SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Hazzo Masa i co jescze ?? Jakie śmieciowe żarcie od 27.12 takie coś nie istnieje

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 3 Jak to w sobote trening o "porannej" porze ze względu na godz otwarcia naszego "fitness klubu" Dlatego tez musiałem zmienic kolejnosc posiłków i tak w sobty bd wygładało zawsze chyba ze jakis cudem obudze sie jeszcze wcześniej. Choć i dziś wstałem tylko aby zjeść I POSIŁEK i poszedłem dalej spac TRENING Barki Wyciskanie żołnierskie rozgrzew

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 5517 Data: 2012-12-29 17:11:18 Liczba szacunów: 0
  • Hazzo Masa i co jescze ?? Jakie śmieciowe żarcie od 27.12 takie coś nie istnieje

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 5 Łapy i pierwszy tren nowego cyklu z Mejem};-)... Powiem tak była kosa i niezwykłe wyniszczenie!!! Walczyliśmy o każde powtórzenie doszyłem do wniosku że jeżeli po takich treningach nie bd postepów czas zabrać sie za szachy ...Tren szybko wykonany na niezwykłych obrotach (uns loader nas w dniu dzisiejszmy pompował) Ciężary śmieszne ale na w

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 5517 Data: 2012-12-31 16:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Tittii / na początek! -6cm z ud

    Post
    Trening dla początkujących

    t;- coś jeszcze chyba jadłam- bo jakoś za mało kalorycznie wychodzi w całym dniu.. jak sobie przypomnę , dam znać:) śniadanie II 1,5 porcji białka z bcaa z H20.4 duże widelce kurczaka w sosie słodko kwaśnym. obiad kurczak w sosie czosnkowym ok.250-300g-wszystko-pycha! z warzywami-fasolka szparagowa,papryka.+ok.20g makaronu sojowego.( a wszystko z r

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 19818 Data: 2009-02-06 12:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    , sałata mieszana KOLACJA: owoce ŚRODA OBIAD: mięso pieczone, sałata mieszana KOLACJA: tuńczyk z cytryną, pomarańcza CZWARTEK OBIAD: 2 jajka na twardo, chudy twaróg KOLACJA: kurczak pieczony(bez skóry), sałata mieszana, fasolka szparagowa PIĄTEK OBIAD: sery dowolne, jedna kromka chleba razowego KOLACJA: ryba pieczona, sałata mieszana, kromka chleb

    Odpowiedzi: 4818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-18 21:09:08 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale stwierdzam ze moje posilki przygotowuje sie bardzo szybko, sniadanie 5min, kanapka, serek 5min, a obiady jak wiem ze nie bede mial czasu to mam przygotowane na 3 dni, np kurczak z warzywami, gotuje 4 paczki ryzu i na 4 posilki jest. I na grilu foremana piers z kurczaka etz sie robi niecale 5min a ryba to ze 3minuty. Surowki zjadame do tego dom

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-04 13:20:07 Liczba szacunów: 0
  • Biały89 z uporem do celu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    4b709843c24b89ce6863.jpg /SFD/Images/2016/6/13/d1635a952ccb4a67b8b5675c570548f8.jpg Dzisiaj cheat meal, dieta troszkę zmieniona: Śniadanie bez zmian+100g truskawek Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Chleb Pano+kurczak+10g oleju lnianego+warzywa Tosty+2 plasterki żółtego sera+2 plasterki szynk

    Odpowiedzi: 1179 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-13 21:24:44 Liczba szacunów: 0
  • Kilka h pracy-> powstał plan redukcji. Oceńcie i poradźcie proszę.Dieta+ćw

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5 4,2 1,275 34,2 167,25 Kefir 2% 400 13,6 8 18,8 204 łącznie 37,2 14,1 60,4 524,3 //Obiad(jednocześnie jest posiłkiem przedtreningowym): Ryż brąz 100 7,1 1,9 68,1 322 pierś z kurczaka200 43 2,6 0 198 mleko 100 3,5 0,5 5,1 39 Oliwa z oliwek 40 0 39,84 0,08 352,8 Szpinak mrożony 100 2,3 0,4 0,4 15 Warzywa mrożone 100 1,6 0,2 4,7 27 Pierś z kuraka + r

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 873 Data: 2011-02-17 23:33:20 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdźcie ;D i oceńcie ;D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie: Mleko 0,5 % Płatki kukurydziane DAJ OWSIANE, Sok NA CHOLERE DARUJ SOBIE SOCZKI II Śniadanie: Chleb żytni razowy,Margaryna "rama" Polędwica sopocka WSZYSCY PISZA SOPOCKA BO MA NAJWIECEJ BIALKA, A W GRUNCIE RZECZY PEWNIE CO INNEGO JEDZA. NIE JEDZ WEDLIN. POSZUKAM I WKLEJE CI POST K3HO , Ser Gouda WY*** I DAJ BIALY CHUDY, Pomido

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2006-04-15 18:43:51 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Piątek-01.09 Mini Cut Tydzień 4 Późna wypiska ale dopiero teraz znalazłem chwilę czasu :-) Dzień bez jakiś większych wrażeń-zakupy o 6,sniadanie,trening,cardio,jedzenie no i praca %-) Jutro za to ciut ciekawszy dzień. Z rana robię pomiary i fotki. Podsyłam Przemkowi i zobaczymy czy będzie zadowolony z efektów tych 4 tyg. Ja dałem z siebie 100%

    Odpowiedzi: 1107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-02 00:06:55 Liczba szacunów: 0
  • Meybee / Road to be Iron

    Post
    Ladies SFD

    iczyłam przez ten okres, w pomiarach chyba nic się nie zmieniło (zgubiłam notatki które miałam uzupełnić). No nic. tak jak pisałam- jedzeniowo ok (dwa razy w restauracji- raz kurczak gotowany po tajsku z warzywami i mlekiem kokosowym i raz burger 350g wołu + pieczone ziemniaki. Nie wiem na ile taki burger uważać za fastfood- absolutnie nie był to m

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-06 22:48:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    owałem , za bardzo flaki mnie bolały ;-) Śniadanie - jajecznica z chlebem razowym i kawa /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8ef0109f041b48668ee35e62e25c8748.jpg Przed Treningowy - kurczak + ryż + warzywa + ciasto drożdżowe /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6d154c4f383747f2a2f029f7eb6b4a2e.jpg Posiłek nr 4 - Placki ryżowo kurczakowe + fasolka - mega pychota

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 18:23:34 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dideek & Fitnesska

    Post
    Dzienniki Treningowe

    /SFD/Images/2015/10/6/a8231dde4b594a8584c9e6e885afbb81.png Dziś prowadziłam TBC i płaski brzuch i po tych 2h stwierdziłam, że siłowy przełożę na jutro a w środę nogi, i dalej wg planu. Nie udało mi się przed 17 wyrobić, a później nie zdążyłabym zamknąć okna. Ogólnie dzień bardzo pozytywny, od jutra zwiększam kcal o 100 + mała modyfikacja diety. Wie

    Odpowiedzi: 1187 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-06 08:24:34 Liczba szacunów: 0
  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Wczoraj: 29-01-2015 DNT W planie był przed pracą trening, ale nie wyszło... obudziłam się z takim bólem głowy i samopoczuciem do kitu, że masakra @@-) Zjadłam śniadanie i z powrotem do wyra spać - i tak aż do 15 %-) Ból po tabletach tylko trochę przeszedł, a potem trzeba było się zbierać na popoludnie do pracy. Dziś dopiero poczułam się dobrze i z

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-30 19:44:21 Liczba szacunów: 0
  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czwartek; 7.04.2011; DT DIETA & SUPLEMENTACJA: Śniadanie: 5jaj na twardo + owies 50gram + oliwa + orzech włoski Przed treningowy: Kurczak 100g, makaron durum 120gram, olej + 2kaps GO3 Suplementacja przed treningiem: 8kaps machine man combo, do posiłku po treningowego. Suplementacja po treningu: 20gram BCAA, 40gram Carbo. Potreningowy: Tu

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-07 18:59:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 72kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za porady, Panowie ;) Wrzucę dzisiaj przykładowe dni diety z rozpiski, jaką otrzymałem z potreningu.pl z prośbą o opinie. Z tego, co czytałem po forum i widzę na pierwszy rzut oka, wychodzi około 2g białka na 1kg masy ciała, więc pewnie ok. EDIT: Wspomniane przykłady: 1 dzień 08:15 TUŃCZYK Z OGÓRKIEM I PIECZYWEM 85g OGÓREK KWASZONY 12g OLI

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 914 Data: 2017-05-07 19:54:51 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa sylwetki i proporcji

    Post
    Ladies SFD

    knięta (uroki wsi... dobrze że w ogóle jest jakaś siłownia ;-P ). Poniedziałek: śniadanie: chlebek z mięskiem pieczonym obiad: nic }:-( lunch: kawa z ciastkiem z BP kolacja: kurczak z ryżem i warzywami Ogólnie to była masakra. Odwiozłam babcię do szpitala na badania przed 9, później pojechałam do banku podpisać umowę na kredyt mieszkaniowy. Spędzi

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4361 Data: 2017-02-08 09:42:31 Liczba szacunów: 0
  • Vergil915 | Cel: Ogólna poprawa sprawności fizycznej.

    Post
    Trening dla początkujących

    gdy zobaczyłem śnieg za oknem zdecydowanie zrezygnowałem :). Mimo to wskoczyłem na skakankę 2 x 4 minuty. Dieta: 1. Śniadanie owsianka z orzechami i nasionami 2.II śniadanie kurczak z kaszą i warzywami 3.Lunch parę śledzi z chlebem razowym i sałatka 4.Obiad (fajne danie) Makaron do sphagetti, kurczak i fasolka szparagowa. 5.Kolacja jajecznica z ch

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 6079 Data: 2012-01-06 09:10:21 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta 02.07.2017 śniadanie: owsiane 40g, jogurt naturalny 120g, whey 25g, migdały 15g, banan 100g, kiwi 100g Po treningu: carbo 50g, whey 30g, kreatyna 3g Drugie śniadanie: kurczak 100g, masło 15g, chleb na zakwasie 180g, mus kubuś 300g, warzywa 150g Obiad: karkówka 120g, ryż paraboliczny 150g, oliwa z oliwek 5g, buraki 200g, nektarynki 300g Pod

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19307 Data: 2017-07-03 15:30:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    alny 100g, whey 25g, kiwi 100g, banan 100g, migdały 15g, sok z buraków 150g Po treningu: whey 30g, kreatyna 3g, carbo 50g Drugie śniadanie: chleb na zakwasie 180g, masło 15g, kurczak 120g, warzywa 150g, mus kubuś 300g Obiad: Karkówka 120g, ryż paraboliczny 150g, oliwa z oliwek 5g, warzywa 200g, nektarynki 300g Podwieczorek: Kurczak 100g, makaron du

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19307 Data: 2017-07-04 22:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Sportowe życie Medoxa, foty str.11,23

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Dziś dzień wolny. Miska: 06:00 - tortilla(kurczak + warzywa) + oliwa z oliwek 09:00 - kurczak + 65g ryżu + jabłko 11:30 - serek wiejski 250g + kanapka(chleb razowy + szynka) 13:30 - dwie miarki białka 15:30 - kurczak + 65g ryżu + warzywa 19:30 - kurczak + 65g ryżu + oliwa z oliwek 21:00 - twaróg chudy 250g + jabłko + rodzynki + oliwa z oliwek

    Odpowiedzi: 540 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-08 19:20:08 Liczba szacunów: 0