Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: maść ketonal

Strona 1 z 30

  • Maść końska vs Ketonal żel

    witam.boli mnie bark bo boksowaniu,smaruje końską mascia ile razy smarować,czy lepiej ketonal

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5612| Data: 2009-10-04 12:51:12| Liczba SOGów: 0
  • Cudowna maść na trądzik !

    . jak kupowałem w aptece leki to pani troche sie zdziwiła ze to na twarz bo jak sie okazuje ten decortineff to maść do oczu . musaiełm jeszcze troche zagadać bo jest na recepte ale sprzedali . od trzech dnie stosuje ten dicortineff i

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 181171| Data: 2003-04-14 12:23:09| Liczba SOGów: 1
  • Ketonal na recepte ?

    mam takie pytanko czy ketonal zwykly nie forte moze kupic bez recepty a jesli nie da rady czy jest jakis podobny srodek mocno dzialajacy

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 94491| Data: 2007-04-30 13:56:09| Liczba SOGów: 2
  • ketonal

    ketonal forte jest bardzo silnym lekiem przeciwbólowym. nie można go nadużywać. ja jednak stosuję go regularnie raz w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4535| Data: 2009-10-26 11:39:21| Liczba SOGów: 1
  • ketonal forte , mydocalm forte a wysilek ?

    witam mam takie pytanie , czy biorac te leki ketonal forte i mydocalm forte ,sa jakies przeciwskazania do wysilku chodzi o to ze dostalem te leki na rwe ramienna tzn

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 28981| Data: 2007-10-24 18:50:43| Liczba SOGów: 1
  • Ketonal forte...czy to silny lek?

    lekarz zapisal mi ketonal forte...poniewaz mam zapalenie kosci srodstopia...mam do was pytanie...czy moczenie chorej stopy w zimnej wodzie pomoze w zwalczeniu stanu zapalnego może lepiej ciepla woda

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 17427| Data: 2006-04-08 18:49:32| Liczba SOGów: 0
  • Dexak SL & Ketonal w żelu a Alkohol

    witam. oropeda przepisał mi dexak sl, i ketonal w żelu na ból kręgosłupa, mam małą kontuzję. dziś mam imprezę i zastanawiam się czy mogę spożywać na niej alkohol

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2425| Data: 2014-06-28 18:36:00| Liczba SOGów: 0
  • Która maść lepsza?!

    jestem bardzo pobijany tzn naciągnięte mam ścięgno w lewej nodze przy udzie, i ubitą stope, chciałem się spytać która maść będzie lepsza na takie bóle maść końska chłodząca czy maść końska rozgrzewająca prosze o odpowiedzi tych co się orientuja:

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4228| Data: 2011-01-12 10:08:13| Liczba SOGów: 0
  • Kłucie w boku - trzustka? ketonal ?

    rozbolała mnie głowa ale wszedłem jakos bez problemu lecz po ból nadal był wiec dostalem tabletke od koleżanki ketonal jako ze była mała i wody przy sobie nie mialem połknąłem ją odrazu. dzis rano wstałem ból nadal jest np jak chodze czuje

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2164| Data: 2010-05-08 08:43:37| Liczba SOGów: 0
  • MASC NA KONTUZJE

    no to witam ! udalem sie z moją kontuzją do lekarza ;] przzepisali mi masc na urazy sportowe masc nazywa sie traumeel s ! stosowaliscie tą masć kiedyś dobra jest gwarantuje wleczenie mam drobny uraz w oklicy lokcia przesilenie

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 14399| Data: 2008-07-21 16:18:23| Liczba SOGów: 0
  • ketonal + koks

    siemanko teraz będe na cylku i biore ketonal mocny lek przeciw bólowy bo kręgosłup mam troche piźnięty i dopuki nie wzmocnie mięśni grzbietu będzie mnie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2384| Data: 2008-01-10 10:55:56| Liczba SOGów: 0
  • Maść Bengay

    no co jest ta maść bengay czy jakoś tam. czy to jest to samo co maść bonzaj lub banzaj

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 20410| Data: 2004-05-11 16:39:53| Liczba SOGów: 1
  • maść a nerwy czuciowe

    mm takie pytanie stosuje masc neo capsiderm , glownym jej skladnikiem jest kapsaicyna i na masci widnieje ostrzeżenie ze preparat nie moze byc stosowany dluzej niz 2 dni gdyz moze spowodowac uszkodzenie nerwow czuciowych, czy to prawda jest

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4365| Data: 2007-01-09 19:04:11| Liczba SOGów: 2
  • Masc na trądzik

    witam chcialem sie dowiedziec jaka wedlug was jest najlepsza masc na tradzik ktora nie wybiela twarzy..cena nie gra roli: prosze mi nie pisac idz do dermatologa bo nasz dermatolog bierze 100zł za 5 min + masc ok. 150zł no i widzicie jaki interes

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 18216| Data: 2009-01-19 19:24:50| Liczba SOGów: 2
  • tatuaż- masc znieczulająca

    witam: stosowal ktos moze masc znieczulająca emla przed zrobieniem dziarki

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 45679| Data: 2008-01-30 17:44:04| Liczba SOGów: 1
  • maść rozgrzewająca

    czy zna ktoś jakąś maść rozgrzewającą mam zamiar ją stosować pod pas neoprenowy.oprócz abc firmy hansaplast bo tej nigdzie nie mogę dostać.i nie chodzi o miejscowy spalacz tłuszczu tylko o zwykłą maść która podniesie temp.

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 17955| Data: 2005-06-08 16:30:02| Liczba SOGów: 2
  • Maśc na pryszcze ! Działa

    moi kochani wszyscy co macie ten problem bardzo gorąco polecam maść o nazwie tribiotic/trybiotyk. zależy w jakiej aptece jak wymawiają.tubka kosztuje w granicach 14 zł.ale naprawde pomaga

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 30157| Data: 2007-08-28 08:14:53| Liczba SOGów: 0
  • Niezwykła maść - czy ktoś tego używał ??

    witam!! natknąlem sie tutaj na temat o najlepszych maściach i jeden gość o niku kazziu pisze tak jest taka maść przy której ben gay, abc czy nawet zastrzyki z diclaku wymiękają. stosuję tą maść juz prawie pótora roku i po rodzinie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5456| Data: 2008-12-25 16:31:11| Liczba SOGów: 0
  • Dobra maść na ból ud??

    następnego dnia od lowkick ów boli mnie od uderzeń udo. chciałbym sie dowiedzięć z waszego doświadczenia która maść się najlepiej sprwadza przy tego typu urazach. zazwyczaj używam ketopfofenu, ale raczej jest ta maść mało skuteczna i zazwyczaj z

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3896| Data: 2006-06-09 14:46:15| Liczba SOGów: 1
  • hmmm maśc, krem odchudzająca?

    witam wpierw przestawie troche moj problem... no tak od urodzenia chyba alergie na wszelkiego rodzaju ziola pylki traw itd w dzieciństwie cos kolo 5 10 lat faszerowali mnie lekami zeby w okresie np pylen w lato ja nie culem sie tak fatalnie jak

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3802| Data: 2004-01-20 20:56:34| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}