SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Biceps - nie rosnie od 1,5 roku i jest oporny na cwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak mam mam diete..ogolnie to jestem dostepny na www.plany.sfd.pl profil matek Tak mam diete: rano platki owsiane do tego sok, drugie sniadanie ryz+surówka+ ryba lub kurczak, nastepnie owoce morze+surowka+kurczak lub ryba, serek wiejski, ryba_ najczesciej łosos....

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2366 Data: 2009-02-11 20:32:51 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Przeterminowana Moc czyli masa by MolderDist pods.str.16

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzień w domu (poszedłem tylko do Kościoła). Dzisiaj ugotowałem kolejne 0,5 kg brokuł bo poprzednie się skończyły Śniadanie to co zwykle czyli placek. Drugi posiłek - kasza + kurczak + papryka + rzodkiewka + nasiona Trzeci posiłek to smarzone warzywa i ryba (raczej gotowane bo nie wyszły ) Ostatni posiłek: twaróg + makrela + oliwa + nasiona + 5 g

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-16 23:42:49 Liczba szacunów: 0
  • Karol Małecki - Pytania i odpowiedzi

    Post
    FITMAX

    chodze na treningi mma 3 razy w tyg dzieki ktorym ciagle spalam. Lecz moja dieta nie wystarczy... wygladala ona nastepujaca - nie jadlem chleba bialego, pilem wode. Na obiad-kurczak, ryz, ryba. kolacja - salatka, jogur. sniadanie - jajecznica na oliwie z oliwek lub kanapki z szynka z indyka oczywisnie na chlebku razowym. Potrzebuje lepszej diety p

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-24 15:51:45 Liczba szacunów: 0
  • Skuteczność suplementów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    śniadanie :owsianka 2 śniadanie : ryż + kurczak obiad (to co rodzice ugotują (pierogi z serem, mielone, schabowe, do wszystkiego ryż)) podwieczorek : whey protein complex 100%, jajka gotowane na twardo kolacja : banany, twaróg w między czasie do picia mleko :)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 2013-02-18 20:03:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla boksera.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to dam rade wchłonąć.:D Śniadanie Omlet z 3 jaj z płatkami owsianymi Owoc i orzechy Śniadanie 2 Pieczeń wołowa Kalafior Ryz brązowy Oliwa z oliwek Posiłek 3 Pierś z kurczak Ziemniaki w mundurkach Olej lniany Surówka warzywno - owocowa Obiad Mintaj Ryz brązowy Sałata Oliwa z oliwek Posiłek <przed treningowy> Carbo Wpc Pos

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 2009-12-20 13:44:49 Liczba szacunów: 0
  • błagam pomocy ! dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    śniadanie 7:00 Płatki kukurydziane Mleko Kakao 2 jajka (jajecznica itd.) 2 kromki razowca z jakąś wędliną II śniadanie 9:40 3 kromki razowca Szynka Ser żółty Warzywo - papryka, ogórek, pomidor itd. III Posiłek 11:30 2 kromki razowca twaróg - mogę połączyć chyba te 2 rzeczy ? tj. posmarować chleb twarogiem ? :p IV Posiłek 14:00 – 14:30 Gainer –

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2012-09-07 19:04:56 Liczba szacunów: 0
  • Posiłki około treningowe - pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skie, orzechy laskowe, migdały, rodzynki, źurawina, mleko 0.5% oliwa z oliwek drugie śniadanie : serek wiejski fit 200g, 30 gram wafli ryżowych. Obiad: najczęściej makaron z kurczakiem lub wołowina z makaronem - mięsa ->200g Przed treningiem : kurczak(200g) plus warzywa Po treningu: banan plus WPC lub carbo plus WPC Przed snem: biały ser z oliw

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2013-09-13 10:06:32 Liczba szacunów: 0
  • Co zmienić

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e czyli mniej więcej 15: Jogurty itp. oraz slodycze najcześciej jakiś baton czasem cukierki ZBĘDNE Obiad: Zupa (dużo rodzajów) 2 danie to najcześciej kotlet schabowy/mielony, kurczak, pulpety mięsne, naleśniki z serem OK.A OBIAD NIECH BEDZIE PRZED CWICENIAMI Przed ćwiczeniami: jogurty, serki TO NIECH BEDZIE PO CWICZENIACH KASZA/MAKARON/RYZ,MIESO/RY

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 611 Data: 2008-11-09 09:44:54 Liczba szacunów: 0
  • Dieta- do wglądu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a virgin), olej rzepakowy zimnotłoczony (nie rafinowany), olej lniany wysoko linolenowy, orzechy włoskie, awokado, tłuste ryby (łosoś, makrela) oraz jajka. 2) Źródła białek - kurczak, indyk, wołowina, czasem jakiś wieprz, ryby, jajka (osobiście bym wywalił ten twaróg i to białko w proszku). 3) Źródła węgli - kasza, ryż (brązowy, basmati, parboiled)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2013-04-21 11:02:29 Liczba szacunów: 0
  • 18 beda ze mnie ludzie?

    Post
    Galeria Zdjęć

    1. Śniadanie ? 7.00 200g płatki owsiane 500ml mleka 2% 3 jaja gotowane 250g jabłko lub banan 2. W szkole ? 10.30 4 kromki chleba pełnoziarnistego 150g szynka z kurczaka 30gr sera żółtego 150g serek wiejski 250g jogurtu naturalnego 3. Po szkole ok. 16.00 300gram kaszy gryczanej 300g kurczak Warzywa 4. Trening 17.00 ? 18.00 500g banany (2-3 sztuki) 5

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 19589 Data: 2011-11-27 21:02:17 Liczba szacunów: 0
  • Dieta ! Problem ;/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    szke tuńczyka. W szkole pierwsze śniadanie to baton Treca (21g białka), kolejny posiłek w szkole to banan i jabłko, w domu zazwyczaj porządny obiad to ryż/kasza, wołowina lub kurczak oraz duzo ważyw gotowanych lub na parze, reszta posiłków do głównie owoce. Kolacja taka sama jak śniadanie. Wiem ze to pokrojowa niby dieta ale czy to będzie dawało j

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 2010-05-26 22:13:12 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ) sniadanie -2jajka -pomidor\jablko Brak węgli, mógłbyś je dać rankiem. Jeżeli to posiłek po tren to węgle muszą być 2) szkola I -2 kawalki razowca -cos do kanapki z bialkiem(kurczak, jajko, twarog, chuda wedlina) -maslo -120gram twarogu lub 180g wiejskiego biały ser tylko na noc -garsc orzechow 3) szkola II to samo co 2 szkola 1 tylko ze nie biore

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4200 Data: 2008-01-05 23:13:19 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gT/43,1gW/ 189,6 kalorii RAZEM: B:18,6 T:10,4 W:44,9 Kcal:327,6 3POSILEM PRZED TRENINGOWY: Obiad co dziennie inne danie teraz pisze obiad calego tygodnia -poniedziałek kurczak mieso z piersi kurczaka(100g)-21,5gB/1,3gT/ 0,0gW 99kalorii i kasza gryczana prazona z warzywami (125g)-12,8B/2,6gT/ 70gW/ 355 kalorii -wtorek makaron(60g)-7,2gB/2,0gT

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4200 Data: 2008-01-17 15:34:50 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    (5g)-0B/5gT/OW/44,1kalorii RAZEM: B:18,6 T:15,4 W:44,9 Kcal:371 3POSILEM PRZED TRENINGOWY: Obiad co dziennie inne danie teraz pisze obiad calego tygodnia -poniedziałek kurczak mieso z piersi kurczaka(100g)-21,5gB/1,3gT/ 0,0gW 99kalorii i kasza gryczana prazona z warzywami (60g)-6,5B/1,3T/ 34W/ 177,5 kalorii i surówka (200g)-3,2gB/9,4g/14gW/1

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4200 Data: 2008-01-19 15:54:19 Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    (5g)-0B/5gT/OW/44,1kalorii RAZEM: B:18,6 T:15,4 W:44,9 Kcal:371 3POSILEM PRZED TRENINGOWY: Obiad co dziennie inne danie teraz pisze obiad calego tygodnia -poniedziałek kurczak mieso z piersi kurczaka(100g)-21,5gB/1,3gT/ 0,0gW 99kalorii i kasza gryczana prazona z warzywami (60g)-6,5B/1,3T/ 34W/ 177,5 kalorii i surówka (200g)-3,2gB/9,4g/14gW/1

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4200 Data: 2008-01-20 10:45:53 Liczba szacunów: 0
  • Słaby przyrost masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    danie: pieczywo ciemne, szynka, ser żółty, pomidor/ogórek ; w weekend gdy jest czas na przygotowanie : jajecznica, ciemne pieczywo, szynka, ser, pomidor, ogórek, mleko obiad: kurczak + ryż, wieprzowina + gotowane ziemniaki sałatka (mięso podawane w róznych formach tzn. tak jak przygotuje mama) podwieczorek: koktail z bananów/truskawek. Staram sie j

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1451 Data: 2012-05-20 17:31:23 Liczba szacunów: 0
  • 1 swój cykl masa (metka sama?)

    Post
    Doping

    śniadanie:płatku kukurydziane 100g ,4 żółtka jaj ,40g białka odżywka 2 posiłek ryż 100g i kurczak 100g 3 posiłek 120g makaron 4.posiłek przed treningowy 120g makaron i 100g chleb pełno ziarnisty 5 posiłek po treningowy 120g kurczak i 100g ryż 6.twarog chudy lub półtłusty 100g,oliwia z oliwek 15g,masło orzechowe z K** 55g,+lody na dobicie kcal pozd

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 877 Data: 2015-07-04 09:09:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan HST i kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    wek 3. Posiłek nr 3 Szynka wieprzowa pieczona Łyżka oliwy z oliwek 4. Posiłek przedtreningowy Kurczak pierś Ryż brązowy 5. Posiłek potreningowy Ryż brązowy Mięso z ud kurczaka bez skóry 6. Kolacja Ser twarogowy półtłusty Oliwa z oliwek 1 tłocz.CasaDeAzeite Makrela wędzona Wiem, że jest do bani, ale może mi wystarczy. Do każdego posi

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1739 Data: 2012-01-17 22:31:07 Liczba szacunów: 0
  • Masówka do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    II posiłek--taki sam jak 2 ( w szkole ) patrz wyzej, sporo tej buly.. Posiłek przed treningiem Ryż brazowy-100g OK ok, ale dalym nieco wiecej kury Piers z kurczaka-80g zaraz po treningu Glukoza-30 g Od razu po treningu banan a gdzie bialko?, wywal glukoze 30 minut minut potem Makaron razowy -80g kurczak- 80g jezeli p

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 687 Data: 2007-11-11 11:08:13 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej - układanie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aturalnego 1,5%, 2 jablka obiad: warzywa, gtowana wołowina 100G, ryż lub ziemniaki 50g podwieczorek:0,5 l kefiru lub jogrtu naturalnego 1,5%, 2 gruszki kolacja: warzywa 150g, kurczak 50g gotowany (filet z kurczaka). Wartośc oscylowała około 2000kcal. Jak dla mnie to zero energii (i fektywności w pracy-praca umysłowa). Zrzuciłem w 6 tyg. 8kg - podob

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 2017-07-09 20:17:00 Liczba szacunów: 0