Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: maść borna zastosowanie

Strona 1 z 58

  • Bodyfit - Borna OPINIE (Wrocław)

    witam ; jakie są wasze opinie na temat siłowni bodyfit na borna we wrocławiu ; pozdrawiam

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 6033| Data: 2010-01-10 22:57:25| Liczba SOGów: 3
  • Miód-rodzaje i zastosowanie lecznicze

    ma kolor żółtopomarańczowy lub brunatny. miód o wyraźnym zapachu lipy, ostry w smaku z lekka goryczką zastosowanie lecznicze działa antyseptycznie i uspokajająco, przeciwgorączkowo i przeciwkaszlowo. stosowany w przeziębieniach, w stanach

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 73726| Data: 2005-10-12 22:29:39| Liczba SOGów: 10
  • tatuaż- masc znieczulająca

    witam: stosowal ktos moze masc znieczulająca emla przed zrobieniem dziarki

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 50136| Data: 2008-01-30 17:44:04| Liczba SOGów: 1
  • sterydy...zastosowanie w medycynie

    deca durabolin nandrolon zastosowanie w medycynie: w okresie rekonwalescencji, ciężkich stanach przed i pooperacyjnych, po oparzeniach, złamaniach,

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 11282| Data: 2006-07-11 11:49:06| Liczba SOGów: 1
  • MASC NA KONTUZJE

    no to witam ! udalem sie z moją kontuzją do lekarza ;] przzepisali mi masc na urazy sportowe masc nazywa sie traumeel s ! stosowaliscie tą masć kiedyś dobra jest gwarantuje wleczenie mam drobny uraz w oklicy lokcia przesilenie

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 16084| Data: 2008-07-21 16:18:23| Liczba SOGów: 0
  • Masc na trądzik

    witam chcialem sie dowiedziec jaka wedlug was jest najlepsza masc na tradzik ktora nie wybiela twarzy..cena nie gra roli: prosze mi nie pisac idz do dermatologa bo nasz dermatolog bierze 100zł za 5 min + masc ok. 150zł no i widzicie jaki interes

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 18432| Data: 2009-01-19 19:24:50| Liczba SOGów: 2
  • TLUSZCZOWCE(LIPIDY)ZASTOSOWANIE, MOZLIWOSCI SUPLEMENTACJI ITP.

    tluszczowce lipidy zastosowanie mozliwosci suplementacji itp. na początku można zaznaczyc ze tluszcze a wiec związki popularnie nazywane

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 3365| Data: 2007-03-04 22:20:57| Liczba SOGów: 2
  • Masc na rozstepy

    kiedys dostalem od takiego ,,magicznego lekarza masc na na gojenie sie blizn, a nazywa sie: ,,masc z sadla swistaka , stosowalem ja nie do rozstepow a do blizny ktora mam na rece, blizna jakos tak pobladla i troche sie zmiejszyla, potem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 5910| Data: 2004-06-15 21:26:45| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsza masc na pryszcze

    jak się nazywa ta masc na pryszcze i ile kosztuje taka masc bo mam pryszcze na czole no i czarne wągry na nosie i bardzo chce się tego pozbyć ponieważ strasznie to wyglada chce mieć piękna cerę i gladka

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6671| Data: 2010-10-22 16:59:27| Liczba SOGów: 0
  • Masc na bol kregoslupa

    witam. mam taka a nie inna prace, ze moj kregoslup caly czas pracuje. dodatkowo gram pol amatorsko w pilke i z pewnoscia bardziej przez to przeciazam kregoslup. bol czasem jest taki, ze promieniuje na pachwiny, podbrzusie. potrzebowalbym jakas masc

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1721| Data: 2012-08-08 11:22:30| Liczba SOGów: 0
  • MASC-efedryna+kofeina

    tak jak w temacie chce zalatwic sobie recepte na masc zawierajaca efedryne i koffe. ale co do kofy to nie jestem do konca pewiemn bo jest ich kilka chyba form i nie wiem jaka uzyc.nie wiem tez jaka masc zastosowac chyba lekarz bedzie wiedzial jak

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2178| Data: 2005-06-24 15:55:50| Liczba SOGów: 0
  • Masc konska

    witam. chcialem sie dowiedziec jak dlugo mozna stosowac masc konska chlodzaca/rozgrzewajaca

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6786| Data: 2007-10-14 00:09:11| Liczba SOGów: 0
  • masc na bol w krzyzu

    zrobilem glupstwo bolalo mnie cos w krzyzu po prawej stronie i poszedlem cwiczyc plecy no i mam. uzadzilem sie niezle klopot ze schylaniem noszeniem itp. a zarazem przerwa na silce ale co tam jutro ide klatke moge chyba zrobic bo to z krzyzem nie

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 5251| Data: 2003-07-30 17:11:58| Liczba SOGów: 1
  • Masc Cepan

    czy ktos z was stosował masc cepan na rozstepy, proze o pomoc

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4223| Data: 2008-08-23 20:16:35| Liczba SOGów: 0
  • Spalanie miejscowe masc

    witam jaka masc byscie mi pole ili do spalania miejscowego brzuch ktora moglbym smarowac pod pas neoprenowy,ktory zakladam do cwiczen na silowni i do aerobow

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2885| Data: 2005-09-07 09:47:37| Liczba SOGów: 0
  • Masc Hasceral, Rozstepy, Kiedy stosowac?

    kupilem masc hasceral i mam pytanie kiedy ja stosowac przed i po treningu

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2110| Data: 2010-03-10 20:24:02| Liczba SOGów: 1
  • Pierwotne zastosowanie sterydów

    z czystej ciekawości pozwole sobie zadać 1 pytanie 1 sterydy jako środki farmakologiczne mają pierwotnie inne zastosowanie niż tylko dobicie masy i siły. i stąd moje pytanie jakie jest to pierwotne zastosowanie na jakie choroby są podawane

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3027| Data: 2005-11-12 13:13:05| Liczba SOGów: 2
  • Brzuch. Zastosowanie

    ozdobę dla naszego ciała i mają głównie znaczenie estetyczne. ale mnie zastanawia jakie jest praktyczne zastosowanie mięśni brzucha. w jakich czynnościach się przydają, w jakich sportach mają zastosowanie oraz w samej kulturystyce jak

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1194| Data: 2005-07-13 14:45:06| Liczba SOGów: 0
  • Omnadren 250 zastosowanie.

    moze i gdzies bylo jednak slyszalem pytania na ten temat zastosowanie u mezczyzn: niedostateczna czynnosc hormonalna przysadki mozgowej niedobor androgenow,niedorozoj nazadych

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3017| Data: 2006-07-09 01:34:18| Liczba SOGów: 3
  • wlasciwe zastosowanie nolvadexu i provironu...

    witam! czy ktos mógłby mi wyjaśnić jakie jest właściwe zastosowanie tych środków w kulturystyce, bo co czytam to każde źródło podaje coś innego, albo wręcz sprzeczne informacje. z góry dzięki.pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 5311| Data: 2004-03-19 20:17:38| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}