SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

miesnie i

  • DT Bazylia - pół roku s.47

    Post
    Ladies SFD

    Tekst mojej mamy od kiedy dźwigam: "będziesz miała mięśnie jak facet" ciągle mnie śmieszy. :-D Wczoraj za to pochwaliła mnie jak wyglądam w sukience %-) Córka miła spotkanie klasowe dzieci, rodziców i wychowawcy (takie pożegnalne) i było mnóstwo ciasta (sama jedno robiłam), ale zjadłam tylko kiwi :-P totalnie moje kubki smakowe poszły w inną stro

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-22 06:50:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak ogółem to dawno nie widziałem tak schrzanionego planu treningowego. Podczas sobotniego treningu trenujesz aż pięć grup mięśniowych - i to w systemie treningu dzielonego, co jest po prostu niedopuszczalne - zakatujesz się takim treningiem. A na dokładkę następnego dnia robisz klatkę i triceps - przednie aktony naramiennych (angażowane podczas wy

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 2004-03-01 00:48:49 Liczba szacunów: 0
  • Branch Warren IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Mega :) te foty jedna mysli mi przychodzi Paul Demayo... identyczny freak jesli chodzi o nogi . A jak spier**** sylwetke prosta odp targac ciezarami szarpac i zrywac miesnie to wyglada jak wyglada, Co innego treningi np Kaia ktore polegaja na czuciu miesniowym i plynnym ruchu itd(mniejsze ryzyko kontuzji) napewno jakies tam czucie mial bo wkoncu sw

    Odpowiedzi: 2057 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-16 02:53:00 Liczba szacunów: 0
  • DT Kitka - trojbój i wyciskanie leżąc pods. str. 36, 40 i 54

    Post
    Ladies SFD

    Hello :-) Już po konsultacjach z Michałem i Olgą w Łodzi. Siedzieliśmy na sekcji TS Uniwerku Medycznego ponad 6h %-) BARDZO owocne spotkanie, jestem zachwycona ich podejściem i wiedzą, poza tym doskonale wzajemnie uzupełniają się w roli trenerów. Siad: nauka płytszego siadu na korzyść utrzymania napięcia core, głębokość tyle, żeby zaliczyć bój wg

    Odpowiedzi: 553 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-08 10:25:13 Liczba szacunów: 3
  • Treningi w siłowni pod MMA

    Post
    Scena MMA i K-1

    na barkach,sztanga z przodu,przysiady z lekkim ciezarem i wyskokiem itd>,spacer farmera z hantlami,duzo innych cwiczen,ogolnorozwojowy trening dla ciebie to wykorzystujacy miesnie uzywane do "walk" przez Ciebie trenowanych,miesnie nog,klatka piersiowa,miesnie naramienne,plecy<gora>,plecy<grzbiet>,bicepsy,tricepsy,przedramio

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2453 Data: 2010-05-26 01:44:08 Liczba szacunów: 0
  • DT rekompozycja eli

    Post
    Ladies SFD

    Po poniedziałkowym treningu skwierczałam 2 dni od domsów, głównie górna część ciała była obolała. Wczoraj poszłam na siłownię i znowu był trening z ciężarami na poziomie ok 70% względem tego co było przed przerwą. Myślę, że ze 2 takie treningi jeszcze zrobię i zacznę dokładać. Dzisiaj czuję trochę mięśnie, ale w porównaniu do domsów z początku tygo

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 8995 Data: 2018-10-05 12:32:40 Liczba szacunów: 0
  • Siłowy trening wyskoku by DUDEK

    Post
    Inne dyscypliny

    Tazoo mam do Ciebie pytanie. Jest mozliwosc aby do tego twojego treningu dodac jeszcze jakies cwiczenia na rwanie i podrzut?, albo w ogole w jakis inny dzien robic te cwiczenia?, a moze w ogole nie ma sensu nic dokładac? :). Ogólnie chodzi mi o poprawe wyskoku. Z Góry dzieki. TRENING 1 I. Przysiad pełny ze sztangą na barkach 5 powtórzeń z ciężare

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-18 19:06:38 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    lowal barki. Miesnie brzucha przy twojej konstytucji ciala powinienes cw raczej raz w tyg. Mozesz okresowo 3-4tyg cw je 2*tyg ale pamietaj ze masz dzieki temu budowac miesien a nie spalac tluszcz jak to niektorzy sobie wyobrazaja. Jednak miesnie brzucha pracuja przy wielu innych cw i przy twoich predyspozycjach szczegolnie latwo o przetrenowanie.

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-26 19:52:53 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    wych. QKamil przygladajac sie twojemu treningowi dostrzeglem kilka nieprawidlowosci. Wydaje sie ze przy twoim stazu treningowym nie powinienes stosowac regresji np przy cw na miesnie klatki i plecow co szybko moze skonczyc kontuzja. Idealna metoda bylaby wlasnie progresja. Jezeli masz braki w sprzecie to na uda mozesz wykonac dodatkowo ciagi, wypro

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-01 19:28:03 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    w inny dzien. Choc z nogami bardzo dobrze sie komponuje, po dobrych przysiadach jest juz mocno zmeczony a wiec mozna "doprawic go" 2cw po 2-3serie. Nogi to wielkie miesnie bardzo obciazajace organizm, wiec inne miesnie trenujmy raczej kiedy indziej. Przykladowe polaczenie: 1nogi brzuch 2klatka biceps triceps 3plecy barki Inne, bardzo dob

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 21:06:38 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    zman jak wiesz odwadnianie nie oznacza calkowitego odstawienia plynow, bo cos musi te wegle wprowadzac do komorek miesniowych. Poza tym ta minimalna ilosc wody musi wypelniac miesnie, tylko ze musi byc jej tak malo aby organizm nie mial mozliwosci kombinowania z woda podskorna. A wiec mozesz robic sobie paste z vitargo tj. 0,5szklanki wody(mniej wi

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-28 16:07:22 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie Panie Jacku Właśnie też na to zwróciłem uwage - trzeba max napiąć mięśnie ramienne i grzbietu ale w taki sposób żeby mięśnie grzbietu bardziej wypchnąć na zewnątrz a nie do środka pleców...ewentualnie jak Pan radzi z łopatkami żeby je utrzymać Jeszcze raz dziękuje za pomoc i wskazówki przydały się bardzo Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-11 23:52:45 Liczba szacunów: 0
  • Meybee / Road to be Iron

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki Jola za wsparcie !! 23.01 Trening: Bieganie 11,63km czas: 1h30 min jedzenie: 1878kcal, 121 B/ 175 W/ 72 T /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/698f12ab1a854fc0832001cfe01a45da.png 24.01 Trening: siłownia czas: 1h10 (10 obitrek + plan dla zielonych. Nie zapisałam obciążeń bo testowo poszłam sprawdzić siłkę. Niefajnie się tam ćwiczyło). Słabizna ze mnie.

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-27 18:24:01 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    uwielbiam się na tym ważyć, jak zaczęłam mieć zdrowe podejście do normalnej wagi i nie ważę się codziennie, nie świruje tak do tego urządzenia nie mam żadnego dystansu i to jest wyrocznia mojego samopoczucia gdy na tym staję. Nie wiedziałam, że brałaś udział w zawodach, masz jakieś fotki z tego czasu albo prowadziłaś dziennik ? Mięśnie pięknie zost

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-30 13:55:40 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    uwielbiam się na tym ważyć, jak zaczęłam mieć zdrowe podejście do normalnej wagi i nie ważę się codziennie, nie świruje tak do tego urządzenia nie mam żadnego dystansu i to jest wyrocznia mojego samopoczucia gdy na tym staję. Nie wiedziałam, że brałaś udział w zawodach, masz jakieś fotki z tego czasu albo prowadziłaś dziennik ? Mięśnie pięknie zost

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-02 08:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/werzgr/do boju! podsumowanie str.36

    Post
    Ladies SFD

    a i jeszcze o tym pasie chcialam dopisac jak podnosisz cos z podlogi czy przysiadasz, spinaj miesnei kegla, i spinaj miesnie brzucha nabierz powietrza

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-08 09:46:18 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/werzgr/do boju! podsumowanie str.36

    Post
    Ladies SFD

    werzgr moim zdaniem jest rewelacyjnie, super się wysmukliłaś i wyeksponowałaś mięśnie, brzuszek ładny, płaski i talia osy fajnie się ujędrniłaś widać efekty ciężkiej pracy gratuluję ukończenia konkursu

    Odpowiedzi: 387 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-02 20:53:16 Liczba szacunów: 0
  • Jenna_20/mini redukcja ;-)blog

    Post
    Trening dla początkujących

    mlkv-żeś się uparł,przerażasz mnie (żartuję) grzegorz-własnie rozrost ud też nie jest wskazany,pozostałością po sztukach walki są moje w miare silnie rozwinięte mięśnie ud chodzi o dolną część uda tuz przy kolanie,z czasem przybyło trochę cm i tłuszczu a jak tylko zaczynam coś robić mięsnie w tej akurat cześci uwypuklaja sie.Te uda nazywam udami p

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-12 16:05:49 Liczba szacunów: 0
  • kuniokun / Blog / Perfekcja poprzez ewolucje

    Post
    Trening dla początkujących

    uje po nim juz) Troche mnie niepokoi ciagly spadek wagi mimo tego, ze juz zaprzestalem robienia aerobow. Jem coraz wiecej a i tak chudne i to widze w oczach z tygodnia na tydzien. Nie wiem co bedzie jak mi sie caly tluszcz wypali, pewnie miesnie zaczna leciec:/ Szkoda ze nie mam wagi to bym chociaz sparwdzil czy za spalony tluszcz wchodza miesnie.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2327 Data: 2009-05-26 21:03:13 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja wyciągiem z korzenia i kłącza pokrzywy

    Post
    Trening w domu

    Dodatkowe informacje nt. pokrzywy i zastosowania: 108. POKRZYWA ZWYCZAJNA Urtica dioica L. Jest to bylina z rodziny Pokrzywowatych (Urticaceae), rozpowszechniona niemal na całej kuli ziemskiej z wyjątkiem strefy tropikalnej. W Polsce występuje powszechnie w całym kraju na przychaciach, w ogrodach, zaroślach, na polanach, przydrożach i pastwiskach.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-28 13:29:12 Liczba szacunów: 0