SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Jaki no do tego ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    B - 2,5g T - 1,3 W - 1,0 Dzień 1 Śniadanie Musli z owocami 80g Mleko 2,0% 250ml ser biały 2 Śniadanie Chleb żytni razowy 90 mięso w postaci szynki pokrojone warzywa Obiad Ryż biały 100 Cycek gotowany 120g Sałatka warzywna 120g Oliwa z oliwe 10ml Podwieczorek Makrela 50 Chleb żytni razowy 30g warzywa Kolacja 3 jaja Pomidor Pestki z dyni Dzień 2 Śnia

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 2010-08-18 11:03:14 Liczba szacunów: 0
  • dieta SOG

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    -rodzynki -jogurt :jogurt naturalny-musli :ok Sniadanie 2: -makaron -jogurt naturalny -owoce Ok daj troche wiecej bialk powiedzmy dorzuc twarog jeszce Obiad: -makrela / kurczak ok -warzywa ok -oliwa z oliwek ok-ziemniaki, kasza :ziemniaki dawaj 2-3razy w tyg tak to starajs ie szamac ryze kasze makarony..! Po treningu: -glukoza (3 duze plaski

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1628 Data: 2006-06-27 20:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Metka ?

    Post
    Doping

    nny podobny nabiał - jogurt Obiad - jakaś zupa - mięso - ryż/ ziemniaki/ makaron - surówka Podwieczorek - baton energetyczny/ 2 kanapki - sok do picia - jogurt naturalny Kolacja - mięso (ryba, drób lub kurczak) - ziemniaki/ ryż/ kasza/ makaron - surówka - może by też twarożek no i po tym przytyłem 1 kg.. więc sami widzicie ile dieta mi pomaga..

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 2009-06-22 19:22:35 Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w, prosze tez matke zeby zamiast slodyczy kupowala mi kostke (250g) twarogu dziennie, poza tym sa jakies szynki i kilebasy w domu (sniadanie ,kolacja), obiad normalny (schab, kurczak + ziemniaki...:/ ) , wtedy drugi obiad 200g ryzu za moja kase tez z biedronki. Dziennie na spokojnie dostarczam 2g bialka/kg, 5-6g weglow/kg ciala.Miesiecznie koszt di

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 6856 Data: 2007-02-06 16:12:35 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny REDUKCJA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1.Sniadanie 6:30 Mleko 1,5% 300g Owsianka Rodzynki 50g Oliwa z oliwek 2 lyzki 2 jajka na twardo 2. Sniadanie II 10:30 Chleb ciemny 3 kromki +Wedlina z indyka Jablko 3.Obiad 14:00 Ryz + piers Kurczaka / ryba + Salata/ pomidor etc. 4.Przed treningiem 17:00 (aminokwasy) Oliwa z oliwek Bialka jajek 5.Po treningu 20:30 Kurczak + ryz ew. ryba 6.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 963 Data: 2009-03-03 06:56:42 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] wojtek - Winter shredding feat. Solaros

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Myślę, że musi minąć kilka dni, zanim obiektywnie ocenię czy podbicie fatu powoduje poprawę samopoczucia. Wiem na pewno, że dużo bardziej można kombinować z miską :) Póki co, drugi dzień poszedł. Tym razem dzień nietreningowy. Dieta: 1 posiłek o 20 w drodze. Było już takie ssanie, że musiałem zatrzymać się i coś zjeść, potem już w domu normalne pos

    Odpowiedzi: 1147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-30 23:12:53 Liczba szacunów: 0
  • Carb cycling - zalewanie na masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    powoli zwiększałem. Posiłki na masie wyglądały mniej więcej tak: DT: 1: Śniadanie: owsianka z rodzynkami ~150-160g + szklanka mleka z 30g WPC - ~36b 105ww 2. Migdały 72g + kurczak - 36b 37,5t 3. Serek wiejski - 22b 10t 4. Przedtreningowy: owsiane błyskawiczne/kleik ryżowy + szklanka mleka z 30g WPC - ~36b 105ww lub jajecznica z 5 jaj - 38b 28t

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2015-01-17 12:31:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne wyniki wyliczeń... początkujący

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lnie jajka gotowane na miękko / sniadanie nalezy spozyc nie zwlocznie po wybudzeniu Śniadanie 2 w szkole : Mięso i kasza z warzywami polanymi oliwa z oliwek Obiad : Piers z kurczak ,kasza gryczana ,warzywa zalane obficie oliwa z oliwek / do 2h przed treningiem Przed Snem : Ser biały półtłusty nie bardzo wiem co na kolację i jak to rozłożyć na p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 802 Data: 2007-01-13 21:39:50 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    zo, zeby nie miec jakichs problemow zaladkowych itd, a po treningu jem roznie - np. rano zaleznie od tego czy jestem w domu to jakies kanapki, albo jakas ryba z ziemniakami, kurczak, czy cos takiego. Jem zdrowo, tzn. zadnego alkoholu, napojow gazowanych, fast foodow. Moje posilki wygladaja czasowo gdzies tak: sniadanie kolo 5:30 trenin po treningu

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-25 16:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Mikers - From zero to... << str 55, 95 >>

    Post
    Trening dla początkujących

    Pozdrawiam Dominik! Na śniadanko- placuszki owsiane Przedtreningowo- ryż, tuńczyk, oliwa, warzywka W szatni- 30g Muscle Up Protein z 200ml mleka + rodzyny + Figa :-D W domku- kurczak curry z ryżem Na później- nie wiem, co wpadnie to będzie %-) Wnioski/Pytania/Inne Chyba po raz 1 w życiu jechałem dzisiaj rowerem o 6 rano. Kurs na uczelnie, potem do

    Odpowiedzi: 1210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-11 18:25:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla hard gainera- do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Domyślam się że celem jest masa więc stanowczo za dużo białka....tłuszczu też za dużoA 1.Śniadanie ok. 8.00 Placek: *płatki owsiane 100 gram *2 jaja całe /// DAJ 3 JAJKA *oliwa 15 gram /// WYWAL 2.II śniadanie ok. 11.00 Kanapki *ser biały ok. 80 gram *chleb razowy 3 porządne skiby ok. 100 gram *oliwa z oliwek 15 gram /// 10 GRAM 3.IIIśniadan

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 2006-01-02 20:01:07 Liczba szacunów: 0
  • Suplemeny Potreningowy na mój organizm

    Post
    Odżywki i suplementy

    2 kawałki chleba razowego, 2 plastry szynki z indyka 0,5 pomidora i ogórek kawałek 10.00 II Śniadanie : Sałatka z Mieszanka sałat , nasiona Chia, pomidor ,ogorek, pół piersi kurczaka i 2 łyżki oleju rzepakowego tłoczonego na zimno dla obniżenia cholesterolu 14.00 I posiłek : banan, jabłko , jogurt naturalny 17.30 II Posiłek : makaron razowy , kurc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3426 Data: 2017-07-13 15:33:10 Liczba szacunów: 0
  • Problem Treningowy - brak efektów.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie ramion na triceps, ale to też na wspomaganiu. Kiedy mam stosować to podciąganie, a może w ramach rozgrzewki przed treningowej? 3.Co można jeść bogate w białko na kolację i śniadanie (oprócz mięsa, bo przyjęło się tak, że jadam je tylko na obiad. Ewentualnie kurczak pieczony na kolację). Zmieniony przez - MaciekTREC w dniu 2015-04-01 23:55:54

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2015-04-01 23:52:44 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi pod sporty walki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapotrzebowanie wyliczone wzorem masa ciała x 24 x wsp. aktywności (1-1,5) wynosi ok. 2500 kcal. A poniżej przykład posiłków dziennych. Mam nadzieje, że dobrze to ułożyłem. Liczę na rady. Śniadanie 2 jaja na twardo + majonez (pół łyżki stołowej) &#8211; ok. 160 kalorii + 90 kalorii 2 kromki chleba WASA + 2x plaster szynki/sera &#8211; 50 kc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3476 Data: 2010-11-08 19:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej - nie kilogramów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie chce odpowiedzieć na temat to niech nie pisze w ogóle. Obecny plan mam taki: Śniadanie odżywka białkowa 2 śniadanie owoce lub ciemne pieczywo/jajka Obiad - ryż/makaron + kurczak + warzywa Po pracy gainer Trening, a po treningu drugi raz gainer Wieczorem - owoce, a przed snem kazeina w postaci wiejskiego. Będę starał się unikać wszystkiego co z

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2011-06-23 22:02:40 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie 16 lat

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Posiłek ilość kcal białko węglowodany tłuszcze edycja Śniadanie 7:00 Produkty b.d. 186 12 10 9 usuń Jaja kurze (100g) g 140 12 0 9 usuń Jabłko g 46 0 10 0 usuń Herbata bez cukru g 0 0 0 0 usuń Edytuj posiłekDodaj produkt Śniadanie nr2 10:40 Produkty b.d. 385 19 65 6 usuń Chleb Razowy Polskie Zboża - Bochen g 226 6 52 2 usuń Szynka kanapkow

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 483 Data: 2014-03-13 21:05:16 Liczba szacunów: 0
  • inwidualne pojedyncze przypatki chudych osob, nie umiacych przybrac na wadze

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jest poprostu sie roztyc, wiec bede przyjmowal jak najwieksza liczbe kalorji, tyle ile sie zmiesci, nie chce mi sie tego wyliczac na gramy. no i pierwsza zmiana sniadanie (kurczak, ryz, groszek, marchewka, kapusta, kielki fasoli mung, por, olej, sos sojowy + herbatka z pokrzywy + surowe jajko) zrobiłem sobie zaraz jak wstalem i zjadlem 9:45 , a

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 2013-04-12 10:16:39 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    00 - ok. 250 kcal 2 "kromki" pieczywa żytniego wasa - razem 50 kcal twaróg/wędlina+pomidor sok marchwiowy OK -obiad I 14:00 - ok. 400 kcal ryba/wołowina/wieprzowina/kurczak 150g ryż brązowy 50g warzywa 100g oliwa z oliwek 13g OK -obiad II 18:00 (1h przed treningiem)-ok. 300 kcal to co na pierwszy obiad minus warzywa i oliwa OK BRAK POSIŁK

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 921 Data: 2009-01-31 17:35:48 Liczba szacunów: 0
  • snorri1 / Dziennik osobnika biurowego

    Post
    Trening dla początkujących

    mne mleko 2% i w zależności czy mam czas się bawić to jajka (jajecznica z 8 sztuk) albo 50gr WPC. Po treningu kanapeczki (pieczywo pełnoziarniste na zakwasie chudo krojone + kurczak , owoce, ale nie mam siły jeść zatem wmuszam w siebie na raty. Obiad mam z firmy cateringowej w pracy więc zazwyczaj jest jakieś mięso, ryż coś zielonego. Później dorz

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 13188 Data: 2011-10-17 09:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta -Masa!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odrobina skruszonego sera, jajko na miekko, odrobina rodzynek. Sniadanie 2 w szkole Chleb razowy do tego szynka z piersi indyka lub z serem ,jablko lub banan Obiad : Piers z kurczak lub kasza gryczana lub ziemniaczki z kotletem schabowym lub mielonym. czuje sie pelen energi i po odpoczynku do 2h zbiera sie na trening Przed samym treningiem Gainer

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4805 Data: 2006-09-25 23:52:54 Liczba szacunów: 0