Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: krew z ucha

Strona 5 z 66

  • krew z nosa

    elo mam problem co kazdy trening leci mi krew z nosa dostane kilka prostych i potok krwi potem zna ktos jakis sposob oprocz wycinania crzastki 3 zeby mi tak nie leciała 3

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1674| Data: 2011-06-16 08:21:49| Liczba SOGów: 0
  • krew- maly problrem

    siema. moj bracik ma maly problem ma maly poziom hemoglobiny we krwi krew jest az taka czarna, lekaz podejrzewa ze stan przedzawalowy ale musi dopiero zrobic badania, moze ktos sie z tym

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1714| Data: 2008-10-25 15:30:14| Liczba SOGów: 0
  • po jakim czasie moge oddac krew ?

    po jakim czasie moge oddac krew po cyklu z 10amp propa i 100metki ktos sie orientuje

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1562| Data: 2004-07-15 15:25:23| Liczba SOGów: 0
  • KREW !!!!

    organizm podczas treningu, czy trzeba zmienić dietę na inną. z pewnością jest wiele osób na forum które już oddawały krew !!! piszcie co na ten temat wiecie .... możliwe że będzie to komuś potrzebne !!!

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1471| Data: 2004-07-31 10:36:41| Liczba SOGów: 0
  • oddalem krew

    witam dzis na uczelni pobierali krew ...no wiec zeby nie wyjsc na leszcza 7 tez oddalem spucisli mi pol litra i czuje sie teraz tak****owo ze mała bania 37 po jakim czasie organizm powinien odrobic straty 40

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1477| Data: 2006-01-27 15:29:22| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy, ociężałość, krew z nosa :(!

    a raczej coś w stylu zmęczenia ciężko mi się skupić itp od 3 dni jak dmucham nos z rana na chusteczkach pojawia się krew raczej są to krwawe zabarwienia nie dość mocne ale jednak są. .2 dzień jest mi odczuwam zimno bardziej niż zwykle i czuje

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1446| Data: 2012-11-07 13:10:11| Liczba SOGów: 0
  • Krew

    co robic jak dostaje po nosie to zaraz mi krew leci i nie bardzo moge kontynułować trening bo leci dosc mocno. co powstrzymie takie krwawienia moze jakies tabletki nie wiem pomocy!

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1377| Data: 2007-01-14 09:43:40| Liczba SOGów: 0
  • a jak bym oddał krew...%-)

    jestem na cyklu, prop 0.7 g na tydzien i tak sobie pomyslalem co by bylo jak bym oddal krew 7

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1279| Data: 2004-10-27 20:26:04| Liczba SOGów: 0
  • hcg problem, krew w srodku

    kurwa mac, mam troche krwi w hcg, nie bedize nic zlego jak bede nadal to wbijac oczywiscie krew moja...

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 1130| Data: 2013-01-28 08:43:12| Liczba SOGów: 0
  • KREW

    sluchajcie wlasnie strzelilem shota ze stanazolinu i gdzy wyjalem igle poleciala mi krew tak obficie ze ciezko bylo zatamowac.dlaczego tak sie stalo dlatego ze spialem miesien czy co

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1256| Data: 2004-12-10 17:43:57| Liczba SOGów: 0
  • krew z nosa podczas cyklu

    30mg, chcem również dodać że odrazu biore 3 tabletki po obiedzie nie rozkładam tego na cały dzień, od 4 dni leci mi krew z nosa, nie wiem czy to może być z tym związane czy to zwykłe przemęczenie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1287| Data: 2010-05-09 15:23:19| Liczba SOGów: 0
  • Ide oodać krew. Co będzie??

    jutro wybieram się oddać krew powiedzcie jak to wpłynie na formę

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1155| Data: 2007-11-16 14:03:08| Liczba SOGów: 0
  • Oddac krew czy nie oddac?

    witam mam pytanko czy ktos z was oddaje krew regularnie jest honorowym krwiodawca bo ja jestem tyle ze gdy ja oddawalemto nie trenowalem ale obecnie nadeszla wiosna

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1059| Data: 2006-04-02 11:32:34| Liczba SOGów: 0
  • Krew w strzykawce

    nie było krwi tylko powietrze . wbiłem już mniej więcej 0,5 ml i zobaczyłem ze w tym plastiku od igły jest krew :/ nie wiem teraz czy coś się może przez to stać co należy zrobić w takiej sytuacji przyznam ze troche mnie to speszyło

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1015| Data: 2009-03-27 09:45:05| Liczba SOGów: 0
  • Robimy masę

    konsekwentny w stosowaniu diety. obserwuj swój organizm, wprowadzaj zmiany, a po jakimś czasie wejdzie ci to wszystko w krew i będziesz osiągał porządane efekty 1 powodzenia pozdrawiam, norton 31 14 13 5 3 1 jezeli

    Odpowiedzi: 800| Ilość wyświetleń: 466785| Data: 2002-08-25 18:46:27| Liczba SOGów: 767
  • Omka, meta, jesteś nowy? początkujący? przeczytaj koniecznie! FAQ, koks, Słowniczek

    za co wyciągać 7 uwaga! odciągamy tloczek na ok. 0.5cm i czekamy pare sek , by sprawdzić czy igła nie tkwi w żyle krew dostanie się do strzykawki. wbicie się w żyłę i podanie tam koksu może nas zabić! lub dostaniemy fajnego udaru np. 7 nie

    Odpowiedzi: 369| Ilość wyświetleń: 223468| Data: 2005-06-02 20:53:14| Liczba SOGów: 317
  • [ART] Rozgrzewka w treningu siłowym

    rozgrzewka pobudza układ krwionośny, przyspiesza krążenie krwi, zwiększa objętość naczyń krwionośnych powodując, że krew może przenosić więcej tlenu i składników odżywczych do komórek naszego organizmu, co przekłada się na zaspokojenie potrzeb

    Odpowiedzi: 157| Ilość wyświetleń: 78348| Data: 2009-09-14 20:33:26| Liczba SOGów: 191
  • badanie krwi, co i jak

    stan zdrowia badanego, wykryć zapalenia, zatrucia i wiele innych procesów chorobowych zachodzących w organizmie. krew jest uniwersalnym łącznikiem pomiędzy wszystkimi komórkami organizmu. dostarcza tlen, substancje odżywcze, hormony i enzymy

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 52649| Data: 2005-07-28 13:39:16| Liczba SOGów: 4
  • Problem z uchem po uderzenu w głowę

    2 apapy, to jakoś ustąpił, zacząłem wydobywać patyczkami wodę z uszu, szło bardzo powoli później leciała ropa, osocze i krew więc zaprzestałem grzebanie czułem dziwne trzeszczenie np. przy smarkaniu z nosa, w pon. odrazu marszem laryngolog,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2465| Data: 2009-07-29 12:02:09| Liczba SOGów: 0
  • Leczenie naturalne Art

    szałwi. hamujące krwawienie ziele krwawnika, skrzypu, tasznika, rdestu ostrogorzkiego. oczyszczające krew ziele bratka polnego, skrzypu, ogórecznika, liść borówki, maliny, brzozy, korzeń łopianu, szyszki chmielu. moczopędne

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 44681| Data: 2009-07-29 22:11:50| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}