Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: metaliczny posmak w ustach

Strona 1 z 25

  • dieta na masę / metaliczny posmak w ustach?

    ładnie pięknie, bo przybyło mnie 2kg: tylko martwi mnie to, że od jakiegoś tygodnia po każdym posiłku czuję metaliczny posmak w ustach i straszne tępe uczucie tak jak bym paznokciem po tablicy przejechała przy stykaniu sie zębów;/ proszę o

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 879 | Data: 2014-01-28 09:42:35 | Liczba SOGów: 1
  • Metaliczny smak w ustach

    kobieta lat 49, brak innych chorób. posiada metaliczny smak w ustach co to są za objawy, co się za tym kryje pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 7803 | Data: 2011-03-05 15:10:00 | Liczba SOGów: 0
  • Metaliczny posmak

    językiem podniebienia to czuje taką śliską, dziwną warstwe. może to jakiegoś rodzaju wyschnięcie czy jednak to metaliczny posmak który oznacza, że pale mięśnie podczas wysiłku proszę o pomoc w zindentyfikowaniu tego problemu, boje się robić

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 402 | Data: 2014-03-10 16:44:03 | Liczba SOGów: 0
  • Słodko mleczny posmak w ustach...

    witam od tygodnia mam taki słodko mleczny posmak w ustach rano jest ok, posmak pojawia się koło godz. 11 i tak do późnego wieczora aż nie położę się spać.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2649 | Data: 2012-08-03 12:09:33 | Liczba SOGów: 0
  • słodki posmak w ustach po treningu

    witam otóż kiedy kończę trening tak ćwicze ok 1h pojawia mi się słodki posmak w ustach smakuje trochę jak zwykły cukier lecz mniej intesywny wie ktoś co to może być z suplii biorę storma i nitrobolon energaizer

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 429 | Data: 2014-07-11 20:44:34 | Liczba SOGów: 0
  • jaka to chrooba obiawy

    metaliczny posmak w ustach ucisk we okolicach watroby jak sie pochylam do przodu przy przelykaniu sliny uczucie ze jest cos gleboko w gardle w przelyku bekanie zle samopoczucie ......... ......... ............ ........ ............. ............

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1751 | Data: 2011-07-06 20:30:13 | Liczba SOGów: 0
  • problemy z zoladkiem, nieprzyjemny posmak po zjedzeniu wiekszosci produktow

    witam, od kilku lat odczuwam nieprzyjemny albo kwaśny posmak po zjedzeniu i mam biały nalot na języku głownie na środkowej części, który się rozchodzi na boki. miałem robiona

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 641 | Data: 2013-05-11 18:21:52 | Liczba SOGów: 0
  • metaliczny posmak w ustach

    jaka to choroba

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1020 | Data: 2012-06-18 13:02:19 | Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy po witaminach

    mineral complex p 1703.html#ixzz39ahfcv4w 2 tabletki każdego z nich, po jakiś 30 minutach poczułem mdłości i metaliczny posmak w ustach następnego dnia obudziłem się w nocy starsznie źle się czułem, przez miesiąc czułem kucie w jelitach. teraz

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 413 | Data: 2014-08-01 20:08:49 | Liczba SOGów: 0
  • Zdrowie

    mam metaliczny posmak w ustach i w wydzielinie w pluc znaduja sie jakkby brazowe, czarne plamki lub cos podobnego co to moze być

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 303 | Data: 2012-12-07 11:46:32 | Liczba SOGów: 0
  • Słodki smak w ustach ?

    posilek potreningowy. poszedlem się przespac na godzinke. od momentu przebudzenia do teraz czuje dziwny słodki posmak w ustach oraz w okolicach przełyku.. spotkaliście się kiedyś z takim czymś 7

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 5192 | Data: 2011-07-08 21:34:49 | Liczba SOGów: 1
  • pieczenie i dziwny posmak w ustach po inj

    siema.mialem kilka razy przypadek ze odrazu po strzale dopadalo mnie okropne pieczenie w ustach i chemiczny posmak czym to moze byc spowodowane

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 1235 | Data: 2012-11-12 16:36:18 | Liczba SOGów: 1
  • Słodki posmak

    miesiecznej przerwie z prochami zaczolem cykl na white flood , purple wratch , green magnitude i po 1 dniu mam slodki posmak w ustach wczesniej mi sie to zdazylo moze raz czy dwa razy ale w bardzo dlugich odstepach czasowych , jedni pisza ze to

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2424 | Data: 2009-11-16 19:15:27 | Liczba SOGów: 0
  • kwaśny posmak w ustach

    na dobę. czyli 77kg x 2,1 x 1,2 ~ 190g. od jakiegoś czasu przy założeniu takich proporcji odczuwam kwaśny smak w ustach czy to spowodowane jest zwiększeniem białka. może spożywam go zbyt dużo w sumie jem 5 normalnych posiłków po ok 30 g białka i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1882 | Data: 2010-08-03 17:35:25 | Liczba SOGów: 0
  • Słony posmak w ustach i uczucie gorąca w gardle.

    i wyszło że jest wszystko ok prócz właśnie tego testu na helicobakter dodatni. co to może być ten cholerny słony posmak i uczucie gorąca w gardle

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1444 | Data: 2012-09-23 21:58:28 | Liczba SOGów: 1
  • kwaśne poty i kwaśny posmak w ustach

    od dłuższego czasu pocęsię kwaśno i mam kwaśny smak w ustach choruję na serce i biore vivacor.jest to niezależne czy jestem zdenerwowana czy też nie. nawet rano po dobrze przespanej nocy wszystko pachnie octem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 796 | Data: 2011-08-01 17:09:16 | Liczba SOGów: 0
  • TEST: Oszukać genetykę, czyli masowiec z XP i WPC pods.str.24-26

    mr. olimpia. no dobra, z tym mr. olimpia nieco ściemniłem, ale próba mimo to będzie niełatwa. dlaczego otóż metaliczny posmak sztangi jest mi znany od 16 go roku życia czyli od 13 lat , natomiast moja adoracja siłowni jest raczej

    Odpowiedzi: 391 | Ilość wyświetleń: 22331 | Data: 2006-07-15 19:43:22 | Liczba SOGów: 38
  • oliwa z oliwek --co warto wiedzieć

    z których uzyskuje się najlepszą oliwę barwy. eksperci do oceny koloru używają nieprzezroczystych naczyń. metaliczny posmak oliwy świadczy o tym, iż jest ona zjełczała, także nie powinniśmy wyczuwać żadnej słodyczy oliwki są gorzkie i

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 14339 | Data: 2009-03-08 21:33:28 | Liczba SOGów: 9
  • slodko w ustach

    czesc mam takie pytanie od pewnego czasu czuje w ustach slodki posmak rano wieczorem i wogóle jade na winie w tabletach po 10mg wpierniczam 50mg na dzien na dwa razy po pól british

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 11249 | Data: 2008-06-10 22:57:10 | Liczba SOGów: 2
  • ciagle slony smak w ustach...:(

    od jakichs dwoch dni mam bardzo dziwny problem, caly czas w ustach czuje slony smak...mimo iz nic slonego nie jadam, wlasciwie to potraw prawie wogule nie sole...czego to moze byc

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 21870 | Data: 2005-11-12 20:31:27 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}