Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: mam grupe krwi Arh+ co to oznacza

Strona 1 z 5000

  • Legendarny ABS II

    pow. są określeniami względnej szybkości wykonywania ćwiczenia. szybkie wykonanie jednego ćwiczenia niekoniecznie oznacza to samo tempo w szybkim wykonaniu drugiego. ogólnie orientuj się według podanych czasów trwania danego ruchu w sekundach.

    Odpowiedzi: 1028| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-16 02:13:32| Liczba SOGów: 166
  • Kawa czy herbata część I

    ulozyc dlete 3gw na kg masy ciala i 2 gb. rozlozyc to na 5, 6 posilkow. rano wiecej wegli, wieczorem wiecej bialka. ale mam pewne watpliwosci. zalozmy ze trening koncze ok 19, 20 jak wtedy powinien wygladac posilek po nim. samo bialko czy

    Odpowiedzi: 63480| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-01-01 20:03:01| Liczba SOGów: 127
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    się ćwiczenie ciężarami z zakresu 85 95% 1rm maksymalnego ciężaru jaki może podnieść jeden raz co w praktyce oznacza serie od 1 do 5 powtórzeń w serii. aby jednak trening taki przynosił efekty ektomorfik powinien wykonać około 8 10 serii takiego

    Odpowiedzi: 1752| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-11-29 11:42:09| Liczba SOGów: 718
  • Grupa krwi ARH+ a dieta

    witam.. mam taki problem.. dietetyk na siłowni rozpisał mi dietę .. dieta białkowa na redukcję póki co a potem miałem stopniowo

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-01-10 21:44:06| Liczba SOGów: 0
  • Czy ktos wie jaki ma wplyw grupa krwi na trening

    czy ktos wie jaki ma wplyw grupa krwi na trening, wage czy wzrost chodzi mi o to ze jak mam grupe krwi a rh to oznacza ze moj organizm ma sklonnosci do jakich rzeczy bo wiem ze ma to duze znaczenie na czlowieka. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4550| Data: 2006-10-06 15:22:50| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobic jeżeli mam grupe krwi "A"

    mam maly problem ostatnio czytalem o diecie opartej o grupe krwi i dowiedzialem sie ze niewskazane jest przy tej grupie krwi jedzenie serwatki a co za tym idzie odzywek na jej bazie, czym moglbym to zastąpić. jeżeli ktoś ma ta samą gr. i stosuje

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1219| Data: 2006-11-09 13:20:01| Liczba SOGów: 0
  • Arnold Schwarzenegger - Wielka Galeria

    o nie wpisywanie się i nie umieszczanie własnych zdjęć w celu uniknięcia dubli, galeria będzie naprawdę ogromna i mam nadzieję, że zaspokoi głód na zdjęcia arnolda. zdjęc jest około czterysta, więc póki nie dotrę do tej ilości, po prostu patrzcie,

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-06-04 14:51:17| Liczba SOGów: 265
  • SOLARIUM - wątek ogólny

    opalać 2. jakich kosmetyków nalezy uzywac w solarium 3. czy solarium wysusza pryszcze 4. czy moge sie opalać gdy mam podrażniona skóre goleniem 5. czy są kosmetyki ,które przyspieszą opalanie 6. czym sie różni turbo od zwykłego łożka

    Odpowiedzi: 1579| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-05-19 16:19:14| Liczba SOGów: 145
  • "PRYSZCZE" - wątek ogólny

    nadal nie wiem co robic nie bede opisywał mojej historii prawda jest taka że ssssyyyyfffffyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!! mam je wszędzie !!!! twarz i bary koksu nie biore mam 18lat!!i zaczeło się to we wakacje 2001 więc nie dawno wszyscy mówią żeby

    Odpowiedzi: 2431| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-01-15 18:18:54| Liczba SOGów: 116
  • dziedziczenie grup krwi i czynnika rh

    ja matka mam grupe krwi brh a ojciec dziecka ma Arh wiec nasze dziecko jaka powinno miec grupe krwi nasze dziecko ma wpisane po

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1446| Data: 2010-12-09 23:24:50| Liczba SOGów: 0
  • redukcja wagi a "dieta pod daną grupe krwi"

    znalazłem niedawno stronke nie wiem niestety gdzie o diecie pod daną grupe krwi np jesli ma sie grupe krwi b nie można jesć np.kurczaków fasoli,czekolady cytrusow i pare innych, a reszte

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1174| Data: 2005-10-31 07:06:17| Liczba SOGów: 0
  • Dieta a grupa krwi

    na to ze musze mu podać grupe krwi i na jej podstawie ustali diete czy wy tez tak robiliscie i powiedzial mi ze jak mam grupe krwi a to moge sie pozegnac ze przytyje itp moge sobie tyrać dla rekreacji co o tym powiecie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1199| Data: 2008-04-21 21:15:52| Liczba SOGów: 0
  • Grupa Krwi, zaleznosc od Treningu

    witam, mam pytanie czy grupa krwi zalezy od tego jaki mamy trening i co mamy jesc bo mam grupe krwi a minus, i w sumie od 2,5

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1774| Data: 2006-11-27 17:23:31| Liczba SOGów: 0
  • Dieta+Suplementacja,osoba z grupą krwi AB

    pump 9.po treningu carbo lub gainer,30 min. po treningu l glutamina 10.przed snem białko na noc 20g zaznaczam że mam grupe krwi ab dlatego stosuje białko sojowe ponieważ ta grupa krwi nie przyswaja serwatki oraz nie przyswajam dużej ilości

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1683| Data: 2009-04-15 14:49:01| Liczba SOGów: 2
  • Dieta według grupy krwi

    witam, co sadzicie o stosowaniu diety np na mase w okresie treningowym wedlug grupy krwi osobiscie mam grupe krwi 0 rh+ i wyczytalem, ze nie moge jest wielu produktow ktore obecnie jem. myslicie, ze przez to moge troche

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 967| Data: 2012-12-12 21:28:06| Liczba SOGów: 1
  • pytanie o grupe krwi

    z cyklu pytania z dupy 7 czy po tym co lubię jeść i po tym, czego nie lubie / co mi szkodzi mozna określić jaką mam grupę krwi i czy tej drugiej grupy produktów mam unikać tych co nie lubie / szkodzą mi , a najlepiej wogóle nie jeść

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 926| Data: 2006-10-05 21:40:07| Liczba SOGów: 1
  • Dieta wedlug grup krwi? Azz do tego stopnia?!

    t551738.html rzeczywiscie mi tez cos wyskakuje od kad pije wieksze ilosci mleka i tez mam grupe krwi 0, ale cy to wogole ma sens i jest w tym cos prawdy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 585| Data: 2009-12-12 00:36:50| Liczba SOGów: 0
  • wynik krwi P-LCR co oznacza

    wynik krwi p lcr co oznacza

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 331| Data: 2014-11-26 22:48:39| Liczba SOGów: 0
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    w tej diecie neutralne jednonienasycone kwasy tłuszczowe . nnkt to grupa o której chyba powinienem wspomnieć wcześniej, mam tu na myśli szczególnie omega 3, proponuje ok. 1 2 g epa/dha . proporcja omega 3 do omega 6 według najnowszych zaleceń

    Odpowiedzi: 463| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-11-04 11:40:17| Liczba SOGów: 229
  • TWOJA CHWILA PRAWDY

    mam taka propozycje. moze osoby majace najwiecej do powiedzenia w tematach dopingu wklejaly by w tym poscie swoje zdjecia zeby bylo wiadomo z kim sie rozmawia. twarz oczywiscie mozna zamazac jesli ktos sobie nie zyczy jej pokazywac. przeciez wyglad

    Odpowiedzi: 5159| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-08-02 17:27:54| Liczba SOGów: 349

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}