SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kształty brzucha

  • Dieta 65kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rzeczytałem. Więc jak coś to nad dietą pracuję. Jednak jakby jakaś pomoc wpłynęła, to bardzo ułatwiło by sprawę :D Jeszcze jedno chodzi o masę, ale też żeby trochę podkreślić kształty brzucha. Czy jest potrzebna mi jakaś mega dieta. Musze stosować się do tych wszystkich przepisów? Śniadanie: Płatki owsiane Oliwa z Oliwek Rodzynki suszone Mleko

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 921 Data: 2010-06-23 11:09:46 Liczba szacunów: 0
  • prop+winko brzuch

    Post
    Doping

    woda spadla :) he nie mysl ze kosci sie cofnol , poprawisz ksztalty brzucha i decyt.::) bedziesz mial gore fajnie rozbudowano to i brzuszek bedzie wizualnie mniejszy niz powinien P)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 936 Data: 2009-08-04 00:06:54 Liczba szacunów: 0
  • TEST Masa -Center88 start str 7

    Post
    Doping

    Witam serdecznie nadszsedl czas na podsumowanie pierwszych osmiu tygodni testu.Ja jestem zadowolony i mysle ze zrobilem to co chcialem przez ten krotki okres.Pokrotce przedstawie jak zmienila sie waga/wymiary/sila/odczucia/na+/na-. A wiec zaczniemy od wynikow wagowo-wymiarowych: Waga poczatkowa/koncowa 107/117 zmiana +10kgBiceps poczatek/koniec

    Odpowiedzi: 944 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-22 16:23:36 Liczba szacunów: 0
  • Reakcja mięśni na zbyt intensywną serie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Purvis, właściciel klubu "Focus on Pitness" w Okłahoma City, dodaje: "Możesz się rozrastać w ramach genetycznie uwarunkowanego kształtu mięśnia, a to potęguje kształty, które są specyficzne tylko dla ciebie". Ale genetyka może oddziaływać na kształt nie tylko w taki sposób. POTENCJALNIE MOŻLIWY ROZROST Jest pewne, że jednym z n

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2070 Data: 2006-05-14 01:45:48 Liczba szacunów: 1
  • Konkurs modułowy-Sportowa Sylwetka na lato 2015-czerwiec str 61

    Post
    Po 35 roku życia

    ię zmniejszą(tkanka tłuszczowa i woda podskórna) ale sylwetka bardzo sie poprawi,będzie wyrzeźbionaa i umieśniona. Druga trudność-zachować odpowiednie kulturystyczne,sportowe kształty i proporcje sylwetki,bo inaczej możemy wyglądać w tym etapie gorzej niż na początku redukcji. https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/10253923_102039

    Odpowiedzi: 689 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-29 07:30:49 Liczba szacunów: 0
  • CYKL NA MASE I SILE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki -potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych - bazowych (przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 2006-08-24 19:47:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    się pojawi w dole brzucha, to już będzie tak średnio IMO. Zaobserwowałem u siebie ostatnio jedną rzecz, fet w dole brzucha schodzi a w bokach siedzi. I to ze 2x więcej http://zmniejszacz.pl/zdjecie/266/2601606_2015-06-0417.35.07.jpg Fota sprzed 2 dni zrobiona na luzaka. No i widze ze kształty trochę rozmyte. Na żywo ciut lepiej widac skosiki :-))

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-06 09:38:45 Liczba szacunów: 0
  • - ARNOLD CLASSIC 2015 -

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    órego nie brakowało Dex i Branchowi zabrakło Justinowi, ale to wg mnie kwestia czasu, bo jest młody i raczej nie będzie tylko "utalentowany" jak Evan. Cedric - on ma piękne kształty i formę zrobił o dziwo dobrą, ale jednak za słabą jak widać na jego pozycję, by łyknąć chociażby Justina, choć jego sylwetka obok Dexa jednak najbardziej się mnie pod

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-10 23:03:26 Liczba szacunów: 0
  • DT work_drugs - redukcja to dopiero początek

    Post
    Ladies SFD

    /27,5 20/20/25/25 MOC /-) 7. Podciąganie hantli wzdłuż tułowia 3x15 7/7/8 7/7/8 7/7/8 7/7/7 zapomniałam się pochwalić, że już przy poprzednim treningu zauważyłam jakieś fajne kształty i żyły na bareczkach /-)_ czasem specjalnie podwijam rękawy koszulki, żeby móc to podziwiać przed lustrem %-) 8. Uginanie ramion ze skrętem 3x15 5/5/6 5/5/6 5/5/6 5/5

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14776 Data: 2017-07-19 12:12:42 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tmu leci i nie musimy się o niczym martwić, zwyczajnie wykonując ćwiczenia na ekranie ;), nawet za nas liczą :D ;). lecz teraz jak już mam płaski to chce sobie wyrobić ładne kształty i wymyśliłem taki oto trening: poniedziałek, środa, piątek: - Spięcia z obciążeniem : 4 * 15 - skłony boczne stojąc z obciążeniem: 4 * 15 - unoszenie nóg w leżeniu p

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-03 12:20:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zcze wykonuję je w seriach łączonych z rozpiętkami w bramie. https://i.imgur.com/7JV91iel.jpg?1 https://i.imgur.com/DsOi42ul.jpg?1 https://i.imgur.com/w65RyfMl.jpg Powoli się kształty odsłaniają. Plecy poszły nieźle. Wiosłowanie troszkę bez czucia, ale hamowały plecy i lekki dyskomfort, podciąganie za to z mocą. Podobnie high row+narciarz, tu plecy

    Odpowiedzi: 2454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-06 18:45:48 Liczba szacunów: 0
  • jak rozplanowac trening (Michail)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2391 Data: 2003-07-16 15:36:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening 4 dniowy na 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5122 Data: 2003-07-01 00:59:34 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    lko ciut wyżej niż rok temu, ale wydaje mi się, że jakościowo jest spora różnica. Masy mięśniowej jest więcej co widać szczególnie po treningach, gdzie na pompie jakieś tam kształty i zarysy mięśni wyłaniają się. Z fatem najgorzej jest w dole brzucha i na boczkach gdzie złą robotę robi cały czas mnóstwo skóry która coraz grubsza powodując niechci

    Odpowiedzi: 3676 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-30 19:09:40 Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    w temacie o układaniu wlasnego treningu znalazłem taka informacje: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi ciężarami(sztanga, sztangielki)-ilość serii kształtować się

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-22 13:32:21 Liczba szacunów: 0
  • plan do Mawashi i Michila

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 2003-06-15 13:59:05 Liczba szacunów: 0
  • POMOCYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2003-08-15 13:57:33 Liczba szacunów: 0
  • przerwy miedzy seriami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8965 Data: 2003-07-09 11:36:00 Liczba szacunów: 1
  • Co robic mam problem z masa i ramionami?Jak przypakowac w lapie (biceps triceps}

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. I tak np.: Jeśli masz zamiar rozbudować swoje ciało i poprawić kształty sylwetki-potrzebujesz: Trening budujący, który oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych(przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.)z wolnymi cięża

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 10163 Data: 2003-06-20 23:53:02 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba / podsumowanie str9

    Post
    Ladies SFD

    t tłuszczu. Niestety, należy ona do dziewczyn, które muszą się bardzo silnie odchudzić by uzyskać brzuch o proporcjonalny kształcie i solidnie ćwiczyć siłowo by zbudować obłe kształty swojej sylwetce. A, że zacięcia koleżance nie brakuje, wiec mamy solidny efekt solidnej pracy, cała góra brzucha jest już widoczna, nogi zyskały kształt, naramienne ł

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 8817 Data: 2012-09-24 17:19:34 Liczba szacunów: 0