Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: kotlety sojowe z czym podać

Strona 1 z 1780

  • kotlety sojowe

    napiszcie mi czy kotlety sojowe sa zdrowe i czy mozna je jesc w czasie budowania masy

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 32326 | Data: 2004-03-01 14:24:36 | Liczba SOGów: 1
  • Kotlety sojowe=kotlety schabowe:)Wejdz a nie pozalujesz:D

    do niej kostke rosolowa oraz czosnek drobno posiekany a do tego sol i pieprz.gdy woda sie zagotuje wrzucamy tam kotlety sojowe i gotujemy tam 5 10 minut.trzeba uwazac aby sei enir rozwalaly tylko byly miekkie.gdy juz sei ugotuja wyjmujemy i

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 11018 | Data: 2006-08-29 10:57:35 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe na noc...???

    czy dobrze jest zjesc kotlety sojowe przed snem jako ostatni posilek wolno sie wchlaniaja wiec chyba dobre to bedzie na noc bo miesnie beda

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 11441 | Data: 2005-09-13 16:31:43 | Liczba SOGów: 2
  • Steki kotlety sojowe

    co wogole myslicie o tym czy warto to jesc..i jak to samkuje steki kotlety sojowe polgrunt wartość energetyczna: 356 kcal 1491 kj* / 100 g nazwa wart / 100 g białko 50,00 g

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 8084 | Data: 2008-02-22 16:13:45 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe a'la schabowy

    witam.bedac dzis w polo markecie to chyba nie kryptoreklama 1 zauwazylem ciekawy produkt,mianowicie kotlety sojowe a la schabowy. wzialem jedna 100gr paczke na sprobowanie.wyszlo mnie to 1,99zl. sklad okazal sie bardzo

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4289 | Data: 2007-11-16 14:46:51 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety Sojowe......????

    ciekawi mnie czy mozna jesc kotlety sojowe i jak bialko sojowe jest przyswajalne chcialbym z posrod 3 posilkow poza sniadaniem i kolcja skupic sie na

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3491 | Data: 2005-09-11 12:39:05 | Liczba SOGów: 3
  • Kotlety sojowe

    witam, czy kotlety sojowe to dobre zeby nabrac masy. jesttam 30g bialka i 60 wegli

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4159 | Data: 2003-09-11 11:12:44 | Liczba SOGów: 0
  • steki kotlety sojowe

    o produkty sojowe ale chyba nie znalazłem w nich wystarczającej odpowiedzi...właśnie szperałem w kuchni i znalazłem kotlety sojowe które wcina moja siostra. odruchowo sprawdziłem...355 kcal, 50g białka, 30g węglowodanów, 4,5 g błonnik, 2g

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1781 | Data: 2001-08-10 09:07:00 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe

    siemka czy do diety masowej mozna dodac do obiadu kotlety sojowe np z ryżem i jakies warzywka moze byc tak

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 2119 | Data: 2009-01-25 18:04:46 | Liczba SOGów: 2
  • kotlety sojowe

    czy kotlety sojowe są dobrym zamiennikiem dla piersi z kurczaka i czy w ogóle warto włączyć je do diety redukcyjnej

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1492 | Data: 2010-02-09 20:54:36 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanko o kotlety sojowe

    witam chciał bym się zapytać czy kotlety sojowe nadawały by się w diecie na masę, kupiłem ostatnio takowe w groszku za 100g 2,50zł dałem. w 100g znajduje

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1053 | Data: 2012-01-18 21:40:40 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe

    witajcie chciałem sie dowiedzieć czy do diety moge dorzucić kotlety sojowe bez panierki jako składnik białka. obicnam teraz w swojej diecie wegle aby pozbyćsie zbędnego tłuszczu na

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1032 | Data: 2011-04-24 22:10:17 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe- o której porze najlepiej ?

    witam j/w kotlety sojowe o której porze najlepiej mam troche tego w domu i wolałbym spożyć je zamiast wyżucić : prosze o rade czy moge je dożucić do diety i o której porze najlepiej je spożyć ..

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1003 | Data: 2006-11-21 16:55:36 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe ???

    dobrym zrodlem bialka sa kotlety sojowe z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 968 | Data: 2004-10-26 11:26:41 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe. plusy i minusy

    zaletami tego produktu. tylko bylo raczej tak pisane po lebkach moglibyscie mi powiedziec czy warto wprowadzac kotlety sojowe do swojej diety np w posilku z ryżem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 912 | Data: 2009-02-10 22:19:05 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe

    za długo a po drugie niezdrowo. macie moze jakies propozycje. jak wy go przygotowywujecie. czy opłaca się szamać kotlety sojowe

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 903 | Data: 2006-07-22 12:07:48 | Liczba SOGów: 0
  • kotlety sojowe

    dobre są kotlety sojowe zeby przytyc http://www.polgrunt.pl/index.php dz=10 pozdr zmieniony przez flexxip w dniu 2005 07 18 11:34:59

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 702 | Data: 2005-07-18 11:34:35 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe czy zolty ser na noc?

    witam, zjadłem całe mieso, a twarog i jajka mi sie skończyły, jedyne dwa źródła białka które mam w domu to kotlety sojowe i zolty ser. cos z tych dwoch rzeczy musze zjesc na noc zeby powstrzymać katabolizm. wiem ze to i to jest

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 674 | Data: 2012-05-16 22:19:30 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe

    czy kotlety sojowe som dobrym zrudłem białka

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 519 | Data: 2010-06-01 14:49:11 | Liczba SOGów: 0
  • Kotlety sojowe

    czy kotlety sojowe warto dołączyć do diet na masę nie chodzi mi o regularne spożywanie codziennie tylko załóżmy 2 3 razy w tygodniu i nie opanierowane tylko ugotowane.

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 316 | Data: 2013-01-23 21:14:40 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}