SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • 3 miesiace silowni i brak efektów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    odżywainie bardzo średnie...no i mało raczej jak na ciebie łap mała sciągawe co z czego czerpac;-) Białko: -wszelkiego rodzaju mięsa(kurczak, kaczka, indyk, wołowina, wieprzowina(świnia należy do bardziej tłustych mięs) ,podroby np. wątróbka z kurczaka czy wieprzowa to ten tańszy zamiennik - ryby(tuńczyk, morszczuk, dorsz, mintaj itp.), - jajka,

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1553 Data: 2015-11-30 23:40:44 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na cyklu żeby wyciagnac 100 %

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skie + dodaj troche twarogu, albo zjedz jajko potem 2 sniadanie, w sumie okej, tylko policz sobie czy to wystarczy, bo jak dla mnie to malo tam bedziesz miec tych kcal obiad, kurczak? rozumiem ze cycki wcinasz? salatke zalej oliwa z oliwek. po silowni nie jedz znowu chleba, lepiej jakis ryz + cycek, albo tunczyk przed snem nie wcinaj ww, zaopatrz o

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 999 Data: 2007-01-26 16:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Co to moze byc

    Post
    Doping

    Dieta na mase 5 razy kurczak z ryzem no i sniadanie weglowodanowo bialkowe i sheiki z bialka i gainera bo bult sie skonczyl nie dawno... Dieta jest dobra od kumpla mam a kumpel kupowal od profesjonalisty. Czasami sa dziwne akcje bo trzymam diete i jem 6 razy dziennie i czasami wstaje z rana na wadze na czczo sprawdzam wage mam np 80 kg a na wieczor

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 960 Data: 2015-11-06 12:16:29 Liczba szacunów: 0
  • spalacz tłuszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dodatki te co w przypadku omleta. Obiad: ryż/makaron + mięso (aktualnie jem na stołówce w firmie więc zależy od tego co aktualnie jest, ale generalnie staram się, żeby był to kurczak lub wołowina), kolacja: ciemne pieczywo + twarożek + pomidory/ogórki potem zawsze jakiś owoc najczęściej jabłko. W międzyczasie po treningach zawsze jakiś banan lub kr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 484 Data: 2016-07-24 18:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Czy da sie jakoś zastąpić diete lub wykorzystać tańsze zamienniki?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ie ułożyłem taki plan , prosze o rady co do tej diety: 1.śniadanie : jajecznica + jakiś napój 2.w szkole : 2x kanapki z żółtym serem / biały ser + oliwa z oliwek 3.obiad: kasza + ( zależy od mamy , obiad będzie zależal od niej) 4. ryż + kurczak 5.płatki owsiane z mlekiem i na noc jakiś shake Zmieniony przez - Cris98 w dniu 2014-12-03 11:19:38

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2014-12-03 11:17:08 Liczba szacunów: 0
  • IF na masie ekto .

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tarczać lekko ponad 3 tys. kalorii , rozumiem że ten kalkulator jest błędny? dodam że od poczatku mojej przygody z siłownią ciągne standardową dietę , śniadanie owsianka , 1 kurczak z ryzem i warzywa w szkole, nastepny przed siłownią, i po treningu . Na koniec kolacja twaróg. Lecz chciałbym spróbować czegoś innego gdyż strasznie powoli mi idzie wa

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 2013-07-27 15:07:04 Liczba szacunów: 0
  • Spalacz tłuszczu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rano owsianka około godz. 7:00; godz 10.30 drugie śniadanie - chleb pumpernikiel z serem twarogiem chudym; obiad kasza lub ryz (wysokobialkowe) kurczak gotowany z warzywami (podawany na rozne psooby; zawsze gotowane); godz 16.30 shake proteinowy lub jajka (np. pasta jajeczna) lub np. pasta z soczewicy kolacja okolo godz 19-20 - salata, warzywa z ko

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 581 Data: 2017-04-20 16:54:59 Liczba szacunów: 0
  • Brzuch !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ciutkie. Nie możesz wrzucać do żołądka byle czego. Śniadanie musisz zjeść duże, zdrowe. W szkole dwie kanapki z chlebem razowym (krojonym cieniutko) i np. jajkiem, twarogiem, kurczakiem (kanapka to też nie najlepsze wyjście, ale też chodzę do szkoły i wiem, że czasami trudno ciągnąć ze sobą pudło z obiadem). Potem w domu obiad i tu też zadbaj żeby

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2727 Data: 2009-03-28 07:53:12 Liczba szacunów: 0
  • Jak dawakować??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Śniadanie: ok. 4-6 skibek z jakąś wędliną 2 posiłek: Woreczek ryżu + kurczak/ser Obiad: Ziemniaki + Mięso 4 posiłek: Ryż/Kasza/Makarok Kolacja ok 4-6 skibek z serem 250g twarogu Chciałbym znać tylko opinie dawkowania odżywek, a nie komentarzy dotyczących diety. Zalecana dawka dzienna Mutant Masa to ok 260g. Chciałbym to rozbić na 2 porcje. I pytan

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 694 Data: 2010-06-27 22:33:21 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    21,3g KCAL: 612,4 13.00 to samo co o 10 Obiad - 16.00 1) Makaron czterojajeczny - 300g makaronu starczy 100g i najlepiej pełnoziarnisty 2) Ser twarogowy tłusty - 125g lepiej kurczak, tłusta ryba 200g 3) Oliwa z oliwek - 10g jak ryba bez tł B: 58,125g W: 228,93g T: 32,685g KCAL: 1526,15 Posiłek po treningowy 1) Olimp Carbonox - 50g 2) Olimp Pure Wh

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1420 Data: 2012-10-28 18:36:27 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl tesc + deka

    Post
    Doping

    9.30 śniadanie płatki zbożowe, max fruit, orzechy, płatki owsiane mleko 3.2 laciate, 12 zapiekanka ciasto, ser, pieczarki, szynka 14- chińczyk( makaron, krewetki, kurczak, pieczarki, kiełki) 16 jabłko duże plus banan jakąś Princess ( czasem jem jogobelle 400g) 18.30 jak dzień treningowy dwie kromki z miodem ( ponoć dobre węgle przed silka) nie Tr:

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 1725 Data: 2017-01-13 10:31:25 Liczba szacunów: 0
  • Rohan Help :D

    Post
    Trening w domu

    odyczy, slodkich owocow (no, nie raz po treningu), nie pije browarow, coli i wogole staram sie nie wprowadzac niczego slodkiego. 2. Jem (nie uciekajac panicznie od tluszczy): kurczak, wolowina, sery zolte i biale, jaja, warzyw opor, olej z pestek winogron, tunczyk, inne ryby morskie, fasola i inne straczkowe. salatki, surowki, sporo wody. 3. Biegam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2008-07-11 23:07:10 Liczba szacunów: 0
  • nic , a nic !?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jedna łyzka cukru, a dziennie 3-4 herbaty. Na sniadania jem albo jajka, albo wafle ryzowe z bialym serem i warzywami. Pozniej owoce, serki wiejskie. Obiad przewaznie gotowany kurczak z warzywami, gotowana ryba z warzywami ew. troszeczke ryzu. Kefir + 1-2 małe ziemniaki , ale bardzoo rzadko. Ew gotuje sobie jakies warzywne zupy, bez tłuszczu. Kolacj

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2010-04-26 12:03:29 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJAAAA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tunczyka pol pomidorka mała ilosc makaronu,ryżu(2-3 łyżki) przyprawy OBIAD (ZAWSZE PRZED TRENINGIEM) 100-150g drobiu w piekarniku(folia aluminiowa) lub schab + przyparwy np kurczak w 5 smakach, papryka mielona sol pieprz odrobine oregano + do calosci jakas sałatka no i druga opcja to jakis filet rybny + sałatka. TRENING PONIEDZIALEK- BIEG 4KM +

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3370 Data: 2010-05-12 11:19:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa, 84kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wg mnie słabe 2 śniadanie - za mało białka. Mleka bym nie pił co chwila, płatki wrzuciłbym do 1 posiłku, na 2 dałbym raczej ten chleb z mięsem - ryba/kurczak/indyk/wołowina/dobra wieprzowina. Co z warzywami tak słabo? Może jakieś brokuły/szpinak/zielony ogórek a nie ogórki kwaszone. . . W kolacji też coś dziwnie - oliwa z oliwek i masło? jogurt na

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2013-02-28 10:34:17 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    in da school ) Jabłko Jogurt naturalny kromka chleba razowego z 2 plastrami sera żółtego edamskiego, twaróg i sałata. garść orzechów włoskich Posiłek przedtreningowy PIERSI kurczak/indyk GOTOWANE,PAROWANE,PIECZONE 150g ziemniaki puree/ryż paraboliczny 150g Sałatka z różnych warzyw nawet ok. 150g oliwa z oliwek 10g Po treningu ok 40g carbo Posiłek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 2006-12-10 21:53:20 Liczba szacunów: 0
  • dieta czy dobra ??!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rzuc orzechy,rodzynki itp. 2śniadanie piszesz że bułki. podejrzewam że zwykłe białe bułki zamien to może na chleb razowy albo bułki grahamki no i może jescze ten ser pewnie żółty. też mógłbys go zamienic. obiad; kurczak spoko, schabowy od czasu do czasu też moze byc, jedyne co to może zamień te ziemniaki na ryz. na kolacje wrzuć raczej biały ser.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2007-10-30 18:57:57 Liczba szacunów: 0
  • Czekolada

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sens bo za pol godzinki jem kolejny posilek TO ZJEDZ 1 A POZRADNY ALBO ODROBINE ZUPY A WTEDY NIRMLANY POSILEK WWZLOZONE+BIALKO+WARAZYWA+OLIWA... 4. Posiłek -ryż albo kasza -kurczak/kotlet z piersi/2-3 dewolaje/mielone z miesa wieprzowego i drobiu/karkowka GOTUJ/PARUJ/PIECZ/GRILUJ NA KONCU SMAZ (wolowiny prawie nie jem) Przed treningiem zjedz kas

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1938 Data: 2007-08-13 22:19:43 Liczba szacunów: 0
  • jak pogodzic mala ilosc posilkow z silownia?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    le, artykuly itp obliczylem swoje zapotrzebowanie itd ulozylem narazie taki jakby szkic diety: 6.00 sniadanie szklanka mleka jajko/jajka kanapki z chleba razowego z indykiem/kurczakiem + warzywka(np, ogorek, salata) wersja druga: platki owsiane z mlekiem i orzechy na zagruche 12.00 lunch (w pracy) kanapki z chleba razowego z kurczakiem/indykiem +

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1600 Data: 2011-04-26 03:21:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    100g -Ser twarogowy półtłusty 60g -Masło roślinne, kostka 15g można by zastąpić oliwą z oliwek to masło 423 kcal 3 posiłek-już w domu 14:30: -Ryż brązowy 200g -Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g -Oliwa z oliwek 20ml 919 kcal 4 posiłek-przed treningiem 17:30: -Chleb żytni pełnoziarnisty 100g -Pomidor 80g -Masło roślinne, kostka 15g wrzuć tu jaki

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2008-03-29 13:12:57 Liczba szacunów: 0