Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: mam brzuch jak cwiczyc w domu

Strona 10 z 5000

  • Mam duzy brzuch - jak zrzucić

    mam 190 cm i warze 82 km. mam duzy brzuch w porównaniu do nóg i rąk, jak zrzucić troche tłuszczu z brzucha jakie ćwiczenia wykonowyać i ile może jakaś dieta

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 13038 | Data: 2007-08-25 21:12:30 | Liczba SOGów: 0
  • Jak najprościej nauczyć się robić pompki ?

    witam ! mianowicie jest to mój pierwszy post i mam pytanie jak robić najprościej pompki i jak je wo gule zrobić bo chciałbym sobie wyrzeźbić klatkę piersiową a nie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 15613 | Data: 2010-07-31 20:42:56 | Liczba SOGów: 0
  • 14 lat jak zaczac cwiczyc w domu?

    witam! mam 14 lat i uprawiam parkoura i gram w pilke i takie sporty od dziecinstwa...:d chodze do szkoly wiec nie mam duzo czasu

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 6401 | Data: 2007-02-09 20:04:19 | Liczba SOGów: 0
  • jak rozciagnac staw biodrowy??

    witam!ciagle sie mowi o bolacym stawie biodrowym.w pewnym sensie tez mam taki problem.chodze na karate i chcialbym miec dobrze rozciagniety staw biodrowy zeby wysoko kopac.czy ktos wie jak cwiczyc biodro zeby... dzieki!!!

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 12861 | Data: 2004-05-23 21:01:32 | Liczba SOGów: 1
  • NITROBOLON II -JAK NAJLEPIEJ BRAC

    witam.kupiłem nitrobolon ii 700g .mam pytanie jak najlepiej brac.czytałem troche na forum ale roznie zalecaja branie .moja waga to 98kg , cwicze 3x w

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 15543 | Data: 2006-12-14 14:42:37 | Liczba SOGów: 4
  • Jak mozna szybko pozbyc sie tłuszczu z boczkow i brzucha ?

    mam pytanie jak wmiare szybko pozbyc sie zalegającego tłuszczyku na boczkach

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 15360 | Data: 2007-01-08 21:21:59 | Liczba SOGów: 0
  • zakwasy - cwiczyc czy nie ??

    witam zawsze chcialem miec jasna odpowiedz na to pytanko. czy jak mam zakwasy to cwiczyc czy nie w czwartek robilem pompki z treningu domatoru na taboretach i teraz mam zakwasy w

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 10923 | Data: 2004-02-07 12:03:46 | Liczba SOGów: 0
  • Mam problem z ,,boczkami'' zerknijcie na to...

    2006/20060413124708 witam wszystkich, mam problemik : jak widać na zdjęciu jest sporych rozmiarów. nie umiem dodać innych zdjęci, na których widać, że brzuszek

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 15001 | Data: 2006-04-13 12:47:14 | Liczba SOGów: 2
  • CO JESC I JAK CWICZYC ABY SIE WYRZEZBIC??? JAK SPALIC TLUSZCZ?

    witam! mam 16lat, 182zm wzrostu i do niedawna wazylem ok 72kg. mialem 32cm w lapie, od miesiaca biore kreatyne olimp 1250 mega caps

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9789 | Data: 2008-06-12 23:36:49 | Liczba SOGów: 0
  • Wydęty brzuch od ćwiczeń mięśni brzucha/ redukcja tkanki tłuszczowej

    ćwiczyłam właściwie już instynktownie wyeliminowałam te ćwiczenia i zaczęłam ćwiczyć na piłce bez dodatkowego ciężaru, mam nadzieję, że mięśnie się zbiją w sobie, trochę zmniejszą. jeszcze jedna ważna rzecz, po 7 latach przestałam brać tabletki

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 8074 | Data: 2011-02-22 11:27:41 | Liczba SOGów: 7
  • jak ćwiczyć reflex???

    mam pytanko. jak ćwiczyć reflex proszę o odpowiedź i z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 14452 | Data: 2005-12-26 21:23:11 | Liczba SOGów: 0
  • Jak cwiczyc na siłowni!!!!! Pomoc

    witam wszystkich. mam do was prosbe i zarazem pytanie. posiadam w domu atlas do cwiczen ,na który składa sie ławeczka,i reszta na

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 8170 | Data: 2004-09-08 20:53:05 | Liczba SOGów: 0
  • twister- jak krecić żeby zgubić boczki ?

    mam kilka pytań: 1.mój twister nie ma raczek, wiec cwiczac na nim opieram dlonie na wysokosci piersi na szczeblach drabinki lub fotelu. ale mam wrazenie ze moje ramiona tez troche sie obracaja. czy to tak powinno byc, czy tez robie cos nie tak

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9212 | Data: 2007-08-24 11:38:43 | Liczba SOGów: 0
  • Bieganie a brzuch

    za to, ale jest to dla mnie bardzo czyt.naprawde bardzo ważne, a to z powodu budowy mojego ciała: od dziecka mam niemały problem tłuszcz osadzał mi się głównie na brzuchu, ale nie to jak u większości z przodu, tylko tak dziwnie jakoś z

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 9354 | Data: 2003-07-05 13:57:00 | Liczba SOGów: 1
  • jak zwiekszyc hormon tarczycy T3

    witam mam pytanie jak zwiekszyc hormon tarczycy t3 naturalnie ewentualnie jakas suplementacja , od marca mam zamiar cwiczyc na

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 10732 | Data: 2006-01-17 14:18:23 | Liczba SOGów: 1
  • Jak cwiczyc w domu ?

    no wlasnie, czy znacie jakies sposoby/cwiczenia, aby i szlifowac wyprowadzanie ciosow na zadna sztuke walki pewnie do wakacji nie bede mogl sie zapisac z powodow zdrowotnych. moze byscie mogli polecic jakies filmiki instruktarzowe prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 9491 | Data: 2004-11-14 12:05:56 | Liczba SOGów: 1
  • jak zwierze

    cyklu jestem taki ze zalezy mi tylko na zaspokojeniu swoich potrzeb, ******li mnie czy partnerka ma dobrze czy nie, ja mam chcice jak chooj i musze gdzies sperme umiescic. tak czuje podczas seksu na cyklu gdy jestem off wszystko wraca do normy,

    Odpowiedzi: 145 | Ilość wyświetleń: 13228 | Data: 2007-12-19 09:32:52 | Liczba SOGów: 12
  • blackdream / jak zacząć, redukcja i rzeźba, powrót do formy

    ze względu towarzyskich, wiec prosze nie radzić mi siłownia 4x w tyg. bo ja musze codzienne coś robić.teraz mam trening obwodowy od 2 tyg,nie wiem co dalej. proszę o pomoc, co mam przeczytać jak ułozyć diete, kiedy jakie posiłki maja byc. kiedy

    Odpowiedzi: 338 | Ilość wyświetleń: 12799 | Data: 2010-11-08 18:45:03 | Liczba SOGów: 0
  • Jak utrzymać opaleniznę przez cały rok? ;P

    fajnie sie opaliłem nad morzem i mam pytanie jak to utrzymać ile razy trzeba chodzić na solarke i na jak długo

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 13161 | Data: 2006-07-29 19:16:44 | Liczba SOGów: 0
  • jak rozpoznać platfusa?

    cze mam pytanie jak najprosciej sprawdzic czy mam plaskostopie czy nie a i jescze jak ktos zna jakies cwiczenia gimnastyczne na ta wade postawy prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 12888 | Data: 2005-05-23 18:22:34 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}