SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Szczerze mówiąc to nie bardzo wiem co masz na myśli, osobiście w ciągu całego roku treningowego bazuje właśnie tylko na tych dwóch rodzajach treningów,tj.split i FBW. Natomiast jest coś takiego jak cykliczność treningowa ,którą zresztą opisałem obszernie w najnowszym magazynie Trec'a ,który okaże się już niebawem. Chodzi o to,żeby dzielić cały rok

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-28 11:19:24 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Nie, dopóki stosuje cykliczność treningową wszystko fajnie i stopniowo idzie do przodu. Każdy cykl różni się dość znacznie i to nie tylko jeśli chodzi o sam trening ale również dietę i suplementacje. Wszystko to składa się na nowe bodźce treningowe. Np.przez ostatnich 6 tygodni robiłem siłę, wykonując średnio po ok.10 serii na duże partie mięśniowe

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-28 16:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Przepraszam,wszystkich za brak odpowiedzi ale nie dostawałem żadnych powiadomek. -tes-zrobilbym tak jak napisałeś czyli jedno dobre złożone ćwiczenie na każdą grupę mięśniową w tym minimum jedna ciężka seria na 6/8 powtórzeń plus dwa/trzy ćwiczenia nie koniecznie wszystkie izolowane ale ze szczególnym naciskiem na prawidłową technike. Jeśli masz ta

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-17 22:34:14 Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia, filmy - kulturystyka i fitness vol 2

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Niedługo będą teksty typu: "Połam sobie ręce i pozrywaj mięśnie bo jak się zrosną to urosną a co Cię nie zabije to Cię wzmocni! Bolą Cię kolana i stawy to leć na nich na siłownię! Będą mocniejsze! Ćwicz na słońcu to się opalisz i będziesz podobny do mnie! Twoje łapy urosną!" Zmieniony przez - aandre71 w dniu 2013-04-27 13:19:41 Zmieniony przez

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 13:19:01 Liczba szacunów: 0
  • Pionierka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Pisałaś przecież, że widzisz zmiany w sylwetce dzięki ćwiczeniom ;) I spokojnie, dwa miesiące to nie jest dużo. Szczególnie, że Ty jako tako nie redukujesz, tylko przetapiasz tłuszcz na mięśnie, a po sobie wiem, że to jest baaardzo powolna zabawa. Czy Tobie w ogóle któryś z Moderatorów doradzał? Bo z tego co pamiętam, to wspólnie z Dziewczynami Ci

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 10195 Data: 2015-03-30 12:09:02 Liczba szacunów: 0
  • Doping w sportach walki

    Post
    Doping

    Posłuchaj koksy to nie są lekarstwa które podczas brania zamieniają cię albo w "pociętego suchara" "albo wielką świnie" sterydy to są prekursory ,żaden steryd nie buduję mięśni. Mięśnie buduję białko wraz z składnikami odżywczymi a sterydy to środki które przyspieszają przetwarzanie jedzenia i zamienianie go w upragnione mięśnie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2605 Data: 2009-04-07 18:57:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Lub taki: Poniedziałek (Mięśnie przyciągające: Plecy, bok barków, tył barków, kaptur, biceps): - Podciąganie na drążku z obciążeniem - 4 x 6-8 - Wiosłowanie ze sztangą w opadzie - 5 x 5-6 - Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - 4 x 6-8 - Zarzut sztangi na klatkę lub Martwy ciąg - 4 x 6-8 - Uginanie ramion ze sztangą stojąc - 4 x 6-8 Środa

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2012-10-29 19:48:34 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu na Push/Pull w celu rekompozycji...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zupełnie inny rodzaj wysiłku, zależy jeszcze co wykonujesz w formie tabaty. Ramiona i inne mięśnie tez czuć, tego raczej nie traktujesz ulgowo w treningu siłowym. Dziwne myślenie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 2012-01-22 19:27:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy Pompki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rak Wrażliwość na stymulanty: - Możliwosci finansowe: dosyc niskie, opcjonalnie silownia raz w tygodniu. Cel/problem/opis: Pompki robie po to by zwiekszyc wage bo jak wiadomo miesnie sa ciezsze od tluszczu a nawet jak na taka mala wage w pewnych miejscach troszke tego tluszczyku jest, robie je po to aby miesnie byly "twardsze" zeby po dotknieciu mi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 523 Data: 2015-07-18 19:41:25 Liczba szacunów: 0
  • Co można robić w biurze...??

    Post
    Trening w domu

    Można jeszcze robić ćwiczenia na kark javascript: test(''); javascript: test(''); są bardzo łatwe i nie trzeba sie zbytnio pocić, ale mozna szybko zakwasic miesnie dlatego nie rob tego za duzojavascript: test(''); javascript: test(''); cytuję "Broda do szyi - Ćwiczenie to jest bardzo proste. Po prostu należy przywieść szczękę dolną jak najbli

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2569 Data: 2008-04-07 18:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę a tkanka tłuszczowa.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    enie tego nie pomoze Ci sie pozbyc opony. Chcesz kratke to dieta na - kcal i krecisz aeroby z silowym. Brzuch normalnie wrzuc max 2x na tydzien. Od tej a6w tylko Ci podpuchna miesnie brzucha i jeszcze bardziej Ci sie bedzie wydawal duzy. Brzuszkami kratki nie zbudujesz. Jak Ci nie odpowiada stan zatluszczenia to nie lepiej z poczatku zredukowac to?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2979 Data: 2013-01-06 01:20:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sobota/Niedziela-12-13.09 Dobra to tak w skrócie opisze wszystko :-) Pobudka o 5:00,kontrola forma i wysłanie zdjęć do Lukiego. Pierwszy posiłek to 50g ryzu,50g kurczaka i do tego 50g masła orzechowego. Później pakowanie i szykowanie innych dupereli i o 6:00 wyjazd. Planowo mielismy 2h drogi ale wolałem byc wcześniej. Po drodze podjadałem sobie wa

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-13 18:15:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj off od siłki,lece Low Carb z WW na śniadanie. W pierwszym posiłku poleciały naleśniki z mąki owsianej z nadzieniem na bazie serka Emilki+WPC czeko-orzech. /SFD/2016/10/4/8a8e3f755e8c430a86cd2af5ae6a5319.jpg Później już typowo mięsnie :-) Mięso mielone z łopatki wołowo-wieprzowej i jeden posiłek gdzie wylądował jeszcze schab wieprzowy. /SF

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-04 13:17:54 Liczba szacunów: 0
  • Test - ACTIVLAB revan2005 redukcja "Twardy jak bruk?" PODSUMOWANIE str. 35

    Post
    ActivLab

    Od małego byłem "niejadkiem". Chociaz kiedy niedojadam, jestem zły na siebie, bo jedząc za mało spowalniam metabolizm i tracę mięśnie. Zmieniony przez - revan2005 w dniu 2010-06-01 09:52:38

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-01 09:51:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow, pods. redu str 43 , czas na masę !!

    Post
    ActivLab

    no i znowu mięśnie rosną tłuszcz spada- na bank steryd%-)

    Odpowiedzi: 715 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-02 10:54:26 Liczba szacunów: 0
  • Koleś z mojej siłki

    Post
    Galeria Zdjęć

    massman ja bede mial takie miesnie jesli juz nie mam , ale w najgorszym przypadku za 2-3 lata bez koksów , ale gosc jest niski , to fakt , ma łatwiej przez , co z tego ze ma mase i miesnie ale tak ogólnie , to sie nazywa proporcje nie sa idealnie , ale gosc jest byk , trzeba mu oddać

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 14392 Data: 2004-06-12 16:25:12 Liczba szacunów: 0
  • gigantmasx-pytania

    Post
    Trec

    j.w. Poltora godziny nie wiecej...masa to masa i miesnie potrzebuja tez odpoczynku a nie ciaglej oranki.Gora poltora godziny,ewentualnie 2 godziny i nie wiecej... Miesnie zeby rosnac potrzebuja snu i odpoczynku wiec pomysl o tym.

    Odpowiedzi: 325 Ilość wyświetleń: 11834 Data: 2011-02-09 23:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Szybkość wypróżniania sie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje za uznanie. Miło mi że mogłem jakoś pomóc. Większość wypowiedzi dotyczyła raczej jednorazowych uwolnień z balastu :) Dlatego podchodź do tematu rano choćby nie wiem co. Mięśnie są ładnie rozluźnione, brzuszek jest miękki. Teraz powiem Ci co ja jeszcze robię i proszę resztę czytających o nie naśmiewanie się lub nie pisanie głupich komentar

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 9648 Data: 2005-08-19 20:52:58 Liczba szacunów: 0
  • Jak schudnąć 5kg w 5 miesięcy ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aha a czy to możliwe że 200g mięsa ma aż 535 kcal Co do aktywności to dokładniej wygląda ona tak pon,srod,piąt -rano ćwiczenia na drążku nie mam pojęcia ile mi zajmują 5x6 powtórzen karzdym chwytem -bieganie jakieś 4,7km narazie (stara kontuzja kolana i muszę je trochę przyzwyczaić do kilometrażu)od sierpnia planuję robić dodatkowy k

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3873 Data: 2008-07-18 13:14:29 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    Poniedziałek, więc plyo Zeskok z pudła i wskok na schody 6 serii x2 ( każdy wskok na 5 schodek-progress Wskok na schody, odwrót i zeskok na drop jump 4 serie x5 ( wskok na 5 stopień, a zeskok ze stopnia 6- podwyższyłem, teraz bedzie w sam raz) Skoki boczne przez ławke, łączone ze skokami na jednej nodze 3 serie x5 i odrazu po 5 skoków na

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-17 16:27:02 Liczba szacunów: 0