w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "krotkie fryzury meskie na zakola"

Strona spośród 75  stron dla zapytania: krotkie fryzury meskie na zakola

Fryzury Meskie i Damskie ;)

2004/20040614120442 jak w temacie fryzury dla kobiet i mezczyzn 14

Data: 2004-06-14 12:04:42 | Dział: Uroda | Autor: Nicci | Liczba SOGów: 26 | Trafność: 3688 |

URODA - najciekawsze tematy

solarin max następca solarinu! [http://www.sfd.pl/temat94831/] makijaż [http://www.sfd.pl/temat149354/] fryzury meskie i damskie ; [http://www.sfd.pl/temat144174/] kolczyk w pępku [http://www.sfd.pl/temat136280/] golić czy

Data: 2007-10-01 19:04:32 | Dział: Uroda | Autor: malutka_k | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2659 |

komputerowe dobieranie fryzury..

witam mam takie pytanie wiecie moze cos na temat profesjonalego dobierania fryzury dla mezczyzny dostsowanej do kształtu czaszki i wogółe do twarzy .mam zamiar sobie własnie cos takiego

Data: 2004-06-29 22:26:01 | Dział: Uroda | Autor: macpryw | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2652 |

Najfajniejsze męskie fryzury :P

wklejajcie tutaj najfajniejsze waszym zdaniem męskie fryzury co sądzicie o tych http://gim.gupshup.org/gal/h/1.%20hcfernandotorres_me_e28699_4734554

Data: 2007-07-06 23:12:23 | Dział: Uroda | Autor: Cavs_Fan23 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2652 |

Jaka fryzura? zakola :/

mam 18 lat i mam problem z włosami.. zrobiły mi się zakola ... nie wiem jaka fryzura pasuje do tego problemu nie chce golić się na łyso... może ktoś ma takie zakola i poleci

Data: 2009-10-24 18:31:46 | Dział: Uroda | Autor: patriota88 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2652 |

ZAkola czy jest jakis sposob?

no wlasnie czy jest jakis sposob na zakola z tego co wiem to genetyka ale czy da sie zrobic cos z tym bo to mnie denerwuje! z gory dzieki za pomoc!

Data: 2005-02-24 14:29:41 | Dział: Uroda | Autor: dejwidos | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2645 |

"zakola" problem

witam. mam 20lat i robią mi się zakola ... jest na to jakiś sposób czy mozna oszukac matke nature

Data: 2006-12-18 19:31:35 | Dział: Uroda | Autor: sprajt86 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2645 |

Zakola a Aminexil

robią mi sie straszne zakola wiem ze juz nie dam rady tego cofnac ale mam nadzieje ze chociaz troche opoznic ten proces .slyszalem ze aminexil firmy vichy jest dobry.troche kosztuje wiec zanim zdecyduje sie kupic to napiszcie czy warto.pozdro

Data: 2007-07-21 15:58:16 | Dział: Uroda | Autor: Lukelvf | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2621 |

Fryzury pilkarzy !!!

/20040226231620 abel xavier wrzucajcie tu fajne i orginalne fryzury pilkarzy !!!

Data: 2004-02-26 23:16:20 | Dział: Piłka Nożna | Autor: chudyksg | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2618 |

Układanie włosów na zelu

, mam pytanie jak ułożyć sobie włosy na żelu chodzi mi o nie dużego irokeza góra 4 5 cm typu [url=]http:/ fryzury info fryzury fryzury meskie 197[/url] lecz mam problem używam żelu a on wysycha , zel jest dobry bo firmy janna co zrobić

Data: 2012-09-06 16:57:45 | Dział: Uroda | Autor: dawid15291 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2607 |

Modne fryzury w tym sezonie

jakie są modne fryzury w tym sezonie mam długie dość brązowe włosy, chce iśc do fryzjera, ale po ostatnim razie który był dość dawno :p

Data: 2007-05-06 19:48:09 | Dział: Uroda | Autor: kooteczek | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2604 |

zakola na glowie;/

witam mam 20 lat i juz mi sie kurr#de robia zakola ehh;/nie bralem zadnych sterydow jedynie stosowalem odzywki.czy to przez odzywki moga mi sie robic zakola na głowie

Data: 2007-10-15 14:16:38 | Dział: Uroda | Autor: cichyVVV | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2595 |

co na "zakola"

mam 22latka i zaczynaja mi sie robic zakola na czulku;/ narazie jest luz ale jak beda wieksze to chyba juz nie bede nosil grzywki, sa jakies preparaty moj tata ani dziadek nie mial lysiny

Data: 2004-12-10 13:23:59 | Dział: Zdrowie | Autor: guzik777 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2586 |

Nowa fryzura z dluzszych wlosow

do wniosku ze u mnie to wyglada fatalnie :p chce sobie zapuscic wlosy aby powstalo cos takiego http://ikf.styl.fm fryzury meskie fryzura254988.htm aktulnie mam 6 cm , ale nie wiem co dalej nie wiem jak je ukladac , moze isc do fryzjera aby troche

Data: 2010-05-08 19:58:33 | Dział: Uroda | Autor: arek92 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2581 |

Ważny Regulamin Działu Uroda-Przeczytaj!

max następca solarinu! http://www.sfd.pl/temat205173/ 8. makijaż http://www.sfd.pl/temat94831/ 9. fryzury meskie i damskie ; http://www.sfd.pl/temat149354/ 10. *** kolczyk w pępku *** http://www.sfd.pl/temat144174/ 11.

Data: 2006-01-19 03:34:18 | Dział: Uroda | Autor: Raymond | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2578 |

Pytanie odnośnie dziwnej budowy pewnego modela.

wytłumaczyć jak on się dorobił tego brzucha. jakie ćwiczenia wykonywał oto link to typka: http://ikf.styl.fm fryzury meskie fryzura684557.htm

Data: 2010-10-30 17:44:10 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: youby | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2575 |

ORYGINALNE PERFUMY GUCCI ,KENZO- 100zł MESKIE,DAMSKIE.

2009/20090429160443 2009/20090429160408 2009/20090429160251 witam ,posiadam do sprzedania oryginalne damskie i meskie perfumy gucci,kenzo.moge miec rowniez inne marki takie jak hugo boss,lacoste i inne. cena perfumu to tylko 100zł i

Data: 2009-04-29 16:02:51 | Dział: Targowisko | Autor: MałolatAG | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2569 |

fryzury z włosów do ramion

włosy puszące się do ramion jaka będzie odpowiednia dla mnie fryzura. chyba nie krotkie gdyż po każdym myciu wyglądam jak pudel napuszona. wolalabym włosy krótki ale jeśli miałabym z nimi klopoty puszenia to wolę długie tylko jak się obciąć

Data: 2011-06-27 11:32:53 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2569 |

Mam zakola - pomocy !

mam 19 lat , mam zaawansowane zakola pozatym z tylu glowy robi mi sie taki okrag zadszych wlosow pewnie za rok dwa bedzie lyse miejsce jak u mnicha.gole

Data: 2006-09-05 20:10:48 | Dział: Zdrowie | Autor: bonifacy22 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2568 |

Wypadanie włosów , zakola ,- Szampon Dermena.

witam mam 21 lat i mam zakola . boje sie ze bedą sie powiekszac dlatego uzywam szamponu dermena . jakie sa wasze opinie o tym szamponie jest to

Data: 2010-11-01 11:24:07 | Dział: Zdrowie | Autor: latynos20 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2566 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: rozbijanie kostek rak | kick boksing | ćwiczenia na gróbe uda | prosty układ taneczny dla dzieci | pompki opole | PRZEMYŚL | problemy z sexem | klata skosna | gryf marbo sport | przykładowe plany na biceps | bia3ko jaj redukcja | najlepsze urządzenie do ćwiczeń w domu | trening na rzeźbę dla kobiety | opisz jedna z postaci fantsatycznych balladyna | cienie pod oczami czarne | profil wenetrzny | olimp stawy | obuwie sportowe nic bioform | olimp poznan | krotkie fryzury meskie na zakola