Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: leki wspomagające pracę trzustki

Strona 1 z 264

  • Leki wspomagające na cyklu + dieta.

    omnadrenu+ jakies suple kreatyna, białko. z apteki na recepte kołowany, wiec żadna wyj.eb.ka .pytanie brzmi jakie leki wspomagające brać podczas cyklu, w jakich ilościach i po co. dodatkowo kumpel pytał jaką dietę powinien stosowac na cyklu, bo

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1149| Data: 2004-09-17 17:26:45| Liczba SOGów: 0
  • >>>Środki wspomagające trawienie<<<

    środki wspomagające trawienie art. dotyczy jedynie środków dostępnych w aptece. nie ujmuję w nim naturalnych sposobów

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 22148| Data: 2006-07-12 13:03:17| Liczba SOGów: 9
  • uszkodzenie wątroby i jej regeneracja

    na drodze reakcji chemicznych modyfikują szkodliwe substancje, które dostały się do ustroju np.: z pożywieniem, jako leki lub na skutek zanieczyszczenia środowiska, w ten sposób, aby zminimalizować narażenie ustroju na ich toksyczne działanie. ze

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 66302| Data: 2004-12-27 12:33:46| Liczba SOGów: 6
  • słodyczomania: wyzwól się z nałogu!

    słodycze nie dostarczają ci praktycznie żadnych składników odżywczych. gdy regularnie ćwiczysz lub wykonujesz ciężką pracę fizyczną, zjedzony cukier zostanie spalony, ale jeśli jesteś kanapowcem, będzie odkładał się w postaci tłuszczu. 3

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 13296| Data: 2006-11-12 11:14:29| Liczba SOGów: 12
  • Alkohol i leki

    alkohol i leki artykuł prof. dr. hab. med. andrzeja danysza złudny niestety mit, że alkohol jest środkiem pobudzającym

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 76111| Data: 2005-10-15 13:07:28| Liczba SOGów: 8
  • Leki przeciwtrądzikowe

    spisie leków 2005 2006 r. istnieje kilkadziesiąt preparatów antytrądzikowych, które można usystematyzować: 1. leki przeciwtrądzikowe do stosowania miejscowego: 1.1. leki przeciwtrądzikowe złożone do stosowania miejscowego zawierające

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 32900| Data: 2006-12-08 23:30:18| Liczba SOGów: 1
  • REFLUKS ŻÓŁCIOWY-jak to leczyć?

    jest bezpieczny czy tak jak w przypadku controlocu powieksza sie ilosc komorek gastryny po paru latach stosowania bo 2 leki stymulujace prace zaladka jak melcoprotamid i gasprid maja mnostwo skutkow ubocznych niestety.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 86822| Data: 2007-08-04 15:02:56| Liczba SOGów: 0
  • ***** PRACE KONKURSOWE *****

    w tym temacie wrzucajcie swoje prace konkursowe,kto ma fotki niech tez wrzuci. najlepiej zeby wszystko bylo w 1 poscie, korzystajcie z opcji fotka z netu . prace tutaj beda dostepne do czytania dla kazdego, a wygrane, 1 i 2 miejsce oglosimy tak jak

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 20219| Data: 2007-09-28 17:32:43| Liczba SOGów: 2
  • Na stawy: leki itd

    bólu i strzelania. reumatolog wspominał coś o bólach wzrostowych, lecz mam 19 lat więc według mnie to odpada. dostałem leki przeciwzapalne i na odbudowe chrząstki. leki mi się skończyły, czuje poprawe lecz do normalnego stanu jeszcze daleko. lekarz

    Odpowiedzi: 74| Ilość wyświetleń: 31356| Data: 2005-07-14 22:48:34| Liczba SOGów: 7
  • leki na uspokojenie

    potrzebuje jakies leki na uspokojenie moze niekoniecznie suepr silne psychotropy, ale cos mocniejszego niz nervosol.. z gory dzieki,pzdro

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 43293| Data: 2004-11-02 09:16:59| Liczba SOGów: 1
  • SPECJALIŚCI!-leki przeciwbólowe

    o to że mam biegać w tym czasie ale zwykłe wyjscie z domu przez 2 dni w sumie graniczy z cudem! wszelkiego rodzaju leki przeciwbólowe nie na recepte na mnie nie działają niezależnie jakie ilości biore kiedyś przedawkowałam pyralgine 2 musze

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 24449| Data: 2005-05-12 20:45:52| Liczba SOGów: 1
  • Leki odczulające

    witam, mam tylko takie pytanko. czy w aptece można dostać bez recepty jakieś leki odczulające, zioła itp. cokolwiek co mogłoby mi pomóc, mam alergie na kurz, roztocza, sierść itp. ta alergia nie jest

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 34157| Data: 2005-10-19 19:26:41| Liczba SOGów: 1
  • LEKI NA NADCIŚNIENIE

    znacie jakieś leki bez recepty obniżające ciśnienie. polecacie coś będą sogi

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 48719| Data: 2005-12-20 16:34:11| Liczba SOGów: 1
  • Grejfrut a leki

    odkrycie jego zespołu może mieć kilka praktycznych zastosowań. po pierwsze, specjalnie dla pacjentów stosujących pewne leki można będzie wprowadzić na rynek sok grejpfrutowy pozbawiony furanokumaryn. ponadto, można będzie badać nowe produkty

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 29208| Data: 2006-05-14 18:44:16| Liczba SOGów: 1
  • złamanie- gips -leki przeciwzakrzepowe,

    palec i tutaj pytanie do was czy mieliscie kiedys cos w gipsie i czy dostawaliscie wtedy profilaktycznie leki przeciwzakrzepowe czy moze ktos orientuje sie czy lekarz popelnil blad nie przypisujac mi profilaktycznie lekow

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 22262| Data: 2007-01-24 20:10:28| Liczba SOGów: 0
  • STERYDY,NARKOTYCZNE LEKI PRZECIWBOLOWE-DALSZA CZESC

    którzy nie wyleczywszy kontuzji próbują startować w zawodach i aby sobie to umożliwić namiętnie stosują narkotyczne leki przeciwbólowe. jest to o tyle złe że taka działalność prowadzi do dalszej degradacji aparatu ruchu i dodatkowo często do

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 28488| Data: 2007-04-01 22:48:55| Liczba SOGów: 9
  • LEKI NASENNE

    zna ktos jakieś leki nasenne bez recepty kurvica mnie już bierze z tą bezsennością 2 sogi

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 28603| Data: 2007-09-28 11:57:40| Liczba SOGów: 0
  • *** KONKURS 2 - TUTAJ SKLADAMY SWOJE PRACE ***

    swoje gotowe prace składamy w tym temacie do dnia 06.10.2007r. do godziny 23:59 w miarę waszych możliwości proszę o to by wszystko mieściło się w jak najmniejszej ilości postów najlepiej 1 , temat będzie przejrzystszy 3 kazda wypowiedz

    Odpowiedzi: 108| Ilość wyświetleń: 26652| Data: 2007-09-15 14:06:23| Liczba SOGów: 11
  • Tabletki wspomagające opalanie;)

    z racji tego ze juz słoneczko swieci chcialbym sie poradzic ktore tabletki wspomagajace opalanie byscie polecili mam dosyc jasna karnacje i przewaznie sie spieke jak sie opalam a chcialbym tego uniknac! wypisze kilka znanych mi produktow a jezeli

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 16999| Data: 2007-06-03 04:15:34| Liczba SOGów: 0
  • Leki kontrolujące estrogen i regenerujące układ HPTA

    arimidex anastozole charakterystyczne informacje: czas działania: 4 6 godzin właściwości: antyestrogen / przedkonkursowy inhibitor doustny przeciętne dawki: 0.5 3mg dziennie trądzik: brak retencja wody: brak toksyczność

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 16214| Data: 2006-05-14 06:56:51| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}