Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kreatyna dla 12 latka

Strona 16 z 5000

  • PLAN NA MASE DLA ZAAWANSOWANYCH?:)

    siema wystawiłem tu plan dla tych co juz troszke cwiczą: ocencie go, jesli macie jakiś uwagi to piszcie,albo doradzcie cos. plan na mase!

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 19280| Data: 2006-04-27 13:16:39| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna + Carbo

    po treningu tyle mi zajmuje powrot z siłowni do domu myślałem o takich dawkach: dni treningowe na czczo: kreatyna 5g + 30g carbo po treningu: kreatyna 5g + 50g carbo dni nietreningowe na czczo: kreatyna 5g + 50g carbo

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 16236| Data: 2005-01-02 17:33:52| Liczba SOGów: 2
  • czy czeste jedzenie jajek jest szkodliwe dla mezczyzn??

    w jakim stopniu szkodliwe jest dla mezczyzn codzienne jedzenie jajek chcialabym o podanie wszystkich przeciw wskazan. w wieku 35 lat jak czesto mozna spozywac jajka na sniadanie chodzi mi o mezczyzne

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 19230| Data: 2011-01-21 13:33:43| Liczba SOGów: 1
  • Kreatyna a trądzik !

    dwóch miechów, trądzik zaczoł sie nawracać, i teraz w przedziągu tygodnia widze znaczą różnice na mojej twarzy. czy kreatyna moze rzeczywiscie miec na to jakiś wpływ pozdr.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 17419| Data: 2005-12-17 09:43:18| Liczba SOGów: 0
  • OLIMP [ Kreatyna Mega Caps 1250 ]

    2006/20061025094504 witam jakie jest najlepiej zalecane zazycie kereatyny olimp kreatyna mega caps 1250 proszo o dobre odpowiedzi z gory dzieki thx

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 17341| Data: 2006-10-25 09:45:04| Liczba SOGów: 0
  • [*] Śmierć 17-latka spowodowana sterydami [*]

    powod tego wszystkiego to czysta glupota i niewiedza. biegu wydarzen sie juz nie odwroci ale niech to bedzie przestroga dla innych !! zastanow sie 3x zanim chcesz cos zrobic.. coz to tyle ode mnie ! [*] rest in peace 2 [*]

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 10980| Data: 2006-08-04 01:06:47| Liczba SOGów: 13
  • Źródła energii dla mięśni, adaptacja do treningów siłowych, szkody wywołane treningie

    będzie więc zależało od stopnia skurczu mięśnia. __ głównymi źródłami atp w procesach anaerobowych jest fosf kreatyna i glikoliza. śródmięśniowa fosf kreatyna jest używana do szybkich i mocnych skurczy lecz wystarcza jej na mniej niż 30 sekund

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 17260| Data: 2008-08-07 21:47:08| Liczba SOGów: 12
  • 10 Reguł Poliquina na spożywanie węglowodanów dla optymalnego składu ciała

    10 reguł poliquina na spożywanie węglowodanów dla optymalnego składu ciała autor: charles poliquin 1. wyeliminuj zboża, a zwłaszcza pszenicę. to najważniejsza z zasad

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 17327| Data: 2011-05-01 23:14:40| Liczba SOGów: 12
  • odzywki bialkowe dla kobiet

    bialkowa. jem piersi z kurczaka, jajecznice z 1 zoltka i 3 bialek, serki wiejskie, ryby itd. ogolnie duzo bialka. schudlam 5 kilo. chciala bym jeszcze ale nie chce stracic miesni. slyszalam zeby wypijac koktail bialkowy zamiast sniadania i kolacji.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 18688| Data: 2007-12-15 16:11:53| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna - negatywne skutki zażywania.

    kreatyna powoduje rozrastanie się wszystkich mięśni w organizmie, a nie tylko tych trenowanych, powoduje więc także rozrastanie się mięśnia sercowego. pierwsze kłopoty zaczynają się po kilku latach, zwykle od lekkiego migotania przedsionków.

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 16803| Data: 2005-05-19 11:00:26| Liczba SOGów: 2
  • Kreatyna - przed czy po treningu?

    do tej pory pojawiło się dziesiątki tematów czy badań o tym jak świetna jest kreatyna jak zwiększa siłę i beztłuszczową masę ciała – i to jest prawda:

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 12185| Data: 2014-01-15 23:06:56| Liczba SOGów: 8
  • ile tak naprawdę daje kreatyna?

    temat był walkowany wiele razy,ale chcialem zapytać o rzecz która mnie nurtuje najbardziej: ile sily dodała by mi kreatyna jezeli teraz na czysto wyciskam 77kg,wiem ze uwarunkowania genetyczne itp nigdy wczesniej nic nie bralem ....ale chcialbym

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 16645| Data: 2002-01-09 22:50:33| Liczba SOGów: 1
  • OPIS: Glutamina, Kreatyna, HMB, Aminokwasy ogólnie

    dla sportowców: 10 do 30 g l glutaminy w zależności od intensywności wysiłku bezpośrednio po treningu. kreatyna monohydrat kreatyny kreatyna jest substancją podobną do białka, która składa się z trzech aminokwasów metioniny, argininy

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10388| Data: 2003-02-22 11:43:14| Liczba SOGów: 5
  • Najlepsza kreatyna na siłe.

    witam.jaka według was jest najlepsza kreatyna na siłe w dość rosądnej cenie.słyszałem że olimp 1250 mega caps jest najlepsza.dzia za pomoc.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 16545| Data: 2006-09-12 16:38:07| Liczba SOGów: 0
  • kreatyna+dekstroza

    pytanko ostatnio obiło mi się o uszy że kreatyna + dekstroza = niezłe efekty próbowałem już samej kreatyny i było ok .czy ktoś probował takiej kombinacji ! trzymaj sie ramy to sie nie posramy

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 16530| Data: 2002-07-16 00:46:24| Liczba SOGów: 3
  • sprawdzian matematyka z plusem dla klasy 6 pola wielokątów

    chcę link do matematyka z plusem dla klasy 6 sprawdzian z pola wielokątów. z góry dziękuję! !!!!!!!!!!!!! !! !!!!!!!!!! !! !!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!! !!!! !!!! !!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!! !!!!

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 18184| Data: 2011-01-11 17:30:06| Liczba SOGów: 0
  • W jakich produktach spozywczych jest kreatyna

    co jesc zeby zastapic kreatyne, w jakich produktach spozywczych zwarta jest kreatyna

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 16337| Data: 2004-06-27 00:47:38| Liczba SOGów: 1
  • Kreatyna - wzrost wytrzymałosci,siły i masy miesniowej

    na jakże często omawiane spadki po cyklu. http://www.sfd.pl/kompendium_wiedzy_o_kreatynie t521393.html kreatyna jest naturalnym zwiazkiem syntetyzowana glownie z argininy,glicyny i metioniny.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 14458| Data: 2011-02-07 02:54:32| Liczba SOGów: 4
  • normy dla FT4 i FT3 pod wzgledem wieku człowieka

    ok norma dla ft4 to od 9,0 20,0 pmol/l ,ale jesli 50 latek ma np 12 to jest ok ale gdy 20 latek ma 12 to chyba za malo jak na swoj wiek czy mam racje jak to jest czy te normy nie powinny miec przedzialu wiekowego

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 18032| Data: 2006-06-28 18:43:36| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna i kofeina - wlasny test

    glikogenu trening silowy, bez ww w diecie w miesniach. od poczatku ok 1 1,2g kofeiny dziennie, razem z kreatyna oraz minimalnie zmniejszylem ilosc plynow. po 3 dniach pozbylem sie zbednej wody, glikogenu uszczuplilem juz wczesniej. dopiero 4

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 14983| Data: 2006-01-06 23:47:28| Liczba SOGów: 9

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}