SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Kontynuować czy moze krótka przerwa?!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moim zdaniem przerwa jest konieczna ponieważ jest to ciężki siłowy trening. Zrób sobie 2 tyg lekkich regeneracyjnych treningów i możesz znowu jechać tym planem, chociaż ja na twoim miejscu zrobiłbym teraz jakiś zwykły plan np. na masę, a potem ew. znowu ten trening, po takiej przerwie będziesz miał lepsze efekty, zaskoczysz nieco mięśnie. Pozdro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 819 Data: 2005-04-18 09:16:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod sporty walki, 80kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dodaje równiez zdjęcia sylwetki.Co byście zrobili czy ciąć wiecej kcal i pozbywać sie tłuszczu czy lepiej powoli budowac mieśnie, dodawać wiecej areobów i pracować nad estetyka sylwetki ?? Waga dziś rano 78,5kg ,Pas -87cm /SFD/Images/2015/7/28/69a1d0efa3054e01a1eb02a708ea053f.jpg /SFD/Images/2015/7/28/b01a7a447451488aae3b08ed7d0b09b5.jpg

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4499 Data: 2015-07-28 13:39:47 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl co potem?

    Post
    Odżywki i suplementy

    yły to mógłbyś ale musisz dobrze poznać swój organizm i ułożyć odpowiednia diete redukcyjna jednak przez 6 tygodni duzo miesni nie zrobisz a przez miesiac jak chcesz zachowac miesnie przy twojej wiedzy duzo tego tlusczu tez moze nie zejsc. 3. Czy to by jakoś źle wpłynęło na kolejny cykl? Nie 4. A i chciałbym zacząć suplementacje hmb z czystej cie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 2008-01-09 13:29:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta+Suplementacja,osoba z grupą krwi AB

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Grupa krwi jest ważna ponieważ jak piłem serwatke to tylko wzdęcia miałem a sojowe pięknie się przyswaja(tylko w przypadku grupy AB) skąd wiesz, że krew ma tu jakikolwiek wpływ? wiele ludzi ma problem po odżywkach, ale nigdy nie słyszałem by ktoś poruszał kwestię grupy krwi w takich problemach imo bajka, kit i hit marketingowy co by się książka sp

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2023 Data: 2009-04-16 15:43:39 Liczba szacunów: 0
  • klatka 2x w tyg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Powiem tak no jakiś czas już ćwiczę, myślę że technicznie dobrze wykonuje ćwiczenia oraz odbieram dobry ciężar, co do planu : Hantle skos Góra 4s Plasko hantle/ sztanga 3s Sztanga Góra skos 25° mniej więcej 3s Brama rozpietki od dołu 2/3s I koniec skupiam się bardziej na górze klatki jak widać. Dlatego że widzę proces w większości parti, masa idzi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 763 Data: 2016-10-21 20:55:52 Liczba szacunów: 0
  • brzuszki i rozciaganie...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a spiec pracuj na tym aby plecy nie bylu zaokraglone tylko w lini prostej, rece mozna tez splesc na klatce piersiowej. co do rozciagania wykonuj po areobach lub po rozgrzewce miesnie sa wtedy bardziej rozluznione i prezyste. no i badz konsekwentna i nie przeciagaj miesni, jesli zaczynaja bolec to przestan rozciagania. uwazaj na czworoglowe bo latwo

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 2004-01-06 21:04:01 Liczba szacunów: 0
  • trening do wglądu, prośba o rady

    Post
    Trening w domu

    dziennie cykam brzuszki po pracy. najpierw 2 ćw na dolną część, potem 2 na boczne i zwykłe brzuszki na górne mięśnie, da to coś ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 802 Data: 2012-11-09 08:36:11 Liczba szacunów: 0
  • <<CCYKLL>>

    Post
    Doping

    dobra to niech wam bedzie do tej deki doloze 15amp test.prolo. a nie 10. a co do drugiego cyklu to zdaje sobie sprawe ze duza czesc mi czmychnie jestem tego swiadom ale moze chce byc wiekszy tylko 10tyg ale podejrzewam ze przy dobrej diecie i suplementacji zawsze jakas czesc mi zostanie:)PROPIONAT TESTOSTERONU Testosteron(Jugosławia 25mg/ml i 50mg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 2003-10-05 11:53:17 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do a6w

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki Znalazłem takie coś powiedz czy miej więcej tak mają wyglądać te spięcia Napnij mięśnie brzucha. Teraz powoli unieś górną część ciała (tylko głowę, szyję i ramiona). http://agk.20a.w.interia.pl/cwiczenia_pliki/image007.gif Znalazłem taką stronę z różnymi ćwiczeniami i ich opisami. http://www.fitness.org.pl/modules/news/article.php?storyid=67

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2067 Data: 2008-02-20 12:20:53 Liczba szacunów: 0
  • dieta ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    posiłek 1 8:00 2 białka jaj 2 jajka ugotowane całe 500 ml mleka 3,2% chleb pełnoziarnisty 100 g z serem 40 g garść rodzynek (30 g) B: 49 T: 35 WW: 100 Kcal 879 wywal chleb i daj owsiane. I proponowałbym troszkę mniej mleka, tak z 350ml. Możesz dodać jakiś owoc posiłek 2 11:00 chleb pełnoziarnisty 100g z serem lub piersią z indyka mleko 250ml ryż bi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2009-07-04 11:24:29 Liczba szacunów: 0
  • Brzuszki, pompki

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób jeden dzień do upadłego. Tak byś nie był w stanie zrobić ani jednej pompki więcej. Możesz pobawić się z zmiennym rozstawem rąk, możesz robić na krzesłach (wtedy jest większy zakres ruchu i bardziej angazujesz mięśnie klatki). Jak już zrobisz daj dużo snu (min 8h) i zobacz na drugi dzień czy czujesz się na siłach zrobić kolejną serię. Jeśli tak

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2009-11-10 20:31:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Możesz inaczej rozplanować połowę ciężaru przeznacz na serię rozgrzewkową albo nawet dwie i to się nie będzie zaliczać do ćwiczeń i rozgrzewkę robisz np. 15 powtórzeń ciężarem dajmy jak ciśniesz na nogi 60 dajmy to na rozgrzewkę dajesz 30 albo 40 kg nie jest powiedziane że ma być polowa. Może być mniej lub więcej. Potem tak operuj ciężarem by w ost

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2010-01-09 21:07:32 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze, żeby rzeźbić trzeba mieć co. Tłuszczu w mięśnie nie zmienisz. Więc najpierw plan redukcyjny + dieta z ujemnym bilansem kalorycznym (dzial odzywianie) + aeroby... Czyli zaczynasz: Wchodzisz w moim podpisie w link spis tematow link nr.2 i szukasz tam planow redukcyjnych. Nastepnie wybierasz cos, dla siebie i ewentualne kwestie niejasne

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 452 Data: 2011-01-30 01:13:44 Liczba szacunów: 0
  • nerwica-lękowa--siłownia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to że sterydy wywołują zaburzenia psychiczne (na szczęście nie masz psychozy, co jest czestsze) pewnie wiedziałeś zanim je brałeś, stad pretensje miej do siebie. Klonazepam poza tym że działa uspokajająco, nasennie i anksjolityczni działa też zwiotczająco na mięśnie, więc o siłowni zapomnij jak go bierzesz, chyba ze chcesz by ci 100 kg na łeb spadł

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5367 Data: 2012-08-29 19:33:14 Liczba szacunów: 0
  • jak się wspomóc dietę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Program treningowy mam dopracowany, narazie robie wszystkie partie górne na obudwóch treningach żeby przyzwyczaić mięśnie, gdzieś za kolejny miesiąc rozdzielę to na: niedziela: klatka, biceps, barki środa: Plecy, triceps poniewarz trenuję kombaty i mam jeszcze ciężkie interwałowe ćwiczenia w tygodniu gdzie jest dużo pracy nóg i brzucha to te parti

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2010-11-14 11:44:14 Liczba szacunów: 0
  • Suchoklates zaczyna ćwiczyć

    Post
    Trening w domu

    1. Od największej partii mięśni do najmniejszej. Chociaż według mnie to może być od najtrudniejszego dla Ciebie ćwiczenia na początku do najłatwiejszego na końcu. Może ktoś inny się wypowie do tego i doda informacji więcej. 2.Nic się nie stanie jak je dodasz, wręcz przeciwnie nawet dobrze, że będą. 3.Tutaj pytanie Kalistenika (bez ciężarów) czy Sił

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2013-11-25 21:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Jak podzielić split, dane partie z większym naciskiem na klatke

    Post
    Trening dla początkujących

    Miałem po prostu na myśli, że nie pływają mi te miesnie, nie są takie rozlazłe (w porównaniu do innych osób jakie widuje) - fakt może źle to ująłem. W każdym razie wracając do tematu - czy aby na pewno jestem gotowy na redukcje? o.O Nie powinienem dobić do przynajmniej 90kg? Zmieniony przez - divao w dniu 2014-08-27 18:43:19

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1406 Data: 2014-08-27 18:42:44 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny [FBW] masa :)

    Post
    Trening dla początkujących

    eps Brzuch Sroda Barki Nogi Przedramie Czwarek Biceps Plecy Brzuch Piatek Klatka Triceps Przedramie Sobota barki Nogim Brzuch Niedziela Odpoczynek Bezposrednie cwiczenia na miesnie ramion...co o nich sadzicie i jak ten trening oceniacie... Biceps: wszystko na 90% sily.. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3 do 4 seri od 6 do 8 pow.przy c

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2009-04-10 15:33:10 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan treningowy-do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciskanie zprzed głowy 12/10/8 - podciąganie sztangi wzdłuz ciała 12/10/8 - szrugsy 12/10/8 - unoszenie hantla przodem 12/12/12 Mam jeszcze pytanko odnosnie tego planu czy miesnie czworoboczne nie bedą czasem przetrenowane , sroda: wiosłowanie i przyciąganie sztangi do klaty w opadzie , piątek : szrugsy i podciąganie sztangi wzdłuz ciała - przy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 2004-08-07 18:51:56 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix propionate , Blue dragon Methavolt

    Post
    Doping - zdjęcia

    200 nie do wytrzymania przy 100 dobrze wykonanym zastrzyku i rozmasowaniu boli lekko spokojnie da sie wytrzymac no moze na poczatku bedzie troche bardziej bolec ale potem jak miesnie sie przyzwyczaja to jest dobrze , z propa bardzo jestem zadowolony czułem poprostu ze działa dlatego tych badan m.in. nie robiłem ,bardzo dobrze i szybko sie regenewow

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 7559 Data: 2012-11-06 19:02:14 Liczba szacunów: 0