Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: kregoslup piersiowy

Strona 2 z 63

  • kregoslup jak u staruszka:///

    ciotka powiedziala mi, ze mam kregoslup jak staruszek, taki sztywny. fakt, malo mam ruchu dziennie. jakie cwiczenia gimnastyka wykonywac by uelastycznic kregoslup

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1390 | Data: 2004-02-04 15:22:17 | Liczba SOGów: 0
  • krzywy kregoslup a sw

    witam! moj problem polega na tym ze mam lekko krzywy kregoslup dzis pytalem sie siostry czy widac te skrzywienie a ona odpowiadala ze nie wie czyli chyba nie duze jak nie widac

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1314 | Data: 2008-06-27 19:48:35 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia obciazajace kregoslup

    przodu 2. mc podobno rumunski martwy ciag jest najbezpieczniejszy choc nie wiem do konca czy nie obciaza mocno kregoslupa. 3. wiosłowanie w opadzie mocno obciaza kregoslup 4 wyciskanie na barki zamiast w staniu to w siadzie. 5. drazek w

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3503 | Data: 2008-06-28 14:20:36 | Liczba SOGów: 1
  • Bol miedzy lopadkami, meisnie, czy kregoslup?

    oklady z lodu, ale pytanie moje brzmi tak czy mozna jakos na podstawie objawow samemu stwierdzic, czy to kregoslup czy miesnie bo w sumie jestem w lesie, bo nie wiem, czy rozciagac, czy nie, bo jesli kregoslup rozciaganie jak najbardziej , ale

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1192 | Data: 2012-04-20 22:33:57 | Liczba SOGów: 0
  • nerw piersiowy dlugi

    czesc,moj problem polega na tym ze mam uszkodzony nerw piersiowy dlugi,wziolem juz serie zastrzykow z nivalinu i jakos mi to niepomoglo.trwa to juz ponad miesiac ,oczywiscie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 466 | Data: 2014-06-01 12:54:46 | Liczba SOGów: 0
  • krzywy kregoslup

    jakie sa najlepsze cwiczenia na krzywy kregoslup w okolicy prawej lopatki,dretwieje prawa reka,lewa noga sprawia wrazenie krotszej,torebke nosze zawsze na lewym

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1014 | Data: 2010-12-13 01:04:45 | Liczba SOGów: 0
  • MSM A KREGOSLUP???????????????????????

    msm a kregoslup pisza ze strzelajace i bolace stawy oraz kregoslup mozna wyleczyc stosujac msm .czy ktos uzywal ten preparat

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 992 | Data: 2004-03-09 18:40:14 | Liczba SOGów: 0
  • Kregoslup

    witam . mam 13,5 lat i mam krzywy kregoslup ... od srodka do kregow szyjnych , a do tego kreg szyjny mam przesuniety 2 . uprawiam le parkour i koszykowke .

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 546 | Data: 2010-09-07 21:51:08 | Liczba SOGów: 0
  • Praca, dzwiganie a kregoslup i plecy

    czy aby sobie krzywdy nie zrobie, dzisiaj np przerzucilismy w 4h, 1000 workow po 15kg, martwie sie o plecy, kregoslup co o tym sadzicie nie ze mnie boli, poprostu wolalbym zapobiegac, czy takie przerzucanie moze mi zaszkodzic dodam ze reszte

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 374 | Data: 2014-05-20 21:20:38 | Liczba SOGów: 0
  • A6 Weider a Kregoslup

    hej! od 5 dni robie a6 i tak jak czytam posty roznych osob to widze ze narzekaja strasznie na bol kregoslupa. ja robie juz 5 dni i nie mam z tym problemu jedynie brzuch ciagnie ale o to tu chodzi. moje pytanie jest

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2399 | Data: 2007-04-23 18:20:33 | Liczba SOGów: 0
  • Dobry Lekarz na kregoslup Poznan Konin Bydgoszcz ???

    witam !!! dobry lekarz na bole kregoslupa: poznan , bydgoszcz, konin mieszkam w okolicach gniezna a z bolem mecze sie juz dwa lata dokladniej w miejscu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2397 | Data: 2011-11-05 20:06:31 | Liczba SOGów: 0
  • czy mozna wzmocnic kregoslup preparatami?

    czy mozna wzmocnic kregoslup preparatami takimi jak msm gluzozamina chondroityna jestem ciekaw plus cwiczenia czy mozna rozruszqc w ten sposob zesztywniale stawy kregoslupa pozdrawiam kolagen

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 2275 | Data: 2003-12-15 14:36:45 | Liczba SOGów: 0
  • kregoslup z gumy

    witam! wiecie moze jak rozciagnac kregoslup czesto sie widzi jak np cheeliderki sie tak ladnie wyginaja... z nog do mostka, z mostka na nogi przez plecy

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 2235 | Data: 2004-05-22 15:28:16 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na kregoslup i rownowage

    czy zna ktoś jakieś ćwiczenia na giętkość kręgosłupa inne niż mostek przy robieniu mostku bardzo boli mnie kregoslup czy można temu jakoś zapobiec czy to oznacza ze robię za duży na początek czy cos w tym stylu aha. i czy zna ktoś jakiś

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1875 | Data: 2005-12-12 17:22:13 | Liczba SOGów: 0
  • Kregoslup

    a nie o rozwazania teoretyczne czy podczas treningow czy to kyokushin czy podobnych style knockdownowe kregoslup ulega stopniowej dewastacji / czy sa jakies przeciwskazania do trenowania tych styli przez osoby ze skrzywieniem kregoslupa

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 1786 | Data: 2002-08-10 17:46:59 | Liczba SOGów: 0
  • Krótkie Plecy (kregoslup)

    urosnac ale lipa. wziasc hgh itp. bo wlasnie niski jestem.. a na wzroscie mi zalezy wlasnie. jakies cwiczenia na kregoslup moze.. odstawienie silowni czy cos.. prosze o rade;/

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 1646 | Data: 2008-11-04 23:11:34 | Liczba SOGów: 1
  • Szrugsy a kregoslup

    pytanie. no wiec trenuje sobie na silce i w moim planie mam szrugsy. zastanawiam sie nad wplywem tego cwiczenia na kregoslup ja jeszcze rosne a robie szrugsy dosyc duzym ciezarem bo 50kg. powiedzcie czy to przeszkadza we wzroscie : pozdro

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1587 | Data: 2007-03-10 13:49:52 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na kregoslup

    witam, czy zniesienie lordozy szyjne i ledzwiowej mozna poprawic jakimis cwiczeniami mam prosty kregoslup jak strzala juz mnie to trapi 5 lat, non stop boli mnie lewa strona szyii i lewa strona miedzy lopatka a

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1583 | Data: 2013-07-24 20:04:54 | Liczba SOGów: 0
  • Jak rozbujac,ujedrnic i rozciagnac kregoslup?

    witam. jak mozna ujedrnic i najmocniej jak sie da porozciagac kregoslup nie obciazajac go boli mnie oraz miesnie posladkowe te bola mnie bardziej czyli dolne miesnie kregoslupa

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1541 | Data: 2006-07-09 10:57:46 | Liczba SOGów: 0
  • kregoslup

    jakie cwiczenia obciazaja kregoslup bo chcialbym jeszcze urosnac 1

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1459 | Data: 2002-09-18 21:41:35 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}