SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

martwy ciąg sztangielkami

  • martwy ciąg sztangielkami

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Czy przy robieniu martwego ciągu ze sztangielkami, powinny one po każdym powtórzeniu dotykać podłogi? W atlasach internetowych różnie się podaje. Jedni piszą, żeby opuszczać do podłogi, inni, żeby zatrzymywać tuż nad podłogą. Stosuję sztangielki 2x22kg. Opuszczam je nieco poniżej kolan, tak jest najwygodniej z hantlami. Nie wiem czy przy takim cięż

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 953 Data: 2012-11-05 10:07:13 Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Ok- do tej pory ćwiczyłem następująco PONIEDZIAŁEK Klatka: wersja 1 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej. 15,12 ,10 ,6-7 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej (głowa do góry kat 45% ) ,12,10,8, 8 3 Rozpiętki głowa w dół (kat 30 %) 12,12,10,8 wersja 2 1.Wyciskanie hantli na ławce poziomej. 15,12,10,6,7 2.Pompki na poręczach 15,12,12,8 (j

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-07 21:26:47 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    ningu, ale w koncu poszlam i sie troszke rozruszalam. Na silowni TLUMY. Tlumy nastolatek. W piatki za to nikogo nie ma %-) Nie moglam dopchac sie do sztang - wiec zamienilam martwy ciag na przysiady. 20/02/2017 Poniedzialek DT TRENING B 15 min na biezni 1. Martwy ciąg z sztangielkami 4x 15 rest 45 sec Zamieniony na przysiady, 7kg sztangielki 15

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-20 23:18:54 Liczba szacunów: 0
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam! moglibyscie sprawdzic ten plan treningowy 1)Unoszenie nóg w zwisie na drążku (brzuch)15x 2)Skłony boczne (brzuch)15x 3)Przysiady ze sztangielkami (uda) 15x 4)Martwy ciag ze sztangielkami (uda)15x 5)Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej(klatka) 15x 6)Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej(klatka)12x 7)Wyciskanie s

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-18 22:34:15 Liczba szacunów: 0
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mam do dyspozycji tylko sztangielki. Proszę o ocenę. 1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach - (brzuch). 2. Spięcia tułowia w leżeniu (brzuch). 3. Przysiady ze sztangielkami w dłoniach (czworogłowe ud). 4. Uginanie nogi z krążkiem zawieszonym na pasku do kostki - stojąc na podwyższeniu (dwugłowe ud). 5. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na po

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 16:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Fatalna sylwetka - chudy z dużym brzuchem

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    Panowie (i Panie) znowu ja. Stwierdzilem, ze predzej czy pozniej zrobie sobie krzywde z ciezarami, wiec udalem sie na normalna silownie po pomoc do fachowca, czyli instruktora. Zalezy mi, zeby wykonywac wszystko technicznie dobrze i nie nabawic sie kontuzji. Instruktor mowil, ze ma opracowany plan treningowy dla poczatkujacych i ze 8 osob nim stale

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 12940 Data: 2013-09-12 12:48:07 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w przód na wyciągu DZIEŃ 4 plecy(całe) GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4.Szrugsy na suwnicy Smitha ------------------------------------------------------------------------------------- Program III/13

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-25 12:22:13 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 3 *grzbiet+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4.Szrugsy na suwnicy Smitha BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku "PROG" 2.Uginanie ramienia jednorącz

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-22 00:01:52 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 3 *grzbiet+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4.Szrugsy na suwnicy Smitha BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku "PROG" 2.Uginanie ramienia jednorącz

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-24 12:04:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na wyciągu 3-4 DZIEŃ 4 plecy(całe) GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 4 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 4 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4 4.Szrugsy na suwnicy Smitha 4 ------------------------------------------------------------------------------------- Program II

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-24 00:20:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    Post
    Trening w domu

    Prosze o sprawdzienie tego treningu. Bazowany oczywiscie na planie Mawashiego. Dzień 1 (czwartek) Klatka piersiowa (odpoczynki między seriami i ćwiczeniami 90-120 sek) 1. 1. Pompki z nogami wyżej (podparcie na podłodze uchwytach do pompek lub kiju) 4 x 2. 2. Pompki na trzech stołkach. 4 x 3. 3. Rozpiętki ze sztangielkami lub z liną 4 x Mięśne dwugł

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-19 09:12:42 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 3 *grzbiet+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4.Szrugsy na suwnicy Smitha BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku "PROG" 2.Uginanie ramienia jednorącz

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-24 01:46:00 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 3 *grzbiet+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do karku szerokim nachwytem 2.wiosłowanie sztangą lub półsztangą w opadzie nachwytem "PROG" 3.martwy ciąg na suwnicy Smitha "PROG" 4.Szrugsy na suwnicy Smitha BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku "PROG" 2.Uginanie ramienia jednorącz

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-25 12:00:02 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mam kilka pytac, gdzie tu jest progresja bo nie mam zielonego pojecia Program II/5 (tylko sztangielki) 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Spięcia tułowia w leżeniu (brzuch) 3.Przysiady ze sztangielkami w dłoniach(czworogłowe ud), 4.Uginanie nogi z krązkiem zawieszonym na pasku do kostki-stojąc na podwyższeniu(dwugłowe ud

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-04 10:06:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    Post
    Trening w domu

    delikatnie zmodyfikowałem ten plan treningowy co Wy na to?? 1 i 4 Mięśne dwugłowe ramion (odpoczynki między seriami 60-90 sek) 1. Podciąganie na drążku podchwytem, odstęp między dłońmi 10 cm, 3 serie 2. Uginanie przedramion z uchwytami liny zamocowanej do drążka, 3 serie Mięśne trójgłowe ramion (odpoczynki między seriami i ćwiczeniami 60-90 sek)

    Odpowiedzi: 294 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-23 19:36:07 Liczba szacunów: 0
  • Podstawowe plany treningowe i kilka informacji (wejdź zobacz)

    Post
    Trening dla początkujących

    "supinacja" 4s 10,10,10,10 Dzień II NOGI: -Przysiady ze sztangą 4s 12,10,10,8 -Prostowanie na maszynie 4s 10,10,10,10 -Uginanie na maszynie 4s 10,10,10,10 -Rzymski martwy ciąg 3s 10,10,10 -Wspięcia na łydki 4s Dzień III BARKI: -Wyciskanie Sztangi z klatki pozycja siedząca/lub stojąca 4s 12,10,10,8 -Wznosy Sztangielek bokiem stojąc 4s 10

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4442 Data: 2008-12-26 22:14:19 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema Chciałbym zacząć ćwiczyć cyklicznie jako początkujący z takim właśnie planem ćwiczeń tylko mam pare pytań oto plan (jeden z wybranych, napisany przez Michaiła) 1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Spięcia tułowia w leżeniu (brzuch) 3.Przysiady ze sztangielkami w dłoniach(czworogłowe ud), 4.Uginanie nogi z krązkiem zawi

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-18 21:16:47 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sztangielkami 2 serie po 10powt. Pompki na krzesłach -nogo odchylone do tylu 2 serie po 10. Francuskie wyciskanie sztangielka trzymana oburącz siedząc 2 serie po 10powt. martwy ciag 3 x 15 szrugsy 2 x 12 Spinanie mięśni brzucha 3 serie po maksymalnej ilości powtórzeń. spinanie odwrotne 3 x max. Podciąganie sztangielki do boku w opadzie tuło

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-23 12:54:59 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ze sztanga za karkiem 15.15,10 5wspiecia odwrotne 2x20 Brzuch 1 Podciaganie wyprostowanych nog do klatki w zwisie 3x15 2 Brzuszki na maszynie 3x15 PIATEK Plecy: (1) 1.martwy ciag ze sztanga 15.15.12.12 2.Wioslowanie sztanga 15,12,12,10 3.Podciaganie na drazku nachwytem/zciaganie linki wyciagu gornego do klatki 15.12.10.8 (2) 1 Martwy ci

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-24 11:01:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny i ew. poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iosłowanie sztangą nachwytem w opadzie"PROG" /lub/podciąganie na drążku do klatki 2.Wiosłowanie jednorącz sztangielką w opadzie uchwyt młotkowy "PROG" 3.martwy ciąg ze sztangą "PROG" 4.Szrugsy ze sztangą BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 2.Uginanie ramienia w oparciu o udo/kolano PRZED

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 2007-04-22 18:45:48 Liczba szacunów: 0