Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: laska wali konia koledze na lekcji

Strona 4 z 5000

  • na co skakanka?

    witam czy skaczac na skakance ok 30 min. dziennie uda mi sie wyszczuplic nogi a moze stana sie one bardziej umiesnione prosze o rade chciałabym zrzucic troche z okolic ud. wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 139| Ilość wyświetleń: 181519| Data: 2002-11-02 20:36:00| Liczba SOGów: 32
  • 10 SPOSOBÓW NA UZYSKANIE FENOMENALNEJ RZEŹBY

    że gdybyście spotkali ich w okresie pozastartowym, nawet w okolicach przerwy wakacyjnej, to oni również będą prezent wali niezłą rzeźbę. dlaczego ponieważ zostali obdarowani przez naturę metabolizmem, który pozwala im na zachowywanie rzeźby nawet

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 28401| Data: 2002-11-06 20:52:46| Liczba SOGów: 55
  • jak ćwiczyć na stepperze

    czy może ktoś odpowiedzieć na banalne pytanie jak ćwiczyć na stepperze obserwuję dziewczyny i każda ćwiczy inaczej. niektóre drepczą bardzo szybko, niektóre chodzą do pełnego opadnięcia stopnia. ja chcę wyszczuplić uda i pośladki. czy w takim razie

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 71798| Data: 2002-11-08 13:05:12| Liczba SOGów: 1
  • Czy zakwasy są dobre na mięśnie?

    czy zakwasy są dobre na mięśnie ostatnio miewam je często zawsze następnego dnia po treningu. ćwiczę już ponad pół roku, ale teraz jadę na kreatynie i dopiero pożądnie wzięłem się za trening. najbardziej mnie boli klata i płecy, no i czasami

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 25185| Data: 2002-12-04 14:28:48| Liczba SOGów: 20
  • Kurs na instruktora aerobiku

    za rok chcialabym pojsc na takie szkolenie bede miec 18 31 . orientuje sie, ze taki kurs kosztuje mniej wiecej 1200 zl i trwa rok, ale moje pytanie brzmi: gdzie mozna go zrobic sa jakies miejsca godne polecenia z gory dziekuje za odpowiedz.

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 26323| Data: 2002-12-07 12:26:08| Liczba SOGów: 0
  • Trening II na bicie rekordu na klate!!!

    sprawdź swój max i dobieraj ciężar według procentów. wyciskanie sztangi leżąć pierwszy tydzień poniedziałek 80%*2pow*6seri środa 80%*3pow*6serii piątek 80%*2pow*6serii drugi poniedziałek 80%*4pow*6serii i środa

    Odpowiedzi: 144| Ilość wyświetleń: 42933| Data: 2002-12-09 07:22:11| Liczba SOGów: 49
  • 10 SPOSOBÓW NA UZYSKANIE FENOMENALNEJ RZEŹBY - STAŃ SIĘ RZEŹBIARZEM WŁASNEGO CIAŁA

    że gdybyście spotkali ich w okresie pozastartowym, nawet w okolicach przerwy wakacyjnej, to oni również będą prezent wali niezłą rzeźbę. dlaczego ponieważ zostali obdarowani przez naturę metabolizmem, który pozwala im na zachowywanie rzeźby nawet

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 34322| Data: 2003-01-04 12:23:00| Liczba SOGów: 26
  • Na czym polega działanie zielonej herbaty?

    czy moglby ktos mi wytlumaczyc jakie dzialanie ma zielona herbata dlaczego jest ona polecana osobom bedacym na diecie dorota

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 20394| Data: 2003-01-10 19:38:56| Liczba SOGów: 1
  • ĆWICZENIA NA ZGRABNE NOGI

    oto ćwiczenia nakierowane specjalnie na wzmocnienie i zwiększenie giętkości nóg, a także na poprawę równowagi i koordynacji ruchowej. przed wykonaniem tych ćwiczeń odbądźcie swobodny, dziesięcio lub piętnastominutowy spacer rozgrzewający.

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 88716| Data: 2003-01-20 18:51:59| Liczba SOGów: 10
  • Wyciskanie na lawce plaskiej

    chcialbym napisac pare slow na temat tego jakze popularnego cwiczenia ktore wydawalo by sie znaja wszyscy adepci zelaznego sportu jakim jest kulturystyka. po pierwsze bede omawial to cwiczenie w aspekcie scisle kulturystycznym, czyli jak powinno

    Odpowiedzi: 83| Ilość wyświetleń: 20312| Data: 2003-01-22 12:49:01| Liczba SOGów: 23
  • Ćwiczenia domowe na mase

    mam 190 wzrostu i waże 70 kg i chciałbym poznać jakieś cwiczenia na mase. tyle że domowe nie znasz dnia ani godziny

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 26437| Data: 2003-01-23 00:13:45| Liczba SOGów: 1
  • Brzuch - cwiczenia na dolna czesc

    czesc. czy mozecie podsunac mi jakies cwiczenia na dolna czesc brzucha bede bardzo wdzieczna. roxi

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 25789| Data: 2003-01-26 13:50:13| Liczba SOGów: 7
  • Prosta dieta na przytycie! 100%, nawet heavy gainerowcy

    moze zaczniemy od najprostszego! dieta nie ma praktycznie zadnych ograniczen oprocz jedzenia typu fast food itp. najlepiej stosowac ja w wolne od nauki dni w moim przypadku np. ferie wazne aby skoncentrowac sie przedewszystkim na jedzeniu i

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 68186| Data: 2003-01-27 22:32:01| Liczba SOGów: 5
  • MISTRZOWSKI TRENING NA KLATKĘ

    /20030131205206 proponuję umieszczać w tym topiku programy treningowe na klatkę największych mistrzów kulturystyki. na początek trening na klatę 8 krotnego zwycięzcy mister olimpia, lee haneya, który w opinii wielu fachowców miał najlepszą

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 21390| Data: 2003-01-31 20:52:06| Liczba SOGów: 5
  • popekane naczynka/rumien na twarzy , jakies rady co robic???

    witam ,od dawna dawna mam na twarzy rumience, stosowlame juz przerozne kremy, i iestety tylko maskuja nie lecza, wiec mam pytanko do osob ktore wiedza o co chodzi ,lub slyszlay cos o tym ja kto ustrojstwo mozna wyleczyc laser czy moze jakies

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20800| Data: 2003-02-01 18:45:35| Liczba SOGów: 0
  • Pompki na kościach

    witam. tak mnie naszło żeby dać taki artukył, więc do rzeczy. ile robicie pompek na kościach, na jakim podłożu i ile serii oraz jak często. nie chodzi mi o pompki na treningu, bo wiem że tam się łamie bariery, ale np. w domku. jakie są wasze

    Odpowiedzi: 104| Ilość wyświetleń: 20811| Data: 2003-02-07 12:43:31| Liczba SOGów: 3
  • SZPAGAT - odpowiedzi na wasze pytania

    do momentu w ktorym czujesz ze nie dasz rady zrobic wiecej mala uwaga: nic na siłe! jesli bedziesz probowal pochwalic sie mamie szpagatem po 3 dniach to na pewno nabawisz sie jakies kontuzji miesni . 5. co dalej jesli bedziecie wyt wali to

    Odpowiedzi: 108| Ilość wyświetleń: 58624| Data: 2003-02-08 17:07:59| Liczba SOGów: 23
  • Nurkowanie na bezdechu!!

    wopr niedlugo bedzie wodny mam nadzieje i od jakiegos czasu interesuje sie ta tematyka niestety nie moge sie pochwalic dobrymi wynikami w tej dziedzinie nad czym ubolewam no ale tu liczy sie tylko trening mam nadzieje ze sie polepszy na razie

    Odpowiedzi: 338| Ilość wyświetleń: 51975| Data: 2003-02-08 23:01:35| Liczba SOGów: 16
  • Mój sposób na trądzik

    chciałbym z wami sie podzielić moimi doświadczeniami związanymi z trądzikiem.jak wiadomo nikomu trądzik nie dodaje urody i gdy u kogoś sie on pojawi napewno nie wywołuje radości. są różne sposoby walki z nim, ja próbowałem wielu metod walki z nim

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 57318| Data: 2003-02-11 14:18:04| Liczba SOGów: 5
  • Wasze rekordy w biegach na 100 i 60 m

    mamy testy sprawnościowe zaliczymy biegi na 60 100 i 1000m. mój rekord na 60 m to 7,9 na 100 13,21. nie chce się chwalic bo narazie nie ma czym , ale chce porównać z innymi cwiczącymi.dzieki soldżer

    Odpowiedzi: 316| Ilość wyświetleń: 36328| Data: 2003-02-15 23:28:12| Liczba SOGów: 14

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}