SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

metanabolu

  • Wszystko na temat Metanabolu(Metandienolu)

    Temat
    Doping

    METANABOL-METANDIENON Metanabol (Metandienon, 17 alfa-metylo-androstendion) Dianabol, pełna nazwa chemiczna 17 beta-hydroksy-17 metyloandrosta 1,4 dien-3on. Formy leku dostępne w Polsce: - tabletki po 1mg i 5mg; pakowane po20 sztuk.Jest to obecnie najbardziej popularny anabolik w Polsce i chyba pozostanie,jest pierwszym środkiem anabolicznym, po k

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 17569 Data: 2003-06-24 18:35:00 Liczba szacunów: 4
  • RELACJA Z CYKLU na METANABOLU

    Temat
    Doping

    Witam chcialbym zdac relacje z cyklu na metanabolu. Może komus kiedys sie przyda. Zaczne od ankiety : 1. WIEK: 2. WAGA: 18 3. WZROST: 183 4. WYMIARY: -biceps: 38 -klatka: 105 -udo: 57 -talia: 86 nad pempkiem 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2 6. DIETA: -białko:ok 2,5 -węglowodany: ok 4 -tłuszcz: ok 1,2 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 0 8. TRENING: sp

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 17:54:49 Liczba szacunów: 17
  • Kilka systemów brania Metanabolu

    Temat
    Doping

    Witam Z powodu iz jestem tu można powiedziec nowy , a sam wrecz zadawałem tu troche pytań odnośnie Metanabolu postanowiłem ułatwic życie niektórym tu osobom . Każdy wie że czasami odsyła sie kogoś do wyszukiwarki ( sam dostałem czasami linka odnośnie jakiegos tematu ) mówiąc że tam wszytsko znajdzie , jak każdy wie niekiedy trudno znaleść typow

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 11676 Data: 2006-03-15 19:59:41 Liczba szacunów: 11
  • gorączka po metanabolu

    Temat
    Doping

    ogresu.Mam niedoczynnośc tarczycy,biore codziennie rano Euthyrox n50.Oprócz tago mam jeszcze żylaki.Usg jamy brzusznej-wszystkie organy zdrowe. Zaopatrzyłem się w 60 tabletek metanabolu aptecznego Jelfa,odżywki,wiadomo dieta. Metka jest do 01.2011 czyli 4 lata po terminie,do tego osłonka Liv52(100tab). Zacząłem brać 2 dziennie (10mg) od 3.02. i my

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 2015-02-11 14:31:48 Liczba szacunów: 2
  • Moj pierwszy cykl Metanabolu

    Temat
    Doping

    Witam :). Na początek powiem cos o sobie. Mam 17 lat, 178cm wzrostu, 76 kg. Cwicze na silowni 16 miesiecy. Nigdy nie bralem sterydow lecz chce sie skusic na 1 cykl metanabolu i wiem ze po nim juz nie bede bral sterydow bo chce zrobic tylko 2-3 cm w ramieniu i wlasciwie pozniej tylko sie wyrzezbic i utrzymywac 41cm w ramieniu. Chce zaopatrzyc sie 10

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 8490 Data: 2004-12-18 10:44:58 Liczba szacunów: 1
  • Szkodliwość metanabolu - jak to jest???!!!

    Temat
    Doping

    tyle sie mowi z tych negatywnych skutkach np. metanabolu, ale powiedzcie szczerze, czy 1 badz 2 cykle metki (powiedzmy 2x200 tapsow)tak bardzo moze namieszac nam jesli chodzi o zdrowie???? nie koksowalem jeszcze, caly czas chodzi mi po glowie info, ze niby moze mi sie cos tam zdupczyc z ukladem hormonalnym dlatego sie niezle waham, moze Wasze opini

    Odpowiedzi: 287 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-07-29 00:32:53 Liczba szacunów: 7
  • trening na metanabolu 25mg/ ed

    Temat
    Doping

    hej chcialem wkleic tu moj trening jaki mam zamiar stosowac na cyklu z samego metanabolu 25mg/ed , chcialem zebyscie go ocenili czy dobra objetosc czy niezaduzo lub niezamalo, dobor cwiczen itp. trening kazda partia dwa razy w tygodniu. klatka (poniedzialek,czwartek, zestaw A,B i C stosowane naprzemiennie) zestaw A 1.wyciskanie sztangielek na sko

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2008-11-09 14:45:57 Liczba szacunów: 0
  • Czy jest sens dodac proviron do metanabolu

    Temat
    Doping

    1.WIEK: 21 2.WAGA: 95 3.WZROST: 188 4.WYMIARY: BICEPS: 42 KLATA: 115 UDO: 59 TALIA: 90 5.STAZ NA SILOWNI: 5lat 6.DIETA Nie licze i nie warze posilkow 1. Omlet z platek owsianych 4-5jaj i rodzynek 2. 5 jaj 3. 50-100g ryzu, 150-250g piersi(zalezy jak bardzo jestem glodny) 4. jw. 5. puszka tunczyka ok 120g, 50g ryzu, kukurydza lub pomidorek 6. 200g tw

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5800 Data: 2009-04-25 16:37:47 Liczba szacunów: 0
  • cykl z 200tab metanabolu holenderskiego

    Temat
    Doping

    Mam pytanko kupiłem sobie 200 tab metanabolu holenderskiego. jak go brac? czy taki cykl by był dobry 4/5/6/6/5/4 jakie białko by mozna było do tego dozucic? czy musz wziasc odblok bo niektorzy mowia ze tak nei ktorzy ze nie i wkoncu sam juz nie wiem.Czy sam sylimarol wystarczy jak i ile jego brac? A i chciałem jeszcze powiedziec ze w jedenj tab met

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2069 Data: 2009-04-12 11:50:40 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do pierwszego cyklu na metanabolu

    Temat
    Doping

    Witam. Chciałbym przedstawić wam plan mojego najbliższego cyklu i prosić o jakieś rady czy też wskazówki. SUPLEMENTACJA Osłonki do metki: essentiale forte + lakcid Metanabol Balkan 10mg BCAA Białko Witaminy olimp Rozpiska mety (moja waga to 72kg na 180cm wzrostu) 1 tydzien: 1 tabletki dziennie 2 tydzien: 1,5 tabletki dziennie 3 tydzien: 2 tabletk

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1206 Data: 2012-12-30 11:33:34 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na metanabolu

    Temat
    Doping

    Hej Przymierzam się do zrobienia cyklu na metanabolu Mam 22lata, waga ok 70kg. Na siłownie chodzę już od kilku lat z przerwami. Zawsze miałem problem z przytyciem nawet przy trzymaniu porządnej diety, gdy idę na trening zawsze ćwiczę jak najlepiej. Jednak czuję że przydałoby się zrobić cykl. Dieta będzie trzymana na wysokim poziomie: Śniadanie - 4

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2015-11-30 14:46:29 Liczba szacunów: 15
  • Pierwszy cykl na Metanabolu do oceny

    Temat
    Doping

    ? Z tego co doczytałem w przypadku obawy o możliwość wystąpienia ginekomastii używa się również ww środków. Na osłonę wątroby polecono mi Sylimarol 70mg (2 tabletki przy 20mg metanabolu dziennie), czy po cyklu także powinienem coś przyjmować? Czy można i jeśli tak to czym zabezpieczyć utratę włosów? Do cyklu dokładam witaminy z minerałąmi Olimpu, O

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1204 Data: 2014-05-20 17:24:01 Liczba szacunów: 0
  • Odblok po metanabolu + alkochol.

    Temat
    Doping

    y ?? jeżeli można to wódka czy piwo?? (zresztą to jak i to ma alkohol a chyba chodzi tylko i wyłącznie o mieszanie lekarstwa z alkoholem), ps ludzie którzy myślą że po 100tab metanabolu nic im się nie stanie bez odbloku to są bardzo odważni, ja to czuje że jądra nie funkcjonują jak przed cyklem, a więc wszystko z teorią fachowców się zgadza. Mało t

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3755 Data: 2011-08-20 14:08:19 Liczba szacunów: 1
  • 1 cykl metanabolu jak brac?

    Temat
    Doping

    Witam mam do was pytanie / nia Mam 19 lat chodze na siłownie od 2 lat , warze 70 kg , wzrost 173 . A wiec chciałem się dowiedziec jak brać w moim przypadku 1 cykl z metanabolu i co mi jest potrzebne do tego ... białko , jakas kreatyna i ochrona na watrobe oraz cos na odblokowanie < jakie??? Acha i kiedy mam brac po przed jedzeniem ? . Z góry dzieki

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4354 Data: 2009-12-14 23:50:43 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na metanabolu

    Temat
    Doping

    Witam. Interesuje mnie cykl ma metanabolu jelfy 91 tabsów.Będzie to mój pierwszy cykl.Na początku chciałem Wino+meta wszystkow oralu ale poczytałem troche forum i zrezygnowałem.Później wpadłem na post S.E.T.H.'a http://www.sfd.pl/Cykl_Metanabolem-t62248.html i chciałbym spróbować pytanie czy 91 tabsów to ni za dużo jak na pierwszy cykl?z drugiej st

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3394 Data: 2011-10-20 14:45:51 Liczba szacunów: 0
  • Podwyższone proby wątrobowe a planowany cykl na metanabolu

    Temat
    Doping

    przedwczoraj robiłem badania krwi i moczu - wszytko w normie oprocz prob watrobowych. Planuje cykl metanabolem, jakis czas temu zrobiłem potrzebne zakupy - meta, duzo odzywek, mono, stacki, clomid, jednak przed cyklem posatanowilem sie przebadac. ALAT - 60 ASTAT- 131 W necie wyczytałem, ze ASTAT moze być podwyzszony po wysilku fizycznym, a ja po

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6286 Data: 2008-07-05 16:37:13 Liczba szacunów: 0
  • Jaka jest cena Metanabolu z apteki?

    Temat
    Doping

    Prosiłbym bardzo żebyście mi powiedzieli ile zapłaciliście za Metanabol z apteki. Z góry wielkie dzięki.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 17247 Data: 2001-12-03 15:02:28 Liczba szacunów: 0
  • dieta na metanabolu

    Temat
    Doping

    chce brac 100 metki w systemie 234321 dieta na metce taka 100gram platkow owsianych 0,5 litra mleczka 3 bialka jaja 6 bialek jaj 2 zoltka 125 rgam chleba razowego 125 gram piersi 100gram kaszy 125 gram piersi 100gram kaszy 200gram ryby 200gram chleba /ryz 100gram odzywka bialkowa po cyklu kreatyna glutamina hmb co o tym myslicie????????? TrOl

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 14541 Data: 2002-03-04 21:10:08 Liczba szacunów: 1
  • Pierwszy cykl na metanabolu

    Temat
    Doping

    na materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 75kg x6 -martwy ciąg: 110kg x3 -przysiad: 100kg x6 PYTANIE: Witam zamierzam w drugiej połowie lutego rozpocząć swój pierwszy cykl na metanabolu 200 tabs. Zakład temat, ponieważ chciałbym zadać kilka pytań, na które odpowiedzi w innych tematach nie były do końca wyczerpujące. Jest to mój pierwszy cykl. Moim

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1011 Data: 2013-01-08 20:39:25 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl na metanabolu

    Temat
    Doping

    witam wszystkich forumowiczów niedawno sie zarejestrowałem na sfd chociaz miałem z nim juz wiele do czynienia tzn wiele przeczytanych postów, zakupy w sklepie sfd itp. mam wielką pośbe. prosze o ułozenie mi 1 cyklu na ssa, poniewaz nie widze efektów przy stosuwaniu supli.moja dieta polega na spozywaniu duzej ilosci produktów wysokobialowych. prosz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 2010-04-25 12:46:10 Liczba szacunów: 0