Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: kurs ochroniarski

Strona 7 z 56

  • Kurs instruktora.

    chciałem zapytać, w których klubach organizowane są takie kursy, jaki jest ich koszt i co trzeba zabrać na taki kurs tu głównie chodzi mi o dokumenty . czy taki kurs ktoś z was ukończył i czy było ciężko go skończyć

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 893 | Data: 2005-02-17 12:54:11 | Liczba SOGów: 0
  • Kurs samoobrony - OPOLE, zapraszamy chętnych

    zapraszamy na kurs samoobrony od początku grudnia! potrzeba nam jeszcze 5 10 osób. uczymy się różnych technik, na razie jest sporo dźwigni

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 3006 | Data: 2009-11-28 10:30:48 | Liczba SOGów: 0
  • gdzie zrobic kurs areobiku?

    czesc wszysim. amm pytanko moze kos z was wie. gdze mozna zrobic kurs areobiku, taki aby pozniej mozna prowadzic takie zajecia mieszkam w pile wiec najblizej mam w pozaniu ale jesli ktos z was moze mmi udzieic jakis wskazowek bede wdzieczna

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3001 | Data: 2004-01-22 15:52:37 | Liczba SOGów: 0
  • kurs języka angielskiego!!!okazja

    mam do sprzedania nowy kurs j.angielskiego english in 20 minutes a day firmy reader s digest http://www.digest.com.pl/index.php pid=90100&prod=10

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 749 | Data: 2007-10-28 16:46:06 | Liczba SOGów: 1
  • Kurs Instruktora Fitnes w GW.

    witam, wiecie może coś na temat tak owych kursów w gorzowie może ktoś uczestniczył albo znajomy ukończył taki kurs sogi rozdaje 17

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 709 | Data: 2008-04-10 17:33:18 | Liczba SOGów: 0
  • kurs i licencja ochrony

    ile kosztuje taki kurs bez ściemy!! gdzie to jest prowadzone. czy moze w poznaniu jak dlugo trwa taki kurs

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 709 | Data: 2011-08-13 21:33:01 | Liczba SOGów: 0
  • Kurs instruktorki Krav Maga izraelskiej organizacji KMF

    zapraszamy na kurs instruktorki krav maga izraelskiej organizacji krav maga federation kmf , który odbędzie się w dn. 23 27 stycznia w

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 666 | Data: 2010-12-25 10:53:10 | Liczba SOGów: 0
  • Kurs instruktorski kulturystki a wykształcenie...

    witam, wiąże się z takim pytaniem gdzieś na stronie organizacji czy firmy udzielającej takich kursów spotkałem się z takim stwierdzeniem że aby rozpocząć kurs trzeba mieć wykształcenie średnie i teraz co mają na myśli

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 645 | Data: 2008-12-07 19:22:18 | Liczba SOGów: 0
  • kurs ochrony imprez masowych

    chlopaki chcialbym zrobic sobie wlasnie taki kurs . gdzie moge go zrobic ile on kosztuje jak dlugo trwa.. i ile trzeba miec lat zeby go zrobic z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2841 | Data: 2009-12-16 21:57:12 | Liczba SOGów: 0
  • kurs trenerea personalnego - czy warto?

    witam. niebawem rozpocznie się profesjonalny kurs trenera osobistego w katowicach i zastanawiam się poważnie nad nim. pytam jak widzicie możliwość zarobienia paru

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 593 | Data: 2013-02-16 09:10:33 | Liczba SOGów: 1
  • Kurs instruktora kulturystyki

    witam! jak w temacie, mam pytanie na temat kursów instruktora kulturystyki/ fitnessu w łodzi. gdzie najlepiej byłoby taki kurs odbyć i jak mniej więcej kształtują się koszty z tym związane pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 542 | Data: 2011-11-25 20:10:14 | Liczba SOGów: 0
  • jakis kurs uderzania?

    mam pytanie, czy ktos z was ma moze jakis internetowy kurs boksu, kick boxu lub boksu tajskiego moze to smiesznie brzmi, ale chcialbym poanalizowac wszystkie ruchy po kolei,

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2647 | Data: 2002-09-13 09:45:49 | Liczba SOGów: 3
  • "KULTURYSTYKA" KURS DVD !!! NOWOŚĆ !!!

    http://www.allegro.pl/item205590248__kulturystyka_kurs_dvd_nowosc_.html kulturystyka kurs dvd !!! nowość !!! ma juz ktos takie coś

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2627 | Data: 2007-06-24 13:57:41 | Liczba SOGów: 3
  • Kurs instruktora boksu Wrocław.

    redcorner i ews: www.redcorner.pl http://kursyews.edu.pl/index.php option=com_content&task=view&id=116&itemid=59 zaprasza na kurs instruktora boksu. najpierw

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2620 | Data: 2008-05-31 10:57:36 | Liczba SOGów: 0
  • Solidny długi kurs dietetyki i suplementacji

    witam. rozglądam się za takowym kursem i niestety na nic nie mogę trafić. większość kursów jest kilkudniowa a inne stopniowane. szukam kursu długiego

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 413 | Data: 2013-02-02 20:08:50 | Liczba SOGów: 0
  • kurs Tae-bo???

    czy ktos wie, gdzie mozna sobie zrobic kurs instruktora tae bo i jakie sa wymagania trenuje pare latek sztuki walki, no i przy muzyce tez potrafie sie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2592 | Data: 2002-04-13 00:12:55 | Liczba SOGów: 0
  • kurs ochroniarza

    gdzie moge zrobic ten kurs gdzie moge zrobic ten kurs

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 357 | Data: 2013-05-20 13:34:10 | Liczba SOGów: 0
  • KURS ECS (szkoła Głuchowskiego) z diety IF KRAKÓW

    przez ecs na temat diety intermittent fasting tutaj wiecej informacji i mozliwosc zapisania sie na kurs w warszawie http://********.edu.pl/aktualnosci,82 kurs taki moglby odbyc sie w krakowie jesli byliby chetni , wiec prosze

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 258 | Data: 2014-01-17 17:37:44 | Liczba SOGów: 0
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej - pytanie

    witam, otóż chciałbym sobie zrobić ponieważ mam taką możliwość kurs instruktora rekreacji ruchowej ćwiczenia siłowe lub fitness jeszcze sie nie zdcydowałem konkretnie na specjalizację.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 235 | Data: 2014-03-30 12:27:08 | Liczba SOGów: 0
  • krav maga kurs

    chciałbym się zapisac na kurs krav magi, teraz pewnie juz nie zdąze bo pewnie zajecia sie zaczęły, ale moze za jakis czas mi sie uda. stad moje pytanie, mogłby ktoś polecić mi jakis kurs żeby nie bylo zbyt drogo ale żeby zajęcia były wartościowe

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 230 | Data: 2012-10-29 21:42:35 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}