Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: mi d z woda

Strona 12 z 3826

  • Bieganie - Katabolizm - Redukcja Miesni + Tluszczu a Woda

    spalać mieśnie , a więc proszę aby nie pytać ale odpowiedzieć na moje pytania. więc chce mieć stan kataboliczny . 1 czy woda wpływa na katabolizm picie jej zapobiega a nie picie wody sprzyja katabolizmowi i zależnie od odpowiedzi na pytanie 1 ,

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2301| Data: 2011-01-31 20:58:15| Liczba SOGów: 0
  • Rece mi sie trzesa...

    podczas wykonywania nie ktorych cwiczen trzesa mi sie rece. bynajmniej nie z powodu zbyt duzego ciezaru, i zmeczenia. np. w wyciskaniu na lawce plaskiej, francuskim lezac. ale tez nogi mi sie trzesly po przysiadach, jak pozniej wykonywalem

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 9483| Data: 2003-01-20 16:12:42| Liczba SOGów: 3
  • wypadł mi dysk

    wypadł mi dysk,zastrzyki nie pomagają,kierują mnie do szpitala,a ja nie chce tam iść czy ktoś zna jakieś metody bez leżenia w szpitalu

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 9843| Data: 2009-06-23 17:13:11| Liczba SOGów: 1
  • Woda - problem

    witam jakieś 3 lata temu chodziłem na siłownie ponad rok, ale przestałem... od nowego roku znów zaczołem i napotkałem sie na to forum. wyczytałem już wiele cennych info ale nie widziałem odp na mój problem. a wiec: zawsze uzupełniałem płyny piłem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1230| Data: 2007-01-15 21:15:50| Liczba SOGów: 0
  • carbo + woda.gaz

    czy mozna carbo zmieszac z woda gazowana

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 2178| Data: 2006-04-12 17:36:34| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie z / bez cwiczen dla otyłych ?

    dobrze pamietam to po cwiczeniach obniza sie gwaltownie poziom cukru we krwi... i ludzie czuja sie slabiej i jedza weglowodany czyli takie zatrzyki energetyczne . osoby otyle w chwili slabosci po cwiczeniach najchetniej siegaly by po latwe

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1566| Data: 2010-01-21 11:12:56| Liczba SOGów: 0
  • POMOCY MIĘŚNI E MI NIE ROSNĄ!!!!!!!!!!!

    witam mam problem z mięśniami 2 trenuje 5 dni w tygodnu i nie widać żadnyc efektów tylko co mi biceps grubieje ale za 20 min schodzi nie biore żadnych sterydz itp.

    Odpowiedzi: 106| Ilość wyświetleń: 9755| Data: 2009-03-07 20:31:53| Liczba SOGów: 2
  • Olimp Profi Whey Mass tylko z wodą?

    jak w temacie,czy profi whey mass można rozrabiać tylko z wodą bo tak piszą na opakowaniu a na stronach sklepów sprzedających tą odżywkę w opisach podają,że można ją robić również z mlekiem. a jeśli można z mlekiem to czy musi być o małej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2148| Data: 2009-04-18 18:44:23| Liczba SOGów: 0
  • REDUKCJA - OSTROWIA Z WODĄ CZY MLEKIEM ??

    witam ! zaczynam diete redukcyjna na rzezbe ale nie wiem z czym mam mieszac ostrowie. mleko jak tak ! to ile %%%% a moze z wodą zeby laktozy nie było

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2131| Data: 2006-02-07 14:44:35| Liczba SOGów: 0
  • Napoj izotoniczny czy woda?

    zastanawialem sie ostatnio co jest lepsze np.w szkole do zapijania sniadania,na silowni no i w diecie na mase woda czy napoje izotoniczne typu powerade itp

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2114| Data: 2005-11-27 14:25:54| Liczba SOGów: 0
  • Monohydrat kreatyny- woda psuje ?

    mam takie pytanie. kupilem wlasnie pol kilo 1 monohydratu kreatyny w proszku... nie widze innego sposobu niz branie tego przez rozpuszczenie w wodzie/soku. i tu jest problem slyszalem, ze po rozpuszczeniu tego suplementu w plynach trzeba od razu

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2669| Data: 2003-06-12 17:37:20| Liczba SOGów: 1
  • Jaki gainer najlepiej smakuje z wodą.

    tak jak w temacie.jaki gainer najlepiej smakował wam w połączeniu z woda

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1993| Data: 2010-10-25 22:08:59| Liczba SOGów: 0
  • Mleko czy woda?

    witam. kupilem bialko wpc 80 ostrowia i nie wiem czy lepiej pić je z woda czy mlekiem czy jest jakas roznica pozdro

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1978| Data: 2007-11-22 13:55:04| Liczba SOGów: 0
  • oliwka

    miałam nawet gdy byłam szczupłą dziewczyną w czasach liceum. już nie wiem, czy to taka uroda, czy zbiera mi się tam woda .. dodaję zdjęcia 1,5 miesiąca temu, gdy byłam mocno zaniedbana efekt jojo i obecnie, po 1,5 miesiąca treningów body pump

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1156| Data: 2014-05-19 15:33:53| Liczba SOGów: 0
  • Woda z tesco

    witam od jakiegos czasu kupuje wode w tesco bo jest w miare tania ale zauwarzyłem że pisze na niej ze jest nisko mineralizowana.i moje pytanie brzmi czy woda nisko mineralizowana jest dobra czy lepiej kupic zwykla wysoko mineralizowana

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1953| Data: 2010-12-09 19:17:04| Liczba SOGów: 1
  • Napoje izotoniczne czy woda?

    jak w temacie, co jest lepsze do picia podczas treningu napoje izotoniczne czy woda mineralna niegazowana :

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1942| Data: 2012-08-01 16:17:59| Liczba SOGów: 0
  • L-karnityna z kreatyną (woda)

    czytałem wszystkie posty na ten temat, są z 2002, 2003 i kilka z 2004 roku, ale bardzo krótkie i nie ma w nich tego co chciałbym wiedzieć. dokładnie chodzi mi od to czy łączenie kreatyny z l karnityną wyklucza się pod kątem wody, tzn o ile wiem

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 2538| Data: 2005-05-11 08:19:05| Liczba SOGów: 0
  • Chcesz mi pomóc ?? => Wejdz ;)

    zgodnie z postami podwieszonymi obliczyłem zapotrzebowanie kaloryczne wynosi ono : 2470 kcl białko: 45g węglowodany: 340g tłuszcze: 73g moją diete zamieszczam poniżej byłbym wdzięczny jeżeli ktoś znalazłby kilka minut czasu i ją

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1334| Data: 2006-04-16 10:49:43| Liczba SOGów: 1
  • smak WPC/WPI z woda - ktore najlepsze?:>

    za tydzien wchodze na ckd i potrzebne jakies dobre w smaku z woda bialeczko :] ktore polecacie :]

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1892| Data: 2005-05-26 23:35:52| Liczba SOGów: 0
  • Woda :D

    no wiec po treningu trzeba pic wode prawda :d ale ja np. wypije szklanjke to po ok. 3 min odleje sie i juz wody nie ma to ma sens czy tak powinno byc :d no dobra jeszcze chodzi mi ile wody , z jaka czestotliwoscia w ciagu dnia i w jakich

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 2473| Data: 2002-03-27 15:34:42| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}