SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • góra klatki, WODYN, krzych i Apokalipsa, kaman ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rdzo mozliwe ze to kwestia progamu koordynacji, juz kieys o tym rozmawiaismy. U mnie byl taki problem a naprawilem to dopiero po latach kiedy zaczalem cykl na sile. Wszystjue miesnie zaangazowane w ruch dostaly wreszcie rowne bodzce wzrstowe, bo musialy sie skoordynwac. W taki oto sposob zalatalem "dziure" na gorze/srodku klatki. Przedtem

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3003 Data: 2006-11-28 01:51:22 Liczba szacunów: 0
  • góra klatki, WODYN, krzych i Apokalipsa, kaman ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niektorym rzeczywscie tak rosnie, ale te ich miesnie sa troche jak z gabki. Niedoregenerowane mikrouszkodzenia sa czynnikiem kontuzjogennym. Plan jaki napisalem jest wystarczajaco ciezki na raz w tygodniu. Drugi trening musialby wiec spelniac pewne kryteria : -wez 60% ciezaru z wyciskania na skosie (CR) -zrob nim 5*5 powt wyciskania lezac(sciagniet

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3003 Data: 2006-11-28 11:47:57 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie - proszę o odpowiedź

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owane nogi na sztywno jak najwyzej. 2.To prawie to samo 3.Nie da sie wykonac z 1 sztangielka 4.http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm Wybierz sobie cos.Masz napisane jakie miesnie sa zaangazowane 5.Omin to jak wykonujesz wyciskanie sztangi 6.http://www.kulturystyka.pl/atlas/naramienne.htm#9 7.------- 8.Podciąganie na drazku nie wisz o co chodzi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2003-10-25 17:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla kobiety-nie masa i nie redukcja! Więc jaka?! Pomóżcie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    IMO nie trzeba takiej ilosci bialka by budowac miesnie, na masie 2g starczy . Nie da sie oddzielic budowania miesni od zwiekszenia ilosci tluszczu takie cos mozna regulowac iloscia wegli ale tez tylko w pewnym zakresie. Uwazam, ze ok. 2400kcal, obserwowac, zawsze mozna sobie zrobic rotacje zmiajszajac, lub zwiekszajac kalorycznosc co jakis czas ko

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2009-06-05 14:20:04 Liczba szacunów: 0
  • FBW - Prośba o ocene - Początkujący 3x tyg

    Post
    Trening dla początkujących

    KrisC Przeciesz to ty absolutnie tutaj nic nie pomogłeś , w żaden sposón nie widze by twoje marne wypociny zawierały jakiś merytoryczny sens . Piszesz nie na temat !!!!! nie odpowiedajac mi na pytanie , nie ma wypełnionego profilu a podejmuejsz tutaj dyskusje w żadne wartosciowej takze dyskusji cie nie widziałem. "I zastanów się dlaczego tak wazne

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1821 Data: 2011-12-15 12:31:16 Liczba szacunów: 0
  • Mój trening

    Post
    Trening w domu

    Witam ;) Jestem po pierwszym treningu (wczoraj), nie umiałem trzymać po nim cały dzień prosto rąk. Dzisiaj lekkie zakwasy, nie jakieś zabójcze. Ale do sedna, chodzi o to, czy przerwy między ćwiczeniami mogę stosować wedle uznania? Robiłem to różnie, bo chciałem każdą serię robić poprawnie, a nie na ekhm. Przed robieniem bicepsa dałem sobie 3 minuty

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2013-02-13 22:48:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla anorektyczki.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie jestem pewna. otóż, miałam zaburzenia odżywiania, teraz skutek jest taki, że jestem dosyć szczupła. psychicznie się trzymam i mogę jeść, nie mam problemu. a na weekendzie miałam za przeproszeniem "wp******ke" i jadłam codziennie po ok. 1,5 tabliczki czekolady, ciastka, owoce suszone. na noc zjadam pół tabliczki czekolady, pół opakowania czekola

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2900 Data: 2015-12-09 19:00:42 Liczba szacunów: 0
  • czy dieta jest aż tak wazna ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To z czego chcesz te mięśnie zbudować jak nic wartościowego nie dostarczysz organizmowi i to do tego nieregularnie?

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 6647 Data: 2007-12-19 17:17:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan na biceps, nogi, brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    To może coś takiego : 2x10 pompki klasyczne 2x10 pompki z wąskim rozstawieniem rąk 2x10 pompki z nogami na łóżku/krześle 2x10 ugnianie przedramion (biceps) 2x10 uginanie przedramion na skos (biceps) 2x10 uginanie przedramion w oparciu o kolano (biceps) 2x10 rozpiętki (klatka piersiowa) 2x20 przysiady (mięśnie czworogłowe ud) 2x20 wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2011-05-21 13:54:53 Liczba szacunów: 0
  • Plan na biceps, nogi, brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałbym jeszcze spytać jak prawidłowo sobie rozłożyć trening? Czy może być np tak, że w poszczególny dzień katujemy tylko daną partie (np biceps i triceps), czy może być tak, że w pon,śr,pt ćwiczymy biceps,triceps,klata,barki a w wt,czw,sob nogi i brzuch? Pon, Śr, Pt : 2x10 rozpiętki (klatka piersiowa) 2x10 pompki klasyczne 2x10 pompki z wąski

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2011-05-22 19:55:42 Liczba szacunów: 0
  • Moje przemyślenia !! - PrzEpLataNie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W sumie sam pomysl robienia 1 cwiczenia po 2 to nic nowego dziwi jednak polaczenia, chyba sie powiele piszac ze dobre ejst na miesnie antagonistyczne, ale to i tak na male partie bo nie wydaje mi sie mozliwe wykonania takiego czegos gdy robimy np wyciskanie na plaskiej i zaraz mamy isc sie podciagac na drazku badz po prostu laczac 2 grupy z niedaj

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 2006-11-01 22:10:29 Liczba szacunów: 0
  • Rozpoczęcie treningu dla początkujących wdłg. Mawashi'ego

    Post
    Trening w domu

    Wielkie dzięki ;) , najbardziej martwi mnie właśnie ten wzrost, ale może ma ktoś zdjęcia/animacje jak wykonywać te ćwiczenia z tego obwodowego planu, bo napewno większość zależy od techniki ich wykonywania. ;] EDIT: może mógłby mi ktoś bliżej wytłumaczyć te ćwiczenia: 2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń - trudne Ad. 2 Przyg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1980 Data: 2010-01-23 09:51:31 Liczba szacunów: 0
  • Trenineg na rzeźbę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie wiem jakich sugestii oczekujesz. Tytułem czego? Rzeźby? Podaj resztę wymiarów, wielkość choć fałdy na brzuchu( choć na oko), najlepiej zmierz sobie bf( fakt urządzenia w aptekach nie są najlepszym wyjściem, ale zawsze jest to jakaś informacja, a kosztuje niewiele bo ok. 1zł). Najlepiej byłoby gdybyś wrzucił jakieś zdjęcia sylwetki- tak najdokła

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2010-05-17 12:05:14 Liczba szacunów: 0
  • TRENING EKTOMORFIKA!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tylne ktony miesni naramienych zna ktos moze dore cwicznie a na tyle ktony no i9 zastanawiam sie czy ie wzucic jeszcze podciagania sztangi wzdluz tulowia jednak mysle ze te miesnie sa dosyc intensywnie trenowane z plecami a nie podciagam sie bo nie mam drazka i w gazecie wyczyytalem ze aktomorficy powini cwiczyc 2 rzy w tygosdniu jedna partkie m

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 8005 Data: 2006-01-19 14:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + ćwiczenia do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta - do poprawy; brak wyliczonego zapotrzebowania; chociażby węgle na noc świadczą o tym, że dieta jest delikatnie mówiąc niedopracowana. Trening. Nie bardzo rozumiem sensu drugiego rowerka (18:00) i to jeszcze z HR 50% Przed porannym rowerkiem radziłbym jakiś antykatabolik. Reszta treningu - do poprawy. Jeżeli decydujemy się na siłowy to rozwi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2008-06-14 08:29:29 Liczba szacunów: 0
  • zwichnięty bark obrąbek nieuszkodzony

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jeśli badanie mri nic kompletnie nie wykazało to najprawdopodobniej problem tkwi w tzw centrowaniu głowy kości ramiennej w stawie, chodzi o to, że są mięsnie (stożek rotatorów), które są odpowiedzialne za stabilizację głowy kości i kiedy któryś jest słabszy (bo uszkodzenie powinno wyjść na mri) to powstaje uczucie "wiszącej ręki" i ból. Z pewnością

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 787 Data: 2013-05-21 14:56:53 Liczba szacunów: 0
  • Metody treningu, bieganie, nogi...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ad1 Ciągła rotacja ćwiczeń jest naprawde dobrym rozwiązaniem, ale tylko dla bardziej zaawansowannych, którzy wcześniej zmieniali treningi okresowo i 'przerobili' sporo ćwiczeń na daną partie, później stosując metodę dezorientacji dane mięsnie 'pamiętają' dane ćwiczenia i są w stanie szybko na nie zareagować, nie ma reguły co do tego jak często i c

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2146 Data: 2006-09-02 18:04:03 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Pudzianowski konczy karierę

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Słusznie robi. Przez tyle lat bardzo obciążających ćwiczeń i ostatnich kontuzji dobrze zadecydował. Teraz w TV i plotkarskich czasopismach będziemy ciągle czytali o tym, że pudzian przestał ćwiczyć i mieśnie mu wiotczeją. Zapewne z siłowni nie zrezygnuje, tylko daje sobie spokój od występów na mistrzostwach.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 6006 Data: 2008-09-16 20:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Jak trenować?

    Post
    Trening dla początkujących

    Generalnie wywodze się ze sportów walki, zacząłem trenować kilka lat temu przy wadze 55kg, oczywiście treningi uzupełniałem siłownią trenując FBW, efekty były takie, że jako chuda osoba mięśnie znacząco się wzmocniły jednakże nie urosły. Pozniej miałem przerwę spowodowaną kontuzją kolana i dopiero po ponad roku czasu wracam do treningu i chce zaczą

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 525 Data: 2017-11-30 17:28:11 Liczba szacunów: 0
  • WODA, WODA, WODA ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Polecam wodą filtrowaną. Mam w domu taki czajniczek z filtrem, który wymieniam raz w miesiącu. (To chyba BRITA). Wypijam dzięki temu ok.5-6litrów pysznej i zdrowej wody dziennie za cenę samego filtra - 15 złotych miesięcznie. Potwierdzicie chyba że to się opłaca. Wtrącę przy okazji trochę wiedzy przypominając wszystkim jak ważna jest dla kulturysty

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 11934 Data: 2002-02-11 08:36:18 Liczba szacunów: 0