SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

masa caly

  • Masa Redukcja Masa Redukcja Cały rok niski BF

    Temat
    Doping

    Obecnie redukuje cel to 7 bądź 6%. Z bombki nie schodzę 7msc i już nie zejdę leci 600 enanka week. Planuje zbić do tych 6 bądź 7% i wskoczyć na jakościową masę na NPP, gdy troszkę zaleje do tych 10% dalej wskoczyć na redukcje, ponownie zbić do 6% i powtórka z masą znów npp itd. System się sprawdzi? Np: MASA ENAN 600week NPP dawka?? Redukcja ENAN 60

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 486 Data: 2015-04-21 19:47:54 Liczba szacunów: 0
  • Masa leci caly czas

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam mam taki dziwny problem gdyz od pol roku spada mi waga , spadlo juz 10 kg. Treningi , jedzenie i regeneracja jak najbardziej byla zapewniona a ostatnio chorobliwie pilnuje miski i jedyne co udalo mi sie osiagnac to utrzymac wage :( Robilem badania na TSH,cukier i morfologia i niby wszystko okej jak patrzylem w necie.Po tym wszystkim od tygodn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 323 Data: 2013-04-03 19:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan na caly tydzien. Masa+Rzeźba . Zapraszam

    Temat
    Trening dla początkujących

    Na początku wkleje ankiete Płeć : Męszczyzna Wiek : 15 ( w marcu 16) Waga : 57 Wzrost : 171 Cel treningowy : Duzy przyrost masy i rzezba Staż treningowy na siłowni : Od poczatku wrzesnia troche w domowej siłowni... Ale mało Uprawiane inne sporty : Piłka nożna(dwa razy w tygodniu) i mam zamiar zapisac sie na kinboking lub may tay (ale dopiero od li

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1616 Data: 2010-10-16 12:28:25 Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu - caly czas masa

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    wiek 19 waga - bylo 74, teraz niecwiczylem bo rozwalilem sobie nadgarstek (ale jutro juz zaczynam) mysle ze jakies 71 bedzie cel - masa Staz - rok z malym hakiem Ostatni moj plan wygladal tak Pon - klata, bic 1. wyciskanie stangi plasko 12/10/10/10/8 2. wyciskanie hantli skos w gore 12/10/10/10/8 3. mlotki 4 serie 4. modlitewnik 4 serie Sroda - ple

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2008-02-17 17:54:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan na cały rok Głowna masa

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wszystkich :) w tym poscie mam na celu dowiedziec sie czegos wiecej od zawansowanych ludzi ktorzy maja pojecie o kulturystyce. no wiec, opowiem cos o sobie. cwicze juz 3 rok. no i moje rozpiski byly bardzo podstawowe suplementacja jakieś monohydraty i inne niskiej jakosci odzywki. czytąc te wszystkie fora mysle ze nie mozna sie czegos konkret

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 2010-06-01 23:13:48 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie mogę znaleść kąpletną diete na cały tydzień (masa mięśniowa)?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    ! Mam nadzieje, że nie było jeszcze takich tematów (przynajmniej ja nie znalazłem). Pytanie identyczne jak w temacie czyli: Gdzie mogę znaleść kąpletną diete na cały tydzień (masa mięśniowa)? Ewentualnie jakieś przykłady stron gdzie rozpisane są 1-3 dni, abym mógł poskładać tydzień. Będę bardzo wdzięczny, a temat (mam nadzieje) szybko się zakończy.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2012-11-26 18:48:01 Liczba szacunów: 0
  • Cwicze caly czas i zero sily tylko masa

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema cwicze juz 1.5 roku przez pierwsze 8 miesiecy silo poszla dobrze. Od tego czasu nic na sile nie zyskalem dlaczego?

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2252 Data: 2008-08-10 16:52:08 Liczba szacunów: 0
  • Spalanie i aeroby. ORBITREK czy BIEŻNIA.

    Post
    Trening w domu
    PRO

    dziękóweczka za pomocne podpowiedzi. chyba jednak wybiorę orbitreka. cóż, masa tłuszczowa cały czas idzie w góre. pozostaje tylko ułożyć jakąś dietkę i pomyśleć do tego, nad jakimś sensownym treningiem na redukcję (siłka + aeroby).

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-16 19:48:09 Liczba szacunów: 1
  • Ból ścięgien, problem z wyprostowaniem rąk

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    ja tez mialem taki problem rok temu. bicepsy cwiczyem 1x w tygodniu bol byl zawsze pare dni po treningu jednak nie przerywalem treningow tylko pakowalem dalej i o dziwo masa szła caly czas. teraz juz nie ma problemow z tym i wydaje sie mi ze robilem nieodpowiednia rozgrzewke bo teraz juz nie mam zadnuch problemow

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-02 12:49:32 Liczba szacunów: 1
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Masa Ty cały jesteś jak jamnik

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-11 20:29:36 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Od mięczaka do cwaniaka - kwartał z Trec''iem by Bzyk - Podsumowanie str.84!

    Post
    Trec

    to tak jestem podkręcony nowym planem, że już teraz chce mi się iść na trening. Jakoś szybko zleciał mi ten czas dzisiaj. Na ciężary się nie napalam, póki co liczy się tylko masa, ale cały czas chodzą mi gdzieś tam w głowie słowa Wodyna, że przy dużych ciężarach atakujemy partie mięśni, które przy mniejszych nie pracują (rozmowa odnośnie wiosłowan

    Odpowiedzi: 883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-19 22:31:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI TEC Nutrition - MASA by MARIAN 17 - pods. str.60

    Post
    Odżywki i suplementy

    domu w sensie ze rodzina sie zjechała. Czyli nic konkretnego sie nie robiło. Jak byłem w kosciele to tak przemarzłem że myslałem że bede chory, ale nawet jest ok, ale pogoda masakra świeta wielkanocne i padał snieg... http://img593.imageshack.us/img593/7426/treningo.jpg dzień nietreningowy http://img831.imageshack.us/img831/7465/dietan.jpg MOzna

    Odpowiedzi: 626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 10:33:23 Liczba szacunów: 0
  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    lnianego 6.-80g orzechów włoskich i laskowych- 7.Omlet z 6 białek, 2 żółtek, 10g oliwy + kakao naturalne B- 211g - 152g pełnowartościowego T- 138g WW-280g 3200kcal. Jako, że masa idzie cały czas, a nie chce się narazie zbyt podlewać to zwiększę w treningowe węgle do 5g/kg i kcal do 3350. W nietreningowe ok. 3,5g węgli i 3000 kcal, jak do tej pory.

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-26 20:31:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    czasem udało się ćwiczyć we dwóch, czasem było nas 12-tu (na sali 4x4). Ale do rzeczy, po powrocie wziąłem się ostro do roboty. Aktualnie plan jest taki: 1. Do końca Lipca - masa 2. Cały Sierpień - lekka redukcja 3. Wrzesień - 2 tygodnie wakacje 4. Po wakacjach - masa Planu ćwiczeń jako takiego nie wrzucam, bo zostało mi go raptem dwa tygodnie. Na

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-14 17:19:27 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra chłopaki masuję, masuję grzechmek - czytałem kiedyś artykuł o tym że dla osób ze zdolnością" latwego przybierania" najkorzystniejsze są cykle na zasadzie masa-redukcja-masa-redukcja. Cały cykl to 12 tygodni, 6 redukcji i 6 masy. Nie moge go znaleźć teraz ;/ Carbo to taki nieprzemyślany zakup z początków " bo inni mieli i mów

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-01 09:19:56 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Witam.Moim priorytetem jest klatka piersiowa,aczkolwiek nie mogę jej za nic poruszyć,cały czas trenowałem planami 15-10-5,siła i masa szły cały czas,aczkolwiek klatka piersiowa cały czas jest moim najsłabszym punktem,mam do dyspozycji 3 treningi w tygodniu,gdy stanę prosto przed lustrem to mojej klatki praktycznie nie widać,lecz gdy bokiem to jest

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-06 19:17:10 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację cz.3

    Post
    Doping

    Siema przy 12h na budowie i treningu na silce 4 razy w tyg ile g wegli na kgc trzeba dac zeby masa szła caly czas up zalezy mi zeby szla masa non stop po malu dobrej jakosci ile wegli trzymam przy takim wysilku fizycznym ?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-16 18:52:39 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    go dla początkujących na siłce, około dwa tygodnie może trochę dłużej w zależności od postępów. Nie enabyłem jeszcze odpowiedniej definicji oraz rzeżby brzucha, tłuszczyku jest troszeczkę jeszcze na brzuchu. Poza tym siła i masa mięśniowa cały czas powoli bo powoli idzie w górę tak więc co tu zmieniać narazie, nic więcej niemógłbym chcieć obecnie.

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9583 Data: 2009-06-19 22:27:47 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    ie może trochę dłużej w zależności od postępów. Nie nabyłem jeszcze odpowiedniej definicji oraz rzeżby brzucha, tłuszczyku jest troszeczkę jeszcze na brzuchu. Poza tym siła i masa mięśniowa cały czas powoli bo powoli idzie w górę tak więc co tu zmieniać narazie, nic więcej niemógłbym chcieć obecnie. Tak Demolub tutaj masz rację i zgodzę się z tobą.

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9583 Data: 2009-06-19 22:31:05 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Ostatnio strasznie dużo pracy na siłowni ale masa idzie cały czas do przodu. Strasznie mocno się pompuje na treningach :) TRENING KLATA +ABS 1.Wyciskanie sztangi 10/6/3/1 2.Wyciskanie hantli skos dodatni 5x10-15 3.Wyciskanie na hammerze skos dodatni 4xmax 4.Krzyżowanie linek w brami 3x15 5.Rozpiętki na maszynie 3xmax BArki +BICEPSY+TRICEPSY 1.

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-20 15:42:24 Liczba szacunów: 0