z cięzka sztanga wyzwala szybki odruch miesniowy w celu stabilziacji - lekkie przykucniecie i wybicie sie siłą m.in. miesni ud. ta zasada duze-ma

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 857 Data: 2008-06-05 18:02:07 Liczba szacunów: 0
  • Eksperci oświeccie mnie :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ten trening co ci go dałem w linku, np I Cykl ogolnorzwojowka- b. dobrze rozwnie całe ciało, doda siły i uwidoczni zapewne miesnie potem cykle na innych stronach Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 792 Data: 2003-12-22 15:54:18 Liczba szacunów: 0
  • Efekty po Aerobicznej szóstce Weidera do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tak szczerze to po zdjeciach ja nic nie widze jak bys mi dal w odwrtotnej kolejnosci to by mi roznicy nie zrobilo, ale skoro zrobiles do konca to napewno czujesz krate i masz silniejsze miesnie brzucha gratki ja sie na 42 dni przed wakacjami biore za a6w :D

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9512 Data: 2005-04-30 19:33:43 Liczba szacunów: 0
  • bialko i mniej kalorii

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    komjpilacje przy scislym dbaniu by zachowac wage i ani grama nie bylo na niej mniej, ale jak za ostro cwicze to moment i mam juz kg mniej, ale nie mam pewnosci czy to aby nie miesnie. Uzywam bcaa ale nie 10 g na kg a ogolnie 10 DZIENNIE. A to strasznie trudna TA REKOMPILACJA. Mam jeszcze 4-5 % do wymarzonego 7BF...i nie chce szalec bo trudno mi og

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 646 Data: 2012-11-14 11:27:25 Liczba szacunów: 0
  • bialko i mniej kalorii

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ga 90kg, wzrost 184, jakies 11-12% bf. cel wieksze budowanie masy miesniowej zgubienie 3-4 kg ltuszczu i dobudowanie w zamian tego 4 kg miesni. Bardzo trudno jest mi budowac miesnie aktomorfik...i trudno ogolnie przytyc nawet. Treningi 3x silownia na mase, 3 razy biegi 90 minut bez przerw 2 razy tygodniowo taniec. rano 250gr bialy ser chudy, jab

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 646 Data: 2012-11-14 15:58:43 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna na nabranie masy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    o na pewno pojde" i tak w kolko. Swoja droga teraz na przyklad, mam bardzo ladnie wyrzezbiona klatke i brzuch i szczerze mowiac jestem w stanie z tego zrezygnowac na koszt wagi bo 65kg to przy moim wzroscie naprawde mizernie !!! Jestem aktywny chlopak wiec miesnie z czasem i tak sie wyrobia problem tylko w tym ze narazie to nie maja z czego:]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 781 Data: 2010-06-16 20:19:47 Liczba szacunów: 0
  • Chcę zacząć chodzić na siłownię

    Post
    Trening dla początkujących

    Pewnie,że warto chodzić na siłownię!! Zmieni to nie tylko Twój wygląd, ale i charakter. Zacznij od treningu ACT http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH-t18564.html tutaj masz szczegóły. Po ok. 2 miesiącach przejdź na trening masowy, znajdziesz w wyszukiwarce. Pamiętaj o diecie bo ona jest najważniejsza!! (dział odżywianie). Co do s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 7165 Data: 2010-03-25 21:48:42 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.sfd.pl/Trening_masowy_do_oceny-t295350.html - tak wygląda mój obecny trening. Dlatego w tym treningu nie ma skosu w górę, bo robię go teraz, a trening który dałem teraz do oceny będę robił po tym, który jest w linku . Nie chcę robić wkoło tych samych ćwiczeń, żeby dawać nowe bodźce mięśniom Nie chcę robić martwego, bo mam 2 metry, u mnie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2006-12-03 15:21:28 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w utracie 3 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iem, qzwa :/ No jak wezme butelki to zrobie trzykrotnie mniej tego wszystkiego, bo z silom u mnie nie najlepiej jest-to raz, dwa: nie chce bicepsa 40 cm !!! :/ kce zarysowane miesnie tyko i zero tluszczu na nich. Tak czy siak, dzieki za odpowiedz, bo ta druga czesc mnie zadowala w miare :) tylko jeszcze chcialabym wiedziec, czy jak juz spinam ten

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 2003-05-19 20:00:58 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w utracie 3 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No ale robie i dietke i aeroby przecie...:/ Tyko co one tak siedza pod tym tluszczem te miesnie na brzuchu m.in.-no kce zeby wyszly i pytam sie JAK?? bo robie te spiecia, pytam czy starczy takie cos, jak opisalam powyzej.. Qrcze, ja naprawde sobie staram sie to poukladac w glowie stopniowo jakos, wiem,ze czasami (ok, czesto no..;) zadaje d****ne p

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 2003-05-19 20:27:45 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w utracie 3 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    załamana bo waze 50/49 a u udzie mam 56 przy 154 wzrostu wiesz jak to wyglada;-( a z drugiej strony w czasach mojego najwyzszego wytrenowania wazyłam najmniej 48 ale to były miesnie a na nogach mam gory tłuszczu dosłownie tworza sie pagórki.. co do aerobow biegam codziennie od 40 do 60 min ostatnio staram sie Hitem i widze szokujace efekty wzglede

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2402 Data: 2003-05-22 20:12:01 Liczba szacunów: 0
  • Splity do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    dobrze dzialaja na zebaty. ew tutaj masz dyskusje na ten temat http://www.sfd.pl/miesien_zebaty_przedni_brak_efekt%C3%B3w-t422739.html, jest tam pare cwiczen rozwijajacych te miesnie Nachire: to wszystko zalezy od bilansu kalorycznego oraz tego ile bedziesz dostarczal bialek ile tluszczy i ile wegli. posilek posilkowi nierowny, na slepo nikt Ci ni

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2010-05-11 23:21:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Według mnie możesz spokojnie robić jako pierwsze podciąganie. Ja ćwiczyłem tym samym planem w zeszłe wakacje, a teraz zasuwam na FBW od Roniego i zaraz dorzucam ćwiczenia na drążku ( wcześniej nie miałem drążka ). Podciągając się poćwiczysz plecy,barki,biceps, a następnie mięśnie te odpoczną przy przysiadach. Moim zdaniem możesz podciągać się na s

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 2013-02-28 15:14:37 Liczba szacunów: 0