SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Małolata/kebula/ podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    , kawa, herbata DIETA WARZYWA: ogórki,cukinia, cebula, kalafior, kapusta, pomidor, papryka Miska: wczoraj: sniadanie: jajo, mąka, wiórki II sniadanie: jajo, mąka obiad: ryż, kurczak, maśło obiad II: ryż, kurczak, masło kolacja: makrela, ryż dziś: sniadanie: mąka, jajo, wiórki, żelatyna sniadnaie II: mąka, jajo obiad: kasza, indyk, masło TRENING ob

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 19:00:53 Liczba szacunów: 0
  • Silka + aero + dieta = redukcja?

    Post
    Trening dla początkujących

    n 15 35,65 bialko 26,05 tluszcz 10,00 wegle 407 kcal Tran daj 5ml. Przed treningiem Ryż brązowy 50 Kurczak, skrzydło 200 44,08 bialko 25,92 tluszcz 61,44 wegle 630 kcal Mniej kurczaka daj Po treningu Sałata zielona ze śmietaną 100 Cebula 20 Brokuły 80 Kurczak, skrzydło 150 Ziemniaki 100 36,28 bialko 21,20 tluszcz 49,84 wegle 521 kcal Po treningu wy

    Odpowiedzi: 458 Ilość wyświetleń: 19598 Data: 2008-05-03 10:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    p://www.iv.pl/images/97973441439833984495.jpg Póżne śniadanie - jajecznica i bułki wieloziarniste http://www.iv.pl/images/69371308665849255190.jpg Posiłek przed treningowy - kurczak + kasza + buraczki http://www.iv.pl/images/04135851220125263628.jpg Posiłek po treningowy - schab grillowany + ryż + ogórek konserwowy http://www.iv.pl/images/19117885

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-10 22:00:27 Liczba szacunów: 0
  • Hazzo Masa i co jescze ?? Jakie śmieciowe żarcie od 27.12 takie coś nie istnieje

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 3 Jak to w sobote trening o "porannej" porze ze względu na godz otwarcia naszego "fitness klubu" Dlatego tez musiałem zmienic kolejnosc posiłków i tak w sobty bd wygładało zawsze chyba ze jakis cudem obudze sie jeszcze wcześniej. Choć i dziś wstałem tylko aby zjeść I POSIŁEK i poszedłem dalej spac TRENING Barki Wyciskanie żołnierskie rozgrzew

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 5646 Data: 2012-12-29 17:11:18 Liczba szacunów: 0
  • Hazzo Masa i co jescze ?? Jakie śmieciowe żarcie od 27.12 takie coś nie istnieje

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 5 Łapy i pierwszy tren nowego cyklu z Mejem};-)... Powiem tak była kosa i niezwykłe wyniszczenie!!! Walczyliśmy o każde powtórzenie doszyłem do wniosku że jeżeli po takich treningach nie bd postepów czas zabrać sie za szachy ...Tren szybko wykonany na niezwykłych obrotach (uns loader nas w dniu dzisiejszmy pompował) Ciężary śmieszne ale na w

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 5646 Data: 2012-12-31 16:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Tittii / na początek! -6cm z ud

    Post
    Trening dla początkujących

    t;- coś jeszcze chyba jadłam- bo jakoś za mało kalorycznie wychodzi w całym dniu.. jak sobie przypomnę , dam znać:) śniadanie II 1,5 porcji białka z bcaa z H20.4 duże widelce kurczaka w sosie słodko kwaśnym. obiad kurczak w sosie czosnkowym ok.250-300g-wszystko-pycha! z warzywami-fasolka szparagowa,papryka.+ok.20g makaronu sojowego.( a wszystko z r

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-06 12:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Biały89 z uporem do celu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    4b709843c24b89ce6863.jpg /SFD/Images/2016/6/13/d1635a952ccb4a67b8b5675c570548f8.jpg Dzisiaj cheat meal, dieta troszkę zmieniona: Śniadanie bez zmian+100g truskawek Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Tosty+2 plasterki żółtego sera+2 plasterki szynk

    Odpowiedzi: 1179 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-13 21:24:44 Liczba szacunów: 0
  • Kilka h pracy-> powstał plan redukcji. Oceńcie i poradźcie proszę.Dieta+ćw

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5 4,2 1,275 34,2 167,25 Kefir 2% 400 13,6 8 18,8 204 łącznie 37,2 14,1 60,4 524,3 //Obiad(jednocześnie jest posiłkiem przedtreningowym): Ryż brąz 100 7,1 1,9 68,1 322 pierś z kurczaka200 43 2,6 0 198 mleko 100 3,5 0,5 5,1 39 Oliwa z oliwek 40 0 39,84 0,08 352,8 Szpinak mrożony 100 2,3 0,4 0,4 15 Warzywa mrożone 100 1,6 0,2 4,7 27 Pierś z kuraka + r

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 885 Data: 2011-02-17 23:33:20 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Piątek-01.09 Mini Cut Tydzień 4 Późna wypiska ale dopiero teraz znalazłem chwilę czasu :-) Dzień bez jakiś większych wrażeń-zakupy o 6,sniadanie,trening,cardio,jedzenie no i praca %-) Jutro za to ciut ciekawszy dzień. Z rana robię pomiary i fotki. Podsyłam Przemkowi i zobaczymy czy będzie zadowolony z efektów tych 4 tyg. Ja dałem z siebie 100%

    Odpowiedzi: 1199 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-02 00:06:55 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdźcie ;D i oceńcie ;D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie: Mleko 0,5 % Płatki kukurydziane DAJ OWSIANE, Sok NA CHOLERE DARUJ SOBIE SOCZKI II Śniadanie: Chleb żytni razowy,Margaryna "rama" Polędwica sopocka WSZYSCY PISZA SOPOCKA BO MA NAJWIECEJ BIALKA, A W GRUNCIE RZECZY PEWNIE CO INNEGO JEDZA. NIE JEDZ WEDLIN. POSZUKAM I WKLEJE CI POST K3HO , Ser Gouda WY*** I DAJ BIALY CHUDY, Pomido

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2006-04-15 18:43:51 Liczba szacunów: 0
  • Meybee / Road to be Iron

    Post
    Ladies SFD

    iczyłam przez ten okres, w pomiarach chyba nic się nie zmieniło (zgubiłam notatki które miałam uzupełnić). No nic. tak jak pisałam- jedzeniowo ok (dwa razy w restauracji- raz kurczak gotowany po tajsku z warzywami i mlekiem kokosowym i raz burger 350g wołu + pieczone ziemniaki. Nie wiem na ile taki burger uważać za fastfood- absolutnie nie był to m

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-06 22:48:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    owałem , za bardzo flaki mnie bolały ;-) Śniadanie - jajecznica z chlebem razowym i kawa /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8ef0109f041b48668ee35e62e25c8748.jpg Przed Treningowy - kurczak + ryż + warzywa + ciasto drożdżowe /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6d154c4f383747f2a2f029f7eb6b4a2e.jpg Posiłek nr 4 - Placki ryżowo kurczakowe + fasolka - mega pychota

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 18:23:34 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dideek & Fitnesska

    Post
    Dzienniki Treningowe

    /SFD/Images/2015/10/6/a8231dde4b594a8584c9e6e885afbb81.png Dziś prowadziłam TBC i płaski brzuch i po tych 2h stwierdziłam, że siłowy przełożę na jutro a w środę nogi, i dalej wg planu. Nie udało mi się przed 17 wyrobić, a później nie zdążyłabym zamknąć okna. Ogólnie dzień bardzo pozytywny, od jutra zwiększam kcal o 100 + mała modyfikacja diety. Wie

    Odpowiedzi: 1187 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-06 08:24:34 Liczba szacunów: 0
  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czwartek; 7.04.2011; DT DIETA & SUPLEMENTACJA: Śniadanie: 5jaj na twardo + owies 50gram + oliwa + orzech włoski Przed treningowy: Kurczak 100g, makaron durum 120gram, olej + 2kaps GO3 Suplementacja przed treningiem: 8kaps machine man combo, do posiłku po treningowego. Suplementacja po treningu: 20gram BCAA, 40gram Carbo. Potreningowy: Tu

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-07 18:59:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 72kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za porady, Panowie ;) Wrzucę dzisiaj przykładowe dni diety z rozpiski, jaką otrzymałem z potreningu.pl z prośbą o opinie. Z tego, co czytałem po forum i widzę na pierwszy rzut oka, wychodzi około 2g białka na 1kg masy ciała, więc pewnie ok. EDIT: Wspomniane przykłady: 1 dzień 08:15 TUŃCZYK Z OGÓRKIEM I PIECZYWEM 85g OGÓREK KWASZONY 12g OLI

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2017-05-07 19:54:51 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa sylwetki i proporcji

    Post
    Ladies SFD

    knięta (uroki wsi... dobrze że w ogóle jest jakaś siłownia ;-P ). Poniedziałek: śniadanie: chlebek z mięskiem pieczonym obiad: nic }:-( lunch: kawa z ciastkiem z BP kolacja: kurczak z ryżem i warzywami Ogólnie to była masakra. Odwiozłam babcię do szpitala na badania przed 9, później pojechałam do banku podpisać umowę na kredyt mieszkaniowy. Spędzi

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4421 Data: 2017-02-08 09:42:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta 02.07.2017 śniadanie: owsiane 40g, jogurt naturalny 120g, whey 25g, migdały 15g, banan 100g, kiwi 100g Po treningu: carbo 50g, whey 30g, kreatyna 3g Drugie śniadanie: kurczak 100g, masło 15g, chleb na zakwasie 180g, mus kubuś 300g, warzywa 150g Obiad: karkówka 120g, ryż paraboliczny 150g, oliwa z oliwek 5g, buraki 200g, nektarynki 300g Pod

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19644 Data: 2017-07-03 15:30:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    alny 100g, whey 25g, kiwi 100g, banan 100g, migdały 15g, sok z buraków 150g Po treningu: whey 30g, kreatyna 3g, carbo 50g Drugie śniadanie: chleb na zakwasie 180g, masło 15g, kurczak 120g, warzywa 150g, mus kubuś 300g Obiad: Karkówka 120g, ryż paraboliczny 150g, oliwa z oliwek 5g, warzywa 200g, nektarynki 300g Podwieczorek: Kurczak 100g, makaron du

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19644 Data: 2017-07-04 22:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Vergil915 | Cel: Ogólna poprawa sprawności fizycznej.

    Post
    Trening dla początkujących

    gdy zobaczyłem śnieg za oknem zdecydowanie zrezygnowałem :). Mimo to wskoczyłem na skakankę 2 x 4 minuty. Dieta: 1. Śniadanie owsianka z orzechami i nasionami 2.II śniadanie kurczak z kaszą i warzywami 3.Lunch parę śledzi z chlebem razowym i sałatka 4.Obiad (fajne danie) Makaron do sphagetti, kurczak i fasolka szparagowa. 5.Kolacja jajecznica z ch

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 6145 Data: 2012-01-06 09:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Sportowe życie Medoxa, foty str.11,23

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Dziś dzień wolny. Miska: 06:00 - tortilla(kurczak + warzywa) + oliwa z oliwek 09:00 - kurczak + 65g ryżu + jabłko 11:30 - serek wiejski 250g + kanapka(chleb razowy + szynka) 13:30 - dwie miarki białka 15:30 - kurczak + 65g ryżu + warzywa 19:30 - kurczak + 65g ryżu + oliwa z oliwek 21:00 - twaróg chudy 250g + jabłko + rodzynki + oliwa z oliwek

    Odpowiedzi: 540 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-08 19:20:08 Liczba szacunów: 0