SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kreatyn

  • Masa - jak zacząć?

    Post
    Odżywki i suplementy

    inną firmę więc nie bede sugerował marki (ceny w granicach 100 - 150 zł za 2 kg opakowanie, które zwykle starcza na 1 - 2 miechy). Moge tez ci plecić gainera - czyli mix białek i węglowodanów. Ja konsumuje samo białko bo węgli spożywam sporo z diety. Na początek to powinno wystarczyć. Żadnych kreatyn ani innych gadzetów nie polecam. Tyle ode mnie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 2005-04-09 15:23:44 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc...

    Post
    Odżywki i suplementy

    mono = kreatyna ? kupiłem dzisiaj shakera więc wole w prochu ;D mam prośbę, podajcie mi linki do tych dobrych kreatyn na sklepie sfd, bylbym wdzieczny

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 2009-11-10 22:09:28 Liczba szacunów: 0
  • SONBATY KREATYNA TRECa

    Post
    Odżywki i suplementy

    ują, ewentualnie tabletkują (kapsułkują). Kreatynę w tej postaci jaka używamy uzyskało i opatentowało laboratorium SKW z Niemiec. I oni sa liderami w produkcji kreatyny. Z tego laboratorium pochodzą kreatyny oznaczone znakiem jakości Creapure (min Prolab, Scitec, Ultimate). Najtańsza i najsłabsza jakościowo kreatyna p

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2306 Data: 2002-08-12 13:27:51 Liczba szacunów: 0
  • SONBATY KREATYNA TRECa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Brałem. Siła skoczyła i trochę się zaokrągliłem. Później woda spadła, ale siła wogóle. Pozdrawiam. Kupowałem w sklepie na Manhattan'ie. Wogóle ostatnio ceny niektórych kreatyn poszły w dól. BOOGIE WOOGIE Zmieniony przez - boogie w dniu 2002-08-12 14:58:25

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2306 Data: 2002-08-12 14:54:54 Liczba szacunów: 0
  • Olimp Creatine Xplode vs CM3

    Post
    Odżywki i suplementy

    zalezy czy chcesz mix kreatyn czy jablczan

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3288 Data: 2012-04-01 15:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Cykl olimp knockout + ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja wziłabym poj formę kreatyny do tego. mix 4 kreatyn nie musi dac lepszego rezultatu niz jedna (nie ma sensownych przeslanek) na przyszlosc - regulamin dzialu -> ankieta

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 565 Data: 2009-10-10 22:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Olimp Creatine strong-7 czy KreAlkalyn ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Która z tych kreatyn będzie lepsza? Z jednej strony kre-alkalyn czyli najlepszy ester, z drugiej strony mix kilku różnych form. Jaka będzie róźnica w działaniu, któraś będzie bardziej ciągnąć wode itp? KA to nie ester, tylko mono + wodorowęglan-nie bardziej efektywne jak samo mono: KA http://www.sfd.pl/Kre%2DAlkalyn_Ca%C5%82a_Prawda_o_Konwertowaniu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 605 Data: 2011-11-01 18:15:25 Liczba szacunów: 0
  • jabłczan + mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    np DT rano mono przed treningiem 3 kaps TCM i po treningu 3 kaps TCM DNT rano mono po południu 4 kaps TCM kombinacji jest dużo przeczytaj post podwieszony o dawkowaniu kreatyn

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1130 Data: 2006-02-28 21:26:34 Liczba szacunów: 0
  • Masa po dwóch cyklach kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie przesadzajmy... mono to nie meta... moze i leciutko sie wody lapie ale bez przesady.... dla mnie mono to najlepsza z kreatyn, za kazdym razem mam po niej dobry efekt

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1708 Data: 2009-02-22 08:28:45 Liczba szacunów: 0
  • co tym razem?:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co byscie mogli polecic za kreatynke teraz na topie cos dobrego i sprawdzonego bo kreatyn jest od groma

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2009-01-05 15:28:41 Liczba szacunów: 0
  • co o tym myslicie??

    Post
    Odżywki i suplementy

    a dlaczego cytrynian nie bedzie potrzebny?Moim zdaniem zpotenguje efekt tych dwóch.A jakbyście rozłozyli branie tych kreatyn w przeciagu dnia?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1239 Data: 2005-03-24 13:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Kre-alkalyn

    Post
    Odżywki i suplementy

    W róznych reklamach m.in. amerykanskich staków i kreatyn podaje się wyniki róznych testów na działanie kreatyny i jeśli im wierzyc to nasycenie mięsni trwa ok. 20-25 dni.Optymalną długośc suplementacji ustalają na podstawie na ok. 30 dni(uwzgledniając utrwalenie rezultatów). Według mnie lepiej nie przekraczac 40 dni bo szanse na dalszą progresje wy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1402 Data: 2007-02-07 17:07:03 Liczba szacunów: 0
  • dlugotoerminowe efekty HMB - kto stosowal

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ja biore hmb teraz i to bedzie cykl gdzie bedzie duzo kreatyn, gdyz znimi hmb jest sexi na mnie czuje ze dziala jako antykatabol. z masą zobaczymy

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4100 Data: 2005-03-12 09:10:51 Liczba szacunów: 0
  • Zbliza sie cykl = co wyrzucic co dodac

    Post
    Odżywki i suplementy

    Uwazam iz twoja wiedza na temat stackow i kreatyny jest rowna ... Nie ma mocniejszych kreatyn, a jezeli nie moze takowej diety trzymac to nierwij sie za suple, I nie obrazaj mnie jezeli nie masz pojecia o czym piszesz, A jak nie chcesz zeby kto kolwiek Ci pomagal to zmien forum albo uzyj wyszukiwarki. pzdr.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 566 Data: 2008-10-21 17:40:37 Liczba szacunów: 0
  • cykl kreatynowy okolo 200 zl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skerx co do CP to to jest praktycznie pojedyncza forma bo z kreatyn jest tam tylko jabłczan a i innych składników jest mało. Jak masz kasę to bierz nitroE + Cp jak chcesz oszczędniej to weź mono zamiast cp

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 805 Data: 2009-06-08 18:16:55 Liczba szacunów: 0
  • chitosan

    Post
    Odżywki i suplementy

    to nie jest, ale coś tam daje. Istnieje farmaceutyczny odpowiednik chitosanu Xenical i można powiedzieć że różnica pomiędzy Xenicalem a chitosanem jest taka jak pomiędzy kreatyną a metanabolem. Krótko mówiąc chitosan jest ok., ale całego tłuszczu raczej nie zablokuje, ja stosowałbym go raczej doraźnie, tzn. ogólnie trzymasz diet

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 2003-07-03 11:39:59 Liczba szacunów: 0
  • Massacra czy NitroBolon II

    Post
    Odżywki i suplementy

    yczny cykl ale trzeba przyznac ze dosyc drogi. Lubie testowac srodki i jeszcze duzo do sprobowania przedemna :) Teraz sie szykuje do hp+storm :) Rownie dobrze mozna brac sama kreatyne albo mix kreatyn bez zbednych dodatkow i cykle wychodza bardzo zblizone.Chodz na takich srodkach jak hp,massacra,nitro itp lepiej robi sie treningi wieksza motywacja.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2009-03-11 13:10:22 Liczba szacunów: 0
  • JAKI ZAKUPIĆ ZESTAW ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    możesz mi dać link to tego tematu 'dawkowanie różnych kreatyn' a jak bede brał kreatyne zaczynać od nasycania czy zacząć brać normalnie ?>?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 2006-09-05 16:32:18 Liczba szacunów: 0
  • 182 cm - 0 masy

    Post
    Odżywki i suplementy

    pierwsze to niech zacznie dużo jeść - ale nie byle jak tylko z głową - wiadomo chipsy itp to nie rozwiązanie. Na początek ogólnorozwojówka tak z miesiąc dwa. Zamiast gainerów/kreatyn niech sobie zakupi jakiś wielki plakat "terminatora" i powiesi go sobie w pokoju może go to zmotywuje - suple droga sprawa a jak mu się znudzi .... tym sport

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2006-10-18 12:41:06 Liczba szacunów: 0
  • 2 pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna to nitrobolon2 :D Wnioskuje ze chodzi ci o laczenie jakiegos mono z nitro2? tak? Jakie masz opakowania tych kreatyn? Ja jakis czas temu zrobilem taki sam cykl (mono+nitro2). Mialem 500g nitro i 250g mono. Bralem tak: 5g Nitro2 rano przed sniadaniem 5g Nitro2 przed treningiem 5g mono po treningu Co do twarzy to nie wiem :D Ale inne miesnie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 881 Data: 2006-04-03 19:25:38 Liczba szacunów: 0