Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: masc na kontuzje

Strona 5 z 5000

  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    tu prezentowane są propozycja i nie zastępują profesjonalnej porady i korekty trenerskiej. nie odpowiadamy za kontuzje i wypadki wynikające ze złej techniki wykonywania ćwiczeń oraz wykonywania ich wbrew zaleceniom lekarza czy profesjonalnego

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 335847| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 245
  • TKD WTF

    jak jest tkd itf to czemu ma niebyc postu o wtf 3 literatura o taekwondo wtf po polsku taekwondo sport olimpijski i sztuka samoobrony autorzy: kyong myong lee 9 dan i dariusz nowicki 4 dan wydawnictwo: oficyna wydawnicza alma

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 7949| Data: 2005-03-07 18:50:08| Liczba SOGów: 2
  • SFD Team: Dymitr Zasada - CienkiGosciu - MASA

    sie chce i podoba % teraz ogolnie bedzie raczej bardziej cwiczona gorna polowa ciala, a to wszystko ze wzgledu na kontuzje postaram sie nie robic ciezkich przysiadow, martwych ciagow i innych cwiczen obciazajacych kregoslup ktory dopiero sie

    Odpowiedzi: 224| Ilość wyświetleń: 27953| Data: 2016-05-08 09:59:05| Liczba SOGów: 54
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    1 zapotrzebowanie energetyczne: tdee całkowite zapotrzebowanie energetyczne. tdee = bmr + tea + tef + neat bmr podstawowa przemiana materii mężczyżni bmr= 9.99 x waga kg + 6.25 x wzrost cm 4.92 x wiek + 5

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 727438| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • Stretching

    stretching jest rozciaganiem czyli tym z czym mailem najwiecej problemow 3 wiec zeby troszke chociaz polepszyc sytuacje waszych miesni i sciegien napisalem ten post byc moze sie przyda mam taka nadzieje stretching ćwiczenia rozciągające

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 13651| Data: 2005-03-06 21:27:47| Liczba SOGów: 3
  • Pierwsza Wizyta Jasia na FORUM

    witajcie! męczą mnie już te ciągłe pytania odnoście co jeść, jak trenować, oczywiście wszystko jest na forum ale taki mały głupiutki jasio nie ma ochoty by trochę poszperać ochoty albo jest po prostu debilem . nie zwracając na to uwagi

    Odpowiedzi: 214| Ilość wyświetleń: 248287| Data: 2007-10-03 22:21:21| Liczba SOGów: 415
  • >>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

    18, dlaczego ano dlatego, ze wtedy jestesmy jeszcze w fazie dorastania, nasze kosci rosna i bardzo latwo wtedy o kontuzje osoby po powaznych urazach, kolan, kostek, stawow osoby w fazie wzrostu ludzie z nadwaga no ale dobra, jasio

    Odpowiedzi: 54| Ilość wyświetleń: 76855| Data: 2008-06-25 18:28:13| Liczba SOGów: 7
  • Kilka słów Arnolda o treningu

    już razy słyszałeś ostrzeżenie: podnoś nogami, nie plecami. dzieje się tak dlatego, że twoje plecy są podatne na kontuzje a ich rekonstrukcja jest dłuższa niż każdej innej części ciała. więc jeśli zabierasz się do tego ćwiczenia, lepiej upewnij

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3798| Data: 2007-08-05 15:13:52| Liczba SOGów: 2
  • HARD CORE : "ZYGZAG" czyli NIE LICZ NA POWTORZENIA !

    efekty planu: http://www.sfd.pl/ t290861 s7.html#post2 oraz nizej/dalej efekty planu: http://www.sfd.pl/ t290861 s5.html#post7 7 aneks do artykulu = wersja krotsza/latwiejsza 7 http://www.sfd.pl/temat291668/ wstep

    Odpowiedzi: 139| Ilość wyświetleń: 29833| Data: 2006-10-08 16:07:12| Liczba SOGów: 35
  • CZAPKOWANIE NA ŚWIĘTA

    zmiencie avatarki na swieta, kto cce czapeczke niech sie wpisze 7

    Odpowiedzi: 2644| Ilość wyświetleń: 136364| Data: 2004-12-05 12:52:43| Liczba SOGów: 378
  • Stretching rozciaganie. Przeczytaj.

    przeciwstawnie grupy mięśni, aby zachować równowagę.rozciąganie bicepsów i zaniedbywanie tricepsów naraża ciało na kontuzje a zmniejsza sprężystość. nigdy nie skacz. rozciągaj się, oglądając telewizję,czytając lub wykonując inne czynności.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 27701| Data: 2006-10-13 18:34:42| Liczba SOGów: 15
  • Galeria sław - Vince Carter

    w karierze vince a jak do tej pory. ale należy zapamiętać też, że vince a po raz pierwszy w życiu trapiły seryjne kontuzje jednak również tą bitwę przeciwko ludzkim niepomyślnościom vince wygrał. problem jego skaczących kolan rozpoczął się

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 4083| Data: 2007-02-22 01:52:29| Liczba SOGów: 3
  • Dieta na każdą kieszeń by k3ho

    postanowiłem napisać ten artykuł ponieważ dużo osób rezygnuje ze stosowania diety biorąc pod pretekst jej wysoką cenę. dlatego teraz obalę ten mit i pokaże, że dobra dieta wcale nie musi być droga. jest to przykładowa dieta dla jasia, który

    Odpowiedzi: 459| Ilość wyświetleń: 224035| Data: 2005-01-31 20:42:44| Liczba SOGów: 297
  • [BLOG] Kendi na Bombie,w Kuchni :-)

    [color=purple][/color] witam , postanowiłam wkoncu zalozyc swojego bloga i podzielić sie z wami moimi pomysłami na pyszne jedzonko.gotowanie sprawia mi ogromna przyjemność a jedzenie jeszcze większą.na chwile obecna jestem na masie,a wiec mozna

    Odpowiedzi: 592| Ilość wyświetleń: 29369| Data: 2015-11-23 23:03:25| Liczba SOGów: 31
  • Optymalni na bombie

    witam, dawno tu nie pisałem ale na bieżąco zaglądam. jestem na diecie optymalnej tłuszczowej, myślę, że plagiat tej diety wykonany przez r. piotrkowicza dotarł już do wszystkich wiec nie będę opisywał diety. na diecie jestem dłużej niż sam

    Odpowiedzi: 1613| Ilość wyświetleń: 108971| Data: 2016-01-31 21:56:43| Liczba SOGów: 40
  • Porady Arnolda Schwarzeneggera

    już razy słyszałeś ostrzeżenie podnoś nogami, nie plecami . dzieje się tak dlatego, że twoje plecy są podatne na kontuzje a ich konstrukcja jest dłuższa niż każdej innej części ciała. więc jeśli zabierasz się do tego ćwiczenia, lepiej upewnij się,

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 6109| Data: 2009-06-20 15:44:10| Liczba SOGów: 10
  • KLATKA PIERSIOWA - 7 WSKAZÓWEK

    mięśni piersiowych. jest to równoznaczne z głębokim opuszczaniem sztangielek. to naraża nasze stawy barkowe na kontuzje doskonałym zabezpieczeniem przed nimi jest rozgrzewka tych stawów, połączona z ćwiczeniami rozciągającymi je. trzeba również

    Odpowiedzi: 138| Ilość wyświetleń: 167559| Data: 2005-08-14 12:47:46| Liczba SOGów: 148
  • wskazówki Arnolda

    ile już razy słyszałeś ostrzeżenie podnoś nogami, nie plecami. dzieje się tak dlatego, że twoje plecy są podatne na kontuzje a ich rekonstrukcji jest dłuższa niż każdej innej części ciała. więc jeśli zabierasz się do tego ćwiczenia, lepiej upewnij

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3467| Data: 2002-11-25 19:31:17| Liczba SOGów: 5
  • MASZ PROBLEM Z MASĄ<MAM NA TO ANTIDOTUM>

    na początku każdego treningu. dolne partie grzbietu są najbardziej narażone u kulturystów na różnego rodzaju kontuzje chociaż unoszenia ułowia z opadu wzmacniają dolne partie mięśni grzbietu, dobrze rozwinięte i silne mięśnie brzucha również

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2906| Data: 2003-01-19 14:04:59| Liczba SOGów: 0
  • ARNOLD RADZI I UCZY

    już razy słyszałeś ostrzeżenie „podnoś nogami, nie plecami . dzieje się tak dlatego, że twoje plecy są podatne na kontuzje a ich rekonstrukcji jest dłuższa niż każdej innej części ciała. więc jeśli zabierasz się do tego ćwiczenia, lepiej upewnij

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3692| Data: 2008-05-29 20:28:01| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}