SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Dieta Redukcyjna (OCENA + POMOC)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bym prosić o ocene diety (Napisałem ją WG. zasad jednak może coś jest źle może można coś zmienić. 2. Obiad? Wiem, z reguły na obiad jem coś lekkiego np. zupa z owoców morza, kurczak z ryżem itp. Tej części prosze nie oceniać bo nic z tego nie wyniknie. 3. Szukałem linków do stron z wartościami odżywczymi produktów (B,WW,T) jednak nie znalazłem ta

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2593 Data: 2006-05-16 14:58:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny- 55 kg ektomorfik

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zczypiorek, cebula, rzodkiew), 3 kromki grahama + 2 łyżki oliwy Drugie śniadanie ( szkoła, 10:35 ): 1 – 3 kromki grahama z serem białym +10 ml oliwy 2- Kanapki z kurczakiem( te z kuchni SFD;)) Przedobiad ( szkoła, 13:30 ): 1 – kurczak+ ryż+ jakieś warzywa(ogórek,pomidor…) 2 – ryż z jogurtem+ orzechy włosk

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2378 Data: 2010-01-08 21:40:06 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lub naleśnik z jogurtem i owocem. II śniadanie(w szkole): jogurt, musli, owoc LUB kanapka z chleba żytniego lub razowego z szynką drobiową, owoc i warzywko. obiad: pierś z kurczaka/ryba/wołowina, ryż/kasza i warzywa Czasami naleśniki z mąki pełnoziarnistej z warzywami i kurczakiem podwieczorek: ten posilek to bardzo roznie jem. Czasami warzywa,

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 669 Data: 2010-03-14 20:15:54 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie 07 - 30 Płatki owsiane 100g B6,9 / T 2,5/WW 77/kcal 389,6 OK Mleko 3,2% 300g B 9,9/T 9,6/WW 14,4/kcal 183 OK Ser twarogowy chudy 50g B 9,8/T 0,25/WW 1,7/kcal 48,8 OK orzechy włoskie 50g B8/ T30/ WW5,7 kcal 322 OK WSZYSTKO OK , JAK CHCESZ MOZESZ GARSC RODZYNEK DAC Razem B 34,6/T 42,4/WW 98,8/kcal 943,4 II Śniadanie 09 - 40 Chleb żytni r

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1165 Data: 2006-03-04 09:16:45 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie dietkę na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie 7:00 ® Porcja płatków owsianych z mlekiem i jajecznica z 3 jajek z warzywami i oliwą I Śniadanie (szkoła) 9:35 lub 10:30 ® Bułka rAZOWA z warzywami mięsem II Śniadanie (szkoła) 11:15 lub 12:25 przeczytaj link w moim podpisie Obiad 15:00 lub 16:00 ® Kurczak z ryżem, surówką, ziemniakami + kompot (do tego jakieś o

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 553 Data: 2010-03-06 17:35:06 Liczba szacunów: 0
  • snorri1 / Dziennik osobnika biurowego

    Post
    Trening dla początkujących

    mne mleko 2% i w zależności czy mam czas się bawić to jajka (jajecznica z 8 sztuk) albo 50gr WPC. Po treningu kanapeczki (pieczywo pełnoziarniste na zakwasie chudo krojone + kurczak , owoce, ale nie mam siły jeść zatem wmuszam w siebie na raty. Obiad mam z firmy cateringowej w pracy więc zazwyczaj jest jakieś mięso, ryż coś zielonego. Później dorz

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 12956 Data: 2011-10-17 09:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    T = 9,96g KCAL = 9,96*9 = 90 kcal Razem = 28,6 , WW = 76,8 , T= 13,1g , Kcal = 539,7g 3. OBIAD - 16.00 100g kaszy gryczanej B = 12g, WW = 70g, T = 3g KCAL = 359 100g piers z kurczaka B: 21,5g , WW = 0 , T = 1,3g KCAL = 21,5*4+1,3*9 = 97,7 20g orzechów B: 3g, WW= 3,5g, T = 12g KCAL = 3*4+3,5*4+12*9= 134 KCAL Warzywa RAZEM : B = 36,5g, WW : 73,5 , T

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2010-07-15 16:45:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    28,4 , KCAL = 799 KCAL 2 . ŚNIADANIE Nr. 2 - 12.30 ( Przedtreningowy) 125g kaszy gryczanej B: 20g , WW = 87,5g, T = 3,7 , KCAL = 12*4+70*4+3*9 = 463,3 KCAL 100g piersi z kurczaka B: 21,5g , WW = 0 , T = 1,3g KCAL = 21,5*4+1,3*9 = 97,7 Warzywa RAZEM : B : 37,5 , WW = 70g , T = 4,3g , KCAL = 561 KCAL TRENING – 13.30 - 14,30 Bezposr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2010-07-15 17:22:53 Liczba szacunów: 0
  • Odchudanie POMOCY!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    isz o świeżym a nie kiszonym czy konserwowym ... orzechy laskowe zbędne ... obiad: piszesz ryż ;/ ale ile ryżu ??? no i znowu pytanie gdzie warzywa ?????? zostaw ryż 45g kurczak 150g pomidorek połówka np ogórek świeży tyle co pomidora objętościowo ( warzyw świeżych nie licz do indeksu ) papryka czerwona parę pasków ... wszystko polej łyżką

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 2010-10-30 20:08:25 Liczba szacunów: 0
  • Suplementy na sile, co polecacie, czego na pewno nie brac.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moja dieta wyglada tak: śniadanie, 250g piersi z kury rano + serek wiejski drugie sniadanie, serek wiejski + jablko obaid, piers z kurczaka ( ew beef ) ok. 300g + torba ryzu 100g po treningu, ryz + kurczak/ryba/tunczyk z puszki przed snem 100g twarozka z dzemem ( na sucho nie moge tego przelknac ) dieta bardzo monotonna, diete trzeba urozmaicac w

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 2013-02-09 12:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg rkarpinski

    Post
    Po 35 roku życia

    Wolny, wiosenny dzień. Dzisiaj tylko aero, węgle nisko. Małżonka dostała wiosenne śniadanie i jak tylko wróci ze szkoły dostanie obiad ;-D Dla mnie 1kg kuraka, 2 jaja całe sadzone. Kurczak duszony z cebulą i papryką przez 25 min na małym ogniu. Na deser podzielone na dwie porcje sernika low carb od Artura 300g twarogu 0g tł/100g, 2,5g ww/100g, 18

    Odpowiedzi: 503 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-06 12:42:04 Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana i spora redukcja.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie: -8:00 2 jajka na twardo oraz ZIELONA HERBATA!-500 KCAL Drugie śniadanie: 10:50-Jogurt 100gram - 200 KCAL Posiłek przed treningiem: 15:30 500 KCAL??? Posiłek po treningu: 17:30 Kurczak + jakaś surówka + ziemniaki/ryż 1000 KCAL Kolacja: 19:00 Tuńczyk w puszcze/Makrela/Twaróg 500 KCAL ZIELONA HERBATA! Wychodzi coś pod 3000 KCAL bo nie będ

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 4100 Data: 2009-10-26 22:02:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny + Pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siane -łyżka oleju lnianego/oliwy z oliwek/ Śniadanie 2: -Jajecznica (2 całe jajka i 2 żółtka) razowiec -garść orzechów/łyżka oleju lnianego/oliwy z oliwek/ Obiad: -Mięso(kurczak,indyk,wołowina) lub ryba -makaron/ryż/ziemniaki/kasza -surówka oliwa Posiłek przed treningowy: -Mieęso/twaróg(chudy,półtłusty,tłusty)/jajka/ryba -makaron/ryż/ziem

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2011-04-13 06:03:53 Liczba szacunów: 0
  • z jaką dietą wystarować na odrobienie strat ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wazny przy duzym spozyciu bialka. Dieta sportowca ma nie tylko przynosci efekty ale ma byc tez zdrowa dla organizmu a co jest nie zdrowego w tej diecie ?? - pół kilo mięsa (kurczak/ryba/czasami wołowina ) - dużo ryżu i ziemniaków - ponad pół kg warzyw dziennie - zdrowe tłuszcze które dodam z czasem a nabiał sporzywam ale to rzadko , raczej un

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 734 Data: 2009-08-20 15:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Masa(kra)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na KMC?? Rano.6.30 lub 5.30 Musli/platki owsiane 100g+200g mleka 1.5%+2 jaja sadzone owsiane,dorzuc np.owoc/rodzynki dodaj orzechy/pestki 2 sniadanie 10.15 chleb razowy 50 g kurczak 50 gram warzywo dodaj oliwy daj wiecej chleba i miecha Poszkole 14.00 Tosty z tunczykiem z chleba razowego 200g tosty zmien na kasze/ryz/makaron,dodaj oliwy i warzyw p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2009-03-11 20:27:39 Liczba szacunów: 0
  • Panna_Kika/Co mnie nie zabije...czyli walka z hiperprolaktynemia

    Post
    Trening dla początkujących

    II fląderka, 228g+jaglana, 30g+orzechy włoskie, 20g+kapusta biała duszona+jabłko, 160g III pierś pieczona, 150g+avocado, 50g+jaglana, 30g+marchew, 200g IV i V w planie może kurczak duszony z papryka i grzybami chińskimi i trochę oleju sezamowego... Pojechałam na uniwerek na pierwsze w tym semestrze wykłady. Jedzenie zapakowałam, kupiłam przepustk

    Odpowiedzi: 295 Ilość wyświetleń: 13775 Data: 2009-09-21 17:35:12 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    : 3 całe jajka 50g kaszy kukurydzianej Plasterek sera żółtego Banan B-30 W-79 T-21 Lunch: 120g twarogu 0% 1 łyżka masła orzechowego B-27 W-6 T-13 Obiad: 150-200g Wołowina lub kurczak 150-200g Warzywa B-42 W-7 T-11 Przed treningiem: 30g ON Gold Whey 30g Vitargo B-25 W-31 T-/ Po treningu: 30g ON Whey Gold 10g ON Casein 40g Miodu B-32 W-35 t-/ Kolacja

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2011-09-21 13:14:45 Liczba szacunów: 0
  • Tłuszcz na brzuchu vs szczupła sylwetka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    arści orzechów - tak żeby zmniejszyć wyrzut insuliny z rana. Dodatkowo przesunięcie posiłku z węglami typu ryż / kasza na około treningowe tj. Śniadanie -> łosoś + warzywa -> kurczak + ryż -> trening -> kurczak + ryż. Prawdopodobnie problem brzucha wynika u mnie również z nadmiaru skóry - zrzutka ponad 35 kg, zejście z rozmiary XXL na M/S zrobiła s

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1570 Data: 2014-12-21 19:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny, edycji i porad:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    szonymi 150 g Jogurt naturalny 2% tłuszczu 150 g jajka 120 g Orzechy wloskie 25 g 2 sniadanie Chleb żytni pełnoziarnisty 120 g (liczac ze kromka 30 g) Polędwica z piersi kurczaka 100 g Pomidor 180 g (liczac ze jeden okolo 90 jak u mnie na wadze) /dodaj maslo lub orzechy, zamiast polędwicy lepszy będzie kawałek mięsa/ryby (Silownia) Po silo

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2010-06-20 23:41:03 Liczba szacunów: 0
  • ***Spam odzyje,ekipa spamu nie zniknie w pyle. Ratowac trzeba ,dajcie mu chleba..**

    Post
    Trening dla początkujących

    dieta: sniadanie 150 gram płatków 5 jaj 20 g masła orzechowego 1 banan witaminy godzine przed treningiem 100g makaronu lub ryzu 200g mięsa (kurczak/wołowina/indyk) warzywa 1 banan 35-40 mni przed treningiem shock therapy + 50 gram carbo bezpośrednio po treningu 100g gainera 5g kreatyny połtorej godziny po treningu 300g ziemniaków 200g mięsa warzywa

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-13 21:25:39 Liczba szacunów: 0