Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: martwica palców

Strona 1 z 7

  • martwica kolana pomocy :)

    2008/20081031200931 witam mam 16 lat od ponad roku mam probremy związane z martwica koolana lewego i prawego bardzo mi to przeszkadza w uprawiniu sportu piłki noznej jak widac na zjdeciu to pod

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 20432| Data: 2008-10-31 20:09:31| Liczba SOGów: 1
  • Trening na dlugosc i rozstaw palcow i ogolne powiekszenie reki ?

    wlasnie. czy sa jakies cwiczenia na powiekszenie rozstawu palcow, by zwiekszyc łatwosc z jaka łapie sie piłke do kosza po drugie czy sa jakies cwiczenia na powiekszenie dlugosci palcow i reki za miesiac bede mial 17 lat jak to cos pomoze.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 10944| Data: 2003-12-06 20:42:47| Liczba SOGów: 0
  • wzmocnienie palcow/przedramion

    witam, jako ze regularnie staram sie chodzic na scianki, zauwazylem problemy z sila w palcach : . generalnie plecy mam w porzadku, zrobie 20 30 podciagniec nachwytem/albo kilkanascie z 15kg waze 80kg . jednakze niektore trasy sa dlamnie nie do

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1555| Data: 2010-06-07 10:47:15| Liczba SOGów: 0
  • Dretwienie dwoch palcow u reki

    witam, otoz mam taki problem ze dretwieja mi tylko w nocy dwa palce u lewej reki i tylko one . dzieje sie to dosyc czesto, bo kilka razy w tygodniu. mysle ze nie wiele ma tu wspolnego zla pozycja przy spaniu. czy powodem moze byc uderzenie jakis

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 28527| Data: 2007-05-20 12:43:30| Liczba SOGów: 0
  • martwica

    pytam tak z ciekawosci czy moze sie komus zrobic martwica czesci kosci piszczelowej i co wtedy nalezy robic

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 11629| Data: 2005-07-15 22:17:19| Liczba SOGów: 0
  • Jałowa martwica kości

    jałowa martwica kości, inaczej osteochondritis dissecans. chodzi mi tu dokładnie o kolano, może przechodził, bądź przechodzi ktoś

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1016| Data: 2014-12-18 17:59:11| Liczba SOGów: 0
  • Odciski palcow

    wiecie moze jak mozna jakimis domowymi sposobami sciagnac odciski palcow koles je zostawil na zakurzonej barierce od balkonu.

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 7584| Data: 2004-07-18 20:49:45| Liczba SOGów: 0
  • dlugosc palcow

    kurcze, wydaje mi sie, ze mam krotkie palce u dloni i cholernie mnie to wkurza. wpadam w jakis kompleks. mozecie zmierzyc dlugosc swoich palcow, bo chcialbym porownac. mierzcie od wewnatzr, tzn. od tego rowka miedzy jednym a drugim palcem, a nie od

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2857| Data: 2005-12-22 20:07:33| Liczba SOGów: 0
  • Przysiad z przysłowiowym palcem w doopie - żadnych wymówek Panowie i Panie

    update: 2 tygodnie przed filmikiem nie moglem chodzic kontuzja po kilku dniach zaczalem przysiady dzien 1: 60kg x 21 powt dzien 2: 70kg x 21 powt co dzien dokladalem po 10 kg dzien 11: 160kg x 20 przysiadow

    Odpowiedzi: 301| Ilość wyświetleń: 77402| Data: 2010-06-04 15:16:39| Liczba SOGów: 180
  • Plecy (dobry trening)

    naprawdę nie wiem czy to bylo, bo nie widzialem i nie jestem non stop na forum, ale podac te informacje nie zaszkodzi : tekst jest dlugi, ale zapewniam ze warto przeczytac : plecy rozwijanie plecow do maksimum jest absolutna

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 32267| Data: 2002-08-26 03:11:13| Liczba SOGów: 13
  • Artykuł o pakerach Fajnie sie czyta ZAPRASZAM

    obrzęki naczyniowe, stany wyniszczenia, brak łaknienia , działania niepożądane jak teściu, do tego żółtaczka, martwica wątroby, ból głowy, euforia lub stany depresyjne. strzał 20 zł, niektórzy biorą po 70 strzałów i więcej. winko dla zwierząt

    Odpowiedzi: 93| Ilość wyświetleń: 22764| Data: 2007-06-28 23:49:35| Liczba SOGów: 53
  • WODYN / BLOG 2 - do przodu po trupach konwencji

    o mnie: zlookaj profil: http://www.sfd.pl/profilf124285.html w miare aktualne fotki: http://www.sfd.pl/wodyn_%2f_sierpien_2008_%2f_podstawowe_cwiczenia_si%c5%82owe t430690.html youtube: http://youtube.com/user/wodyn99 masz

    Odpowiedzi: 748| Ilość wyświetleń: 61270| Data: 2008-10-09 01:59:46| Liczba SOGów: 28
  • glutamina a nowotwory

    tych obszarów to uszkodzenie komórek skryptowych, zmniejszona wysokość kosmków jelitowych, owrzodzenia i martwica nabłonka jelitowego 15 . pacjenci ci cierpią na bóle brzucha, krwawe biegunki, zaburzenia wchłaniania i w niektórych przypadkach

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7070| Data: 2009-02-11 15:47:44| Liczba SOGów: 4
  • Synthol - Cud czy Masakra?

    tlenu lub bogato unaczynionych np. w mięśniach wstrzyknięcie gliceryny moze doprowadzić do sytuacji znanej jako martwica beznaczyniowa uduszenie się komórki . wydaje sie zatem że twórca syntholu posłużył się tym udokumentowanym procederem

    Odpowiedzi: 213| Ilość wyświetleń: 111654| Data: 2002-11-22 21:37:43| Liczba SOGów: 80
  • CRNX str16/27/32/33/44/52/nowe55/56/69

    37cm /43cm pas : 70 pare /80 cm xd uda : ok 54/59 ;60 cm : nogi cwicze od miesiaca ,miałem problem z kolanem martwica rzepki czy cos..: robie małymi ciezarami :

    Odpowiedzi: 741| Ilość wyświetleń: 202854| Data: 2008-02-02 11:34:09| Liczba SOGów: 145
  • Totalna inwigilacja - przetrwać,ale za jaką cenę?

    po ataku terrorystycznym na world trade center 11.09.2001 stany zjednoczone oraz sympatyzujace z nimi panstwa rozpoczely inwigilacje swoich obywateli na niespotykana dotad skale. wszystkie transakcje finansowe, rozmowy telefoniczne, ruch w

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 4137| Data: 2010-12-01 07:29:51| Liczba SOGów: 6
  • Jak interpretować wyniki badań lekarskich

    płuc ekotopowe wydzielanie acth . wynik poniżej normy może świedczyć o zniszczeniu przysadki ma na to wpływ martwica poporodowa, stany zapalne, radioterapia, wycięcie przysadki z powodu guza lub o pierwotnej nadczynności nadnerczy. kortyzol

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 24477| Data: 2008-05-24 16:09:32| Liczba SOGów: 5
  • przewlekłe zapalenie pochewek ścięgien w dloniach

    od poczatku lipca mam problemy z dlonmi. zaczelo sie od bolu w srodreczu przy poruszaniu palacami serdecznymi. morfologia mocz czynnik reumatoidalny wyszly ok. rodzinny dal skieorwanie do reumatologa aby wykluczyc rzs.zapisal aglan i kazal smarowac

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 12118| Data: 2010-10-29 18:41:17| Liczba SOGów: 0
  • Wątroba - węzeł życia

    przy niedrożności dróg żółciowych , a w niektórych przypadkach w ciągu kilku dni lub tygodni. jest to wtedy ostra martwica wątroby z tzw. piorunującym przebiegiem. bywa ona następstwem spożycia trujących grzybów lub choroby metabolicznej, np.

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 42427| Data: 2006-08-11 18:53:17| Liczba SOGów: 47
  • KICK BOXING WEJDZ, low kick, historia itp. ZAPRASZAM=)

    o to art. dla zainteresowanych o kick boxing u. pierwsze co krótki opis historii tego sportu 31 kick boxing jest pojeciem dosc szerokim i czesto jeszcze stosowanym zamiennie z takimi nazwami jak boks tajski, boks francuski, savate, full contact,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6685| Data: 2006-02-19 08:30:52| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}