Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: mała ilość snu

Strona 1 z 24

  • Wpływ snu na funkcjonowanie OUN

    to odświeżanie, regeneracja zachodzi głównie w wolnej fazie snu przez regulację aktywności genów, odpowiedzialnych za ilość dostarczanej glukozy do synaps przez astrocyty. jak mówi dr. magistretti: wyniki naszych badań sugerują, iż właśnie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4094 | Data: 2009-05-22 14:25:35 | Liczba SOGów: 7
  • Trening na masę a ilość potrzebnego snu

    oraz najefektywniej wzrastają. naukowcy i lekarze cały czas twierdzą i powtarzają, że najbardziej optymalna dla nas ilość snu to 6,5 7,5 godziny na dobę. okej. jednak co jeśli nie mamy tyle czasu przez natłok obowiązków aktualnie jako student

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 447 | Data: 2014-08-25 16:20:56 | Liczba SOGów: 1
  • Ilość godzin snu a zapotrzebowanie kaloryczne

    ostatnio nasunęło mi się takie pytanie: czy śpiąc krócej np 6 godzin snu 18 godzin aktywności, a 10 godzin snu 14 aktywności, przy założeniu wykonywania tych samych czynności w ciągu dnia tj.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 666 | Data: 2013-02-13 09:13:43 | Liczba SOGów: 0
  • SUPER MASA I SUPER SIŁA wg Arnolda Schwarzeneggera

    do 15 kilogramów nowych mięśni w ciągu trzech miesięcy używając prawidłowo informacji zawartych w tej broszurze. ilość zdobywanej masy i wymiary zależą od tego jak daleko jesteś oddalony od swoich celów jak pilny będziesz w wypełnianiu sugestii

    Odpowiedzi: 358 | Ilość wyświetleń: 145946 | Data: 2003-01-20 20:50:43 | Liczba SOGów: 185
  • [ART] RZEŹBA

    indeksem glikemicznym, wyjątek posiłek od razu po treningu, tu ładujemy wysokie. do tego zwiększamy kosztem węgli, ilość białka w diecie 2,5 3g minimum oraz tłuszczy, zwłaszcza tych zdrowych roślinnych. dodatkowo zwiększamy ilość posiłków w ciągu

    Odpowiedzi: 459 | Ilość wyświetleń: 163673 | Data: 2010-02-09 23:38:51 | Liczba SOGów: 180
  • 11 ZASAD BUDOWY MASY

    ciekawym rozwiązaniem może być wykonywanie 4 ćwiczeń po 3 serie na każda grupę mięśniową. 7. przynajmien 8 godzin snu dziennie twoje ciało rośnie poza klubem , nie w nim, a jeszcze bardziej rośnie, kiedy śpisz. wtedy twój organizm zwalnia

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 19677 | Data: 2002-10-05 15:31:52 | Liczba SOGów: 6
  • 20 zasad jak ćwiczyć

    czas na regenerację pomiędzy kolejnymi treningami. najlepszym na to sposobem jest zapewnienie odpowiedniej ilości snu i czasu na wypoczynek.

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 30185 | Data: 2005-06-10 21:41:58 | Liczba SOGów: 3
  • Cechy motoryczne - wytrzymałość

    z treningami rozpoczynać od prawidłowego przygotowania. jak wiadomo bez właściwego odżywiania się, odpowiedniej ilości snu na wypoczynek, oraz odpowiednie podbudowy pod treningi siłowe nie da się odnotowywać wyraźnych postępów chyba, że mówimy

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 24201 | Data: 2008-12-12 15:12:18 | Liczba SOGów: 37
  • Regeneracja

    sauna jest świetnym wynalazkiem znanym już wieki temu. odmiana fińska zwana także suchą, temperatura 80 110st c, mała wilgotność powietrza ma szerokie zastosowanie w sporcie. pobudza krążenie krwi dzięki czemu przyśpiesza dopływ składników

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 8091 | Data: 2007-08-12 21:48:24 | Liczba SOGów: 8
  • Długość snu

    może dosyć nietypowe, otóż czemu żeby się wyspać muszę spać po kilkanaście godzin z reguły uważa się, że długość snu powinna wynosić u zdrowego człowieka około 8h dziennie, zaś ja po takiej ilości czuję się niewyspany, muszę spać około 11 13h

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 13078 | Data: 2005-10-09 12:01:07 | Liczba SOGów: 1
  • Odpoczynek

    odbudowujące, a przy dostarczaniu odpowiedniej ilości białka również rozbudowujące te włókna. wzrasta też wówczas ilość białka w komórkach mięśniowych. przyrost włókien mięśniowych i zwiększenie zawartości białka w komórkach mięśniowych

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4738 | Data: 2005-05-29 17:36:10 | Liczba SOGów: 2
  • Supersiła i supermasa wg Arnolda - dieta

    nie tylko ze względu na wymianę tych komórek i superkompensacje, ale ma również wpływ na psychiczne zdrowie. ilość potrzebnego snu jest różna dla różnych osób. osiem do dziesięciu godzin snu jest wymagane do szybkiego rozwoju mięśni. ważną

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2781 | Data: 2009-06-21 11:37:13 | Liczba SOGów: 0
  • Sen to zdrowie

    u najmłodszych. nie spij za długo, ani za krótko ale żeby sen przynosił pożądane efekty trzeba spać odpowiednią ilość czasu. a to wcale nie oznacza, że trzeba spać długo. najlepsze efekty przynosi sen trwający wielokrotność 90 minut. czyli

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1666 | Data: 2009-03-20 10:01:40 | Liczba SOGów: 4
  • powtórka z Arnolda dla wszystkich WARTO

    do 15 kilogramów nowych mięśni w ciągu trzech miesięcy używając prawidłowo informacji zawartych w tej broszurze. ilość zdobywanej masy i wymiary zależą od tego jak daleko jesteś oddalony od swoich celów jak pilny będziesz w wypełnianiu sugestii

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2143 | Data: 2005-11-28 20:03:18 | Liczba SOGów: 1
  • powtórka z Arnolda WARTO dla wszystkich

    do 15 kilogramów nowych mięśni w ciągu trzech miesięcy używając prawidłowo informacji zawartych w tej broszurze. ilość zdobywanej masy i wymiary zależą od tego jak daleko jesteś oddalony od swoich celów jak pilny będziesz w wypełnianiu sugestii

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1870 | Data: 2005-11-26 13:40:43 | Liczba SOGów: 1
  • Do poczytania + filmik(i)

    treningu! przetrenowanie. pamiętaj: mięśnie rosną po treningu, nie w trakcie! bez odpowiedniej diety i dużej ilości snu na pewno nie osiągniesz dobrych efektów ! objawy i skutki przetrenowania: spada chęć do treningów, pojawiają się

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 10110 | Data: 2006-08-22 19:48:27 | Liczba SOGów: 63
  • PORADY DLA POCZĄTKUJĄCYCH - TRENING, ODŻYWIANIE

    swoją przygodę z siłownią. dlatego też liczba sesji treningowych została ograniczona do trzech w tygodniu ilość serii w sesji treningowej 22 24 w zależności od dnia . należy pamiętać, iż mięśnie wymagają zahartowania, a nadmierny zapał

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2117 | Data: 2010-07-21 22:58:32 | Liczba SOGów: 0
  • O D Ż Y W I A N I E - w a r t o z e r k n ą ć

    efektem takiego postępowania są wyniki sportowe na niższym poziomie niż należałoby oczekiwać biorąc pod uwagę ilość wykonanej pracy. utrzymanie odpowiedniego sposobu odżywiania jest trudne dla wielu sportowców ze względu na dużą ilość treningów

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 7286 | Data: 2004-08-08 21:16:10 | Liczba SOGów: 1
  • [ART]4 powody przez które nie jesteś szczupły.

    [color=red]zły wybór ćwiczeń.[/color] drugi to ] [color=red]za mało pracy![/color] ludzie zakładają, że skoro ilość powtórzeń jest większa nie potrzebują takiej ilości ciężaru. choć na pewno nie będzie używany taki jak na bicie rekordów

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 813 | Data: 2014-03-20 12:15:11 | Liczba SOGów: 2
  • Ilość snu ???

    chciałem zapytać znawców co uważają o ilości koniecznego snu .. to jasne że zawodowcy mówią 8 10 h problem w tym, że ja dysponuję 4 6 h dziennie i nie zapowiada się na zmianę ::

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 4034 | Data: 2004-11-14 23:08:51 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}