Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: mięsien dwugłowy nogi

Strona 1 z 735

  • Naderwany miesien dwuglowy

    witam !! mam taki problem. od 2 miesiecy mam naderwany miesien dwuglowy, prawej nogi nie robilem zadnych cw przez 2 miechy, teraz zaczolem sie rozciagac. przy kopnieciach obrorowych, niestety boli mnie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 7373| Data: 2005-01-21 16:08:09| Liczba SOGów: 0
  • Jestem początkujący - Cel budowa masy

    szerszym od ramion 8 8 6 triceps: francuskie wyciskanie sztangi lezac 10 10 8 8 poniedzialek, czwartek bo nogi warto ćwiczyć ; : uda: przysiady ze sztanga 10 10 8 uginanie nog lezac na lawce maszynie 10 10 10

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1839| Data: 2007-11-28 12:22:48| Liczba SOGów: 1
  • NOGI TYTANA - cykliczność str. 6

    w nich treningi nóg! tak, przyjaciele, nie przesłyszeliście się. a wiecie, co raz widziałem ktoś chciał trenować nogi jako priorytet! dwa razy w tygodniu! bójcie się boga co za ambicja... panowie, żarty żartami, a teraz nieco poważniej. 3

    Odpowiedzi: 129| Ilość wyświetleń: 42887| Data: 2006-06-11 14:57:48| Liczba SOGów: 72
  • Przewlekle stany zapalne (bólowe) miesni moje doswiadczenia i pytania

    witam moj staż treningu na siłowni to juz ponad 11 lat mozna powiedziec, ze obyło sie bez wiekszych kontuzji...no jednak nie do konca. pierwszy raz po okolo 3 latach treningu zaczelo mnie pobolewac, byl to miesien dwuglowy w okolicach barku czyli

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1608| Data: 2013-01-12 14:30:17| Liczba SOGów: 0
  • trening wtorek, piatek, sobota, niedziela - mission impossible ?

    witam. mam pewna sprawe, moze uda nam sie jakos wspolnie rozwiazac moj problem. trenuje na silowni od 4 miesiecy po dluzszej przerwie ponad roku. przez 2 miesiace mialem trening obwodowy po 1 cwiczeniu na grupe miesni w 3 seriach po 12 powtorzen. od

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1293| Data: 2008-04-28 14:52:56| Liczba SOGów: 0
  • traumal S?

    witam , jestem pilkarzem naderwalem miesien dwuglowy dwojke , trener polecil mi kupic traumal s czy tramal s nie wiem jak to sie dokladnie pisze , sa to zatrzyki ktore daje sie w miesien , czy ktos kiedys slyszal o tym, czy to jest bezpieczne bo

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3094| Data: 2008-04-06 18:23:33| Liczba SOGów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    20g, owoce różne około 250 300g, kolacja : 50g łososia parowanego tyle mi zostało , 150g piersi z kurczaka, 50g nogi częsci jadalne , zupa krem z brokułów i fasolki szparagowe ok 200 250g, ogórek małosolny, 150g chleba vegan, 20g masła,

    Odpowiedzi: 3573| Ilość wyświetleń: 442030| Data: 2015-08-17 22:07:17| Liczba SOGów: 169
  • Deca Durabolin - cykl po kontuzji, kilka pytań

    witam. od razu zaznaczę, iż nie chcę być odsyłany do innych tematów, ponieważ mój problem jest jednak inny niż reszta a z częścią tematów się zapoznałem. więc tak: od maja 2013r. borykam się z kontuzją a właściwie kontuzjami barków. najpierw były

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 1512| Data: 2014-03-27 22:35:24| Liczba SOGów: 0
  • Nogi i nieproporcjonalna sylwetka u kobiety, pomozcie!

    przesle pozniej niestety moje postepy treningowe zaszly w zla strone, z mojej wlasnej glupoty za czesto cwiczylam nogi i chyba ze zbyt duzym obciazeniem i w efekcie zrobila mi sie bardzo nieproporcjonalna sylwetka. ogolnie jeszcze do tego

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1324| Data: 2012-08-12 14:25:39| Liczba SOGów: 0
  • Mięsień dwugłowy uda - w warunkach domowych

    witam mam pytanie mozna jakos wykonywac cwiczenie na miesien dwuglowy uda w domu przy dysponowaniu sprzetem. ławka + sztanga + hantle + drążek bo na uda to robilem tylko przysiady, a na lydki, wznosy na palcach. ale uwazam ze powinienem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 11788| Data: 2009-02-03 23:43:54| Liczba SOGów: 0
  • Dlaczego trenuje nogi?

    można tu wymieniać dużo nazw, ale chyba najprostszym rozwiązaniem będzie podzielenie nóg na mięsień czworogłowy, dwugłowy oraz łydki. jeżeli interesuje cię dokładniejszy podział to możesz zajrzeć pod adres http://www.kulturystyka.pl/atlas nogi htm

    Odpowiedzi: 107| Ilość wyświetleń: 21154| Data: 2006-12-26 22:11:58| Liczba SOGów: 36
  • PROSTA vs. ŁAMANA - biceps

    istnieje wiele sposobow unoszenia przedramion ze sztanga cwiczac biceps. jedni twierdza, ze lepiej wykonywac to cwiczenie sztanga prosta, inni ze lamana najczesciej powodem sa nadgarstki . moja opinia na ten temat jest taka, ze lepiej

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6409| Data: 2002-09-03 20:12:03| Liczba SOGów: 1
  • miesien uda, prosze o odp...

    troche i sie wladze w nodze traci normalnie zeby nie klulo/nie bolalo tak, a dzis normalnie ledwo z roweru zeszlam bo nogi podniesc nie moglam!! ale to przechodzi po jakims czasie, z tego co zdolalam ustalic jest to jeden z tych miesni: miesien

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2210| Data: 2008-04-23 11:14:00| Liczba SOGów: 0
  • Naderwanie mięśnia dwuglowego uda (LA,sprint)

    witam. od 3 lat trenuje la a mianowicie bieg sprinterski.jakies 6 miesiecy temu naderwałem sobie miesien dwuglowy uda. teraz znow moja zmora wrociła.jestem skołowany,niewiem co robic. ty jak narazie dać sobie spokoj z rozciaganiem,mała przerwa

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 4435| Data: 2011-09-04 22:42:03| Liczba SOGów: 1
  • Cykliczność na NOGI od Czawaja- 7 cykli

    jak obiecałem, za sprawą wodyna zresztą, zająłem się intensywnie rozpisywaniem cykliczności treningowej na nogi zaczynamy wakacje się skończyły. dla niektórych bedzie to początek zmagań z cięzarami po przerwie, dla innych

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 8114| Data: 2006-09-04 21:21:58| Liczba SOGów: 10
  • Jak zbudować silne nogi i zdrowe kolana

    jak zbudować silne nogi i zdrowe kolana parę wskazówek jak zrównoważyć siłę i wzrost masy mięśniowej w obrębie nóg autor charles poliquin

    Odpowiedzi: 84| Ilość wyświetleń: 37304| Data: 2011-06-22 13:21:41| Liczba SOGów: 11
  • Trening techniczny !! Nogi i ręce !! Karate

    połóż nogę, którą chcesz rozciągnąć na krześle, a drugą oprzyj się pewnie na podłodze, a następnie rób skłony do kolana nogi opartej na krześle. aby rozciągnąć mięśnie lędźwiowe połóż się na plecach i wyciągnij ręce nad kolana, i podciągaj

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 23462| Data: 2005-08-10 17:02:11| Liczba SOGów: 2
  • Trenujcie nogi - felieton

    bzdety jestem skromny jak sie wam spodoba , a moze i ktos sobie to wezmie do serca to bede usatysfakconowany! nogi czy trenujecie nogi muszę się przyznać ze choć ćwiczę od paru lat to wstyd napisać , ale nogi trenuje od niedawna ...

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 16501| Data: 2004-03-25 20:09:33| Liczba SOGów: 52
  • Zbyt rozwiniety miesien płaszczowaty!!Jak ćwiczyc?

    kostek , w tym miejscue sa miescie płasczkowate, to nieładnie wyglada, nie mam duzej roznicy miedzy łydka a kostka, nogi prawie jak kołeczki.jakie cwiczenia na rozwiniecie łydek, a przy tym na zmienieszenie objetosci miesnia płasczkowatego.ratunku

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 13192| Data: 2006-06-26 09:50:12| Liczba SOGów: 1
  • Nogi (art)

    stawu biodrowego, przednią zginaczy i przyśrodkową przywodzicieli. do prostowników zalicza się mięsień dwugłowy uda [17]. jest to mięsień dwustawowy, ponieważ zaczyna się na miednicy na guzie kulszowym , a kończy na podudziu na głowie strzałki

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8299| Data: 2012-05-19 13:18:54| Liczba SOGów: 8

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}